Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zajímá mě kolik lidí ted narychlo dohrává komplet W3 :) Je ten doporucenej lvl 60 pro novej datadisk pravdivý info? Nebo jak to je? Dik
    • milos.bohonek
      Doporučený level je 35-40, v závislosti na obtížnosti. Ale pokud jsi odehrál všechno zásadní v základní hře a prvním datadisku, měl by jsi být v klidu na 39-40. Na 60ku se dostaneš až v New Game+.
    • Thorleif_cz
      Kolem šedesátky byl tuším pro new game+ potřeba level na datadisk Hearts of Stone...
    • Tvrdia, že potrebuješ "aspoň" úroveň 35. Ja teda dúfam, že prvý quest bude tak pre úroveň 39, lebo ja som skončil po HoS na 42-ke. Tak nech nie som príliš prelevelovaný.
      • ok supr díky všem za reakci, lvl 35-40 zní reálněji... to mi vyjde tak akorát, nezbývá než dodat: já těšit! zdar
    • Je to možné pro new game +.
    • Vakek
      Četl jsem že doporučenej level na datadisk bude 34 až 35.
      60 těžko. Ale už v datadisku Srdce z kamene byla možnost do něj hupnout hned s nalevelenou postavou. Každopádně můj Geralt někde na levelu 40 je připraven :D
      • 60 alebo 70 level sa mi zdá treba mať v NG+
    • Veskoslav
      60? To nemůžeš dát i když uděláš všechno. Mám 44. level a chybí mi dodělat jenom pár objevovacích úkolů a dva vedlejší. Nebyl to level 40?
  • Příšerná grafika, z drsného, sychravě surového Zaklínače udělali dětské pohádkové omalovánky.
    • Veskoslav
      A hlavně proklikat, protože zdejší systém funguje přímo skvěle a každý se tím řídí *1*
    • jste poblbli z dark souls...zajdete nekdy v lete ven do prirody a uvidite jak zari barvama a to i v nasi dobe plne prachu a znecisteni
      • dáš mi tip na nějakou takovou lokaci, kde ti oči vypadnou barvami?
        • Pokud hledáš podobnou lokaci jako na obrázku, zkusil bych například okolí Ženevského jezera ve Švýcarsku, to je krásné místo
        • vylez na jakoukoli rozkvetlou louku a muzes tam rovnou delat textury do zaklinace
          • http://www.desperado.cz/wp-content/uploads/2014/08/francie-savojsko-2-alpy.jpg
            http://foto.games.tiscali.cz/zaklinac-3-divoky-hon-krev-a-vino-17795/612502
            • Holt hoch nedává, tak se chytá každého stébla *4*
            • a proc jsi tam nedal tu uvodni fotku na konich, kdyz tam cpes hory a misto toho tam das fantasy krajinu s nejakyma prerostlyma hribama ? Nehlede na to, ze ta orig. fotka je cela ve stinu....ozarene sluncem jsou az ty hory na pozadi...
          • nepřeháníš ten fanboyismus?
    • bohužel tím trpí už základní hra.
    • Veskoslav
      Pohádkové království....Pohádkové. Přečti si knížky, co o něm píšou....
      • Knížky jsem četl opakovaně mnohokrát. To co ze zaklínače udělal cdpr je hnus.
        • Mas moznost to napravit. Oh w8, dyt bys ani nenainstaloval 3ds max. Klasickej sulinek co stoji 2 metry opodal za stolem a krici. Takovyho jsem mel na stredni. Nejvetsi frajer, pak kdyz jsem mu dal pesti tak byl presne jako zdejsi mistri stezovani.
      • i pohádkové království může mít normální paletu barev, ne?
        • je fakt, že ty barvy jsou jak od Walta Disneyho
        • To by ses divil, co dokáže přiroda někdy vykouzlit za barvy
          • Byl jsi někdy venku? Nebo znáš přírodu jen z retušovaných fotek propagačních letáků turistických průvodců?
          • typická reakce fanboye, který použije generickou hlášku narvanou až po okraj plného klišé...
            • Spis ty bez ven, kdyz hledas neco takoveho. Tohle je jinej svet, kterej ma vypadat jinak nez to, co vidis venku. Proto ty hry hrajeme ze ano, abychom unikli do jinych ruzne vypadajicich svetu, ktere v mnoha pripadech nevypadaji a ani nemaji vypadat jako kdyz se koukneme z okna. A jelikoz je tomu takto, tak jsme samozrejme plne otevreni a tolerantni k vsemoznym vizualnim zpracovanim, nehatujeme ze je neco moc barevne, ze neco vypada jak z roku 2004 kdyz ve skutecnosti nevypada samozrejme (to ze neco vypada jak z roku 2004 je moderni hlaska cloveka kterej ani nema poneti jak hry vypadaly v roce 2004), apd.
            • Ano, příroda má krásné barvy, ale ani zdaleka tak syté a plastové, jako ty ze Zaklínače. Běž někdy ven.
            • Jestli tohle spíš není reakce typického hatera, zcela přehnaně agresivní žlučovitý výlev na nevinnou poznámku, že i příroda má ve skutečnost krásné barvy, hm hm
            • *1* generickou hlášku - to jsi zabil originále
  • Problém dle mého nejsou jenom barvy ale celé ztvárnění hry. Zaklínač se inspiroval celou Evropou, takže stylizace by měla odpovídat. Bohužel celé je to šíleně plastové a překýčené. Barvy by ani nevadily, kdyby to nepůsobilo plastově.

    Nejlepší zpracovaní reálného světa a to nasvícení, textur, shaderů, stínů má pořád Infamous: Second Son...
    • Veskoslav
      Jasně, fialové světýlka, bumbubm efekty ala Bay. Když tu nehnije kapitula "DS", tak tu přifrčí jiná elitní skupina a stále dokola a dokola:)
      • Co to je za infantilní reakci? Vzpmatuj se Veskoslave konečně. Nikde se nebavím o schopnostech hlavní postavy, ale o celém ztvárnění světa a tam prostě Infamous nemá konkurenci...
        • Veskoslav
          To sice má Division, ale budiž. Prostě nemáš rád Zaklínače, to už víme, nemusíš to tady psát 50 krát.
          • Popravdě jsem to napsal jenom jednou, ostatně jenom debatuji o ostatníma lidma :) Dovol mi to :)
            • analýzu na co? Jak ti mám analyzovat, že to vypadá jako plastová, překyčená hra pro děti? Poraď mi, jak by jsi to ty popsal a udělal analýzu.
            • S tímhle jsem s Veskoslavem za jedno - jde intuitivně odtušit, že ti leze zpracování CD projektu krkem a potřeebuješ to ventilovat - nemá to komplexní analýzu. Je to jako když nahazuješ háček. *3* Zvláštní, že se to děje u her, které jsou celkově velice povedené. Hláška, že nejlepším znakem úspěchu člověka je nenávist či pomlouvání od ostatních je dobře aplikovatelná na pc hry. *5*
  • Nevím jestli je to českou a slovenskou náturou nebo jestli je to jen tím, že se v diskusích na tiscali shromaždují největší demen*i, ale je to opravdu neskutečné a neuvěřitelné. Podle většiny světa jedna z nejlepších her všech dob a CD projekt jedno z nej současných vývojařských studií a co na to diskuse na tiscali? Naprosto dle očekávání jen a jen neskutečný hate. Ty zdejší diskuse jsou opravdu neskutečný hnůj a kolekce pomatených individuí.
    • Je to naprosto normální reakce diskutujících na otravný hype, který v případě Vědmáka už leze ven i ušima. Po vzoru "vy do nás chlebem, my do vás šutrem" je to "vy do nás hypem, my do vás hatem".
      • Blue.Shark
        Podle mého názoru je normální přestat sledovat dění kolem libovolné věci, která člověka štve. Nebo považuješ za OK dva roky hltat každou zprávu o tématu a potom hltat i další zprávy, ale řvát přitom "Bože, já už nechci, to je hrozný hype!" Vždyť je to hrozně pitomé :)
        • Podle mého názoru je normální, když vydavatel nějakého "čtiva" necpe svým čtenářům reklamu maskovanou za články. Od toho tu je označení článku jako inzerce nebo ta roztomilá bannerová reklama, která mě nyní na herním webu kupodivu láká na sekačku na trávu. Pakliže jedna strana poruší "dobré mravy" a bude hypovat, poruším i já "dobré mravy" a okomentuji to kritikou.
          • Blue.Shark
            V tom je ale ten háček. Články, které se před vydáním jakéhokoliv produktu objevují, jsou naprosto běžnou praxí. Zpravidla je uvolňují autoři na svých stránkách a (v tomto případě) je herní novináři přejímají a publikují na svých stránkách. Je tedy hype to, že novináři plní svou práci a informují své čtenáře o posledních novinkách, které autor o produktu zveřejnil?

            Jak bys chtěl, aby to v praxi vypadalo? Zveřejňovat každou třetí zprávu? Nebo zveřejnit jen to podstatné? A jak poznáš, co je pro tvé čtenáře podstatné, když každého na produktu zajímá něco jiného? Není i kterákoliv dobrá recenze PR článek?
  • Miluju vůni brekotu Witcher haterů po ránu
    • každý má své fetiše
    • Když se ve školce probudíš po spánku po obědě tak se tomu neříká ráno.
  • Magister_Peditum
    Diskuse jako vždy o h****. Plus nepostradatelný naklikávač. To už je gamesácký kolorit, zdá se. *15*
  • Vidím, že tu niektorým ľudom ako vždy niečo vadí a tentoraz je to ten fakt, že farby v Toussaint sú príliš rozprávkové až gýčové - napriek tomu, že tú oblasť sám Sapkowski opísal tak, že je to krajina až tak rozprávková, že je až gýčová - tak napríklad asi nikto z tých ľudí nevidel ako vyzerajú niektoré oblasti skutočného Francúzska alebo Talianska počas leta.. tu je pár príkladov ako môžu farby aj v skutočnej krajine vyzerať gýčovo - dúfam, že nikomu z ľudí tie farby na fotkách nevypália oči :D
    http://previews.123rf.com/images/lachris77/lachris771408/lachris77140800060/30919955-The-beautiful-view-of-the-Luxembourg-Gardens-in-Paris-France-Stock-Photo.jpg http://www.shelovesglam.com/wp-content/uploads/2013/05/Fields_wallpapers_73.jpg
    http://images.iimg.in/c/562a9e43ae798e15748b4571-4-501-0-1445633623/google/top-most-beautiful-places-in-france-exotic-travel-destination-562a9e43b270f.img?crop=1 http://activeholidaycompany.com/blog/wp-content/uploads/2015/05/france_st-tropez_town-view-Copy.jpg http://previews.123rf.com/images/liligraphie/liligraphie1308/liligraphie130800326/21225938-beautiful-mediterranean-landscape-french-riviera-near-Nice-and-Monaco-Stock-Photo.jpg http://eblogfa.com/wpcontent/uploads/2014/02/italy-Portofino-travel-7.jpg http://www.thetimes.co.uk/tto/multimedia/archive/00018/Gordes_18803c.jpg
    http://cdn.paper4pc.com/images/beautiful-france-wallpaper-1.jpg https://i.ytimg.com/vi/w2EzpfX6Vms/hqdefault.jpg http://thumb1.shutterstock.com/display_pic_with_logo/683470/108851108/stock-photo-beautiful-mediterranean-landscape-view-of-luxury-resort-and-bay-french-riviera-france-near-nice-108851108.jpg https://www.walksofitaly.com/blog/wp-content/uploads/2012/06/Procida-island-Italy.jpg

    Ale verím tomu, že aj napriek tomu ľudia budú na Zaklínača nadávať naďalej - síce sa to deje len tu na games.cz, lebo toto čo sa tu píše sa kritikou nedá nazvať, kritika je úplne niečo iné - ale väčšina normálne zmýšľajúcich ľudí je proste rada, že niekto ešte v tejto dobe robí vysoko kvalitný datadisk, ktorý sa fakt dá nazvať datadiskom a ku tomu ešte za výbornú cenu..
    • never go full ret6rd
    • tak jsou obrázky přes photoshop zalité sluncem. Navíc pořád to je kus do barev, co má Zaklínač.

      I kdybych přijal tvoji myšlenku, tak Zaklínač je psán jako low fantasy, takže očekávám low fantasy a ne doprdele práce high fantasy scenérie...
      • Magister_Peditum
        Takže hra má jít proti popisu v knize? *15*
        • já tu knihu dobře četl několikrát, s tím na mě nechoď, problém je, že už původní hra je překýčena, takže tohle musí hnát do absolutních rozměrů. Nezlob se na mě, ale ten popis, když se Ciri baví s Yen, že je to jako v pohádce je na výkladu. Pohádka pro ně může být normální krajina s krásným zámkem a Disney Stylizace.

          CDP to žene do takových barev, protože to prostě dnešní mainstream má rád...
          • Magistrum ti odpověděl za mne
            "analýzu na co? Jak ti mám analyzovat, že to vypadá jako plastová, překyčená hra pro děti? Poraď mi, jak by jsi to ty popsal a udělal analýzu."

            Je to otázkou tvých pocitů. Je to věc, kterou mi tak ostatní nevnímáme a nevidíme jí jako kýčovitou. Problém je že ty svoje pocity nepopisuješ jako zajímavost, ale jako fakt.. ty je vnucuješ ostatním a to je dost nefér, nemyslíš?
          • Magister_Peditum
            Takže tvrdíš, že to je otázka výkladu... v tom případě pak nemůžeš chtít, aby všichni přijali tvůj výklad... Já knihu taky četl a nevidím v tom problém. Ostatně, která hra se dnes snaží o 100% realistickou krajinu? Možná tak Kingdom Come, a i ta hraje všemi barvami.
            • Paulcz
              Jojo, kniha = vlastní imaginace, těžko tam bude něco špatně :)
    • hnusné přesaturované barvy. To umí ve Photoshopu udělal každý moula. Snad mi nechceš tvrdit, že takto vypadají barvy v realitě?
    • Zbytečná snaha a ztracený čas přesvědčováním internetových trollů, když nedokáží překousnout to, že se ta hra prostě lidem právem líbí.
  • MickeyMutant
    Barevnou paletou už to začíná připomínat Fable.
    • corfer
      Barevné to je, ale zrovna tenhle region takový má být. Lidé, co si věčně stěžují na přehnanou barevnost ,si asi neuvědomují, že ne všude na světě chčije tři čtvrtě roku a slunce není vidět do července. Ital ti zase řekne, že ten rádoby real look, je vlastně desaturovaná sra*ka k zblití.
    • barvy sou v cajku, stahni si saturaci nebo nejakej sweetFX/reshade preset a dolad si to podle sebe, no problem ne?
    • Možno je to preto, lebo v knihách je Toussaint opísaná ako "krajina z rozprávok" ? Hmmm.. či je to príliš logický dôvod a len treba na Zaklínača zase nadávať, aj keď dôvody si treba vyciciavať z prsta?
      • proč už je kýč jako prase původní hra
        • protoze se to vetsine libi?
        • No to vis ze jo ty mluvko.
    • Souhlas. Nutnost zaujmout US hlupáky které mají rádi barevnost všude je na škodu....
      Původní E3 Trailer byl lepší. Mohli by to vydat jako volitelný patch.

      Tohle není ani reálný středověk jako v Kingdom Come
      • no nekecej, witcher neni realny stredovek. panejo a to ti trvalo jen tri hry nez si na to prisel
      • Take se to ani nesnazi byt, boze muj. Neskutecny tyhle fnukalove ohledne barev. To snad nikdy neskonci.
        • Však to vypadá jako kdyby někdo fetoval a dostal do ruky barvičky *15* Reálnost 0 a inspirace reálností 0.

          A dle jejich slov, hráči v USA (hlupáci) to tak chtěli. V EU preferují věrohodné pojetí.
          • TheGGG
            tobě ta murica nějak leží v řaludku co? Doporučuji se odstěhovat na novinky nebo do kremlu...
          • Vypada to tak, jako to bylo napsane. Ale ne, prijde cechacek s plnym salkem ignorace a zacne placat o tom jak je to moc barevne, ze to delal fetak a hraci v USA to tak chteli. Dobre kamo, jen tak dal. Mimochodem, i kdyby ten svet takhle napsany nebyl, tak co jako. Co jako prosim te? Barevne - co s tim? Tak je to barevne, vsak to taky ma samo o sobe i bez knizniho vyliceni. To se mame vsichni po*rat z toho ze to je barevne? Tak je to barevne ty vole, sedni si, prestan kecat a hraj. Realnost 0 a inspirace realnosti 0 - prosim te, tak bez k*rva ven pokud chces tohle. Unikaj ti naprosto zasadni veci. Boze muj kde se takovyhle lidi berou, to je opravdu nade vsechno.
    • už původní hra byla Fable. Díky bohu za SweetFX...
  • Pozoruji tady obrovské zmatení pojmů a dojmů, nálad a upomínek, píšu to sem nahoru, protože dole o odscrolluje někam mezi směsici hypu a hatu.

    1) Funkční otevřené světy tu byly už v 90. letech. Podle mě se to nedá srovnávat. Fallout žádný otevřený svět neměl, bylo to několik map (lokací) a mezi nimi byl neexistující „svět“, kde hráč chodil po mapě. Totéž platí pro Baldur’s Gate, Star Trail atd. Open-world hratelnost podle mě znamená, že hráč chodí po skutečném, otevřeném světě, ve kterém se baví něčím jiným, než plněním questů/hraním příběhové linie. Tj. například si zlepšuje postavu (buď grindem mobů nebo třeba používáním skillů jako v Elder Scrolls), sbírá materiály na základnu (Metal Gear Solid 5), shání suroviny na lepší výbavu (Far Cry, Batman: Arkham Knight) nebo plní miniquesty, které něco vylepšují (Dragon Age Inquisition). Klíč k fungujícímu open worldu podle mě je právě v tom, že hráč se baví i něčím jiným, než je plnění questů – herním systémem, který nepotřebuje příběh. Podle mě je to nejlíp udělané v Elder Scrolls – rozvoj postavy, ale je to samozřejmě věc vkusu.

    2) Otevřené světy ve VGA hrách – zmiňované Wizardry 7 jsou krásná ukázka fungujícího open-worldu, kde člověk mohl strávit stovky hodin jen zkoumáním mapy a levelováním postav. Ale dnes by taková hra těžko obstála. Hra měla stovky hodin a příběh se posouval s nadsázkou „jednou za 30 hodin“. Ve hře prakticky nebyl příběh v dnešním slova smyslu a to úžasné drama se odehrávalo spíš v hráčově fantazii, než na monitoru. Hra tohoto typu by podle mě dnes už nemohla uspět (i když je to pro mě nejlepší dungeon všech dob).

    3) Gothic, Ultima 7 atd. – skvělé hry, ale Ultima 7 byla, pokud si pamatuji, hlavně o questech a o příběhu, open-world mechanismy tu moc nebyly. A Gothicy byly poměrně malé hry, takže mapa byla hodně nabitá věcmi a vše bylo hodně propojeno questy. Při pokusu vytvořit skutečný open world ve třetím dílu se to moc nepovedlo (i když je to skvělá hra). Gothic fungoval v horizontu 50 hodin, ale skutečný open-world by měl vydržet třeba 200 hodin.

    Celkově si myslím, že Zaklínač 3 nedělá open-world optimálně, ale pořád hodně dobře. Geralt je „zabíječ“ nestvůr, takže jeho obživa je, že někde stopuje netvory a zabíjí je, je to jeho práce a nikdo netvrdí, že každá nestvůra musí mít vzrušující zápletku s překvapivou pointou. Otazníky dávají smysl ze začátku, kdy chybí kvalitní equip a pak už je hráč může s klidem ignorovat. V Oblivionu také není nutné, pozabíjet všechny skřety. Co podle mě Zaklínači 3 doopravdy chybí, je propracovanější vývoj postavy a equipu, který by byl lépe provázaný s open-world hratelností. A sledování červených stop skutečně je někdy otrava, ale co se dá dělat, je to 80% práce každého lovce.
    • s tema wizardrama7 jsi dost vedle teda
    • Paulcz
      Myslím, že jsi to zmatení pojmů jen dodělal a přidal pár klišé navrch :) RPG otevřený svět může být cokoliv, základ by se dal asi definovat tak, že se hra odehrává v nějakém větším světě a to je asi vše :) A je úplně fuk jestli je dynamický (Kingdom Come, Mount and Blade) nebo statický (Fallout, Elder Scrolls). A také je jedno jak je to technicky zpracované, např. svět ve Falloutu 1 a 2 je zcela plnohodnotný, to že je rozkouskovaný na lokace je jeden ze způsobů jak to udělat. Má to i větší logiku, města jsou od sebe vzdálená v realistické vzdálenosti a vedle vesničanů nebydlí rodinka radškorpionů jako ve F3, vývojář se nemusí patlat v nezajímavých lokacích atd. Jinak každý 1 pixel na mapě je 1 lokace, klidně by se dalo proběhnout od města k městu skrz lokace. "Dnes už nemohla uspět" to je něco jako "640kB paměti musí stačit každému."
    • A Might and Magicy jsi nehrál? Ti měli úžasné open-world světy už od MM1 nebo MM2, vždyť vznikly jako hybrid wizardry a ultimy. A Zaklínač po herní stránce krom hledání stop, soubojů a gwentu opravdu nic jiného nemá. Žádný role-playing, vývoj postavy omezený.
    • Dobréj názor - dík
    • "Klíč k fungujícímu open worldu podle mě je právě v tom, že hráč se baví i něčím jiným, než je plnění questů – herním systémem, který nepotřebuje příběh. "

      Co přesně má Zaklínač krom těch questů? Nic! Zhola nic! Dokonce po skončení hry postavy ani nereflektují, že je konec a Marigold má asi jednu větu pro tebe...
      • A jaká hra tohle reflektuje? Já myslím, že málokterá. Co se týče rpg prvků, tak promyšlenost světa je na tak dobrém levelu, že když jsem se potuloval po Skelige tak jsem narazil na přivázanou královnu ke skále jak ji ohlodávají havrani. Na tohle se klidně mohli vykašlat. Stejně tak na rozsipanu sůl kolem zavřených domů na baronově sídle (mohli to prostě nechat jenom jako zmínku)

        Questů, který nemají úžasný příběh je tam spoustu, ale je tam zase spousta questů, které jsou fakt výborné
        • Tohle měl v daleko větší míře už Morrowind. Nic kvůli čemu by jsme jim museli stavět svatostánky...
          • Já svatostánky nestavím. *3*
      • Gwent, sbírání legendárních setů, potvor atd
        • to jsou zase jenom formy questů. Legendární sety jako jsou Kočka, Gryf dostaneš za odměnu za quest, který se skládá z hledaní červených fleků po mapě...
          • A co bys sis tam pral jako ?
            Mas tam mraky kvestu/zakazek/miniher (box,karty,zavody) a je ti to malo...kdyby tam nebyly zas pises jak je to chude...tak ja nevim
            • když je to ten nejlepší open world historie, tak třeba nějaké náhodné situace? Ne přesouvaní postav z bodu A do bodu B pomocí scénáře. Ne skripty(hořící dům elfky), ale opravdové události. Tohle je přesně co jste vyčítali Dragon Age, že tam je předskriptovavý boj obrem s drakem, tady to nikomu nevadí .)
          • minihry nejsou forma questů
            • ty jsi úplně vymaštěnej... Je tam jasně daná citace "Klíč k fungujícímu open worldu podle mě je právě v tom, že hráč se baví i něčím jiným, než je plnění questů – herním systémem, který nepotřebuje příběh"

              Na to reaguji, že krom questů tam není nic, co by dělalo funkční open world...
            • Napsal jsi "Co přesně má Zaklínač krom těch questů?", nikoliv "co dělá krom těch questů u Zaklínače dobrý open -world." Dvě různé věci, chce to přístě zapnout mozek, než něco plácneš do diskuse *3*
            • Právě, že takto položena otázka nebyla, ale asi měla být
            • já jsem to formuloval velice správně, jen ty jsi natvrdlý. Otázka byla položená, co dělá krom těch questů u Zaklínače dobrý open -world. Stačilo si přečíst příspěvek, na který reaguji + citaci.
            • v tom případě jsi měl svou otázku formulovat nejspíš jinak, než ""Co přesně má Zaklínač krom těch questů?"
            • pokud háži citaci a ptám se, co dělá ten open world tak výjimečný, tak očekávám debatu o open worldu, že jsi stočil debatu úplně někam jinam není můj problém, já jsem se chtěl bavit, co dělá u Zaklínače 3 dobře zvládnuty open -world, ne co je tam dalšího krom hlavních questů. Ano, jsou tam i vedlejší ve formě hledaní setů. To jsem samozřejmě věděl, ale děkuji za připomenutí.
            • každopádně, odpověď na svou otázku, "co nabízí Witcher 3 mimo questů" jsi dostal, gwent, závody, box, sbírání setů, nemáš zač, hezký den *1*
            • jestli nebude problém v tom, že jsem reagoval já na tebe a ne naopak *1*
            • možná by sis mohl přečíst na co reaguji. Dokonce jsem tam dal citaci :D.
            • však to nebylo tvrzení, že Witcher 3 je open world (to snad vidí každý, kdo neni úplně slepý) ale odpověď na tvou otázku, cituji: "Co přesně má Zaklínač krom těch questů?".. Jak jednodušeji to ještě chceš podat?
            • Takže sbíraní setů je minihra? Nenech se vysmát. Sbíraní kartiček už měla i jednička a nikdo netvrdil, že je to open world...
            • jistěže mají, minihry jsou běžnou součástí open world her, jedna z těch činností, co můžeš dělat mimo questů, na které ses ptal, víš?
            • jaký minihry? Sbíraní setů je normální quest. Navíc strašně otravnej quest, kde hledáš na několik místech nelogicky rozmístěné plánky. Tohle vymýšleli snad nefetovaní. Ty kartičky nemají co dělat s open- worldem....
  • Už se moc těším

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit