Přejít na výpis diskuzí
DICE nebude dělat jen Battlefield, šušká se o Mirror’s Edge 2
21.11.2012 | Aleš Smutný
47 příspěvků
-
hezka aziatka
-
Ať už je to tady! :-)
-
bozi hra, s bozim ovladanim, bozi atmosferou a bozi hudbou. IHNED!!!
-
Čekám an to už dlouho a že by konečně *14*
-
Prosííím
-
Jako bylo vy to fajn. Jenže s tím, jak se dneska dělaj hry, bych se nedivil, kdyby se v novém ME běhalo samo a jen se mačkaly QTE.
-
Pritom ako DICE mrsi svoje hry, by som bol radsej keby nechali Mirrors Edge na pokoji.
-
Je mi mi vcelku u rite na kterem enginu hra pobezi. Pro me je hlavne dulezite, aby se DICE nesnazili tlacit hru prilis do filmovosti. Chci dalsi dil te minimalisticke 1st person hopsacky Mirror's Edge 1.
-
-
Přesně tak, ať to klidně běží na enginu jedničky, ale hlavně ať je to stejně stylizovaná hra jako jednička. Až mi bylo líto, že jsem tu hru koupil na steamu za směšnou cenu, když mi ji přátelé pořád doporučovali, dal bych za ní klidně cenu plnou :)
-
-
Prosím ne!......EA už zmrvilo celou řadu her a to včetně Battlefieldu....neberte i tu poslední......DICE by se měla velmi brzo osamostatnit jinak velmi brzo nebude! *13*
-
-
Nechápu proč ty dislike, vždyť má pravdu...
-
-
Protoze to je jako pod clanek o Assasins Creed 4 psat:
"Prosím ne!......Ubisoft už zmrvil celou řadu her a to včetně Far Cry... neberte i tu poslední....."
?? -
-
Teď koukám na příspěvek od "haha", pokud už předchozí díl vznikl pod EA, tak je to opravdu divné, porovnávat to takto a dělat jakoby první díl od EA nebyl.
Měl jsem za to, že první díl nevytvářela společnost pod EA.
Ale pořád platí můj názor, že EA a jejich deadline termíny ty hry akorát kazí a vždy je lepší mít nad termínem volnou ruku a nenechat si ho diktovat od vydavatelské společnosti. -
-
to je krásně vidět u Duke Nukem Forever. Člověče, každej projekt přece potřebuje jasnej plán. A EA, jakkoliv k nim nechovám dvakrát velký sympatie, rozhodně nevydávají rozdělané hry.
EA koupúila většinový podíl v DICE v roce 2005, necelé 4 roky před vydáním Mirror's Edge. V Q3 2006 dokoupili zbytek. -
-
EDIT: Nechci se hádat, takže ve zkratce. každej projekt nepotřebuje jasnej plán, příklad: Valve.
EA nevydává všechny hry dodělané do písmene, příklad BF3, patche co ovlivňují celou rovnováhu vycházejí do teď.
To že ME udělali už za EA vím.
-
-
-
Mno...to bylo slabší.....připomělo mi to staré dobré narážky jako: "Tvoje bába mrví celou řadu her..." *1* *1* *1* stejně inteligentní.... *3*
-
-
Tvoje baba byla slabsi... a navic to bylo uplne trefne prirovnani.
-
-
-
-
Vzdyt Mirror's Edge vzniklo pod taktovkou EA, takze to "EA zmrvi na co sahne" tady tak uplne neplati.
To ovsem porad nemusi znamenat, ze to nepos*rou. *1* -
-
Všechno vzniká pod taktovkou EA....a to je ten problém *15* .....ostatní vytváří - EA diktuje... *1* *2*
-
-
-
Ta hra mě pobavila víc než celý slavný Battlefield. Když jsem to hrál poprvé tak mě to ovládání opravdu s prominutím sralo. No po 5 minutách jsem skákal po budovách s "lehkostí větru" *15* Ovládání se jim nakonec vydařilo mimořádně a o ÚCHVATNÉ grafice ani nemluvě. Prostě krása *3* Naposledy jsem hrál začátkem prázdnin a i na dnešní poměry to bylo nadčasové.
Takže jen do toho! *14* Další zrcadlovku si myslím herní komunita uvítá s otevřenou náručí! -
-
Hra to bylá pěkná, o tom žádná a svým způsobem i trochu originální, ale úchvatnou grafiku to rozhodně nemělo.
-
-
Myslím, že tam nešlo o počty polygonů a efektů která hra zvládala, ale ta grafická stylizace na neosobní bílé studené město versus syté barvy po cestě hl. hrdinky byla úžasná a pro mě ji stylizací překonalo jen pár her, které bych spočítal na prstech jedné ruky a ani bych nemusel použít všechny :)
-
-