Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No zkrátka ho sestřelili fašouni z ukrajiny a házejí to na rusko
  • říci, že bezpečně víš, kterou látkou byli napadeni Skripalovi?
    Tak to pak jo.
  • Rusko pár dní po katastrofě na tiskové konferenci MoD RF obvinilo Ukrajinu, že HM17 sestřelil její Su-25, že ho mají na radarvých záznamech. Takovou věc je potřeba doložit, proto asi to předání záznamů, na kterých ovšem žádný vojenský letoun není. Smůla a trapas, takhle se zesměšnit. Stejně tak nedošlo k žádnému "odklonění" mimo koridor. To byly jen "taktické pravdy", dnes již usvědčeného viníka.
    A mimochodem, let nad východní Ukrajinou řídil ATC Dnipro z Dněpropetrovsku.
  • Juro, Juro ... při vašich znalostech ...
    Komise jsou dvě. První "letecká", ta určila příčinu a vydala ten Final Report. Osoby pachatelů tuhle komisi nezajímaly. A pak je tu ta "trestně-právní" vedená kriminalistou Westerbekem. A o té nyní diskutujeme *2*
  • Nesu spatne zpravy, pro mistni tajtrliky. Ve vyjadreni:
    https://www.icao.int/Newsroom/Pages/ICAO-Welcomes-MH17-Accident-Investigation-Final-Report.aspx
    z 13.10.2015!!! je moc hezka veta:
    “In this respect it is important to remind all concerned that investigations under Annex 13 are directly related to improving flight safety, and not to the apportioning of liability or blame,” he stressed.
    cili ICAO je apoliticka organizace, ktere jde o zvysovani bezpecnosti civilniho letoveho provozu, nikoliv o vysetrovani podilu na zavineni nebo obvineni.

    Take tento dokument ICAO: https://www.icao.int/Newsroom/NewsDoc2014/COUNCIL%20RESOLUTION%20ON%20MALAYSIA%20AIRLINES%20FLIGHT%20MH17.pdf stanovi, ze civilni provoz nema, z duvodu bezpecnosti, byt veden pres oblasti konfliktu. Koho by to napadlo driv nez se stane opravdovy prusvih. Ze?

    Jinymy slovy, tato politicka komise, nema nic spolecneho s vysetrovanim leteckych katastrof, podle Annexu 13, ICAO. Jestlize byl v rijnu 2015 uz "Final Report", co je potom toto? Muj osobni nazor je, ze se jedna o snahu oddalovat soudni zalobu na zodpovedneho, kterym je RLP Ukrajiny, ze strany pozustalych po obetech. Dnesni castky neznam, ale v 90tych letech se kalkulovaly naklady na odskodneni ve vysi CHF 5mio./obet, coz se nejspis vysplhalo (diky inflaci) minimalne na 2nasobek a pri temer 300lidech, by to tedy bylo CHF ~3mld. To uz je docela kulata sumicka, kterou by nejspis dnesni bankrotujici Ukrajina ani nedala dohromady.
  • Částečný podíl na vině tam bude, Lufthansa, Air France a další "velké" aerolinky se oblasti vyhýbaly už tenkrát. Ale někdy není na výběr, cestou do Asie a dál na jihovýchod musíte buď přes Irák, Afghánistán, Sýrii ... nebo si opravdu hodně zaletět. Je to věc i států přes které se létá - z přeletů jdou poplatky. Když se od sestřelu létá jižněji, Ukrajina i Rusko o ně přišly. Takže se přes oblasti bojů létá, samozřejmě ve velkých výškách. A je to celkem bezpečné, dostřelit do 10km neni žádná sranda, pokud tedy někdo "nepůjčí" na hraní u sousedů třeba ten Buk ...
    V tom bude ta trestní část viny.
  • Na vině je jenom chamtivost.
    Všichni věděli, že na Ukraině řádí občanská válka
    a stejně tam lítaly jejich aerolinky, nikdo se rizikovému území nevyhnul,
    zvedalo by to spotřebu.
  • Co ma co Rusko predavat nejake radarove zaznamy? To letadlo (v danem case) ridil FIR Kijev a Ukrajina, pokud aspon vim, svuj prostor nedelegovala na R.F. Proto cela zodpovednost jde samozrejme tam a teprve na zaklade dukazu, ktere dany FIR muze poskytnout, muze svoji miru viny "prenest" na nekoho jineho.

    Priznejte se. ze vy vlastne nevite o vysetrovani leteckych katastrof nic. Porizoval/archivoval jste nekdy objektivni dokumentaci, nebo jste nekdy konstruoval/certifikoval zarizeni, ktere objektivni dokumentaci sbira?
  • konečně někdo inteligentní, kdo umí argumentovat, něco o vyšetřování ví a dokládá záznamy.
  • Tyhle ruské bajky ... jak SBU zabavila kde co. A přitom vyšetřovací komise měly vše k dispozici, tedy pravda, až od roku 2016, kdy Rusko konečně předalo po dvou letech zdržování radarové záznamy.
  • Když jsi takový odborník, neměl by jsi se zaměřit na podstatu, proč v roce 2018 střílejí civilisté do dalších civilních letadel ?
  • I kdyby jsi to četl z Pravdy, tak budeš pořád blbem.
  • Možná se ti nad článkem ulevilo, ale meleš prázdnou slámu.
  • Pri vysetrovani jakehokoliv leteckeho nestesti, musela byt t.zv. "objektivni dokumentace", kterou v tomto pripade zabavila SBU hned po nestesti. Za normalnich okolnosti, by toto byl obrovsky pruser, protoze nezavisla komise samozrejme odmitne vysetrovani, pokud hrozi moznost, ze nekdo tyto zaznamy padelal, t.j. ze si je nevyzvednou od zodpovednych tecnickych pracovniku sami (pro ty mene chapave).
    V danem pripade neni vubec treba, o nezavislosti teto "vysetrovaci komise" pochybovat. Tady se jedna o ciste politicke zadani, nikoliv o snahu cokoliv nezavisle vysetrit.
    Frustrovane tajtrliky, kteri tady melou nesmysly, zatimco o vysetrovani leteckych katastrof vedi asi tolik, kolik ja toho vim o kardiochirurgii mohu uklidnit, ze na rozdil od nich, mam dostatek soudnosti, abych se do operace srdce nepoustel. ...i kdyz? ...kdo vi? jestli bych nepodlehl pokuseni videt umirat, ve strasnych bolestech (bez anestezie) nejakeho bezcenneho hnupa, jehoz jedinou naplni zivota je sirit negativni energii mezi lidmi. Treba by mi takova "operace/pitva" i zlepsila naladu. A ten pocit zadostiucineni, ze je zase "o jednoho min". ;-)
  • Nevím z čeho vycházíte že "nevyšetřovali". Všechny možné varianty, včetně meteoritu, výbuchu na palubě, blesku, atd., prověřovala už první, "letecká" komise, která vydala závěrečnou zprávu v létě 2016. Můžete si jí najít na stránkách Nizozemského bezpečnostního úřadu www.onderzoeksraad.nl

    Žádné vojenské letadlo v oblasti nebylo:
    https://rutube.ru/video/e284ea3ff78c49b66faed5774ca12e9e/?ref=search
    Chcete zpochybnit oficiální Ruský záznam?

    A nepleťte si, prosím, dolet a dostup.
    Ani Putinovo Il-96, ani MH17 neměly modrý spodek a Putinovo vládní letadlo rozhodně od Varšavy do Moskvy neletělo přes Ukrajinu. S MH17 se "potkali" o 30minut nad Polskem. Jen to těmihle čtvrtpravdami a nepravdami zamlžujete.
  • nukleární blb. Několik měsíců se tady neocitla taková kravina. Už chodíš i na velkou?
  • Karel
    No nevím Pane Čech jak mohli vyloučit výbuch, když jej nevyšetřovali ale budiž. Sám si odporujete logicky, "když měl nízký dolet tak tam nebyl" a nečekal s Izraelskou raketou na letadlo s modrým spodkem (to jsem se tenkrát dočetl i z oficiálních médií, asi jsme viděli každý jiné zprávy i o radarových záznamech) modrý spodek mělo i Nizozemské letadlo ale i letadlo s prezidentem Putinem, které tenkrát letělo přes Ukrajinu ale bojovým místům se vyhnulo ( letělo o 30 minut dříve a asi 200km severněji) a když jste o tři km níže s tím Vaším "šturmovnikem" rozeznáte akorát tak barvu inu jak kdysi řekl jeden "partyzán" nebylo čas se dívat kdo je kdo, prostě chlap s koženou brašnou nesmí projít.
    A kdyby se to povedlo, samozřejmě by se to opět svedlo na "Ruské" vojáky a západ by si myl ruce a zbavil se nepohodlného vůdce.
  • Eu diktát těšíme se https://auto.idnes.cz/asistencni-system-bezpecnost-vybava-eu-f0f-/automoto.aspx?c=A180521_122519_automoto_fdv
  • tobě někdo sestřelil mozek. Tak vymýšlíš schizofrenní fantasmagorie *15*
  • Ožralý Novičok prý chtěl vypustit zaručenou zprávu, aby pomohl opět rusákům, že letadlo sestřelili Češi, konkrétně pan Kalousek ze svého panelákového bytu! V ovčinci mu to ale rozmluvili, že by tomu asi opravdu nikdo nevěřil... chlast dělá svoje!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit