Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To zalezi ... pokud posles snipera na urcitej konkretni cil, tak urcite - kreje mu zada, poskytuje "audio" o rychlosti vetru ... vidi to co sniper ne, protoze cumi do zamerovace ..., ale pokud ho pouzivas jako podporu ve meste napr, tak mu partak bude leda prekazet, protoze to neni o hodinach na jednom miste a cekani na vystrel, to je o tom vystrelit a rychle se presunout jinam.

    Sniper zkratka nemusi strilet na 2km ...
  • "umělecká inteligence" dnes uz clanky skutocne pise kadejaky imbecil.
  • Mechwarrior_bw
    plúca môžeš vystreliť cez hrdlo ale nie z hrdla ... teda okrem prípadu, že by nepriatel počas prestrelky konzumoval vnútornosti :-)
  • Ten producent o tom nic neví. Zhruba od Vietnamu chodí všichni snipeři s parťákem.
  • nevvim jak v tý době, ale plíce z hrdla jdou vystřelit docela v pohodě.. stačí k tomu 12.7 a dobrej zásah.. podtlak pak udělá svoje....

    co se týče UI tak nevim.. nikdy nebyla nejlepší (pokud nepočítám modery), ale v týhle hře o šlo spíš o ten pocit ze střelby a alespoň malý kousek reality sniperského prsotředí, narozdíl od her s podobnou témetikou, kde je nejtěžší věcí držet levé tlačítko...

    ať už je článek jakýkoliv, hru vítám....
  • Patu z nosu *14*
  • Ona tam ta "umělecká inteligence" pořád je! *1* *1* *1*
  • Mně by zajímalo jestli autor článku chodí už aspoň do 4 třídy Základní devítileté školy pak bych tomu prasopisu *15* trochu rozuměl.
  • By me zajimalo, odkdy sniper macka tlacitko, autor by si mel nafackovat.
  • Hah, to je jak kdyby použil Google translator *1*
  • Vidím že se to tu zvrhlo v hodinu Českého jazyka *1*
  • mněl +1 by jsi +1 *15*
  • Kdybys místo čumění na její dudy radši študoval:
    mNěl podle vzoru zkoprněl, co?
    já by jsem - ty by jsi - on by je - my by jsme - vy by jste - oni by jsou, co?
  • Veskoslav
    Tak u naší češtinářky, co jsem kdysi mněl, to by jsi chtěl i masáž srdce dělat:-D
  • Veskoslav
    Já nevím. Všechno, co jsem má mít ta AI, tak jsem už viděl v podobné míře u jiných her. U prvního Fear byla inteligence mnohdy smrtící, kdy jedna skupina kryla druhou, která se mezitím přesouvala do lepších palebných pozic, když byly dvě cesty, ze kterých nás mohli napadnou, tak samozřejmě, že napadli z obou stran, včetně krycí palby. Podobně je to i v omezenější míře v ME 2. A jak se dívám na tento projekt, tak ten "codovský" nádech z toho jasně vidím....


    P.S: Levis umí fakt pobavit. Co takhle změnit taktiku z kvantity na kvalitu?:)
  • davidBray
    místo audiotechniky, zaplaťte levisovi pár lekcí českého jazyka :)
  • jindra.veliky
    a po zasahu do hlavy vam sniper vystreli mozek z bricha *3*
  • Já se teda budu smát až mi vystřelí sniper, který zmáčkl tlačítko, plíce z hrdla. *15*
  • Jazz
    Haha, pěkné.

    Nejvíce mě rozesmálo "Dojde-li jim" v půlce článku.
    Pochybuju, že jim to dojde. *1*
  • To sme tu uz mali snad 1000 krat ... bla bla bla .. Ako lahko sa robi pred kupou hry dobra reklama a ked pride na krajanie chleba, tak realita je na mile vzdialena

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit