Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahojte mam otazku. Hru som nehral ale chcel by som ju vyskusat. Da sa kupit za drahsie peniaze "na furt"? Teda bez toho aby som musel platit mesacne poplatky? Pamatam sa ze ked hra vychadzalo sa to tusim dalo, ale teraz sa k takemu produktu neviem nikde dopatrat. Dakujem za odpoved.
  • huhiho ignoruj, to je Biodrone jak vysity. Staci se podivat na predchozi diskuze o SWTOR. Tak co Huhi, porad jeste neni SWTOR koridorovy klon WoWka co do konce roky bude f2p?
  • bioware je dávno mrtev
  • To isté vidím aj ja. Na poli MMO akosi nikto nechce urobiť dobrú hru, čo vidí väčšina sú peniaze čo tečú do Blizzardu, každý by chcel z toho podielu, tak rýchlo robia jednu hru za druhou, retail verzia má bugy ako beta test, a potom sa čudujú, že po 2 mesiacoch stratia 90 percent klientov.
  • Ty si veľmi tolerantný človek, ale väčšina z nás nie je, ak si zaplatím za produkt, za ktorý navyše platím mesačne, očakávam, že hra bude stabilná, že sa bugy opravia. Ten ich engine je taký obrovský fail, dopredu vedeli do čoho idú, ako to skončí, a aj tak do toho išli. Ten engine má problémy, absolútne neutiahne mmo hru, o nejakých realm eventoch ako boli vo wowku, kde 500 ľudí sa prišlo pozrieť na otvorenie brány Ahn Qiraji, môžu snívať, ten engine neutiahne ani 50 ľudí na jednom mieste. Plus, tak ako v Age of Connan, všade samý bug, pol roka s tým nič nerobia, ale riešia somariny. Ale čo už, kto chce kam, pomôžme mu tam, ľudia nie sú hlúpi, odišli z hry, tam im treba, zato, že takto do***bali Star Wars značku.
  • galaxies tu byla roky a pak přišlo nové vedení EA a řeklo "Dost!, ted to uděláme lepčejší!"
  • Pokud použiješ WoW concept a přitom hru extrémně osekáš, pak se nediv že si hráči ztěžují, když hrají podstatně horší verzi WoWu, co se herních mechanismů týče, to mi přijde naprosto normální. Očekávají určitý standard. A zrovna SWTOR je nejvíc WoWklon co jsem hrál, což by mi ani tak nevadilo, ale kdyby byl zpracován pořádně, opět co se herních mechanismů týče.

    Když sem to začal hrát, tak sem si řikal, jo jedna z mála her, která sice WoW z pomyslného trůnu MMO sesadit nemůže, ale má šanci mu alespoň šlapat na paty. No jenže pak se člověk dostal na flotilu a hned mu bylo jasný, tak takhle to nepůjde - engine zprasenej a s tim se holt nic dělat nedá, leda by ho totálně překopali, což neudělaj a aukční systém prasárna největší. No a pak člověk skončil u příběhový linky, kde jen občas zavítal do PvP nebo Flashpointu... MMO efekt nulový... Single výborný...
  • sankuri
    SWTOR vpodstate s BioWare nema nic spolecneho, EA je koupila az v pozdni fazi vyvoje a hodila jim defakto hotovy produkt k dodelani a ani BioWare nedokaze s hovnem zazraky. Da se rict ze EA spis zneuzili jmena BioWare ke zvyseni prodejnosti
  • Pro tebe fail. Na vyber mas spousty her. MMORPG se stane uspesnym tehdy,kdyz vyvojarum prinasi obrovske zisky. Z pohledu vyvojaru tedy. Tak to byva vsude prezentovano. Hracuv pohled je samozrejme uplne jiny. Ja od hry neocekavam miliony hracu. Ba naopak. Pro me je obrovske mnozstvi hracu velke minus(duvodu je vice,nebudu je vyjmenovavat).
    Ty se jen opakujes. Ja ti neberu ze ti nic nerika legacy,ze ti nic nerikaji Flashpointy. Uplne te chapu. Kazdeho bavi neco jineho. ale ze to nebavi tebe,neznamena ze hra je fail.
    Ja se povazuji za fanouska teto hry a presto mam odehrano mnohem mene nez ty. Hral jsem dva mesice,dal jsem si pauzu a pred cca tydnem jsem si zase zaplatil 2 mesice. Mozna je to tim,za ja jsme nikdy od MMORPG her neocekaval 5 let zabavy v kuse,jako mnozi. nevim
  • ale kdo by rekl, ze jednim z nejvetsich ryzovacu se stane Bioware (zacalo to DA2) autori tak pocitvych her jako BG nebo kotor
  • Psal jsem duvody kvuli kterym jsem jinak pro me jako fanouska sw prestal swtor hrat. Co je na tom zajimave ? Zavislak? Co to tady meles ? Nikde jsem nepsal nic o 12 milionech hracu, mmorpg se stane uspesnym, pokud se tym doslova a do pismene nevykasle na dulezite aspekty a technicke zpracovani cele hry. Misto toho nam serviruji pul roku lzi (engine neni bugnuty, neni co opravovat na vine je vas HW) a nevyuzitelne nesmysly jako legacy a pod. Osobne tenhle pristup nechapu, potencial to melo. A i pres to, ze me plno veci neksutecne stvalo vydrzel jsem to hrat docela dlouho. Dokonce jsem ani moc neresil to, ze do prvni velkeho patche to byl v podstate ne moc doladeny betatest jen aby se namastili kapsy a stihl vanocni prodej. Velkohuby marketing, sliby a kecy, nekolik mesicu cekani na par dulezitych oprav...no hlavne ze mame novej flashpoint nebo nejakej event se zombikama. Fail.
  • sankuri
    “Trh s MMO hrami je velmi dynamický a my musíme být také dynamičtí"
    Jste byli tak dynamicti ze jste znovu prevarili 10 let luhovany pytlik caje a prodali jej za nehoraznych podminek. Se pak nedivte ze je z vyslednemu napoje vetsine k zbliti.

    Posledni asi dva roky sleduju jak se mnoho hernich firem zamerilo na co nejvetsi a nejrychlejsi ryzovani penez stylem po nas potopa. Paradoxne se tim odsoudily k zahube, protoze manazerske grafy uspesnosti na hrace proste nefungujou:-)
  • Zajimave. Hrajes neco 5 mesici a pritom tvrdis ze je vsechno nesmyslne a nehratelne. Jsi snad zavislak? Nebo to prece jen nebylo tak hrozne jak licis?
    Taky si uvedom,ze PvP hraci jsou u vetsiny MMORPG(tech ''klasickych'') v mensine. Tudiz naprostou vetsinu hracu naopak ''blbosti'' jako Legacy system,nebo novy Flashpoint potesi. SWTOR neni uplne klasicka MMORPG. Ne kazdemu se libi,ale sve hrace si nasla. Aby byla hra uspesna,nemusi mit 12 milonu hracu.
  • Sw tor jsem hral asi 5 mesicu jen ciste jako PVP za juggernauta. I kdyz to byla skvela zabava a tech penez ani casu nelituji, je mi lito jak to cele dopadlo. Zakladnim problemem Swtor je engine, ktery je na dnesni pomery neskutecne zoufaly a zabugovany zpusobujici silene FPS dropy v pvp zonach a to i na high end sestavach. Kvuli tomu neni zadne world pvp, vice nez 8vs8 warzony, ani 8player premaidy. Naprosto nehratelne PVP v noci - prazdne servery (absence crossrealm pvp) a kdyz uz tak 4 lidi v premaidu farmi random pugy takze jedna prohra za druhou. Dalsi veci jako imbecilni aukce, podobne imbecilni a xkrat meneny system pvp gearovani, opravdu idiotske UI a dalsi veci se kterymi EA/BIO proste nic nedela a jen pridava blbosti a nesmysle jako je nejaka legacy ci raghoulska nakaza. Tudy cesta nevede, nic jineho nez FTP si Sw tor za takhle totalne zpackany management a vizi nezaslouzi.
  • Je to propadak tak uz se s tim smirte .. hral sem to par hodin a pak to slo pryc. Doufam ze ten gw2 nepose.rou ... zatim to vypada hodne slibne.
  • Wow mal svojho času cca 12 mil. účtov niekedy okolo 2010. Prišlo AoC, WHO, pár ľudí prešlo na nové hry, potom sa vrátili k wow alebo stále skáču z jednej mmo do druhej. Teraz prišiel SWTOR a wow stratilo cca pár účtov, ktoré prešli k SWTOR-u, ale ako sa zdá rýchlo ho opúšťajú. Z toho pre mňa vyplýva, že playerbase pre mmo je okolo 12-13 mil. aktívnych účtov, keď to spočítame všetky hry dokopy.
    Podľa tvojej logiky a tvrdenia, že trh nie je presýtený, by znamenala, že s každou novou hrou by pribúdali hráč mmo, ktoré by prišli z iných segmentov trhu, prípadne úplne noví hráči, t.j. základňa by sa zvyšovala na 14,15, 16 ľudí. Ale ukazuje sa, že tá základňa má stále rovnaký počet členov, akurát sa presúvajú z jednej hry najmä z wow do druhej, t.z. chcú vyskúšať novú hru.
    Keďže každá nová hra je wow-like, tak sa znechutene stále vracajú nazad, nemajú dôvod začínať ďalší wow-klon od začiatku.
  • Jmenuj mě prosímtě další úspěšnou MMO kromě WOWka která má několika miliónovou základnu fanoušků. Žádná není protože oproti standartní SP hře, kde můžeš koupit 3 hry a postoupně je za měsíc dohrát, do MMO investuješ několik let. MMO je stavěné na dlouhodobé hraní. Je stavěné na stovky postav na jendom serveru a hráči prostě nemají čas/energii/prostředky aby si udrželi víc než 2 placená MMO nebo 3 MMO obecně.
    Jinak krásným argumentem o přesycení je každé MMO které v poslední době vyšlo. Ani jedno si dlouhodobě nevytvořilo silnou základnu a muselo přejít na F2P nebo zkočilo úplně (vyjímky jsou ale to jsou hry, které mají podobný problém jako SWOTR).
  • Když nemají s kým hrát, tak si to museli samozřejmě "vyřvat".
  • ja souhlasim, Wow je nevkusny a osklivy (imho).. v dnesni dobe jsou ty startovni lokace nekoukatelny (a ano jsou pekelne presaturovany)...Lotro je poplatny dobe, ale aspon si autori zachovali nejakou soudnost a miru vkusu... zastaraly jsou ty hry obe
  • Cypri
    Jen ať to je free to play, po vzoru LotR:O, dokupovat si prostě ty lokace atd. kazdej zaplati za to co chce.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit