Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Krescz
    stejně ta hra nevyjde nikdy *7* celý tento projekt se zapíše do dějin jako fail
    • *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1*
    • Ta hra nepotrebuje vychazet. Uz davno vysla a o nejaky pomyslny dokonceni a vydani, pri kterym akorat zmizi nalepka "early access", uz davno nejde.
      • Krescz
        souhlasím s tím, že je pro tu hru lepší když je v "early access", protože pak se na to můžou vymlouvat: "Nejde to a to, ale jelikož je hra v alfě tak je to pochopitelné"
        ...ale na co by se vymlouvali u hotové hry? *7*
        • Boze.. no nic, skoda mluvit.
    • Jestli se jim to podaří dokončit, to nedokážu říct, ale fail to určitě není. Vývojářům to vydělalo balík nad plán a hromadu hráčů to baví i teď...
      • wenceslaus
        Nejde o prodeje nebo jestli to lidi baví... jde o hodnocení lidí na diskuzi games.cz!
  • Rejsek
    Lidi se holt chovají jako....jaký bych to použil vědecký termín......už vím.....jako zm*di. Chovali se tak v minulosti a budou se tak chovat i v budoucnosti. Nezáleží na odvětví lidské činnosti, ani časovém období, zm*di jsou vždycky všude. Tedy i v herním průmyslu. Kdekoliv bude prostor pro podvádění a možnost "snadného" obohacení, tam bude vždycky nějaký zm*d, co toho využije.......aaaa....už jsem říkal, že lidi jsou zm*di?.....
    • z tveho prispevku vyplyva, ze je to tak od jakziva. I kdyby, lide zili a zit budou a hodne z nich zije stastny zivot. V tom pripade bych doporucil nekoho fundovanejsiho, ktterej ti s tim tvym problemem muze pomoci.
      • Rejsek
        Z mého příspěvku vyplývá akorát to, že jsou mezi námi zm*di :-) Z tvého nevyplývá vůbec nic. Je nesouvislý a nedává smysl. Asi se mě snaží nějakým způsobem analyzovat a nabídnout řešení, ale zapomíná na fakt, že já žádný problém nemám a jen hodnotím fakta, Problém mají možnámožná akorát tak ti zm*di :-D Každej z nás určitě někdy nějak zafixloval, ale charakterní člověk to nedělá v případě, že by tím někomu vědomě citelně uškodil - třeba zkazil hru, u které se dotyčný chtěl pobavit. No a pokud se ještě zm*d rozčiluje, když ho někdo klepne přes prsty, tak to už není zm*d, ale hyperkontinentalní ultrazm*d :-)
    • klid. je to jen hra, nadával bys 20x do zm*dů někomu, kdo podvádí u Člověče nezlob se?
      • wenceslaus
        RIMMER: Ale nevíš, co jsem s kostkami udělal. Třeba jsem mu je nacpal do nosu a praštil mu nosem o stůl, až mu vystřelily z uší. To by se ti líbilo, viď?
        LISTER: Dobře, Rimmere. Co jsi s kostkama udělal?
        RIMMER: Hodil jsem pětku a dvojku.
      • Rejsek
        Tak 'člověče nezlob se' nestojí 15kil jak pc hry. Navíc člověku u deskové hry nemusíš nadavat. Můžeš ho taktně upozornit, nebo ho proliskat.....případně mu návrat hrací desku do držky a figurky do nosu, pokud nepřestane. U pc hry neudělaš vůbec nic. Občas sice pomůže relaxační třískání do klávesnice, ale to taky po čase začne bolet, žejo :-)
      • Jack1947
        Taktomu by si rozbil rovnou ciferník ne ? *4*
      • a vieš, že áno. práve od takého človeka, ktorý je schopný podvádzať aj v človeče by som utekal čo najďalej a práve toto oslovenie by mu prináležalo najviac :)
        lebo ak podvádza v hre, čo asi robí v živote?
  • Myslim si, že Arma 2, Dayz, Arma 3, Dayz stanalone by mohli vyhrat nakou anketu o nejvic zabugovany hre vubec. Dayz me celkem i bavilo, ale to se proste nedá hrat kvuli vsem tem bugům stravite 2hodiny nakym hledanim veci, utikanim rped zombikama atd atd a pak stejen zabije nakej debilni bug a to se mi stalo snad 1000x to je totalně k nasraní. Až sem si proste jendou řek že už na to nemam nervy a odinstaloval to. A myslim si že lidi v bohemce by se nad timhle už fakt meli zamyslet , protože vic zabugovanou hru neznam a zacit s tim neco dělat.
    A dayzstandalone jestli nekdy vyjde bude fakt zazrak ( Zabugovanej zazrak)
    • Ona spousta bugů vyplývá z komplexity hry a jejich mechanismů a obrovskýho otevřenýho světa. ArmA III byla v tomhle ohledu poměrně bezproblémová, respektive zásadních bugů tam bylo jen minimum. Kupoval jsem asi půl roku po vydání a kampaň jsem prošel na první zátah bez problémů, žádný zamrzlý AI, kvůli kterýmu nešlo dodělat misi, žádný vyložený nesmysly, běžělo to ok. Což je nezvyk když zavzpomínám na první a druhou Armu. Mise s odpálením mostu v první Armě je legendární. Dvacet pokusů a dvacetkrát prostě tanky na most nevjely a místo toho hráli destruction derby ve vesnici, případně se utopily v řece. Což je daný především tím, že první dvě Army měly naprosto směšnej rozpočet. Za to by většina studií jako Ubisoft navrhli koncept, vytvořili pár modelů, možná napsali první verzi příběhu a došly by jim prachy. To číslo jsem někde četl a teď ho nebudu hledat, ale fakt to bylo směšně málo. A nebejt DayZ modu, kvůli kterýmu šel prodej druhý Army masivně nahoru, tak by třetí Arma byla asi v tomhle ohledu stejná. DayZ Standalone je kapitola sama pro sebe. Bohemka dlouho nejspíš pořádně nevěděla, co s tím. Ty čísla prodejů je asi dost zaskočily, protože to původně mělo běžet na enginu Army 3 a vůbec to mělo bejt mnohem skromnější. S jejich postupem úplně nesouhlasím a myslím si, že by si teď Bohemka sama přála, aby Standalone nebyl vypuštěnej ven tak strašně brzo. Jenže to ještě tenkrát sami nevěděli, jak jim s tím lidi ruce utrhaj a že si řeknou, že to teda vezmou vod podlahy a udělaj z toho takovej detailní post-apo sim. Osobně jsem to už rok a půl nehrál, protože to nemá smysl. Ten lagfest je nesnesitelnej. Ale když se tam občas na chvíli po delší době připojím, tak vidím, že se na tom pracuje a že to bude jednou super, jestli to bude. Ale dokud prostě nebudu mít na náměstí v Černogorsku přes aspoň 40 fps, tak mě tam nikdo neuvidí.
      • Myslis ty bugy, ktery tam sou presne stejny uz od Flashpointu? Nebo ty novy, ktery tam navalej s kazdou dalsi verzi?
      • Jack1947
        Zlatej Flaspoint tam aspon realita dávala smysl, ne jak v Armě kde si realitu vynahrazuje cheatovací AI která vás vidí ale vy jí ne.... Dayz SA, náměstí 40fps ? na to zapomen, navíc to nespolepracuje s AMD a přes upravené nastavení pomocí různejch tweků to nejede ve městech dobře aspon mně to nejelo.
    • Lukyz
      Taky mám osobně v třetí Armě "pár" hodin, ale na nějaký drastický bugy si nevzpomínám *6*
    • Vůbec nevím o čem mluvíš. Na A2 a A3 mám něco přes 2000 hodin, přitom si nijak nevybavuji který bug by mě zabil, ano, v A2 jsou známé bugy, (zmáčknutí V před překážkou, která tě zláme v textuře + "skok" z 2 a více schodů), ale po 10 hodinách se je naučíš a už je neděláš. Ale u A3 neznám bug který by tě zabíjel (možná s DayZ modifikací).
    • Mně je naopak líto, že není více her jako Arma II, III, Take on Mars, Take on (jen to s těmi vrtulníky). S bugy se dokážu smířit.
  • Určitě bych souhlasil s tím, že jednou cheater, vždycky cheater. Bezesporu takový lidi kazí hru kompletně všem ostatním, nemyslím tím přímo shazování serverů apod., ale takový ti terminátoři, co vykosí celý nepřátelský tým jedním zásobníkem. Při hraní BF4 vidím v chatu, že každých 5 minut "Fairfight" zabanuje nějakého hráče. Trochu mě děsí, kolik lidí tyhle kraviny opravdu používá, protože těch banů je tam strašně moc. Já osobně nikdy cheat nepoužil, nevím proč bych měl. Nehraju kvůli statistikám ani z pomsty, ale po zábavu A hrál jsem třeba už stokrát proti borcům z NoVa Gaming, takže nasr4nosti jsem si ze hraní odnesl na rozdávání. :-) Ale to není důvod někde sehnat cheat, abych jim to pak natřel, to je ubohost. Jsou prostě lepší, jsou vlastně nejlepší. :-)
    Co se táče DayZ, trochu mě zaráží, že hra ještě není hotová nebo alespoň v lepším stavu. Už je to opravdu nějaký pátek co se to hraje. Chápu, že hra je nesmírně velká a komplexní, ale v tom případě vyvstává otázka - neukousli si tvůrci trochu moc velký sousto?
    Nicméně výhružky smrtí a podobný věci jsou naprosto mimo a měli by se tvrdě potrestat. Žádná frustrace hráče nikdy neospravedlní neco takového.
    • Jack1947
      Warface taky má Fairfight a tam taky vidím tolik banů za několik sekund lol, radši budu šourat zem než abych použil cheaty a zkazil hru ostatním.
      • No jasně. A hlavně nevím, proč bych měl místo svých schopností používat robota, kterej za mě všechno vystřílí, nemusím přebíjet, neumírám. Fakt super zábava.
  • Nejak mi nejde do palice jak muzou z bezpecnostniho hlediska nechat v civilnim buildu debug konzoli (a vzhledem k tomu ze ji nejakym zasahem do hry jde vyvolat tak tam je a ne ze ne).
    Stejne tak nechapu jak neco co bezi vyhradne na dedikovanym serveru muze byt takhle derevy... treba to ze jde vubec zabit vsechny hrace na mape prostrednictvim hracskeho klienta je ze systemoveho hlediska fakt smutny...
    Nechci obhajovat cheatery a hackery, to v zadnem pripade, ale jak se rika kde je vystrceno, tam je dovoleno a v tomto pripade je ocividne vystrceno s velkou gracii :-/
    • Jack1947
      Je jejich problém že mají děravej engine, zabugovanej navíc jede ještě starej Arma2 engine narozdíl od 3 na druhou stranu ted dalším updatem tam chtějí přidat snad DX11 a zdá se více bugů přibude a díky bugům to mají cheateři snažší holt.
      • Tady bych te rad opravil ze verze engine real virtuality na kterem jede dayz je vylepsenej engine z A2 s nejakejma prvkama z A3 ... ale realne i kdyz tomu pridavaji cislovky s kazdou dalsi verzi army a vydavaji to za novy engine tak je to stale porad jen upgrade engine na kterem bezel prvni flashpoint... je to videt i na tom ze je v engine stale par bugu a nedokonalosti ktere se za tech bratru 15 let proste nezmenilo... jde treba jeste porad svitit autem skrz zdi? V A2 to jeste porad slo... *7*
        • Jack1947
          Jn A3 má stále létajicí tanky no a zásek ve dveřích... prostě děravej engín skrz na skrz. *3*
  • kks 3roky vo vyvoji a vypada to stale rovnako. ogrcane hnusny UI, otrasne animacie a este horsi engine
  • mrtvá hra *7*
  • Asi jsem přeslechl ale kdy je datum vydání plná verze?
    • Krescz
      2020 vyjde další patch
      • ...kterej přidá dvě nový čepice a jedny kraťasy.
  • Nechápu lidi co pořád haní vývoj DayZ, vývoj zdárně pokračuje kupředu, český aktuální přehled novinek:
    http://dayz-sa.cz/novinky/
    DayZ je něco jako Minecraft, ten se taky stále vyvíjí a prodával se ještě někdy od prealphy verzec, což už je sakra dlouho..
    • DayZ jsem si koupil v early accessu za 50 éček... větší sra*ku jsem dlouho nehrál... Srovnávat to s funkčním minecraftem, kterej se za těch pár let dostal aspoň do finálního releasu.... mi nepřijde jako OK
      • Jestli považuješ funkční to,když ti ta hra spadne v důsledku přeplnění paměti atd,tak nechápu tvé stížnosti na DayZ *1* Nebo máš asi vychlemtaný mozek a nepamatuješ si to,tak se běž radši projít *3*
  • cheaterum bych sekal ruce a vam vsem co furt nadavate na dayz i KCD bych nafackoval

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit