Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moc me potesila informace, ze si budu moct vytvorit komplet vlastni bandu, takze jako v BG2 si zase vyberu par nejzajimavejsich postav kvuli dialogum a zbytek doplnim podle potreby/gusta.

    Btw nevite nekdo jak to bude s classama ? Bude jen warrior/rogue/mage, ale kazda z nich bude mit jeste nekolik podclass ?
    • Já jen doplním k tomu vytváření celé skupiny (osobně taky preferuju najímání NPC jako v BG, než vytváření komplet družiny jako IWD, ale ani to není špatné a má své klady), že při vytváření jednotlivých postav jim budeme přiřazovat i jakoby osobnostní rysy (ovlivněné i vírou apod.), kterých když se budeme ve hře držet (například v rozhovorech, které tyto postavy povedou), tak za to dané postavy budou získávat nějaké menší bonusy za roleplay :) .

      Na to jsem velmi zvědavý a mohlo by to hráče motivovat k tomu, aby nebral i vlastnoručně vytvořenou družinu jen jako bezduché loutky, ale snažil se jim vytvářet individuální osobnosti.

      Jak dobře to je provedené nevím, jsem sice backer, ale do bety jsem přístup neměl a tohle jsem jen viděl zmíněné v jednom z gameplay videí.
      • del0
        Možnost si vytvářet komplet partu je ráj pro powergamery. V BG si prostě musel přijmout NPC takový jaký je, se všema nedokonalostma.

        "Na to jsem velmi zvědavý a mohlo by to hráče motivovat k tomu, aby nebral i vlastnoručně vytvořenou družinu jen jako bezduché loutky, ale snažil se jim vytvářet individuální osobnosti."

        Právě to je kámen úrazu. Postavy budou dokonale vyminmaxované loutky na bojišti a hlavně jejich osobnost už nebude vytvořena původním autorem, což bych viděl jako problém. Ale tak snad tam budou i jiné příběhové NPC jako v BG.
      • Hmm zajimave. To vidim jako inspiraci z Divinity:OS, cili to asi bude neco podobneho.
    • Ne. Žádné podclassy ale je jich tam hodně. Warrior, paladin, barbarian, ranger, druid, chanter, cipher, wizzard, rogue, priest.
      • a ještě je tam monk :)
        • Na toho jsem zapomněl. Mají toho dost...
      • Dik - ideal. Cipher je co zac ?
        • podívej se třeba na tohle video - https://www.youtube.com/watch?v=Bcc5sVLr5ag
          • Aha, takze takovej psionickej caster rogue. Nic moc pro me :D dik.
            • caster. Žádný rogue.
  • La_Furia_Roja
    Neskutečný absťák
  • Jsem hodně napnutý... W2 byl lehkým zklamáním (stereotyp) - jsem fakt qurevsky napnutý...
    • tak bacha na krec.. *7*
  • Mam koupeno, ale uprimne budu hrat, tak za 6 mesicu. Nechci si hru kazit nedodelky vic, nez je nutne. Staci me ty chyby, kdyz ted hraji Divinity. Za nektere veci by Lariany mel odnest cert do pekla a napichovat je vidlema do zblbnuti.
    • Už beta je odladěnější než všechny obsidian hry po pěti patchích. Navíc armáda bug hunterů už domlouvá volno po vydání.
    • Morraw
      Přiznám se, že chyb jsem se na začátku taky hodně bál. Že se objeví nějaká, která mi zkazí požitek ze hry nebo mi neumožní pokračovat dál. Mé obavy se nenaplnily. Hru jsem přešel pouze s jedním malým bugem, kdy mi nezmizel splněný úkol z aktivních úkolu. Jinak pár glitchů/bugů, které byly spíše vtipné než obtěžující

      http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/36366222914964140/708F03FB77B2675FC08065D5D5FA52A10D14CC41/
      • a uplne jsem zapomnel na fatalni bug, kdyz jsem jel na spatnou reputaci a na konci pak se mnou nikdo nemluvil a proto neslo hru dohrat (kdyz jsem se snizil k prehrani konce, musel jsem udelat nejakej dobrej skutek, tak po konci mi to napsalo, ze parta byla defeated, prestoze jsem vyhral - jel jsem totalni solo a sejmul jsem svyho wingmana, tak mozna proto, ale on na me stejne kdykoliv na dohled utocil ) *5*
        • Morraw
          Toho mecha jsem taky zabil jednoduše, vpodstatě vůbec neutočil a to byl hned vedle mě a taky ti kamenní rytíří ke konci v tom chrámu. Zatímco jsem mlátil dva, tak třetí se promenádoval kolem. Až jsem je měl skoro zničené, tak se uráčil na mě zaůtočit.
          Postavy jsem nezabíjel a ani s tím neexperimentoval. Nechtěl jsem riskovat, že se něco podělá. Ono už tak muselo být složité dát dohromady všechny možné proměnné. Jsem fakt rád, že jsem to přešel bez větších bugů.
          • no a ty golemove jsou nejjednodussi, kdyz mas rezistence 100+, pak te neumi ani zranit *5*
      • ja si ted vzpomnel na jeden... ukrad jsem ovladani toho mecha v jeskyni, nesel pouzit (nejspis bug), ale pak jsem toho mecha zahazel sudama, ze se nebranil, krome toho, ze obcas vyprdnul trochu oleje, a ja ho umlatil defacto cepicema (na ferovku no chance ) *5*
        • mimochodem sudovani (zabijeni hazenim pretizenyho sudu na hlavu) je asi nejvetsi chyba, kterou jsem objevil diky tomu, ze jsem to hral trikrat a potreti jsem zkousel jakkoliv davat, co nejsilnejsi bosse (ubil jsem i zigzaxe na levelu 6 myslim, ale on se pak revivne, takze nejde sejmout uplne)
          • ha, tak ti moje screenshoty jsou jeste zivy *5*

            http://postimg.org/image/xllxynyuh/
            http://postimg.org/image/p9wxpd167/
            http://postimg.org/image/4ibx97apt/
    • By mě zajímalo o jakých chybách pořád někdo mluví, DO:S jsem prošel hned po vydání a nenarazil jsem na nic co by mi kazilo hru...
      • No, tak bud jsi slepy nebo sileny. Tak napr. kdyz si vyberu pri souboji na kouzlo na dolni liste, tak pokud kliknu znova na tuto dolni listu, tak to neznamena prekvapive, ze fireball chci vyslat sobe pod nohy, ale ze chci zmenit kouzlo za jine. Dale neznamena, ze pokud mirim lucistnikem na nepritele a chci na nej vystrelit, tak v pripade, ze dojde ke spusteni vtipne animace protivnika, kdy souper zmeni postaveni/ ohne se atd. cca 5 ms pred kliknutim, ze jsem se rozhodl, aby se lucitnik probehl po lavovem poli za priserou. Acid neni to same co v poison. Proto mi prijde dementni, ze mi ohlasi, ze prisera nesla otravit, protoze ma imunitu na poison, kdyz pouziji Acid breath. Pokud po souboji, hra zacne konverzaci mezi mym magem a veznem , tak nepredpokladam, ze mi nabidne 2 moznosti - 1 pustit toho psychopata do meho sveta, tim ze mu reknu tajemstvi riftu nebo ze ho musim chtit zabit s decimovanou skupinou. Ta prvni mapa je co? WTF - lava, vedle hrbitova, vedle trosek palace, vedle plaze, vedle more, vedle lesa, vedle bazin, kde se pocasi meni kazdych 5 cm na mape? To ma byt jako co? Soutez jak naplacat co nejvic prostredi na jednu mapu?
        • tekze vlastne jde o takove tvoje subjektivni mrmlani a tvoji herni chut a se skutečnou kvalitou hry to nemá co delat, chapeme.
          • Jake subjektivni mrmlani. Proc je ve hre quick access bar, kdyz nejde pouzit? Respektive jde pro prvni vyber, ale pokud vyberu podruhe, tak nefunguje a musim pred dalsim vyberem zmacknout Esc? Proc mam pri kazdem tahu sledovat, jakou hra asi vybere animaci pro nepritele nebo zda mi zatrese s obrazovkou, aby moje postava skutecne provedla pri souboji to co ma = zautocila a nebezela kamsi do ( ).( )? Ty si asi budes indicky programator, ne? Ti jsou schopni tyto bugy vydavat za pozadovanou vlastnost programu a tvrdit, ze se jedna o change request. Co ty rozhovory? Jak to, ze se v nich nabizi i moznosti, ktere nejsou vubec relevantni vzhledem ke stavu questu, kterych se tykaji? Co to dementni generovani vlastnosti predmetu pri otevirani truhel. Vzdyt to je snad od Divinity 1 a jeste nepochopili, ze se vlastnosti predmetu fixuji pri prvnim vstupu do mapy.
            • tak samozrejme ze ty jsi jiny a lepsi a tva pravda je ta nejpravdovitejsi a mela by se podle tvého gusta otáčet zemekoule. pro priste, staci to remcani vydavat za svůj názor a necpat to cele planete, pak nikdo nerekne ani beeee..cink..cink:)
            • Hele vis co, nasad si zvonecek a delej bee, to Ti moc slusi. Nefunkcni quick access bar, to je snad prvni hra u ktere takovy bug vidim.
            • jelikož to plno lidem nevadi, tak jde skutecne jen o tve subjektivni mrmlani, neudelas nic:)
      • mne se taky nestalo nic, abych si to aspon zapamatoval... akorat ten crafting mi prisel takova z nouze ctnost
  • del0
    Liché úrovně zvýhodněné? Známe z BG/DnD. Ono vůbec celý PoE systém je minimálně z poloviny ripoff z DnD s přidanýma experimentálníma mechanikama - jako např. nahrazení fyzické síly statem power, který zvyšuje damage kouzel i zbraní - imho tak trochu diablo3fikace. *1* Mno uvidíme, jak to bude fungovat. Každopádně hloubku v tvorbě povolání jako BG/NWN to asi mít nebude, není tam multi-classing.

    Btw, koukal sem na nějaká nová videa a trochu mě mrzí, že čarodějové nepronáší zaklínadla (zvuk) při kouzlení, přitom to tam snad mělo být kua. To se mi v BG dost líbilo a přidávalo to na atmosféře.
    • Asharak
      Cože? :O tak to ne, žádný MC? a ani zvuky kouzel? dafuq o.O už v BG chyběl u magic missile, NWN to napravilo a teď naopak ani globální? achjo :(
    • Ty kouzelnický hlášky byly v BG doost dobry. I v Icewind Dale...
    • Ty kouzelnický hlášky byly v BG doost dobry. I v Icewind Dale...
    • Jojo, jsem zvědavý jestli tam bude nějaký backstab, případně jestli to půjde projít solo s jednou postavou. Nějak jsem si na to v BG zvykl a už me moc nebaví hrát s celou družinou.
      • Bude to možné ved to vraveli aj si kľudne môžeš dať hard a aj tie tri kombinácie obtiažnosti ale vraj to je potom ultra ťažké
      • Nejspíš to bude možné, ale značně to bude komplikovat právě nepřítomnost multipovolání (já většinou BG1 a 2 sóloval za F/T/M).
        Taky to bude asi ovlivňovat i volba povolání - některé jsou silné spíše ve skupině (Sipher, možná i Rogue..) a jiné by si teoreticky mohly vystačit samy (Fighter, Druid..).

        No uvidíme :) , určitě sólo taky otestuju, ale až při druhé hře - tu první využiju k pořádnému otestování dostupných povolání (a herních mechanik) a podle toho pak vyberu.
      • Taky taky, ale teď víjimečně jedu za archera s partou celou enhanced sérii(mám radši cd/dvd verzi, ale doteď jsem se v době, kdy je digitální distribuce i woken nedokázal dokopat koupit mechaniku ale zvažuju spíš rovnou bluray), jsem tak v půlce dvojky, doufám, že backstab bude
        • Asharak
          Přijde to jenom mě nebo mají luky a kuše skoro 100% šanci na zásah a většinou jsou to nejlepší zbraně ve hře? *1* Jak jsem hrál posledně Rangera tak to byla dost nuda s tím dps teda :/ měli by omezit šípy nebo přidat miss chance, a nebo ubrat dmg v NWN byl dobrý hlavně proto, že na větší skupinku byla postava s lukem někdy v pasti. Sem zvědavý jak to bude tady.
          • Luk je na nic, hned, jak se dostaneš v BG 2 z dungeonu tak ve watchers keep koupíš kuši co střílí ohnivé projektily a nepotřebuje munici, archera mám od jedničky stavěného na kuše, na dálku je to nejlepší damage dealer
            • del0
              Kecy. *1* Nejlepší ranged zbraně jsou short bows. Konkrétně Gesen Bow. Neomezeně munice a zároveň jediná ranged zbraň, co má +4 enchantment, který je třeba na nejlepší potvory (adamantinový golem, demi-lichové, Kangaxx a top bossové).

              Btw, nejlepší damage dealer na dálku (vlastně na všechno) je Sorcerer. *1*
      • Asi jo ale tady to bude těžké.
    • Kinet1c
      njn, kus to chyba, snad to nakoniec bude, mozno pozdejsie :D, ale malo to byt teraz pri vydani, aj mna to bavilo ked tam pri carovani ... no nic ved co uz, hlavne, ze bude nieco co velmi dufam, bude bavit ako predosle infinity engine hry.
  • walltar
    K té otázce na konci ... nemyslím, si že by něco takového dělali velcí vývojáři. Tam mě připadá, že si jedou pořád svoje akční RPG.

    Ale existuje velká skupina lidí, kteří nemají akční RPG rádi a chtějí něco taktičtějšího, něco u čeho je třeba potřeba trochu myslet... a kde existuje poptávka, tak tam je nádherné místo pro to aby tam něco vytvořil menší vývojář. A když se to podaří jednomu, tak to potom zkusí i ostatní.

    Plus takovým krokem nemusí malý vývojář konkurovat velkým vydavatelů, protože ti se o takovéhle segmenty trhu nezajímají.

    ... to je taky jeden z důvodů proč moc nepřemýšlím o tom, že bych si pořídil konzoli. Tam mě příjde že prostě kralují velcí vydavatelé, kteří chrlí svůj unifikovaný konzum (i když nemusím mít pravdu, protože se díky tomuhle názoru o konzole nezajímám do hloubky).
    • del0
      "Ale existuje velká skupina lidí, kteří nemají akční RPG rádi a chtějí něco taktičtějšího, něco u čeho je třeba potřeba trochu myslet."

      Nejde jen o to, ale i o možnost skutečně hrát roli postavy. Omezení jen na výběr postavy a typ zbraně je problém většiny akčních RPG, které jsou jen mainstreamovou kostrou RPG žánru, omezenou na mlácení potvor. *7*
      • walltar
        JJ to je taky pravda. Možnost si vytvořit postavu podle svého dneska taky chybí.
        • Asharak
          Resp. hrát 2 hodiny výběr postavy a tvarovat model. Nakonec nic moc při hraní neuvidíš že, ale ta minihra na začátku za to stojí.
    • ja bych chtel rpg kde bych mel možnost hrát i jinou roli než hrdinu mlaticiho potvory, napr. roli obchodnika, sedlaka a pod. proto mne bavil oblivion, tam jsem mohl hrát za obchodníka - posbítal jsem ovoce na poli za mestem, vyrobil lektvar a ten prodal, ze zisku si koupil dum, vybavení, kone atd.
      pro nekoho nuda le mne to bavilo a hlavne bylo super že ti hra umožnovala hrát i jinak než tradične. nekdo hrál zase za zlodeje, vraha, jinej za klasickeho hrdinu co zachranuje svet
      • walltar
        Já sem v tomhle měl rád hru The guild ... i když jako taková byla plná bugů, tak se zabývala právě obchodem a výrobou. A celkem v malém měřítku, takže si člověk skoro připadal, že to i dělá sám.
        • Už se dělá trojka. Chcou tam mít i nějaké bety kvůli bugům. Údajně se chtějí poučit z předešlých dílů. Pro mě po Kingdom Come druhá nejocekavanejsi hra.
      • XXDarthVaderXX
        Jo, ale u nás se celý Oblivion dost kritizoval...kvůli bugům atd. Za to Gothic byla modla...fuj taková sr*čka.
        • XXDarthVaderXX
          Chci více mínusků...GOTHIC = S R A Č K A
          • Vsak joo. Taky sem daval prednost serii elder scrolls a gothic me nejak nebral,
          • Kinet1c
            nedostanes, je to nazor, hlupy a nepodlozeny, lebo ja som a mam rad oboje, aj oblivion aj gothic, takze zial, budes zatial bez minusiek, je my ta luto
          • walltar
            Taky tě zabil kanec? Já totiž nemám rád kance.
          • Jack1947
            Navíc mají celkem velké rozpětí, co se týče od doby vydání. *3* Přidal jsem ti mínusy ale to je spíše ze zoufalství, než že by byly legitimní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit