Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Wofko je mrtvy, GW2 / Aion / Tera / SWToR / Blablabla jsou Wofko killeri... jo pockat, WoW ma i po 6-ti letech vice hracu, nez vsechny tyto hry dohromady. A zaslouzene. =)

    Charge on, Wofko!
    • Prostě pravdou je, že pokud nevypnou WoW servery, tak tuhle hru z trůnu nikdo nesesadí.
      • Tahle hra se pomalu sesazuje sama už od vydání WOTLKu. Od té chvíle tam má cenu hrát opravdu jen end game obsah. Ostatní je tak dementně nastavovaná kaše na první pohled co nejvíc cool, aby to hráče nadchlo, ale na 5 hodinové AV pořádné world pvp ve STV, nebo progresy KZ to mít nebude nikdy už.
        • nekromant33
          endgame wotlk bylo to co mě vyléčilo ze závislosti...
        • i ty brebto, ze to tak vis, asi to porad aktivne hrajes a kralovsky se bavis :)
          • stačil mě začátek WOTLKu a pak beta Pand, ne děkuji, nikdy už tam nezažiješ to co kdysi.
            • Myslím že každý pochopí co jsem tim chtěl říct. Ale jo jsi velice chytrý zasloužíš si od dalších stejně chytrých lidí +. Osobně je škoda že já ti mohl dát jedno, protože do diskuze jsi přinesl závan inteligence a to se jen tak nevidí. Měl by si napsat knihu minimálně já si koupím hned tři. . . .
            • To je snad jasny ze nezajijes co si zazil :D protoze v budoucnu nezazijes co zazivas ted :D
    • Wowko je tu uz 9 let.
      • SnakePlisken
        8, ale kdo by to počítal... *3*
  • me se wowko libi a klidne bych i platil ale bohužel se ted content rozdelil na dve časti - ten kt. je s obtiznosti jako pro šimpanze a ten pro nolifery kdy už si planujete život podle wow kalendare.
    imo tam neni nic mezi pro casual hrače, kteri ale maji skill a chteji nejakou vyzvu. A to se tyče jak pve tak i pvp.
  • Wowko prislo uz o tolik hracu, kolik nektere hry neziskaji vubec dohromady.
    • Navic hovorime o hře, ktera vysla uz v roce 2004! Tzn. velka ostuda pro konkurencni mmorpg.
      • Z tohohle biznisu sem uz zapomel vic, nez se ty dokazes naucit.
        • Koukám, že jsi to vzal z gruntu a rovnou i s gramatikou.
  • Mám strašně rád ten zde převládající hipsterskej názor "WoW je shit, hovadina, hloupá hra", kterýho se všechny ovečky kolem dokola chytaj, aby byli "cool". Přeci! Je to v módě, tak si plivni taky.
    Tvrzení, že WoW má tolik subscriberů díky tomu, že je na trhu dlouho, je kravina. V rámci MMO si tohle tvrzení i odporuje. U většiny MMORPGs můžeme spíš sledovat drastický snižování aktivity hráčský základny v delší časový lince od jejich spuštění. Proč? Protože většina jich stojí za h***o.
    Hlupáčci, mektáte o hlouposti WoWka, ale budujete anální tunel, pokud se jedná o GW2, kde běháte s 5ti skillama a sem tam dognete. GW2 jsem hrál a skončil asi po týdnu. Tak vágní, nudnou, mělkou hru jsem dlouho nehrál. Poplivali všechno, co bylo dobrý na GW1. Ale však! Dneska je cool slintat si blaženě na triko, pokud mluvíme o GW2. Ovečky.
    Po debaklu s GW2 jsem se vrátil k WoW a jak jsem byl rád! Plivejte si, jak chcete, ale WoWko je dobře udělaná, vyšperkovaná a časem ověřená theme-park jízda. Zkusil jsem už hodně MMOček, ale žádný prostě nedosahuje kvalit WoWka. Prostě ne. Nebudu říkat, že ho v průběhu času nezjednodušili. Co to ale znamená? Znamená to jen, že si l33t děcka už nemůžou tak honit triko. Hra je přístupnější všem. A na konci je to ale pořád o skillu, taktice, atd. Ovečky zase namítnou něco o "facerollu". Ok, zkuste si při hraní švihat palicí o klávesnici. Chci vidět váš owning, vy šusťákovky. Vždycky musíš vědět, co děláš.
    WoW baví a o tom hraní je. Zdar. Nazdar!
    PS:Nemůžu se dočkat těch lahodných mínusek. Your rage is tasty!
    • Já se obávám toho že tu hru už nikdo nikdy nepřekoná s počtem platících a dobou existence. Nicméně právě to je onen problém že bude asi ironií že ani sám Blizzard s TITÁNEM to nepřekoná. Bohužel lidi už moc platit u nových her nechtějí u WoW to chápu je to ověřená hra rokama. Pokud bude TITAN zas na stejný způsob no nevím nevím...
    • musim stebou vevsem souhlasit.mas naprostou pravdu gw 2 jsou naprosto mimo gw 1 jsem nehral.jen jsem vyhodil litr z okna. taky jsem se vratil k wow.
      • Dobře, takže litr z okna vyhozen, ale do WoW narveš daleko víc. Řekněme, že otázka peněz není zrovna pádný argument na stěžování vůči GW2.
        Ale ono upřímně, čím méně hráčů WoW v GW2, tím lépe.
    • Rhulad
      Nesouhlasím... Blizzard svými kroky evidentně wowku uškodil a v současnosti je wowko dosti podprůměrné. Absolutně vyprchala atmosféra a hra se stala takovou parodii a řekl bych dokonce kýčem. To co Cataclysm napáchal stejně nejde vzít zpátky- tauren paladin a další přešlapy v lore a nevyváženost raidu - battleress pro DK znamenalo,že polovina raidu byla DK( sám jsem hrál podstatě jen DK a dosti mi to vadilo) A mohl bych psát dál, ale je to zbytečné. Rozhodně to chce svěží vítr do mmorpg...
      • Na nějaký internetový flamy už nemám věk ani chuť. Řeknu jen, že nesouhlasím. Logicky.
        Je to tvůj názor. Ok, beru, protože jsi schopnej vyplodit konstruktivní kritiku. Mám ale pocit, že na to koukáš dost nostalgickým okem. Ta hra už sice nemá ten "feeling" vanilly/TBC, ale to je pochopitelný, hra se vyvíjí. Pro někoho k lepšímu, pro někoho k horšímu. Atmosféra tam ale pořád je.
        Cataclysm a lore. Přecti si tohle, brepto.
        http://www.wowhead.com/forums&topic=116623/tauren-paladin-priest-explained
        Půlku raidu DK jsem nikdy nezažil.
        Svěží vítr neuškodí nikdy.
        A pro prd*l k tomu, co jsi napsal, dodám:"9 million people don't give a fuck!" :D
        • Rhulad
          Prosim tě... ten lore je totálně zničený ty brebto... tak to pokurvit to se nevidí... PS. Samozřejmě, že to hráči co to platí budou obhajovat, když každý měsíc solí Blizzardu peníze. Ale slyš tohle - wowko je na začátku ulice do záhrobí.
          • Lore za drakama/aspektama je, že jsou ve světě přítomni z toho důvodu, aby svět ochraňovali. Na konci Cata je jasné, že už nejsou nadále potřeba, jejich pochodeň teď nesou šampióni(hráči), kteří stejně ochraňovali svět už od Vanilly(Nepamatuju se, že by u Ragnarose asistovali draci).
            Souhlasím ale, že konec Caty mohl Blizzard vyřešit líp+nějaký kvalitní video(jako třeba po sesazení Arthase z trůnu), který by dořešilo všechny nesrovnalosti.
            • Rhulad
              Tak Arthas, Illidan--- za chvíli je oživí jelikož nebudou vědět kudy kam... konec Arthase byl vyloženě trapný na to jak bylo ICC dobrý raid. PS. Popravdě priest tauren je snad ještě horší než ten paladin...
          • Shania
            Problem s lore je ten, ze uz to neni jen jedna linka z RTS, ale ruzných pribehovych linii jsou tam tisice. Dalsi problem je ten, ze se lore musi podridit hernim mechanikam.

            Jen se divim, ze mas problem s tauren paladinama, tohle je proste rasismus:)

            A k te tvoji posledni vete, myslim ze lore v MOP je velmi dobre a ve hre dobre zpracovane.
          • Příklad, prosím. I beg you!
            • Rhulad
              Tak třeba konec Cataclysmu a ty tuny klišé v podaní aspektů---božínku by mě zajímalo, kdo ten scénář v současnosti píše.
      • Shania
        Raidy:
        Vanila: min max se jeste tenkrat moc neresil, nikdo to neumel poradne hrat, kazda clasa mela jeden pouzitelny spec a rozdil mezi nimi byl hodne velky. Jedine co bylo protreba pro uspesny raid bylo mit 50 lidi, co umeli aspon trochu hrat (extremne tezky), herni mechnaiky v raidech jsou na velmi nizke urovni.
        BC: synergie + pocatky min maxeru:) Zlate casy raidovani podle nekterych, prakticky to steje co predtim, ale extremne narocne na prpravu, slozeni raidu, opet jediny pouzitelny spec na clasu a nektere clasy pouzitelne jen na nektere boje. Mimo to extremni propad komunity, Top gildy kanibalizovali na tech mensich. Herni mechaniky v raidech jsou oneco lepsi, stale je to ale hlavne gearcheck.
        WTKL: zlate casy raidovani podle nekterych:) prvni raid byl jednoduchy, nasledoval Ulduar, jeden z nejlepsich raidu, HC mody, vozidla, rozdeleni na 10 a 25, herni mechaniky se dost vylepšili, prakticky kazdy spec pouzitelny (mimo top hrani). Rozdeleni na normal a HC a hlavne desitky, pritahlo spoustu novych hracu k raidovani.
        Cata: vyssi obtiznost normalnich raidu zpusobil rozpad vetsiny 25 raidu na desitky a s hranim skoncilo vic jak 2 mil casual hracu. Kazdy spec je pouzitelny.
        S prichodem DS se otevrelo raidovani pro vsechny v podpobe LFR. Hra byla vic jak rok bez aktualizace...
        MOP: obsah pro vsechny, extremne tezke HC raidy, dobre herni mechaniky, mozna az prilis tezke normal raidy a LFR pro ty ostatni. Kazde 2-3 mesice novy obsah.

        Ano Vanila byla skvela, tenkrat, dnes? Ani nahodou. Kazdy datadisk mel + a -, ale daji se hodnotit pouze v kontextu doby, kdyby BC vyslo dnes, ani pes po nem nestekne.
        • kostejnesmrtelny
          Přesně tak to je. +1 není dost.

          EDIT: Zlatej čas raidování (a potažmo WoW) byl samozřejmě WotLK *14* . "Now why would you go and do something like that? Didn't you see the sign that said 'DO NOT PUSH THIS BUTTON!'?". Modří vědí *5*
          • holec89
            Mimiron ?:)
            • Firefighter. ;)
      • SnakePlisken
        Ano, chce to svěží vítr, proto se maká na Titanu. Já se jen modlím, aby nebyl přeceněn, když je tak očekáván. To, že pro tebe vyprchala atmosféra je subjektivní, když hraješ jednu hru dlouho, po čase tě přestane bavit, i když je sebelepší. Co se týče změn, dalo by se o tom polemizovat. Sám mám pár výtek. Blizzard totiž dělá jednu věc za kterou byl milován a nyní je nenáviděn, naslouchá totiž hráčům. Ale ne jen tak ledajakým, totiž těm nejhlasitějším a tím jsou s prominutím tupci, kteří brečí, jak je WoW těžké. Naštěstí si i tzv. hard core hráči ve WoWku najdou své výzvy.
        • S nedávným patchem přišel novej raid, Thunder King. Obtížností návrat k vanille, hardcore hráči potěšeni.
  • myslim ze to maji dobre spocitane, za 5 let az WoWko bude mit nejaky 1M hracu tak vydaji Titan a budou ryzovat penizky dal

    do te doby krome wowka datadisk SC2 a diabla...blizzard se nejakych problemu s penezma asi bat nemusi
    • Shania
      Jasne, maji v planu nejdriv ztratit 80% predplatitelu a pak spusti Titan, aby to zachranil....

      Je velmi malo pravdepodobne, ze WOW skonci na jednom milionu jeste pred vydanim TItanu, ne pokud budou neustale zrychlovat pridavani noveho obsahu, jak je to ted.

      Navic Titan tezko WOW ohrozi, udelaji proste neco podobneho jako u D3, daji ti pristup ke vsem jejich hram.
    • SnakePlisken
      A o tom to je, umí si to spočítat. To je základ úspěšného podnikatelského modelu.
  • Rhulad
    To jsou ještě poměrně pěkná čísla na to jak wowko dopadlo... Zlatý TBC časy...
    • No to jo, ted jsem poprve na WotLK serveru a ten (R)DF to "uplně" zabil...

      /resp. některé zábavné herní prvky, které ted vubec nikdo nepozná, + wipe protože nikdo neív co má dělat, když přijdou na řadu trochu obtížnější dungeony
    • nj kde neni konkurence...mezi slepymi jednooky kral
  • fizola
    Hlavným úspechom WoW je práve to ako dlho je už na trhu, vďaka tomu ma toko obsahu, že sa mu začinajuce MMO nemožu nikdy rovnať (čo sa kvantity obsahu tyka) to je proste fakt. Je ale teraz viac faktorov ako f2p hry preco stracaju predplatitelov
    Ja osobne som opustil WoW po vydani pandarie, nie je to zle ale hlavne talenty a celkovo uniformita ktora teraz zavladla ze kazdy je vlastne rovnaky mi velmi vadi. Hladal som nieco podobne a nasiel SWToR, ktory ma vlastne system ako WotLK alebo CATA a zaroven uplne novy svet na objavovanie atd.

    Inac na WoW budem mat vzdy dobre spomienky a vzdy ked su free tyzdne tak sa rad pripojim aby som si ich pripomenul *1*
  • Pravidelný úbytek hráčů po dohrání nového datáče, nojo. Ale už by mohli hodit nějaké info o Titanu.
    • SnakePlisken
      Očekává se info na letošním BlizzConu. Snad jej konečně představí, jelikož tohle bude hlavním tahounem Blizzardu, až WoWko odumře.
  • Vratil jsem se asi po dvou letech k wow.skousel sem i jine,napr.gw2,teru.a musim rict ze wow furt lidi hraji narozdil od jinych.a oto v onlajnovkach jde.
  • Wowko nijak moc nemusím z důvodu hrozné přeplácanosti a vykradání ze všeho možného, přesto Warcraft 3 a datadisk zůstanou u mě mezi nejlepší RTS.

    Jinak k úbytku hráčů.... nedivím se. Přece jenom je jaro a venku je tak pěkně, začínají mít prioritu jiné aktivity. To by byla jedna věc.
    Druhá je ,,přemnoženost" F2P her, hlavně z východu, kdy si už tak z malé komunity uhryznou nějakou tu tisícovku. Třetí je, že dost hráčů se hrou sekne a vrátí se až za rok, nebo příchodem datáču. A do čtveřice je hra už přestala bavit a skončili s ní, nebo skončili u mé druhé možnosti.

    Každý má své koně, které hrají (já mám třeba RIFT, SW:TOR a Warhammer online).
    Wow jsem několikrát zkoušel a poněkud mě nechytlo (viz asi kvůli mému problému s Wow přeplácaností). Ale tvrdit, že hra je blbost a nebo vysmívat se hře, že upadá (teoreticky) je celkem ubohé
    • jj.. SW:TOR je skvela hra, a myslim ze podle hodne pribyvajicich hracu je duvod odchodu z WOW prave SW.
      • Sni dál *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit