Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • species
    jeee novy COD? to uz je zas utery? *6*
  • Herni hnuj, fakt je me smutno kdyz si vzpomenu na COD 1 nebo COD 2 kde sem v multaku stravil kus mladi. Tohle je hnuj, odpornost, fakt je to sileny kam tahle serie dospela.
    • oktavius66
      Není to jediná značka, která takhle dopadla hele. A ani nebude poslední. Je to jako s filmy. První díl je prostě ten nejlepší a ty další už jsou prostě takové odfláknutější a stále dokola až je z toho absolutní blbost. Málokdy se stane, že 2. díl je lepší než první, ale stává se. COD2 byl rozhodně lepší než 1. díl. No ale vidíme to. Stejně dopadl BATTLEFIELD, MEDAL OF HONOR, Assassin's Creed a spousty dalších. A je to škoda, protože to předtím byly boží hry.
      • Co se tyce filmu tak sou serie co si udrzi latku vysoko, Kmotr , Batman od Nolana, Kmotr je dokonce dvojkla lepsi nez jednicka, aspon dle me. Ale herni serie sou posledni dobou odpad. Battlefiedl 3 me jeste bavi ale ctyrka to uz je zbytecna hra. AC me nikdy nechytlo ta serie jde mimo me takze to moc hodnotit nemuzu, nemam rad konzolovy porty. Medal of Honor 1 a 2 skvely. Vylodeni na plazi je dotedka zapsany v me pameti.
  • Follow me, když to vidím tak mi naskočí kopřivka. Jsem unavený ze stříleček které celý herní zážitek staví na faktu že musím neustále za někým vlát jako kravský ocas, na povel skákat, na povel střílet, na povel provádět interakce a pokud udělám byť jen krok stranou příchází trest ve formě smrti, nespuštění skriptu atd. Nad hrami jako Crysis, Far Cry a jinými je neustále ohrnován nos ale v 90% herní náplně se hráč může realizovat podle svého, určuje si tempo postupu, volí pořadí zabití protivníku, prostě je "svým" pánem. Nemám problém z námětem tohoto dílu , i grafika už vypadá solidně ale "follow me" mě podobně jako v případě BF odrazuje od koupi.
    • C-BEAM
      doba sa mení a ľudia dnes v princípe nechcú rozhodovať oničom, typický mainstreamový hráč si chce sadnú do kresla a byť vodený za ručičku od začiatku do konca s minimom námahy fyzickej i mentálnej. To je smer kam sa hry momentálne uberajú, to je dôvod prečo je o hry typu cod taký záujem.
  • Tak, právě prozradili tak 1/10 příběhu.
  • A mezitím se už plánuje další CoD... *1* http://www.youtube.com/watch?v=NVJNqAhFgJY
  • a stejne to zase bude nejprodavanejsi hra sveta...to fakt muze koupit jen fucktard...
    • oktavius66
      Jenomže těch fucktardů" je tak nějak nejvíce ze všech... Tak se nemůžeme divit kam to všechno spěje. Já už osobně se na to mohu vys*at. Už jsem si tak nějak zvykl a hraji všechno. A lidi... Jiné to už nebude, takže bych vám to doporučil taky. Nespoléhejte, že se to zlepší. Možná že to bude ještě horší a to si už teď stěžujeme.
    • vsak se to nejlepe prodava na konzolich *1*
  • Nápad není špatný, ale to provedení je hnus. Vyloženě pro děcka s gamepadem, hnus. A ty scripty zase, proč proboha? Mnohem plynulejší, autentičnější a celkově zajímavější by bylo, kdyby člověk k tomu plotu došel sám a sám skočil na auto, které chce a ne zase "pausa", čumět na blbou animačku a po chvíli " ok hrej, ukázali jsme ti jak na to" .. fakt další blbina pro neandrtálce se rýsuje.
    • Mato1987
      buď rád, že aspoň ten multiplayer, čo hrajú prevažne adolescenti a puberťáci vo vekovom rozpätí 8-16 rokov, nie je skriptovaný :D
  • Jak přebiju pistoli, když jednou rukou visím na jedoucím autobusu? Chtěl bych to umět, protože v ranních zácpách člověk nikdy neví.
    • No predsa cool animaciou a vzuum zvukovym efektom.
    • Mato1987
      Pištol má stabilizačné trysky, ktoré jej umožnujú levitovať a prebiť sa vie taktiež sama. To je jednoducho pokročilá budúcnosť,
  • A jeste si stezuji ze jim klesaji prodeje, tohle nestoji ani za odplivnuti. Nikdo by to nemel kupovat, pak by se treba neco stalo, ale takhle. Kolik tem lidem je co to vymysli? Tohle prece neni normalni
    • Normální obyčejná zábavná střílečka, kterých se dělalo kdysi tuny podobných, gumo. Tak co meleš!
      • Hanzales
        Mně tahle série už nějakou dobu nezajímá, nicméně nikomu nezazlívám, pokud to má někdo naopak. To poslední co si o někom myslím, že je "hloupý" pokud si takovou hru koupí. Všichni máme jiné záliby, priority, nebo spoustu či málo času atp. Toliko asi celkově z mého pohledu k diskuzi :) Možná jsme jen většinou alergičtí na to, že moorhuhn s kulomety ve 3D vykazuje takové prodeje, což mimo jiné může ovlivňovat jiné "kravaťáky" ke směřování her do podobné nenáročnosti a "divadelnosti".
        Nicméně od věci. S tou gumou se ti člověče povedlo akorát to, že když někde zaslechnu "guma", okamžitě mi tam automaticky doskočí "he/he". Nemyslím si nutně že jsi vyloženě guma, ale efekt synonyma se chtě nechtě dostavil. Bravo ;o)
        • K věci. To je samozřejmě v metodě odpovídajícího a komplexního myšlení o podchycení jinak zajímavého a důležitého pojmu. Což je ve výsledku pro kok*ty (synonyma pro gumy a jiné bezmozkové a neznalé přátelé) pochopitelně věc nesnadná a většinou nesprávná. /bez buzo-emotikonů.

          S pozdravem, he/he, expert na gumy.
          • Hanzales
            Tak hlavně že v tom máš jasno. *8* *1* I když jsi se do té komplexní mluvy zamotal tak, že druhé větě chybí smysl a na tu první navazuje jen pochybným uzlem (a ještě emobuznokony) *8* *9* *8* *9* *1* Ale možná ti tam chybí jen slovo, jako např. "pochopení". Ale chápu, že člověk bez pochopení takové slovo ve slovníku nemá. Maximálně tak "pochopitelně". Když to tedy přeložím do češtiny, pro některé zdejší diskutující je nesnadná a většinou i nesprávná věc to, že se má nějaký důležitý a zajímavý pojmem podchytit (odpovídajícím a komplexním myšlením). Jaký pojem mi uniklo, protože jsem taky vygumovaný? Sakra, to já bych nechtěl být...
            • Tak určitě, ty hysterický splašku. Jsem odhalen a zpytuju svědomí.

              A platí to i obráceně?
            • Mato1987
              Čo to táraš aké psychologické dobrozdanie, veď je úplne evidentné, asi pre každého v tejto diskusii, to musí fakt aj slepý vidieť, že trpíš hneď niekoľkými komplexami, či už je to komplex menejcennosti, mocenský komplex alebo ikarov komplex, či mierny osobnostný narcizmus a pravdepodobne budeš aj cholerik, nemusím byť psychológ, aby som vyčítal z tých tvojích chaotických a agresívnych reakcií ako zle na tom si.
            • Hezká omáčka a taktika, ale ta věta i celá ta stavba toho mnou tak negumově vypoceného textu (jen tak mimochodem), jsou naprosto v pořádku. Je mi líto, větný mistře. O gumovosti zatím uvažuju.

              Mato

              Psychologické internetové dobrozdání od jednoho uherskýho vola? A ku*va, mám zavařeno.
            • Mato1987
              vykašli sa na neho, on je len smutný troll, ktorého nikto nemá rád, tak si lieči komplexy aspoň takouto písomnou formou na internete.
      • A prvni dite je tu:-). Muzes jmenovat ty tuny strilecek.
        • Jsi takový de*il ty vydlabaná lopato? Proč by se mělo něco jmenovat? Říkám, že momentální CoD je stejná věc, která hratelností a přístupem k látce staví na stejných proncipech jako střílečky na přelomu milénia. To je prostě fakt. Tudíž není důvod, proč by si nostalgií zechcaný bukvice měly hulákat něco o tom, že dřív to bylo lepší. Je to pořád stejný (zábavou hlavně, což je nejdůležitější).
          • Jsu rad ze se ti ze me zvedl tlak *1* Me totiz tvoje nadavky nechavaji totalne chladnym. Prej z prelomu milenia, vzdyt to jeste nebyls na svete *1* Tak jmenuj aspon nejakou, z principy COD:AW z prelomu milenia, su fakt zvedave *1* Ja narozdil od tebe, na prelomu milenia hry hral, takze skutecne vim jak se hrali a jaky meli principy.
            • Tak zkusím použít ty kouel, který nelžou, jo? Takže: Ty jsi na přelomu milénia měl starosti jedině o to, zda tě fotr hodí do kopřiv nebo do díry, takže jako tak jsem ti to nandal.

              Nech mě srkat sunar a stavět do plenek a nemel hovadiny. Ale jinak, viz výše jmenovaný hry, u kterých se CoD zcela jasně inspiruje a dělá tedy dobře to, co dělá. Žádná věda.
          • species
            Opravdu vas tu nekoho prekvapuje ze zrovna arcitrotl he/he je fanousek CoD? Sak takovi brain-dead zombie jsou presne cilova skupina.
            • Mato1987
              helomítkohe prosím ťa pre tvoje dobro a dobro ostatných daj sa liečiť a začni s tým čím skorej.
            • Oblíbená ipsace na analýzu druhých tady na plácku nevyzrálých leštičů, východních cizáků a jiné podřadné pryže, nechám stranou jako typičnost místní generační gumovosti. Je ale třeba poznamenat, že v případě CoD platím hlavně za kupující skupinu. Což je v mém případě stahovače jiných kok*tin (bacha, mozková smeč volové, využijte ji), jistý bod navíc, ne? To by si jako spravedlivý a chytrý kupující měl ocenit přecen.
            • Mato1987
              Mňa osobne to neprekvapuje, že to ľudia neustále kupujú, je to z toho hľadiska, že spoločnosť sa stala natoľko konzumnou a tie stáda tupých ovečiek to budú kupovať aj o 10 rokov, čo ma ale takmer permanentne priam fascinuje je fakt, že oni majú stále potrebu tú ich milovanú tuctovú modlu vyzdvihovať do nebies len preto, že sa dobre predáva.
          • Mato1987
            Nie, nie je. Vzhľadom na možnosti a technológie, ktoré boli vtedy a ktoré máme dnes, by si normálne uvažujúci človek myslel, že hry budú o niekoľko tried vyššie, či už je to z hľadiska grafických orgií alebo či s nimi súvisiacimi rôznymi technologickými prostriedkami a vymoženosťami a v neposlednom rade aj pokročilejšou umelou inteligenciou a niekedy aj omnoho kvalitnejšou hrateľnosťou s podstatne hlbšími hernými zážitkami. Pokus o trollovanie ti opäť nevyšiel.
            • vlastik.plaminek
              No, ale Contru ani SoF neprojdeš s jednou rukou zaraženou až po loket v libovolném tělním otvoru.
            • Mato1987
              To mal byť pokus o fundovanú odpoveď, či si len náhodne stláčal písmenka na klávesnici?
            • Tak hlavně, že se našel plac na erudovaný názor uherskýho zvířatovpicha.

              Každopádně, mně stačí zmínit Soldier of fortune a Contra. Nejlepší střílečky. A v jejich mechanikama hratelnostním a zábavným odkazu CoD prostě neselhává, ale úspěšně se jich drží už od prvního dílu. Není co řešit.
  • Samozřejmě typicky pro CoD na konci někde spadneme. Vůbec mám pocit, že v sérii furt někde padáme. Hned v prvním Gameplay videu jsme na začátku padali z helikoptéry. Bojím se, že tato věc může dobře odrážet celkovou kampaň.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit