Přejít na výpis diskuzí
Vývoj Zaklínač 2 stál CD Projekt "pouhých" 10 milionů dolarů
30.8.2013 | Petr Poláček
122 příspěvků
-
Tohle bude , zajiste prvotridni parba *3* .
-
Doporučuji ti začít u předložek a pádů. Když zvládneš gramatiku pro 5. třídu, určitě se ti začnou víc líbit i některé složitější hry.
-
a když máš dvě hry, obě se skvělou hratelností, ale jedna má navíc fotorealistickou grafiku a scenérie ze kterých ti spadne čelist na každém rohu, kterou si vybereš? (aby bylo jasno, počet kotoulů v soubojích u mě není kritérium hratelnosti)
-
ta je ovšem u Zaklínače 2 také na dost vysoké úrovni
-
Pochybuju ze vyroba stoji 200 milionu a vic...Spis nez se nacpou vsechny ty kapsy pohlavaru co stoji nad vyvojovym tymem...Kolik opravdu stoji ciste vyroba to by me zajimalo..
-
Ja nehraju hry kvuli tomu jak vypadaji, ale kvuli zabave, kvuli jejich hratelnosti.
-
co nezměnily, ale většina adventur do dneška nemá ani ty 2-3 řešení jednoho problému a náhodné generování řešení co bylo ve Fate of Atlantis *1*
-
je fakt že souboje ve dvojce občas připomínají soutěž v metání kotrmelců, ale vizuál u mě smazává jakékoliv drobné nedostatky, protože tak nádhernou grafiku člověk jen tak nevidí, určitě v top 3 nejlépe vypadajících her co kdy na PC vyšly
-
Mě se jednička tím stylem taky víc zamlouvala (akt v bahnicích byl naprosto geniální) :) jenže dvojka proto rozhodně není špatná hra :) (jak tvrdí jedinci kteří mají očividně radost z toho si nechat nadávat). Soubojový systém je sice diskutabilní, ale ten zbytek pořád překonává všechny ostatní moderní RPG.
-
Těžko si představím člověka co příběhovou hru nedohraje :) minimálně proto aby viděl jak to skončí :)
-
To je Vávra engine ne ?
-
a ty si si taký istý, že oficiálne informácie čo ti poskytne vydavateľ sú 100% foolproof? :)
nebuď naivný. -
No a teď se podívejte např. na hru Frontiers a za kolik vzniká *14* Pozor: není to ještě hotové. Ukázka ze hry je ve dvě 2 minuty.
http://www.kickstarter.com/projects/railboy/frontiers-explore-discover-survive/posts -
Přesně tak když hraju jedničku mám pocit že by se to mohlo odehrávat v sousední vesnici to mi u dvojky chybí.
-
LA Noir má krásné animace při interaktivních cutscénách, v normální hratelnosti jeho animace nemohou konkurovat GTA IV (nemá ani Euphorii = vliv na animace). Mluvím pouze a jenom o animacích v normální hratelnosti.
-
VSechno sou spekulace, jestli se tvuj nazor zaklada na spekulacich ...
-
Jedná se o to, že dvojka nebyla tak "slovanská" jako jednička.
A s tou klikačkou nesouhlasím, já jsem hrál se zaměřením na znamení, tudíž jsem často využíval i taktiku.
O dvojce by se taky dalo říct, že je to jenom klikačka. -
ty svymu psychiatrovi.
-
Ty by ses místo her měl radši víc soustředit na školu.
-
Tak snad pro lepší pochopení - "pro s*čku každý s*ačka"? *1*