Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Řeknete mi prosím kde mám sehnat ten patch? děkuji moc :P
  • Dobrý den,
    mam hru ze Steamu, kde se dají patche stáhnout... jsem nováček. Děkuji
  • a jestě k tomu byl Grid 2..:-)
  • za celých 400kč..?..:) já sem vyaukřil za 125kč...:)) což je podle mě akorát cena za ten spackanej launch..:)
  • Záleží na tom, jakým směrem k tomu přistupovali.
  • S tím xchatem sis přišel pro mínuska........ *13*
  • To se ti asi nestalo, že když si obléhal nějaké město, tak na brány jednotky sice házeli pochodně, ty se ale zpětně odrážely do hlíny, takže prča.
  • Jason_dinAlt
    Já už takhle hry nakupuju několik let.
    Jen si dej pozor abys nekoupil hru z jiného regionu, kde je třeba k registraci a i ke hraní potřeba se přihlašovat z jiného regionu. Hrát se dá, ale jsou s tím problémy. Já jsem si takhle naběhnyl se Skyrimem. Koupil jsem hru z ukrajinskýho regionu a při každém spuštění hry jsem se musel připojivat přes VPN do Ukrainy a tak na jeden pokus z deseti se mi povedlo hru mustit. Naštěstí při hraní už nebylo nutné mít VPN puštěné.
  • dik o tehle možnosti jsem nevedel, ale mel jsem obavy jestli to je legalni. normalne jsou hry mimo slev sakra drahý a hlavne človek často ani neví do čeho jde a hra ho pak treba ani nebavi
  • Jason_dinAlt
    Funguje to bez problému. Klíče použité nejsou. Buď je klíč součástí třeba nové grafické karty a majitel karty hrát hru nechce, tak ji prodá za cenu o které si myslí, že je akceptovatelná.
    Pak jsou tu normální obchodníci/distributoři. Klíče mají hodně levně a s malým ziskem prodávají takhle po netu. Dokonce se ve většině případech nejedná o šedý prodej. Tedy o hru z jiného regionu. Například Rusko má ceny her cca o 50 a víc procent levnější než my v Evropě.
  • jak to tam funguje? jednou použite klíče prece nejde prodávat, nebo když to jsou nove klíče jak se k nim dostali že to prodavaji tak levne?
  • Jason_dinAlt