Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si prosel diskuzi a asi jsem uz prilis stary, takze nechapu, jak muze Z2 nekdo oznacit za blbost. Na dotaz, jake zna kvalitni RPG neodpovi, a pak zacne neco motat, ze oproti GTA4 je Z2 s*acka. Asi zajdu za sousedem pro travu a treba to pochopim.
    • Podle me je Z2 celkem dobra rpg hra. ALe do konce sem to nedohral. Lituju, ale nebavilo :( Skoda utracenych penez...
      • Těžko si představím člověka co příběhovou hru nedohraje :) minimálně proto aby viděl jak to skončí :)
      • Ale zas to studio si prachy zaslouzi *1* Takze pohoda
    • To je docela běžné, ale marihuana ti nepomůže. K pochopení inkriminované defekace si strč do levého ucha šroubovák, počítej do tří, prudce zatlač a současně silně bouchej hlavou do zdi až oklepeš omítku. Po této proceduře si naposlouchej největší šlágry Pepíčka Zímy a - voilá - tvůj intelekt se zmenšil na takovou úroveň, že nyní je premisa úplně jasná (jinými slovy zcela zbytečná).
  • Když se něco dělá s láskou, je to poznat *3*
    • Veskoslav
      Bráchu dělali taky naši s láskou. Nejde to moc poznat *1*
      • Já bych spíš sázel na bráchu bráchy.
  • Drakens
    Držím Polákům palce a přeji jim mnoho dalších úspěchů jako byl Witcher 1 a 2 . Ja si rozhodně Witchera 3 koupím.
  • ChlupataDeka
    Pro srovnání Gta V stálo 2,6 miliardy korun.
    • Aneb kvalita vs kvantita. Pro nechápavé Zaklínač vs GTA.

      Ono to jde jak na konzoli, tak především na PC, že? CDP vzorem ostatních břídilů, kteří vytrubují něco o tom, že PC je vlastně špatná, málo výnosná a blablabla platforma. Ono se to musí dělat s láskou a hlavně velmi dobře, aby se dosáhlo výsledků.
    • Však taky těch rozbitejch vozidel a domů co tam je, ono se to pak prodraží.. V zaklínačoj tak maximálně schořela nějaká kraava nebo spadla stodola..
    • XorxoxTalarius
      Taky aby ne kdyz to zamestnava nekolik stovek lidi (mam pocit ze zhurba 1500) a kazda vec se x-krat predelava (aby se nakonec vzala ta co byla na zacatku)
      • Ja myslim ze o vyvoji her vis hobelec. Hry se delaji postupne a ne porad predelavaji. V normalnich firmach to poradne naplanuji a vedi co tam chcou. Ne jak v nekterych nejmenovanych. ;)
      • Ja myslim, ze v Rockstaru to jeste tak strasne neni. To v Blizzardu jsou schopni zahodit uz alfu nejake hry a zacit uplne od zacatku. Se divim, ze se zrovna Activision, vydavatel, ktery se snazi setrit kde se da, spojil zrovna s Blizzardem.
        • Veskoslav
          Doteď jim nezapomenu nevydání Ghosta...
    • Mato1987
      no ale zase nemôžeš porovnávať rockstar s pšonkovskými CDR:)
    • TAk ale zase srovnáváš dvě naprosto rozdílné hry... To, že vývoj GTA stál mnohonásobně víc zas takové překvapení není.
      • ChlupataDeka
        Máš pravdu, nebylo to úplně košér srovnání. Chtěl jsem jen aby bylo zřetelně vidět, že i za naprosto rozdílných finančních podmínek mohou vzniknout špičky daného žánru. (za což Witchera a Gta, byť ještě nevyšlo, jednoznačně považuju.)
    • Veskoslav
      A přitom graficky nic moc. A příběhově si troufám tvrdit, že na Z3 taky mít nebude.
      • Graficky a stylisticky se jedná o nejdotaženější a nejpromyšlenější hru současnosti. Vysoký počet polygonů a a vysoké rozlišení textur není zárukou kvality dobrého vizuálu. Animace postav jsou v GTAIV nejlepší ze všech her vůbec.
        • "Animace postav jsou v GTAIV nejlepší ze všech her vůbec." Ty jsi asi nehrál L.A. Noire nebo DMC Devil May Cry co? Zahraj si ty hry a uvidíš, jak mají vypadat animace.
          • LA Noir má krásné animace při interaktivních cutscénách, v normální hratelnosti jeho animace nemohou konkurovat GTA IV (nemá ani Euphorii = vliv na animace). Mluvím pouze a jenom o animacích v normální hratelnosti.
        • Veskoslav
          Animace postav jsou v GTA IV nejlepší ze všech her vůbec? Prosím, že to nemyslíš vážně....
          • To myslím zcela vážně. Ukaž mi hru, která to má lépe zvládnuto, díky. Plynulost animací a jejich prolínání, jejich implementace do hratelnosti a jejich věrohodnost, integrace Euphorie, to všechno je v GTA IV naprosto na špici.
            • Aby se ten lowres nehejbal ...

              GTA je lecos, a vmnoha ohledech je to spicka, ale po graficky strance rozhodne ne.
            • A to nepočítám fakt, že tam má každý druh NPC vlastní sadu animací.
  • yuri337
    Teď je až s podivem, kolik desítek/stovek milionů stojí udělat ten hnůj, kterým nás stále dokola zaplavuje EA, Activision nebo Ubisoft. On ten Vávra přece jen nebude mít zcela utopistické myšlenky.
  • Veskoslav
    Přeji jim hodně úspěchů. A stejně jako mám oba Zaklínače v edicích, tak i třetí díl si touto cestou pořídím:)

    P.S: Pro srovnání vývoj, marketing a vše okolo SW: ToR vyšlo na 200 miliónů dollarů. Jenom na platy dabérů pro hru bylo "vyhozeno" 2 miliony dollarů:)
    • Stal se zázrak Veskoslav má palec hóre!
    • rikam porad, ze dneska ty nejteplejsi aaaaaaaaa (to je asi od toho zivani nudou u nich) pseudohry, stoji samotnej vyvoj jen zlomek deklarovanych nakladu (tak pulku sezere hype-reklamy, a z toho zbytku se jeste dost jenom nesmyslne "prozere", nikdo mi nenamluvi, ze na drobne upravenym enginu v temer linearni hre stoji vyvoj kazdyho dilu desitky miliony dolaru, tomu veri jen ti joudove, co to pak kupujou *6*
    • God-of-War
      Taky jim přeju. Dvojku bych rád zapařil, ale to bych musel potunit kompa, což se mi už moc nechce. Třeba se časem objeví i na PS. Jinak je to celkem hustý, že je to stálo jen 10 mega. Holt musíš umět hospodařit s prachama.
  • Nedelejte si iluze ze u vysokorozpoctovych her jsou samotni vyvojari nejak extra placeni. Cast sezerou i licence na komercni technologie, ale hlavni nadilka jde asi na marketing. Uz jenom ty cg filmecky neco stoji. Dale angazovani znamych ksichtu ktere maji tu hru propagovat a samozrejme armada kravataku, kterejch platy muze nakej modelar akorat tise zavidet. Pokud by se meli naklady pocitat jenom z toho co hru skutecne vytvari...
    • Sak pokud kolujou po netu odhady nakladu na trebas swtor, tak se to pohybuje kolem 200M ... a z toho ze tak zhruba pulka na marketing ... tudiz ukazkovej megapru…ser ;D.

      Navic pokud je hra dobra pro herni strance, tak provedeni neni tak podstatny, jen se tvurce nesmi snazit, aby to vypadalo "pseudorealisticky". Pokud to pojme trebas jako komix, tak naklady na grafiku padnou na setiny.

      A ani uber realisticka grafika nezachrani spatnou hru.
    • No byl tady nekde rozhovor o nabirani novych lidi pro nejake studio s tim, ze nastupni plat programatora, je u nich prepocteno na czk asi 110k korun. To neni tak spatne
      • jo programatori jsou na tom dobre.
  • Keyz
    Tedy bych to shrnul. Dana Vávra měl pravdu. *5*
    • Mato1987
      Kedy nemal Dan Vávra pravdu :)
      • Robotron3
        Třeba jak řikal, že je Indiana Jones and the Fate of Atlantis špatně udělaná hra a má špatnej příběh.
        • stazoval si na ovladanie a na mechaniky ktore sa za tie roky nezmenili
          • co nezměnily, ale většina adventur do dneška nemá ani ty 2-3 řešení jednoho problému a náhodné generování řešení co bylo ve Fate of Atlantis *1*
        • smejki
          Jestli se nepletu, tak si stěžoval jen na obstarožní ovládací schéma, ne?
        • Mato1987
          tématika okolo indiana jonesa ma nikdy nejako nelákala, takže som tento jeho komentár ani nezachytil :)
  • Co furt máte proti té dvojce? Mě to přišlo o třídu lepší jak jednička ve všech směrech. Hodně lidem vadil soubojový systém, v jedničce to byla nudná klikačka (na Hard). Ve dvojce si člověk musel seksakramensky dávat bacha ,aby ho netrefili a více mi to sedělo s knižní předlohou. S příběhem jsem byl taky spokojen. Jen mě trošku zamrzela délka hry, ale ta atmosféra mi to vynahradila.
    • Vogon
      Jedná se o to, že dvojka nebyla tak "slovanská" jako jednička.
      A s tou klikačkou nesouhlasím, já jsem hrál se zaměřením na znamení, tudíž jsem často využíval i taktiku.
      O dvojce by se taky dalo říct, že je to jenom klikačka.
      • Přesně tak když hraju jedničku mám pocit že by se to mohlo odehrávat v sousední vesnici to mi u dvojky chybí.
        • Mě se jednička tím stylem taky víc zamlouvala (akt v bahnicích byl naprosto geniální) :) jenže dvojka proto rozhodně není špatná hra :) (jak tvrdí jedinci kteří mají očividně radost z toho si nechat nadávat). Soubojový systém je sice diskutabilní, ale ten zbytek pořád překonává všechny ostatní moderní RPG.
          • je fakt že souboje ve dvojce občas připomínají soutěž v metání kotrmelců, ale vizuál u mě smazává jakékoliv drobné nedostatky, protože tak nádhernou grafiku člověk jen tak nevidí, určitě v top 3 nejlépe vypadajících her co kdy na PC vyšly
            • a když máš dvě hry, obě se skvělou hratelností, ale jedna má navíc fotorealistickou grafiku a scenérie ze kterých ti spadne čelist na každém rohu, kterou si vybereš? (aby bylo jasno, počet kotoulů v soubojích u mě není kritérium hratelnosti)
            • ta je ovšem u Zaklínače 2 také na dost vysoké úrovni
            • Ja nehraju hry kvuli tomu jak vypadaji, ale kvuli zabave, kvuli jejich hratelnosti.
  • Ještě by bylo zajímavé porovnat to s cenou Dragon Age 2. Řekl bych, že BioWare za těch 10 míčů možná tak pořídil dabing *2* *2*
    • smejki
      To spíš Bethesda, která tam pro nic za nic cpe AAA hvězdy stříbrnýho plátna. Pak už se jim nechce utrácet za dabing štěků, takže zbytek hry dabuje jeden člověk (nadneseně řečeno, samosebou)
    • Veskoslav
      Za dva míče má dabing celý SW: ToR a tam je skvělý dabing.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit