Přejít na výpis diskuzí
Začíná otevřená beta Warhammer 40,000: Dawn of War III
21.4.2017 | Aleš Smutný
44 příspěvků
-
Mylím si, že autoři her na téma "warhammer" NIKDY nevyužijí všechen potenciál, jaký tenhle svět nabízí. Vše, co jsem doposud viděl, bylo možná tak čtvrtinové. Jeden příklad (z mnoha): každý klan, každá legie, každý craftworld apod. má svojí specializaci. Jako příklad vezmu orky:
Např. obří Squiggoth, který byl v DoW1 nejsilnější orčí jednotka, je spíš výsadou klanu Snakebites, kteří ještě vyznávají "tradiční" způsob života a tyhle kreatury pěstují.
Bad Moons je zase ze všech klanů nejbohatší a proto si může dovolit velké množství drahých strojů (Stompa, Gargant apod.).
Evil Suns mají rádi rychlost a tvoří něco jako "motorkářské gangy".
Goffs jsou zase ze všech nejbrutálnější a preferují boj na blízko.
Deathskulls jsou zloději, co na bojišti ukradnou všechno, co se jim hodí, takže ve velkém používají tanky Impéria.
A nakonec Blood Axes. Byli první, kdo se setkal s lidmi a ve velkém kopírují jejich taktiku (když např. nemůžou vyhrát, tak ustoupí, což se u orků moc nestává), používají commandos pro tichý boj a občas se nechávají najímat od lidí, jako žoldáci.
Ták a tohle byl jen jeden příklad, kterých jsou doslova STOVKY. Tyhle detaily mi ve všech hrách chybí a silně pochybuji, že se jich někdy dočkám
*9* -
-
to zní dobre ale jak by sis to predstavoval implementovat do hry?
-
-
Tak sem si to přes víkend několikrát zahrál a i když hned první hra byla příšerná tak sem zkusil i několik dalších. Ta hra je prostě naprostej opak toho o čem warhammer je a co mám na něm rád. Grafickej design se mi fakt nelíbí, ale asi bych ho zkousnul kdyby hra samotná byla dobrá.
-
Ja si to stejne asi koupim, protoze to je proste warhammer a hlad po strategiich je veliky. Navic nektere jednotky vypadaji dost cool, napr. orkove. Ostava jen doufat ze budou naslouchat komunite a ten multiplayer nejak vybalancuji. Zacal bych treba nerfem elitnich jednotek a zdrazenim zakladnich jednotek.
-
-
Mas lepsi pridat 10 Euro a koupit si W40k Starter set
-
-
prece nebudu v 21. století šouchat panakama po podložce *7* . To je prežitek z ery kdy ješte neexistovaly počítače.
-
-
Jenze budes mit neco s cim bude v dusledku vetsi sranda a navic to po par mesicich neztrati na hodnote
-
-
-
-
Jediný co na tý hře je dobrý je ten trailer. kdybych věděl že budu stahovat 25GB abych si mohl zahrát 30 minut jednu hru a udělat obrazek že ta hra je hrůza kterou bych nehral ani zadarmo. Všichni kdo hráli první Warhammer 40k:Dawn of War i dvojku s (datadiskama) to jsou boží hry s prominutim se jim tahle hra opravdu nemůže líbit.To jsem se na to tolik těšil a je to jen další WH40K hra kterou total pojebali.
-
No. Na to, že se teď W40k zase dost věnuju a jsem na cokoliv s touto značkou notně nadržený, tak tohle mě moc nezaujalo. Samozřejmě zase svinský model s transkacemi a DLC, málo ras, army painter na prd a celkový styl hry.
Tohle dopadne jako CoH2, kde to po pár měsících bude za pakatel. Tady si počkám na Grandmaster edici za 300,- rok poté..
Naopak nedávno jsem zkusil F2P Eternal Crusade a přes počáteční nechuť jsem se do toho nakonec dostal. Má to mouchy a spousta věcí tam chybí, ale na takové blbnutí to stačí, hlavně když Space Marine MP je už skoro mrtvý. -
a já blázen se naivně domníval, že když píšou "inspirace Starcraftem 2 a MOBA" tak si z těchto věcí vezmou ty kladné pozitivní věci, kvůli kterým miliony lidí po celém světě tyto hry milují (a nenechte se zmást brekotem GGG a jeho mnoha multinicků, Dota i Starcraft jsou výborné hry) jako třeba množství různých buildů ve Starcraftu, nutnost plánovat, skloubit macro a mirco, různé strategie proti kterým existují efektivní proti obrany atd, z Doty zase třeba množství zajímavých předmětů a schopností, důraz na teamplay, vývoj hrdiny, nepřeberné množství možností jak to zahrát atd. Ale oni místo toho vzali z těch her jen věci, co lidi štvou, to je dost wtf.
Vezmeme to na konkrétním příkladu toho Starcraftu, tam musíte už od začátku vědět, co chcete hrát a tomu přizpůsobit hru, každá rasa má minimálně 5 různých způsobů, jak na začátku otevřít hru a na ně pak navazují mraky dalších, proto je tak důležitý scouting, abyste viděli co soupeř vlastně chystá. Je potřeba scoutovat v DoW3? Ani zdaleka, protože existuje defakto jen jeden způsob, jak hru začít, každá rasa má asi 4 budovy a tím to končí, zkrátka není co scoutovat. Když chci v SC dělat early expanzi základny, rozjet třeba leteckou nebo hitech armádu, rushovat, hrát macro, proxy a já nevim co, musím to vědět dopředu a podle toho hrát, u DoW 3 je to fuk, žádná strategie, žádná taktika, namaxovat jednotky a pak A move, i Command&Conquer hry v tomto ohledu nabízejí víc možností.
Bohužel to dopadlo tak, že z té inspirace nakonec vylezlo to, že DoW 3 nesahá ani po kotníky Starcraftu, Dotě/LoLku a bohužel ani prvním dvoum dílům, série, holt cestu do pekla často lemují dobré umysly
no a pak je tu ten Gabriel Agelos metající salta a se zbraní co smaže celou jednotku jedním výstřelem, asi Roboute Guilliman v přestrojení *7* -
grafika je asi nejmenší problem téhle hry, mnohem horší je nulová strategická a taktická hloubka, divný balanc jednotek (velielské jednotky jedním útokem smažou půlku armády) a brutální ořezanost, málo jednotek, málo upgradů, málo budov. v podstatě se to dá hrát jedním dvěma styly za každou rasu a konec, to je docela nuda, i ten Starcraft 2, kterým se to tedy inspiruje, má hromadu různých taktik za každou rasu co jdou použít
-
já rozhodně nekupuji a to jsem velký fanoušek předchozích dílů
-
koukal sem nake streamy a zaznamy....
vypada to hrozne
je to skoda :( -
https://www.youtube.com/watch?v=jeyWTS6ouzg
docela dobre shrnutí dojmu z open bety -
-
Dík, lepší než mít vlastní názor.
PRAISE GERALTO OF RIVERO!! *14* *5* -
Jj Arch je týpek
-
dík za video, mě to docela pomohlo v rozhodování
-