Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na toho jsem zapomněl. Mají toho dost...
  • caster. Žádný rogue.
  • del0
    Kecy. *1* Nejlepší ranged zbraně jsou short bows. Konkrétně Gesen Bow. Neomezeně munice a zároveň jediná ranged zbraň, co má +4 enchantment, který je třeba na nejlepší potvory (adamantinový golem, demi-lichové, Kangaxx a top bossové).

    Btw, nejlepší damage dealer na dálku (vlastně na všechno) je Sorcerer. *1*
  • del0
    Možnost si vytvářet komplet partu je ráj pro powergamery. V BG si prostě musel přijmout NPC takový jaký je, se všema nedokonalostma.

    "Na to jsem velmi zvědavý a mohlo by to hráče motivovat k tomu, aby nebral i vlastnoručně vytvořenou družinu jen jako bezduché loutky, ale snažil se jim vytvářet individuální osobnosti."

    Právě to je kámen úrazu. Postavy budou dokonale vyminmaxované loutky na bojišti a hlavně jejich osobnost už nebude vytvořena původním autorem, což bych viděl jako problém. Ale tak snad tam budou i jiné příběhové NPC jako v BG.
  • tak samozrejme ze ty jsi jiny a lepsi a tva pravda je ta nejpravdovitejsi a mela by se podle tvého gusta otáčet zemekoule. pro priste, staci to remcani vydavat za svůj názor a necpat to cele planete, pak nikdo nerekne ani beeee..cink..cink:)
  • Hele vis co, nasad si zvonecek a delej bee, to Ti moc slusi. Nefunkcni quick access bar, to je snad prvni hra u ktere takovy bug vidim.
  • Bude to možné ved to vraveli aj si kľudne môžeš dať hard a aj tie tri kombinácie obtiažnosti ale vraj to je potom ultra ťažké
  • Aha, takze takovej psionickej caster rogue. Nic moc pro me :D dik.
  • a ještě je tam monk :)
  • Hmm zajimave. To vidim jako inspiraci z Divinity:OS, cili to asi bude neco podobneho.
  • podívej se třeba na tohle video - https://www.youtube.com/watch?v=Bcc5sVLr5ag
  • Dik - ideal. Cipher je co zac ?
  • Luk je na nic, hned, jak se dostaneš v BG 2 z dungeonu tak ve watchers keep koupíš kuši co střílí ohnivé projektily a nepotřebuje munici, archera mám od jedničky stavěného na kuše, na dálku je to nejlepší damage dealer
  • Nejspíš to bude možné, ale značně to bude komplikovat právě nepřítomnost multipovolání (já většinou BG1 a 2 sóloval za F/T/M).
    Taky to bude asi ovlivňovat i volba povolání - některé jsou silné spíše ve skupině (Sipher, možná i Rogue..) a jiné by si teoreticky mohly vystačit samy (Fighter, Druid..).

    No uvidíme :) , určitě sólo taky otestuju, ale až při druhé hře - tu první využiju k pořádnému otestování dostupných povolání (a herních mechanik) a podle toho pak vyberu.
  • Asharak
    Resp. hrát 2 hodiny výběr postavy a tvarovat model. Nakonec nic moc při hraní neuvidíš že, ale ta minihra na začátku za to stojí.
  • Asharak
    Přijde to jenom mě nebo mají luky a kuše skoro 100% šanci na zásah a většinou jsou to nejlepší zbraně ve hře? *1* Jak jsem hrál posledně Rangera tak to byla dost nuda s tím dps teda :/ měli by omezit šípy nebo přidat miss chance, a nebo ubrat dmg v NWN byl dobrý hlavně proto, že na větší skupinku byla postava s lukem někdy v pasti. Sem zvědavý jak to bude tady.
  • Asharak
    Cože? :O tak to ne, žádný MC? a ani zvuky kouzel? dafuq o.O už v BG chyběl u magic missile, NWN to napravilo a teď naopak ani globální? achjo :(
  • Taky taky, ale teď víjimečně jedu za archera s partou celou enhanced sérii(mám radši cd/dvd verzi, ale doteď jsem se v době, kdy je digitální distribuce i woken nedokázal dokopat koupit mechaniku ale zvažuju spíš rovnou bluray), jsem tak v půlce dvojky, doufám, že backstab bude
  • Já jen doplním k tomu vytváření celé skupiny (osobně taky preferuju najímání NPC jako v BG, než vytváření komplet družiny jako IWD, ale ani to není špatné a má své klady), že při vytváření jednotlivých postav jim budeme přiřazovat i jakoby osobnostní rysy (ovlivněné i vírou apod.), kterých když se budeme ve hře držet (například v rozhovorech, které tyto postavy povedou), tak za to dané postavy budou získávat nějaké menší bonusy za roleplay :) .

    Na to jsem velmi zvědavý a mohlo by to hráče motivovat k tomu, aby nebral i vlastnoručně vytvořenou družinu jen jako bezduché loutky, ale snažil se jim vytvářet individuální osobnosti.

    Jak dobře to je provedené nevím, jsem sice backer, ale do bety jsem přístup neměl a tohle jsem jen viděl zmíněné v jednom z gameplay videí.
  • Asi jo ale tady to bude těžké.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit