Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor
    A o co vůbec jde? K vůli pixel hrám nevychází hry se super grafikou? K vůli pixel hrám si nemůžete zahrát hry se super grafikou? Může mi někdo vysvětlit proč vás štve, že vychází hry i pro někoho komu se takový hry líbí? Proč přesvědčovat někoho, že je to pro vás hnusný? Já pixelart taky nemusim, ale proč bych to měl někomu cpát? Nechápu.
    Trochu tolerance lidi! Nic víc to nechce.
    • protože třeba pro me to je casta do praveku kde jsem uz byl. Zazil jsem komunisty, byl jsem na vojne, a nosil kalhoty do zvonu a hral pixelovaty hry se zvukem z PC speakeru. Ve hrach vidim pokrok, něco co se posunuje dopředu, indie manie to cele vracela zpet a zdržovala. generaci co je ted hlavne u herního vesla jsem to pral, pac to neznaji..ale uz stacilo:)
      • Ty jsi podle me zazil leda tak hovno...mozna vojnu ale i o tom dost silne pochybuju. Takze se zavri v tom tvym pokojicku a rekni mamince at ti pripravy veceri :D
      • vonTossis
        Generace teď má hlavně možnost volby. A je dobré nezapomínat, že hnacím motorem hry by měla být samotná hratelnost.
        • To jsou takove geek kecy, rozumbradovani o tom jak hry bezpodminecne musí definovat hratelnost a napady. ve vetsine pripadu to pak dopada tak ze když se hraci nelibi jak hra vypada, grafika, styl, design tak ji nehraje..a napadu tam muze bejt milion. realita je krapet jinde. Samo porad tu je skupina lidi která uprednostuje pouze ten napad, zaplatpanbu za ni ale je spis minoritni. Idealne to funguje když jsou všechny slozky hry na urovni.
      • del0
        "Ve hrach vidim pokrok, něco co se posunuje dopředu, indie manie to cele vracela zpet a zdržovala."

        Podle mého názoru zase hry typu Last of Us, The Order, Call of Duty atd. posunujou herní svět spíš k filmům, tudíž se žádný pokrok v hratelnosti nekoná, alespoň ne pro mě. Ale já nejsem casual, takže můj názor (a jiných) tě jako údajně erudovaného pracovníka v herním byznisu nemusí zajímat a stejně tak nemá smysl ho vyvracet.

        Btw, je ti jasný, že indie je třeba i Star Citizen? *15*
        • tezko rict co je vlastne Star Citizen, a i kdyby indie byl, tak je to kapka v mori. jsou Pillars of Eternity indie hra? Ja moc nevim, když se na vydani podilel distributor Paradox. kdo vi jak nakonec SC skonci, nakonec ho vyda třeba EA..kdo vi:)
      • Inquisitor
        A hry který dělají pokrok nejsou? Nebo díky pixelartu jich vzniká míň? Já si myslim, že je dneska takový výběr, že si musí vybrat každý. V tom nevidim žádný konflikt.
        • však ted uz to je jak ma byt. celou dobu o tom mluvim, indie je minoritni...hlavni zajem hracu globalne je zase pokrok..na to skoro každý ceka, neckaji na Hotline Miami 3:)
          • Svet AAA her je svet ubijejiciho zdimani znacek. Ano, na hotline 3 nikdo neceka, u indie sceny se ocekava originalita a invence, to ji dava zivot.
          • Ja cekam na Eitr a Riot a jsou to dve hry na ktere se ted tesim asi nejvic. Uprime me ted fakt nenapada zadna jina hra na kterou bych se tak moc tesil ale je dost mozny ze si ted jenom na zadnej takovej chystanej AAA titul jen nemuzu vzpomenout.
            • ja nevim o zadnem AAA titulu za poslednich 15 let, o ktery bych mel zajem ja. Asi mi ten pokrok, o kterem flash porad pise, utekl :)
      • nightborne
        No a? Tak je nehraj, absolutně nikdo tě nenutí, herní průmysl má naštěstí dost širokej záběr na to, aby si každej našel to svoje, kde je problém?
        • kdepak..ten zaber se hodne zuzoval v době indie manie..opravdu hodne. konecne to uz pochopte, ja ziju ve svete her, hraju je, je to moje práce, komunikuju s lidma co hry hrajou, dokonce i s lidma co je vyrabej, distribuci atd atd. Vy jen kecate na foru a občas si něco zahrajete.
          Tuhle osvetu delam mimo jiné i proto ze nechci v budoucnu prijit o praci, budoucnost je v pokroku, a bohuzel ji dela i moderni grafika. *1*
          • Me zivi prave ta vyroba her, tech velikych AAA ..... a s klidnym vedomim muzu rict, ze tu pises naproste nesmysly.
          • Ja si spis rikam jestli tim obdobim indie manie co "zuzila zaber" nemyslis mrtve obdobi pred novyma konzolema kdy vsichni cekali co jako bude a ono porad nic nebylo....
            • Mart9
              Kdy už pochopíš, že nejsem proti pixel artu, ale jsem proti hnusnému pixel artu.
            • Pokrok ve hrach vždycky urcuje lepsi grafika, když není nahrazuje se to napadama. V době velkého vzestupu grafických akcelatoru se objevil akcelator fyziky Physx, super napad, napadu se na tom mohlo stavet miliony..propadak..totalni..lidi chteli grafiku..nakonec to koupila Nvidia a montuje to do grafik.
              • Reakce na příspěvek:

                Pokrok ve hrach neurcuje vzdy lepsi grafika. Tohle zaslepene tvrzeni definuje celou tvou hloupost. Napriklad na pokrok ve hrach mel velky vliv rozvoj internetu. Take je priznacne, ze na pc vyvoj her (mimo indie sceny a mozna online her) stagnuje, prestoze pc stroje disponuji nejvykonnejsimi gpu ze vsech hernich zarizeni. Krok a ton na poli AAA her udavaji konzole, protoze dominujicim faktorem u vysokonakladovych her je ekonomicka podstata veci. To same Vita vs 3DS. A naopak, prilás narocna a draha grafika vede vyvoj her spise k upadku, viz opet pc scena.
            • Blue.Shark
              A nemůže náhodou být ten pokles způsobený právě tím, že indie hry nabídly originální nápady, co na trhu nebyly? Sice s indie scénou moc zkušeností nemám, ale např FTL, NEO Scavenger nebo i nekostičkovaná Dear Esther na mě udělaly tuze velký dojem.
            • V pohode. Myslim ze minimalne ty a Mart9 a par dalsich lidi hry s velkym rozpoctem potrebujete a zda se ze peklo taky kvuli indie hram nezmrzne.
            • indie manie postihla zejména PC sféru, která stagnovala diky starym konzolim, jde to ruku v ruce. Objednávky a prodeje AAA PC her sli v době indie zaberu dolu, lidi hrali, nejakou pixel hru za 5 euro na steamu desitky a stovky hodin, a zacalo se ukazovat ze hry s velkym rozpoctem mozna nikdo ani nepotrebuje, kdyby to tak zustalo, trh a vyvoj her by se zastavil. Casem by se vse presunulo na mobily a tablety a byl by konec. Nastesti nove konzole to vždycky nakopnou a vrati vse do pokrokového vývoje.
              PC sféra se diky tomu vždycky neskutecne pohne dopředu, protože ..jakkoliv to zni detinsky..musí byt lepsi, jinak by ji lidi prestali kupovat.
              • Reakce na příspěvek:

                Vyvoj her by se nezastavil, jen by se vic ubiral rozumnejsim hernám smerem. Grafika je pívrchni zalezitost pro masy. To je mohutna, ale z podstaty veci mrtva skupina. Zivotem to vre a kypi jinde.
            • Taky mám ten dojem. On zná důsledky, ale uniká mu příčina.
          • Blue.Shark
            Zajímal by mě tvůj názor na Dwarf Fortress.
          • nightborne
            Budoucnost je v konceptech a dovednosti při jejich využití, grafika hraje druhý housle. Smiř se s tím, že někdo v pixel artu dokáže objevit jeho specifický kouzlo. Je naprosto v pořádku, že ty nikoliv, ale pořád nedokážu pochopit, proč tě tolik vytáčí, že někdo ano.

            A mimochodem, mohl bych se nechat strhnout k poměřování virtuálních penisů, ale omezím se na přátelské mrknutí a radu - nesuď lidi, který neznáš =).
            • nedokazes si to představit? V jiste době byla jasna budoucnost hrani forma interaktivního filmu, všechny největší firmy se predhaneli kdo udela lepsi. pak se objevil první provozuschopny akcelator grafiky,,a během ani ne roku byl s interaktivnim filmem konec. Samozrejme z dnešního pohledu to bylo plus, ale v te době to zlamalo vaz mnoha hernim firmam, distibutorum, prodejcum. A indie manie si získala tolik priznivcu ze na to co pisu vys klidne mohlo dojit. Stesti je ze masinerie konzoli je rozjeta a ma velmi dlouhou brzdnou drahu...stat tenhle problém jen na PC platforme, tak je to v pr*deli:)
            • nightborne
              Indie mánie, jak tomu říkáš, podle mě spíš jenom zkoumala a zkoumá možnost pokroku jiným směrem, než výhradně technologickým, a to přece taky není špatně.

              Upřímně si nedovedu představit natolik extrémní situaci, že by kvůli indie začaly krachovat AAA mašinérie, ty maj jistotu ve svých hráčských základnách, kterým je indie scéna srdečně jedno, a samozřejmě reklamní masáži, kterou si nezávislí vývojáři pochopitelně nemůžou dovolit. Takže bych to tak apokalypticky neviděl =).
            • ze sobeckého pohledu konzumenta to ma jiste jen vyhody. Ale zase globalne..kdyby indie zustalo středobodem zajmu, pravdepodobne by krachli všechny firmy co profituji na AAA titulech, distributori, vyrobci, prodejci, potazmo s nima vyrobci hardwaru (nebyli by potřeba). Pokrok by se zastavil, a jelikož lidi pokrok potrebuji (aspoň ty civilizovani) doslo by k navratu do 80 let kdy byl hrac bran jako exot, era her jak je zname dneska by skončila. Maximalne by se to presunulo totalne na mobily a tablety, kde by pro tyhle hry byl raj. Zadne nove konzole, zadne nove grafiky,,konec. odvetvi zabavy se musí vyvíjet, nesmí zustat stat, není nutne potrebne pro život, a když prestane expandovat, zakrni a pojde. A indie manie sla presne proti tomuhle smeru.
            • nightborne
              Hele, podle mě jsou ty skupiny dost vyrovnaný, a je to takový pro mě ideální ekvilibrium - vycházej kvalitní AAA i kvalitní indie projekty a pro hráče konzumenta to je výhodná situace, může si dopřávat dobrou zábavu z obou proudů.

              Ale jak říkám, to je zas můj osobní pocit a zkušenost, jelikož to tady nepodkládáme žádnejma statistikama, je to asi tak stejně erudovaný, jako kdybychom na sebe pořvávali nad půllitrama =)).
            • problém je ze velikosti tech skupin se meni, a na tu vetsi je kladen duraz a takzvane ridi ruku trhu. jak jsme uz psal, me je uplne jedno ze existuji indie hry a lidi co je radi hrajou, me vadilo ze z toho byl stredobod zajmu.
            • nightborne
              Ale jistě, jenže to přece nic nedokazuje. Respektive - dokazuje to to, že existuje hráčská skupina, která, stejně jako ty, staví na první místo technologický pokrok, při volbě svých herních nákupů. A proč by ne, vždyť na to mají právo.

              A samozřejmě, koho neláká si zahrát něco v dechberoucí grafice s nádhernejma efektama a nevídanou realističností, všichni máme oči a chceme jim nechat lahodit. Nebudu předstírat, že neteču u tech dem snowdrop enginu. Ale pokud bude mít hra skvělej nápad, parádně napsanej příběh nebo prostě nabízet něco neotřelýho a osvěžujícího, zahraju si ji rád bez ohledu na grafiku.

              Nechápu, proč odsuzovat jednu skupinu na úkor druhý, naopak je super to, že existujou vedle sebe a člověk, kterej je otevřenej, si může vybrat podle nálady =).
            • Na PS3 se prodava porad dobře, protože tam uz nikdo neocekava zadny pokrok. V datu vyroby to není:)
            • Protoze je Minecraft hra z roku 2011 a doba kdy se na Youtube o nicem jinem nez o Minecraftu nemluvilo uz je davno pryc?
            • To není osobní preference, to je zkušenost, dneska je to proste tak, ze pokud hra nemá dobrou grafiku tak si ji hodne lidi proste nekoupi, nebo ji povazuje za menecenou. Hry hraje strasny množství lidi, mají to jako relax, nerejpou se v tom, chteji neco hezkyho, na co se dobře kouka. proc ymslis ze ma Cenega plny sklady Minecraftu na PS4 anikdo to nekupuje, proc to cpou zadarmo k novy konzoli..kdyz si někdo poridi novou PS4 nechce tam ty pixely ani videt.
            • nightborne
              Úspěšnost her, který nestavěj na grafice, jako spíš právě na neotřelým konceptu, dokazuje, že "tak to prostě není", ačkoliv nepochybuji, že mne budeš kontrovat nějakým dalším smyšleným absolutoriem.

              Opět, máš plné právo přikládat grafice důležitost a volit si hry podle tohoto kritéria, a nikdo ti na to nemůže říct ani půl slova. Nepříjemné ale je, když svou osobní preferenci začneš vydávat za nezpochybnitelnou pravdu.

              Já jsem třeba byl naprosto na větvi z Oriho. Je to nejlepší hra posledních let? Pro mě ano. Pro někoho jiného ne. A krásný na tom je, že oba budeme mít pravdu ;).
            • Ne..globalne je grafika nesmirne dulezita..koncept nestaci. Tak to proste je, a muzes se stavet na hlavu.

              Ale at si v pixel hrach každý objevuje co chce, me to je jedno, at klidne jsou..ale at se z toho proboha nedela hlavni proud, jak tomu bylo ještě před par mesici. To je cesta do pekla a do praveku,ktera vůbec nikam nevede.
              • Reakce na příspěvek:

                O tom co je hlavni prod rozhoduji hraci. Pixel art je oblibeny, nastesti a tak nas ceka skvela budoucnost. Viz treba hotline nebo titan souls, aaa hry se proti tomu mohou jit zahrabat. Jsou to prekonani dinosauri, drzeni nad vodou casualmasou zmasirovanou reklamami. Kvalita a ziva duse her je nastesti uz nekde jinde.
          • Můžeš přestat být tak tajemný a sdělit nám, jakou pozici tedy vykonáváš?
            A zeptám se znovu. Jak popularita indie her fakticky ovlivňovala středoproudý herní segment?
            Já tomu stále nerozumím, možná jsem hloupý. Nicméně indie hra může být vykreslovaná v DX12, ba může běžet v teoreticky neomezeném rozlišení. Klidně ji spustíš na jakékoliv hi-end sestavě.
            Vyčítat někomu že sedí na fóru, když děláš přesně to samé, každičký den, je pokrytectví.
      • fallanga
        Odkdy se indie = špatná grafika/brzda pokroku?
        • ptáš se špatně, ptej se, "odkdy je nádherná převratná moderní grafika brzda čehokoliv?" *4*
          • Odjakziva, ma moc velke naklady a zbytek hry tim trpi.
            • nightborne
              Možná by sis to mohl zahrát, než to odsoudíš jako "pif paf koboj jezdí po poušti".

              Westerado buduje atmosféru právě na možnosti oddělat kohokoliv, na kohokoliv tasit zbraň a na nejistotě, která z toho plyne. Je to vcelku osvěžující, nemít od hry přikázáno v podstatě nic =).
            • za prvné, Unreal Engine si můžeš licencovat v podstatě zadarmo, když na tom budeš dělat sám a uřízneš si z platu, náklady nemusí být vysoke

              za druhé, mezi "top tier grafika za miliardu" a "hnusná blitka 4x4 pixely" je pořád obrovský prostor, kam se můžeš vejít s normální grafikou, o které se sice nebude mluvit jako o novém zázraku, ale nebude vyvolávat zvracení reflex

              za třetí, ať udělají pěknou ručně kreslenou grafiku, jsem jen pro, ale ne odfláklý pixel-fart, toto je bez diskuse ten nejjednodušší a nejlehčí způsob jak udělat hru

              za čtvté, když už to musí být pixel art, ať to aspoň postaví na nápadu či zajímavé herní mechanice (třeba neo scavenger a jeho crafting a survival mechaniky) a ne pif paf, kovboj jezdí po poušti, omg

              za páté, to že si někdo zjednoduší práci z toho nedělá umění nebo lepší hru
              • Reakce na příspěvek:

                Za prve, rec neni o cene unreal engine. Ale o nadherne prevratne moderni grafice.
                Za druhe, rec neni o prostoru mezi, ale o nadherne prevratne moderni grafice.
                Za treti, rec je o nadherne prevratne moderni grafice, tve za treti je uplne mimo dotaz na ktery reaguji.
                Za ctvrte dtto co za treti :-).
                Za pate dtto co za treti :-).

                Obavam se, ze jsi nepochopil tema.
          • Pta se spravne ... nadherna grafika je brzda ... pro kterekoli studio, ktere nema milony a miliony dolaru na vyvoj cele hry ... je to totiz na cas a pocet lidi nejnarocnejsi cast vyvoje jakekoli hry. Ale to se zdejsim odbornikum na vyvoj tezko vysvetluje.
            • tento způsob myšlení mi přijde mnohem škodlivější, proto že mnoho lidí má pak zafixováno, že indie hra=hnusná grafika, přitom to tak nemusí být a jde to dělat i jinak
            • to je mýtus, stejně jako u filmů jde udělat dobře vypadající nízkorozpočťák za pár šupů, když se na to jde chytře, licencovat engine dneska nic moc nestojí a pak už je to jen na lidech co na tom makaj, ale chápu že to dá víc práce, než udělat pixelart blitku
  • Mikit
    Této grafiky už mám plné zuby.
    • ringmancz
      já mám plné zuby komentářů lidí, kteří mají plné zuby této grafiky.
      • Jack1947
        Pixel sem pixel tam pixel kam se podívám... laciná prezentace a úspěch zaručen - tohle nemá s nostalgii už absolutně nic společného... Jsem rád že lidi stále nejsou oslepeni a ví že už ty pixelovky, nikoho moc neohromí.
        • Myslíš že neosloví tu podřadnou vokální minoritu? Dobrá, stejně je to po většinou banda pirátu.
    • Jack1947
      Nejsi sám kdo to tak má, čeho je moc toho je moc a čeho je...(šak víme). *7* *12*
    • VergiliusGrey
      Mě se sice tenhle styl taky moc nelíbí, na druhou stranu když se ti to nelíbí tak to nehraj. Tak jednoduchý to je.
      • Mikit
        Vím, také to nehraji. Jen jsem chtěl vyjadřít svůj názor, který na tento typ grafiky mám už nějaký ten pátek. Prostě si myslím, že doba této grafiky tu byla a již skončila. Je to (čistě dle mého názoru) stejné jako kdyby dnes vyšel film stejné kvality jako Komando. Měl by na csfd 73%? Asi ne, spíš by byl někde na úrovni Disaster movie (btw, dle mě super film :). Kdyby dnes přišla nějaká automobilka s hranatým autem alá Lancia Integrale, také by asi neuspěla.

        Chápu pokud se tato grafika někomu líbí a má ji rád, přeci jenom má to něco do sebe. Ale je mi trochu líto, že vyvojáři kteří dokaží vytvořit v základu výbornou a originální hru se nepokusí udělat ji v moderní grafice. Ale to už je zase asi problém současné doby/recenzí. Bud to má pixel art grafiku a pak se na to tuto stanku hry nekouká a nebo to má "současnou" grafiku a pokud není na úrovni AAA her, tak jí to v mnoha recenzí může velmi poškodit. (opět jen můj osobní názor).
      • ono tohle presahuje krapet dal, nez jen rict... nehraj...ale nemam naladu to rozebirat..
        • Prosím, ještě začni něco o tom, jak ti "sluníčkáři" s "politickou korektností" v zádech nutí své zvrhlé a dekadentní normy *15*. To se tak báječně poslouchá.
          • tu curamrde, co sem taháš tyhle politicky blaboly..si upad na schodech na hlavu nebo co? nebo jsi uz dočista zesilel z toho vecnyho cumeni do diskuzi a podobne?:)
    • V tom případě doporučuji použít párátko.
      • stoptrapnýmfrázím.cz
      • *1* *1* *1* výbornýý vtip, LOL ROFL. ty jsi skoro lepší jak Johnny Valda
        • http://webmshare.com/BqdqE
        • Á, můj indický kolega. Zdraví slouží?
          • http://www.ronnie.cz/img/data/ctenari/galerie/img_38422_3401_287e03d_v.jpg
            • Pěkné tělo. Protože jsem homosexuál, jsem taky trochu vzušený, ale proč mi tuto lehkou erotiku vlastně zasíláte? To rozhodně není pan Otm Shank.
    • tak nekteri ji měli plne zuby hned jak tenhle indie boom zacal, nastesti uz po nem skoro nestekne ani pes..kazdopadne vitej v klubu:)
      • Budu hádat, z lesa se přiřítil retro pixelový sériový vrah, který znásilnil tvého tátu a zavraždil tvou mámu. Pod každý, doslova každý článek o nějaké visual-retro hře, musíš napsat, jak moc ti kazí život. Doufám, že se stejnou vervou chodíváš i do kina na představení, která nemáš rád a s vervou vykřikuješ, jaká je to sr*čka. To je ty vogo stejné šablonovité jednání, jako pod články na zpravodajských serverech. Jen zaměň termíny jako "zlodějská vláda, Kalousek, nepřizpůsobiví, židi z wallstreetu a komunistická EU" za "topinkovače, pc master race, kostičkované sr*čky, hater, fanboy".
        Učiňme přítrž frázím, prosím!
        • Ja si na rozdil od jinych za svým názorem na indie hry stojim od uplneho zacatku kdy to zacalo, takze zadna fraze nebo tak něco, ale celkem uceleny názor kterého se drzim. A jo, jsem dusledny, a když je prilezitost pripomenu se. Akorát nemam naladu pokazde vypisovat všechno aby to nepůsobilo jako fraze. navíc to uz ani moc není potřeba, indie moda je za nama:)
          • Tak se na to konečně v*ser. Nikoho stejně nepřesvědčíš a nic nového nepřineseš.
            • ja chápu ze pro nekoho kdo není dostatecne vyspely aby si dokazal vytvořit dlouhodoby názor na nejakou věc je problém když vidi ze to někdo dokaze, ale neboj az budes starsi pujde to jak po masle.
              zatím používáš slova a vety které jsou dilem jinych, jen tak papouskujes o zlodějských vladach, slunickareni a tak..jednou..skutecne jednou pouzijes i něco svého a když panbu da tak si konecne vytvoris názor který bude jen tvuj vlastní ..:) zatím pouze mluvíš jako kafemlýnek kopirujici tisice diskuzi všude mozne.
          • Jak se pozna ze je "indie moda" za nama?
            • Gaben nesouhasi a jen se spokojene usmiva a toci prsty.
            • hraci od zhruba 10 -75 let jsou myslim dostatecny vzorek. Vlastne jedina ,,indie,, hra o kterou je pomerne zajem je minecraft..jak ovšem ale všichni vime..přívlastek indie je uz jaksi hudba minulosti..
            • Ja myslim ze se moc soustredis na desitky hracu denne a unika ti global :D
            • A je ten vzorek hráču reprezentativní? Osobní zkušenost je sice krásná věc, ale ráda kalí pohled na objektivní realitu.
            • Reakce na flashe:
              Takto drazí přátelé vypadá názorná ukázka argumentačních klamů a demagogie. Autor takového výroku přednese několik styčných bodů, na kterých staví svou obhajobu avšak tyto postrádají jakékoliv přímé relevance s probíranou látkou. Asi tak, jako když populistický politik řekne, že za nesplnění jeho předvolebních slibů, mohou migranti.
              Realita je taková, že vzájemné koexistene indie her a technologií, které ve své tezi uvádí, není pouze možná, ale dokonce vítaná (nabízí možnost alternativy k mainstramovému trhu). Čověce, ty uvažuješ jenom v maistramových intencích. Je to stejné, jako bys mávnutím ruky odsoudil všechny festivalové filmy jenom proto, že tranforméři měli rozpočet v řádech miliard korun.
              A je to sice můj názor, ale známku 7/10 rozhodně nemohu považovat za špatnou.
            • zbytecne se v tom rejpete a unika vam global..ale nic..denne prichazim do kontaktu s desitkami hracu..vim svoje a ten muj dojem, narozdil od vas, mam aspoň podlozenej reálnou zkusenosti:)

              PS: 4k, dx 12 atd jsou věci co klepou na dveře a zajem o ne je, ze to hned překrucujete na dnesek je vas problém.
            • Aha takze je to jenom tvuj dojem... rozumim.
              Zrovna na virtualni realitu na ktere se udelalo a dela spousty nezavislych titulu protoze vetsina velkych vydavatelu tak nejak porad poradne nevi jak s tim nalozit. 4k je ted hodne mainstream a ten odklon od indie her kvuli 4k je videt na kazdem kroku. Co nezvladlo HD rozliseni zvladne 4k a jestli 4k nebude znamenat konec pixelatych indie her tak uz snad jenom 8k. A jak s tim vsim souvisi DX12 teda netusim uz vubec.
            • fallanga
              "zajem lidi se presunul jinam..nove konzole, 4K rozliseni, DX12...."
              To je pěkné, že se ten zájem přesunul jinam, ale proč by nemohla indie hra mít 4k rozlišení nebo vyjít na nové konzole? Nevidím tam jediný důvod. V době Kickstarteru je to možné. Navíc, jaké procento lidí má dnes 4K monitor a grafiku, která takové rozlišení utáhne. GTA V při 4K rozlišení vyžaduje 3 GB VRAM a takové grafiky nejsou zrovna levné. Většina lidí se spokojí s FullHD.
            • zajem lidi se presunul jinam..nove konzole, 4K rozliseni, DX12, virtualni realita. V době boomu indie her nebylo nic nového, zastarale konzole, na PC zadny pokrok spojeny ze staryma konzolemi. Hraci se kousali nudou, tak věci jako indie a kickstarter prisli vhod. Vlajkova lod indie her, Minecraft, byl prodan Microsoftu. U vetsiny recenzi indie her všude mozne je jen par prispevku, sposuta z nich se uz ani nerecenzuje, pokracovani indie trhaku dostavaji 7/10..atd atd
              • Reakce na příspěvek:

                Tohle vsechno indie hry umi absorbovat. Treba na PS4 vychazi nejvic prave indie hry.
            • Ja nepotrebuju traktat ale cekal jsem ze napises "protoze indie her vychazi mene nez pred rokem" nebo "protoze se snizuje pocet prodanych indie her. Proste ze tenhle svuj dojem kterymu mam podle tebe verit mas podlozenej necim vic nez jen svym dojmem.
            • Snad si nemyslis ze ti tu vytvorim traktat na tohle téma. proste mi ver..je za nama:)
        • xH4wK
          fanboy is that you ?

          Ked sa vam tak moc pacia tieto kockovane hry a mate radi retro tak si chodte hrat MS:DOS hry na starych sunkach ktore urcite doma mate, zamasturbujte si nad tym ake krasne zvuky a grafiku to ma a bilion nudnych hodin gameplay vdaka bugom a starym ovladacim prvkom ktore umelo danu hraciu dobu predlzuju.. ale whatever, len s tym neotravujte uz vacsinu populacie..
          • Problem je, ze i ty stare DOSove hry vetsinou meli ty pixely poskladane hezceji. :)
          • stoptrapnýmfrázím.cz
  • Luxusní diskuze tu. Posílat lidi hrát hry na MS-Dos. Fajn, ale vy jste tu ti, co sem nepatří. Tohle je recenze nezávislé pixel-art hry. Nelíbí se mi, tedy sem přijdu a žačnu štít síru. To je totiž to jediné co umím.:) A ne, nehodlám tuhle hru hrát. Indie mám velmi rád, ale uznávám ,že pixel-artu jsem přesycen. Každopádně nelezu štěkat svou pravdu. Kór pod recenzi hry, což je paradox. Vidím ,že je to recenze, vidím pixel art, který nemám rád. Tak proč nenapsat do diskuze, jaká je to sra*ka. Tleskám
    • já hlavně nějak z té recenze nepochopil, za co dostala těch 8, hra je podle ní krátká, ošklivá a zjevně nepřináší nic nového, tak za co?
      • Já nevěděl že to je recenze na COD :)
      • To máš těžké, kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde. :)
        • já spíš hledám důvod, za co psa pochválit, asi něco jako "je to starej, hluchej ošklivej olezlej podvaťák s blechama, ale je hodnej" *4*
  • pokud by lidi chteli top grafiku, tak uz davno nehrajou na konzolich, takze takovyhle hry tu budou mit vzdycky svoje misto *3*
  • Já jsem rád, když si občas můžu zahrát dobrou hru, a nemusím u toho spouštět emulátor :)
  • RakeW
    Jej, Westerado, tentokrát se mi místními diskutéry tuze oblíbené informování o indie-pixa-hipsta hrách trefilo do noty, díky!

    Hrál jsem to jako browserovku, bavilo mě to, ale kvůli pitomému systému ne/ukládání jsem to brzy zapíchl. Třeba si na to teď těch pár hodin vyšetřím...
  • fallanga
    Vyloženě mě štvou komentáře typu: "Z té grafiky je mi nablití". Ano, zrovna v této hře je to ošklivé, ale samotný pixelart je hezký a nenáročný. Děti, které vyrůstají v době 4K (flash) to nepochopí, ale koho zajímá názor těchto dětí, že?
    • Me je 45, doba pixel her je za mnou..zato většina z vas to nezazila, tak je z toho ted na vetvi:)

      Pixelovaty hry uz tu byli, a byli mnohem lepsi uz jen proto ze tenkrat to byla evoluce, nevim proc bych je mel hrat znovu.
      • Chápu, syndrom zaprděného chlápka ve středním věku, který se nechal ošálit představou, že s věkem roste univerzální moudrost. Vzdělán je snad možná v technickém odvětví a s nulovým kritickým myšlením (které si zaměňuje s jednáním "házet na něco špínu"). Nikdo nezpochybňuje tvé svaté právo na to, nemít tyhle hry rád. Dokonce je v pořádku, když se ti pixel art nelíbí. Co však není v pořádku je tohle nevyzrálé opakování vyřčeného a snaha o tom, aby se tvůj názor stal obecně závaznou normou.
        • Delas to same jen z druhé strany barikady..tak drz hubu *1*
          • zaprdenost je zpátečníky stav..ja jsme pro pokrok...zaprdenost ho vylucuje..upresni si pojmy nez zacnes kydat:)...
            • Tvé "pokrokářství", jako by vypadlo z konce 90. let a etapy bouřlivého rozvoje HW. Nakonec se ukázalo, že je takový trend neúsný. Toliko k vaší "zaprděnosti". Termín zaprděnec označuje spíše konzervative (kterýžto nemusí být nutně zpátečník). Vy jste konzervativní ve vnímání trhu počítačových (a konzolových) her. Nechápete, že trh je dávno diverzifikován.
              Já jsem drahý pane nikdy netvrdil, že je tato hra skvělá nebo oku ladící. To záleží na osobním vkusu. Je však pošetilé o ní na první pohled vykřikovat urážky.
      • fallanga
        To, že je ti 45 ti nežeru, nejsem blbý. Pixelový hry a pixelart je něco trošku jiného. Udělej si pořádek v pojmech *3*
    • nightborne
      Ono, abych pravdu řek, obrázky tomu nedělaj moc čest, ale ta hra v pohybu nevypadá až tak mizerně =).
  • ono nie je pixel art ako pixel art ze..niekto to vie spravit nadherne a niekto zas nie
    • Hlavně to je bez toho -ART....

      Tohle je hloupost. pixelART a realisticART není nebo co? Stejnějako comixART apod? Takto se označuje pouze pixel protože to je snad umění nebo co. To pravé. Také argument proti debatě o nějaké grafice je umění / stylizace / nechápeš to a zadupání daného pokusu u debat. Něco jako ten vtip s ikea obrazem, kde znacili uvěřili kecům a chtěli to koupit.... Ale u jiných stylů tomu tak není. Zajímavé.

      Uměni jako tohle pravé umění: https://www.youtube.com/watch?v=22EHOmtWNwI
    • mě třeba nevadilo Gemini Rue, to mělo dobrou atmošku a ta grafika byla tak hraniční, pak ještě Neo Scavenger, kde se mi grafika sice nelíbila, ale zas to mělo dobré herní mechaniky, jinak jsem teď hodně pařil Prison Architect, This War of Mine, předtim Starbound, ale tohle je trochu moc, koukal jsem na nějaký letsplay na youtube a nevydžel to ani 5 minut, ještě to zkusim stáhnout a otestovat, jestli to taky neskrývá nějakou super zábavnou herní mechaniku, než to definitivně odešlu do pekel
  • Mám rád pixelart, ale tady v tomto podání je dost nepřehledný a ani ne moc hezký.
  • To mal moj Gameboy lepsiu grafiku
    • jako free hříčka někam na mobily by to nemuselo bejt zlý

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit