Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já chci Mirror's Edge 2!! (Ano, velice přínosný komentář, souhlasím, ale muselo to být řečeno *3* )
  • Dag0
    Kdyz sem jednicku videl poprvy, tak sem hledal celist pod stolem. Takze dvojku chci!!! :)
    • Mirror’s Edge 2 JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
  • TheFeardemon
    Mirrors Edge,toho jsem se nahrál...Byla to hra,kde jsem se scenériemi,i přes to,že byly jednoduché a téměř jednobarevné,kochal.Také hra jako taková byla skvělá.Bavil jsem se od začátku do konce.V té době se navíc ještě hodně debatovalo o tom,že bude dvojka.Já se na to těšil jak dítě na vánoce.Potom ticho.Asi rok se na internetu nic neobjevilo.A najednou tohle!Sakra,já se tak těším!Ale doufám,že tam nenarvou Frostbite,ten Engine je sice hezkej,to je pravda (Jde na něm vidět co dokáže osvětlení) ,ale k ME se mi vůbec nehodí.Tam by ani ona světelná vlastnost nevynikla kdyby byl zachován (a doufám že bude) onen systém jednoduchých barev.Tak já doufám že se alespoň tahle hra DICE povede a nezkazí tuto sérii, u jedničky jsem se bavil,u dvojky doufám,že se budu bavit taky...
    No,taky doufat jestli to vůbec vydaj *1*
    • USER47
      Na enginu nezálěží, ona koneckonců jednička taky nevypadá jako ostatní UE3 hry.
    • DangerousDave
      engine je len nástroj, neexistuje dôvod prečo by nešlo urobiť vizuálne lepšiu a zároveň atmosférickejšiu hru na Frostbite engine. Osobne by som si želal keby ME2 vyšla až na novú generáciu konzol aby mohla "naplno" využívať kvalitné nepriame osvetlenie ktoré je pre hru tohoto ladenia jedna z klúčových vlastností.
  • MidnighT91
    Já jen doufám že zůstanou u Unreal enginu a nedaj tam ten posr*nej frostbite...
    • Proč je posr*nej?
    • JohnyTheZik
      Jelikoz Frostbite jeste nemeli hotovej pri tvorbe prvniho ME, tak pochybuju, ze by zustali u unrealu, kdyz maj ted slusne vyladenej Frostbite 2, kterej mi k ty hre pasuje jak zadek na hrnec (resp. dokazu si to predstavit *5* )
    • Nerozumiem tomu ze zostat na unreal engine, Ved predsa mirrors edge nebezal na unreal. Bol pouzity engin ktory sa stal zakladom pre frostbite 2.
      • MidnighT91
        Mirror's Edge is powered by the Unreal Engine 3 with the addition of a new lighting solution, developed by Illuminate Labs in association with DICE. Wikipedie...
  • Ak bude do vývoja kibicovať EA, tak bude hrana zrkadla 2 riadne sklamanie *9*
  • kubi-wan
    Mirror's Edge 2 bych bral běžící na čemkoliv.
  • O Mirror's Edge sa uz hovori riadne dlho. Najprv ze bude, potom nie a teraz zase nejaku dobu, ze asi ano. Neboli by od veci aj nejake konkretnejsie informacie od vyvojarov, aspon potvrdenie, ze to bude. Uvidime, ako to dopadne, pevne dufam, ze Mirror's Edge urobi s dvojkou comeback.
  • Pokracovani ME bych chtel moc, ale obavam se, aby nedoslo k nejakemu zjednodusovani, po tech prohlasenich, ze ME byl moc obtizny pro spousty hracu.
    • Moc obtížný? Všechny díly jsem odehrál na nejtěžší, a to nejsem kdovíjaký hardcore hráč. Tam není co zjednodušit, ba naopak.
      • To si asi pletes hru *1* .Rec je o Mirror's Edge *3* .
        A pro me ta hra obtizna nebyla, ale kravataci se vyjadrili v tom smyslu, ze ovladani hry a nektere puzzle casti byly pro spousty hracu moc obtizne udajne.
        Proto ta obava ze zjednodusovani. *3*
      • JohnyTheZik
        Mirror's Edge != Mass Effect :D...
        • if(JohnyTheZig.povolani!=programator)
          IndieGamer=CinskyBuhSrandy; *1*
        • Mě zmátla ta zkratka ME, ještě jsem totiž neviděl že by to někdo použil jako zkratku pro Mirror's edge :D ale ten můj názor platí i k Mirrors Edge, protože to taky nebyla moc těžká hra.
          • Seš prostě šul*n no
          • JohnyTheZik
            Je vtipny lizt do diskuse, aniz bys vedel k jakymu tematu patri, ale budiz :)..

            Nebyla nijak super tezka, rekordy na speedrunech byly teda hodne hardcore, ale nektery casti v SP verim, ze mohly spouste lidem zavarit.
  • Overwatch
    Všema deseti!
    • sakra si mě předběhl :)
  • Co já bych za to dal.

    Další Battlefield stejně bude pravděpodobně ze současnosti (popř blízké budoucnosti) a tím můj zájem o něj končí - nepotřebuju další díl toho samého jen s vylepšeným enginem...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit