Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • líp by udělali, kdyby to přeložili prostě jako Církev
  • V češtině se namísto Chantry používalo myslím Oltář.
  • je to nějaká lama. Her s kvalitních příběhem je spousta, spousta už tu byla jmenovaná. Jrpg mívají kvalitní příběh
    Chronotrigger, Xenogears, FFVII, Secret of Mana, KOTOR1, BG sága, The Longest Journey a spousta dalších. Klidně bych her s dobrým příběhem vyjmenoval 20. Life is Strange bych s dovolením vynechal, protože mě moc nenadchla.
  • mužatka Kasandra, slizký trpaslík Varrick, přihřátý mág, co ho papínek vyhnal z domova, nedospělý spratek Sera, emo Ironbull. Nejspíš nejšílenější sestava postav v jakémkoliv RPG
  • Jedna z nejotravnějších postav, co si z posledních (desítek) let ve hrách vybavuju.

    Jinak, výborných příběhů si ve hrách vybavuju hodně (od staré Wizardry 7 až třeba po Life is Strange). Je pravda, že ve hře člověk (nebo alespoň já to tak mám) prožívá příběh jako kvalitnější - než kdyby byl třeba ve filmu - protože ho prožívá sám. Ale nářky nad slabými příběhy ve hrách spíš ukazují, že pisatel si prostě ty s kvalitním příběhem neumí najít.
  • Jack1947
    Proč by nemohl... navíc to on nepublikoval taže autora to má *3*
  • Femto
    chápu tvoji poentu, ale když to vezmeš na filmy, tak platí to samé co u her v globále, většina jsou totální braky a rozhodně tu nemáme Barry Lyndona každý rok, navíc hry musí předvést spoustu aspektů, ne jenom příběh, scénář a herecké výkony, hry musí funguvat v mnoha dalších aspektech, takže tohle porovnání nikdy nemůže být úplně fér. Jen vím, že letos mě za srdce chytl jen jeden film(Blade Runner).
  • TheGGG
    to je ovšem naprosto subjektivní názor, který navíc v rámci celé věty a toho co blbžuj píše nedává smysl, takže mě překvapuje, že se najde někdo kdo na to vůbec reaguje a ještě to obhajuje... tedy pokud tu zase neřádí náš milovaný vzteklý multinicka(ř), který si odpovídá na své vlastní komenty...
  • Já ale reagoval na tu první část věty, takže smolík GGGíku. Že brak často stačí na úspěch je snad jasné každému (kromě Buržuje). Stačí nalít peníze a pěkná prezentace...
  • TheGGG
    pleteš se nemá, většina her má příběh na podobné úrovni a navíc těží z toho, že může hráče zavalit různými audiology, dokumenty atd. "Príbeh v hrách je z 90% totálny brak, ktorý by na knižnom alebo filmovom trhu nemal šancu uspieť. " toto je dobrý nesmysl.. stačí se podívat na úspěchy fast and furious... to má horší příběh jako CoD a vydělává obrovský prachy... opět prostě nevíš co plácáš a jen si potřebuješ trochu té žluči co v tobě je odlít i do diskuze... navíc knihy podle dragon age vychází běžně a tak tvůj původní koment vůbec nedává smysl a je mimo mísu...
  • Slabý príbeh nerovna sa slaba hra. A väčšina hier ma este tupsi príbeh ako tie blockbustery v kinách. Ja od hry očakávam, že sa budem hrať a nejaka zápletka je druhorada.
  • TheGGG
    ty jsi očividně zase nepostřehl tu nelogičnost blbžuova myšlení...
    Prvně píše: "Príbeh v hrách je z 90% totálny brak, ktorý by na knižnom alebo filmovom trhu nemal šancu uspieť. "
    poté...
    "The Last of Us je obdobou toho, čo dnes beží (vačšinou) v kinách, blockbuster trapárna."
    Takže plácá blbosti, úspěch filmů se ale neměří podle toho co si myslí nějaký buržuj, ale podle vydělaných miliard a nejvíce vydělávají blockbustery a ty mají často horší příběh jak průměrná hra... takže celé je to jen o tom, že si tu nějaký človíček s komlexem vylejvá svůj hněv...
  • Nepochopil si pointu. Nevadí...
  • TheGGG
    Četl jsem ty tvé bláboli docela dobře a trvám na to co jsem napsal, tvůje logika je až bolestně děravá *1*
  • Femto
    Takový Barry Lyndon se točí taky jednou za 50let.
  • Je tu málo jrpg. Chrono Trigger, Secret of Mana, Star Ocean, Suikoden...
  • TheGGG: Nauč sa čítať.
  • Nechci se nějak zastávat Buržuje, ale mluvil o 90% her jako o braku. Lidi tady vyjmenovali asi 30 kvalitních her za posledních 25 let...
  • Tvrdit, že konkrétně druhý KOTOR má hloupý příběh je největší blbost, jakou jsem tu snad kdy četl.
  • TheGGG
    Prvně píšeš, že hra by na filmovém trhu neuspěla, protože má slabý příběh a poté pliveš na blockbustery, jak jsou primitivní i když právě tyto filmy vydělávají největší háky... Takže logika nula... Co považuješ za úspěch když ne miliardy co blockbustery vydělají? Nějaké artové hoho co dostalo cenu nějakých hipstrů snobů na jakémsi udílení cen za největší kktinu není důkaz úspěchu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit