Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jo tak na koni (co má hrivu jak záclonky ve vlaku) s RPG v ruce .. tak jako urcite
    • Stinger ne Rpg.
    • ZvacA
      No jo ty voe. Chtělo to trochu více autenticity - třeba, aby ten kůň dělal za sebou i bobky a nebo táhl kočár, aby si postava alespoň mohla ten raketomet kam odkládat a nevypadalo to tak blbě. Kolega je hlava...
      • Když něco neumím, tak to nedělám .... imho,věřím, že by autoři použily ty bobky jako nášlapné miny
    • Kronoss1
      *Thumbs up*
  • Amylee.Anderson
    Padající vrtulníky, koně, tanky - to vše v jednom. Asi mi kleslo IQ.
  • Mně to připadne všechno na jedno brdo.. už mě to fakt přestává bavit, před chvílí jsem zkusil nainstalovat MOH Warfighter a smazal jsem to po chvíli.... navíc mi to nešlo nijak krásně, na to že se autoři dušovali, že to poběží i na minimální konfiguraci.... nebo to bylo tady u té hry? Tak či tak, nechápu koho může ještě tohle předskriptované chození s nesmrtelností bavit ....
    • Predator...Predator...nejsi ten borec co si stezoval na nefunkcni crack?
      • Jo a pořád nefunguje :) Nicméně tohle video mi nejspíš stačilo....
        • Robotrone, tvoje příspěvky jsou k hovnu a na nic. Podobně jako ted můj, ale já to tu alespon říkám a nesnažím se kopat kolem sebe jako ožralá opice.
        • Drzost piratu je do nebe volajici. Doufam ze alespon stahujete pres torrenty, to si na vas jednou hromadne posvitej (jako na ty moderatory warez fora, hihi)
          • Hele když ani neumí vydat demo a lžou v hw nárocích, tak co mám dělat? Představ si, že bych to koupil a zjistil, že mi to nejede plynule ani na střední detaily, hm? ...
            • ne lenost ale vychcanost
            • x_ander
              V tomhle musím souhlasit s Predatorem. Jsem sice silně proti pirátství, ale sám si některé hry "na zkoušku" stáhnu. Za prvé kvůli HW, za druhé i proto, abych si sám vyzkoušel, jestli je ta hra pro mě. Už jsem to tady do diskusí párkrát psal, ale když drtivá většina her nemá demo, tak co? Buď si hru, kterou si nejsem jistý, vyzkouším z warezu, a pokud mi vyhovuje a líbí se mi, tak ji koupím (tak jsem to udělal v poslední době s Dark souls), a nebo si ji nevyzkouším a tím pádem ani nekoupím (nebo ji koupím až za rok či dva, kdy hra bude stát dvě kila). V případě Dark souls si na mě díky warez verzi vydavatel vydělal 900 kč. Kdyby warez verze nebyla, tak tu hru koupím až kdo ví kdy (jestli vůbec). Je na tom něco špatně?

              Btw. fakt se mi nechce tohle "zjišťovat" pomocí gameplayů na youtube, nedejbože ještě hledat gameplay na podobné sestavě, co mám já. Kdyby vycházely dema, tak tenhle problém odpadá, ale nevydávání dem je jenom lenost vydavatele.
            • Robotron3
              A ty jinak brouzdáš na internetu ve stoje? Že nesedět na prdeli? *15*
            • Mam 2 ucty. Nekupuju hry na ktery nemam notas, staci se trosku zamyslet nebo brouzdat po internetu, ne jen drepet na prdeli a sosat z torrentu

              Prece neni slozity googlit nebo na youtube koukat na gameplay videa s sestavou podobnou co mate vy
            • Robotron3
              Miserius: To je dobrá machrovina. Kolik už máš účtů? Občas zapomenu heslo i k tomu mýmu jedinýmu :)
            • Kronoss1
              Tak to je rada nad zlato, měj 1000 účtů a 1000 hesel.
            • Tak bys to prodal dál. Pokud jsi na pc a kupujes hru o ktery nevis jestli ti pujde a vyzaduje aktivaci na steamu atd, proste si zaloz novej steam ucet (lepsi pripadne vzdy prepinat ucet nez litovat 1000 korun)
  • COD bylo, je a nejspíš vždy bude stejné. Tvůrci (ať už IW či Treyarch) prostě nic jiného než koridorové střílečky se spoustou wow momentů a vystřílených kulek neumí, to už pochopil dávno každý idi*t. Někdo jim to má za zlé a neustále prohlašuje, jak jsou ty hry pořád stejné i přes fakt, že sérii už nejspíš tak pět let nesleduje, ale přesto má k tomu pokaždé co říct, že. A jiní je za tohle zbožňují, protože se u toho kvalitně pobaví a nemusí namáhat mozkové závity.

    Jsem v druhé skupině, na COD jsem si vypěstoval solidní závislost a prostě celkově mám radši, když přijdu z práce, sednu na prd*l a užívám si akce, akce a zase akce. Prostě se mi nechce pobíhat po nádherném světě, všude sbírat různé itemy, prodávat je, dělat si vylepšení a prošťourávat se nekonečnými inventáři a hledat, co můžu prodat, použít, upgreadovat atd.

    Jak to, že první a druhý díl COD má každý v lásce (já též), když to přitom byly taky koridorové střílečky s neustále nabíhajícími nepřáteli, tupou AI a s krátkou herní dobou? Jenom kvůli tomu, že se to odehrávalo v druhé světové? Ale prosím vás, jestli chcete použít tenhle argument, počítejte, že se vám rovnou vysměju, půjdu na jedno a tam se budu smát s kámošema tomu, jak neuvěřitelně blbou argumentaci prokládáte.

    Ale tady aspoň vidíte, že Treyarch pomalu přináší do COD jisté změny, aby to i v očích haterů prostě nebyly jen tupé koridorové střílečky. Pořád to má sice své malinkaté neduhy, ale podle mě jim to jde skvěle. Nehledě na to, že jejich díly mají pokaždé hutnou atmosféru, chytlavý příběh (především první BO) a parádní lokace. A když se to vezme kolem a kolem, tak BOII vlastně nabízí tři hry v jedné - kampaň, mulťák a zombíky. Takže stupidní průpovídky, že plnou palbu nebudu dávat za 7 hodinovou kampaň jsou tu zcela zbytečné.

    Haters gonna hate, fans gonna play. (A jinak, redakce, s tímhle "Příspěvek obsahuje zakázané slovo idiot" si ze mě děláte jen srandu, že jo? Jestli ne, tak je to dost smutné.)
    • Vis problem neni v subzanru, tedy bezhlava strilecka s priblblou AI a mraky nepratel.
      Problem je ve zpracovani. Tyhle arkadove hry jdou delat i kvalitne, coz bohuzel neni pripad poslednich dilu CoD.
      BO2 je sice oproti predchozim dilum krokem vpred, ale to z toho porad podle me nedela kvalitni hru.
      Linearni koridorove fps se proste musi umet. Kdyz to treba srovnavas se zminenym prvnim CoD nebo prvnim MoH, tak ty hry nemaji lide radi proto, ze je to z WW2, ale protoze to byly kvalitne zpracovane hry a presto to byl stejny subzanr(dokonce snad zakladatele tohoto specifickeho subzanru).
      Kvalitnich linearnich fps je spousty, namatkou prvni FEAR,HL,Metro,Unreal,Red Faction 1a2 a plno dalsich.
      Na cod je proste strasne moc videt ta snaha vyzdimat z toho co nejvice dolarku pri naprosto minimalnich nakladech, krecovita snaha byt co nejvic cool a plne wow scen, pricemz se to porad tvari smrtelne vazne.
      A to vse dohromady hre podrazi nohy.
      Vsechny CoD po MW1(posledni kvalitni CoD imho) proste pusobi jako pouhy datadisk prave k MW1. A tim nemam ani tak na mysli zastaralou vizualni stranku.
      To vse je samozrejme jen muj nazor a kdyz se to lidem libi (a dle prodeju tomu tak je), tak proc ne. Spis jen nechapu proc podporuji tento vycurany pristup Activisionu.
    • JohnyTheZik
      You must be fun at parties!

      Ty hry byly z druhe svetove! (Doufam, ze se mi ted budes smat v hospode s kamosema :D)

      Vyhroceny extremy, tady ale ani nema cenu nijak argumentovat, kdyz to vsechno mrsknes do takovejhlech mezi.. Ja taky nepotrebuju pobihat po nadhernym svete a sbirat itemy, ale taky nepotrebuju prijit dom a strilet na nejaky panacky, ktery se objevujou za prekazkama.. Akcni hra/film se da udelat dobre a spatne. Ne, ze akcni hra je automaticky dobra odreagovacka. To je proste nesmysl.

      Proc si treba nezahrajes veci jako Martyr 2 (nebo jak se ta stupidita jmenovala)? To prece splnuje tvy kriteria.. Akce, akce a jenom akce! -.-

      http://www.alteredgamer.com/shooters/120382-stupid-fps-conventions-that-should-be-laid-to-rest/
    • Keyz
      Sice si to již moc nepamatuji ale myslím,že v COD 1 nebyli takové šílenosti kde hrdina sám zničí vše.Vytáhne si kudlu z břicha a hodí jí po nepříteli atd...
      Grafika posledních dílů je pořád stejná.A možnost úpravy zbraní a vlastností často vede k nadřazenosti v MP.Logicky je tam hodně možností a málo kdy to vychytají,pak někdo něco objeví a jede.
      V COD 1 byli pouze zbraně.Sice si tuším stěžovali na BAR který byl silný ale oproti mnoha šíleným kombinacím jako jsou dvě pistole anebo kulomet co prostřelí 20 zdí to nebylo nic.
      • ZvacA
        Potom si pamatuješ špatně, kolego. Sice si hráč netahal z břicha kudly, ale jinak se to odehrávalo následovně: "Martine, střílej z toho mgčka a slož celou četu, která se to vydala obchvatem u kostela, pohni zadkem a znič ten Tiger a další dva Panzery s ním, polož tu nálož tam a tam, a budeš to TY, kdo zničí ty minomety. A jseš to ty, kdo poskládá jednu německou rotu za druhou, zatímco zbytek mužstva se tady bude opírat o pytle s pískem." A to byla jen ukázka z jedné mise. Taková obrana Pegasuse mostu nebo Pavlova domu ve Stalingradě, byla na hráče drbárna, kde se snad otáčel jen on, takže ten pocit " samobijec celé německé armády " přišel okamžitě. A to nezmiňuju tu čistku pouze hráčem německé posádky u přehrady Eder. Takže, ona ta šílenost se nese již od počátku, každý díl ze série si v těch koncepčních mechanismech nemá co vyčítat, byť je pravda, že to v současnosti přešlo více do role QTE momentů a původní CoD to šikovně schovával za tématiku světového konfliktu.
        • Robotron3
          Si pamatuju, že v prvních COD jsem se i cítil jako součást roty, skrýval se za každým rohem a muldou, aby mě někdo neodstřelil, i když ta válečná vřava byla stejně hektická. U těhle novejch COD je to podle mě větší Rambo.
          • ZvacA
            To nepopírám. Ten pocit, že jsem součástí něčehé většího, v současnosti ustoupil, přičemž samozřejmě záleží na zasazení a myšlence celé mise,ale jinak " Rambo ", třebas větší nebo menší měrou, je to stále. V tomhle ohledu se nic nezměnilo...
          • Trošku se to posunulo no, musis hrat na Hard aby to bylo jako Medium prvniho dilu :)
    • Robotron3
      První a druhé Call of Duty bylo v té době a v konkurenci tehdejších fps stříleček dost realistický válečný zážitek. Asi proto.
    • Nesnaž se, tvoje snaha přijde vniveč. Mistni osazenstvo je vicemene jako duchodci. Proste jednou si udelali o necem nazor a nezmeni ho ani kdybys je mučil...
      • ty něco říkej o přesvědčeném názoru, kopeš tu kolem sebe jak malý dítě ..
      • Kronoss1
        Cintáš si tu pentli, ale 5 revolučních nebo nových věcí, o které jsem tě žádal níže, jsi neuvedl.
        • Nedá mi to a jeste ti jednou dnes vecer odpovim. Kdyby tato hra mela ne jednu, ne dve, ale 5 REVOLUCNICH veci, dostavala by vsude 10/10... nejdrive si vyjasni pojmy, srovnej si v hlave co vlastne chces rict a pak se pokus vyjadrit, mozna ti nekdo odpovi. A prosim, uz se semnou nesnaz navazat kontakt, jsem zadaný a na charitu neprispivam...
          • Kronoss1
            Nauč se číst bouráku. Píšu revolučních NEBO NOVÝCH. Psal jsi o 90% obsahu, který jsem ještě v jiných CoD hrách neviděl = nový. Kde je těch 90%? Já chtěl po tobě 5 věcí, které jsem ještě neviděl. Evidentně mi je říct nemůžeš, a proto kličkuješ (kdyby tam byly tak je tu už vidíme) a snažíš se odvést pozornost jiným směrem. Na mě to ale neplatí. Takže buď nám je napiš a dokaž nám, jak se mýlíme nebo přiznej, že je napsat nemůžeš, ale nesnaž svoji neschopnost maskovat chabými útoky na mou osobu, které ti jsou platné jako mrtvému zimník.

            PS: Klidně nereaguj. Mlčení znamená souhlas.
            • počkat takže strike mise jsou sice nové ale blbě udělané a to je plus ? *7* tak jo no *15*
            • Kronoss1
              A v čem jsou 1 a 2 rozdílné? Ovlivňuješ tím příběh = to samé.
              Já jsem naposledy hrál MP v MW 1, nevím, jak to mají v MW 3, ale classy jako takové byly, ale s menší výhradou dejme tomu.
              Ad 5) Zombie mód tu byl a nepřipadá mi jako gró té hry. Princip je stejný, obsah vylepšený. Při vší dobré vůli ti chybí ještě 1 nová věc.
            • 1 a 2 jsou rozdilny veci, ale na papire vypadaj stejne.
              3. create a class bylo uz v ctyrce proste primarni a sekundarni zbran, 3 perky a granat, ale tady to je cely prekopany, proto to rikam, kompletne upraveny -muzes vzdycky mit 10 itemu ve vybave... do toho patri jak zbrane tak perky, wildcarty, granaty a samozrejme vecicky na zbrane (optiky,pažby, naboje atd). Takze muzes byt vpodstate nahatej naspeedovanej borec s sekerou a hromadou perku a nebo jen vojak ovesenej granatama, nabojema a arzenalem
              5 Tranzit zombici tu rozhodne nebyli, nevim kolik lokaci (5?) mezi kteryma s hracema muzes jezdit autobusem, sbirat ruzne veci, kombinovat je a prichazet tak na novy veci (muzes v nejaky lokaci zapnou elektriku, sestavit elektrickyho strasaka co laka zombiky atd)
            • Kronoss1
              No, konečně.
              Ad 1) To ještě v CoD nebylo, to je fakt.
              Ad 2) Stejný princip jako 1)
              Ad 3) To je i v MW ne?
              Ad 4) Beru.
              Ad 5) To tu už bylo. (O tom CoD Elite si jistý nejsem, ale mám ten pocit, že je to v MW taky)

              Jak to tak vidím, tak ti chybí ještě 2 - 3 nové věci, protože zatím jsem v CoD neviděl jen ovlivňování příběhu + jiné konce a Strike mise.
            • Dobre, jeste ti to napisu, je mi te trosku lito.
              1. nova vec: Rozhodovani v ramci pribehu (kdo bude zit, kdo ne, ktery stat se k tobe prida, ktery ne - vse vice ci mene ovlivnuje vyvoj pribehu, dokonce i pridava/ubira mise).
              2. Moznost proste selhat v misi s tim ze pribeh pokracuje dal.
              3. prekopan zaklad multiplayeru (create a class)
              4. strike mise (ovladani vice jednotek -stupidnich, priznavam) a opet primy zasach do pribehu na zaklade uspechu/neuspechu strike mise
              5. "drobnosti" typu zombie "kampane" (tranzit modu), 6 ruznych koncu, konecne promakanej pribeh (hlavni zaporak jeden z nejlepsich zaporaku posledni doby) a treba jeste novy funkce pro klany/youtube uploadery a profesionalni hrace pomoci CoD Elite (zdarma na konzolich)
      • Robotron3
        Tys mučil důchodce? *8*
        • Jo, nenecham je me predbehnout u kasy protoze "pospichaj"
  • Keyz
    Ta scéna na začátku (koně,vrtulník,tak) to je prostě bomba!
    Ani Rambo by tohle nezvládl.

    - Btw proč pokaždé když mám něco udělat tak musím mačka rychle čudlík.Kdyby měl rychle vyřešit nějakou úlohu tak by to bylo lepší.Hlavně by to nebylo tak nudné a hráč by se opravdu musel soustředit.
    Hlavně kdyby to bylo u větvících se částí hry.Tam by to mělo smysl se nějak snažit.Nemělo by to smysl když musím mačkat čudlík abych někam dolezl.
    • fizola
      sak kopirka ramba 3 :D http://www.youtube.com/watch?v=jF1s5q9lQNw
      • Keyz
        Tak je to tedy vyrovnané.Rambo a Hrdina z COD.
        Ještě tam chybí tohle *1*
        http://www.youtube.com/watch?v=Ud68cBVIqfc
        • Kdyz uz, tak Cod spis odpovida tomuto http://www.youtube.com/watch?v=1a0L3Z1A-RM :-D.
          Sry, v lepsi kvalite sem to nikde nenasel.
        • fizola
          to už by bol ultimatny testosteronovy kupel :D
  • Viktor_H
    Redakce: Nechcete přeci jen ohodnotit i videorecenzi samostanou známkou (v případě, že ji má na triku jiný redaktor)? Přeci jen jde hlavně o o recenzenta a jeho názor. Že se např. Lukáš a Aleš na něčem neshodnou nijak nesnižuje kredibilitu games.cz, naopak jde o jiný úhel pohledu a to je vždy zajímavější.

    Vážně to působí divně, kdy si hráč zkoukne dost kritickou a nelichotivou recenzi, načež na něj na konci vybafne osmička... Ne každej ví, jak to tu funguje. A tohle jde dost proti tomu, o co se tady na games.cz snažíte - viz považuje-li redaktor hru za průměrnou, nebojí se tam tu pětku napálit. Jdete sami proti sobě.
  • Kronoss1
    Jen si uvědomte, jak krásně na to vydavatel trhne peníze. Už jsou tu 2 CoD ročně, tím pádem 2x větší obrat, za tu samou věc. To je úplně geniální. Třeba se na scéně objeví 3. tým vývojářů CoD a budeme mít dokonce 3 CoD ročně!
    • Nevim, kde zijes, soude dle kvality prispevku bych rekl, ze v Bohnicich, ale CoD vychazi jednou rocne.
      • Kronoss1
        Aha, takže někdo, kdo blbě čte. Vyšlo Modern Warfare 3 a Black Ops 2. 1+1= 2, což znamená CoD vychází 2x ročně - jednou vyjde MW a jednou BO.
        • Mato1987
          daj mi prosím teba pekne číslo na tvojho dílera, lebo ten matroš musí byť vážne silný *15*
          • Kronoss1
            Takže mi chceš říct, že vyšlo jen jedno CoD? Aha, tak to jo ..
  • Ne každá FPS akce musí nutně být bezhlavé střílení. A to že je tam možnost rozhodování neni žádná díra do světa. Tak třeba v crysis na tvém rozhodnutí taky hodně záleželo. Sice to nijak příběh neovlivnilo ale špatné rozhodnutí na sebe nenechalo dlouho čekat.
  • JohnyTheZik
    Je fakt, ze to stejny ciselny hodnoceni je zvlastni. Nicmene k tomu se vyjadrovat nebudu, jsem rad, ze Lukas po MoHu nezapomnel na sve idealy :D.. Diky za videorecenzi, chvili jsem o koupi uvazoval, ale je fakt, ze uz me ty singleplayer casti fpsek prestaly bavit, na multak tu mam battlefield nebo CoD 2/4 .. tohle uz nee..
  • Umaroth
    Recenze ujde, ale Lukáš se až moc zamysli az moc do hlouibky, strilecky jsou od toho aby se clovek odreagoval a pribeh ho nejak zapojil a motivoval, a nemusi uz premyslet zda je ten a ten ve hre moralni a co ho motivuje k tomu a tomu, prehnane filozofovani a smyslu toho vseho je u strilecek mimo misu. Samozrejme ano musi mi pribeh davat smysl, a být zajmavý aby mě to vcuclo ale tam, to končí. Mě na cod spíš vadí hloupá skrypta, megalomanství a a obcasna tupoost.
    Nevím proč ale mě se za posledni cod vzdy nejvice libila ty od Treyarchu, hlavne BO, ano byly tam wtf momenty kdy sem si řekl ze to je uhozene na hlavu a prtoste spatne, ale ten pribeh byl naa strilecku dobre usity a celkove se mi libil (ted me Lukas asi ukamenuje *5* )
    • JohnyTheZik
      To neni ani trochu pravda..
      Stejne jako RPG nemusi byt "deep", tak FPS nemusi byt tupa. To, ze se z toho, predevsim diky CoD, stal trend, je neco jinyho.. Ale FPS hry (neboli strilecky) rozhodne nemusi byt jen od toho, aby se clovek odreagoval.
      Je to vlastne jen styl hrani. To uz to pak spis rad do akcnich oddechovych her (skoro az shoot'em upu), ale fps != oddychova hra..
      • Umaroth
        Jasne to co pises je vesmes pravda, sam sem v predchozim komentari rek ze mi vadi obcasna tupost. Jde spis o to ze Lukas hre timto hloubkovym zamyslenim hre vytika zbytecnosti, ktere nemaj nic spol s tim jak se u hry bavim. Ja negeneralizuji strilecky jako tupe odreagovavacky, ale proste kdyz tu hru hrajes jako fps tak uz z jadra hratelnosti nemuzes ocekavat nejakej silnej a emocni, promyslenej a vybarvenej pribeh, to proste se strilenim moc ruku v ruce nejde, to hledam treba v RPG...
        • fizola
          len jedno vyjadrenie k emociam: Estetika moderneho umenia uci ze v podstate aj tzv. WOW-momenty, ktore vyvolaju silne pocity su zdrojom emocii, skuste si spomenut ake pocity zazivate pri velkolepych scenach vo filmoch ci hrach, ja osobne ma stiahnute hrdlo aj zaludok akoby som bol tam. mozno to je udel fps, priniest poriadnu emocnu zataz pri wow momentoch, RPG zasa v budovani emocii na vztahoch k postave, advetura ako pribehova je jasna, sporty si tiez emocne vypäté, ide o to sa pri hre baviť a ked ho baví premýšlať nad pohnútkami postáv tak je to len dobre .D
          • Robotron3
            To sem asi divnej, ale na mě žádnej WOW moment a padající mrakodrap žádnej emocionální vliv nemá. Je to jen velkolepá kulisa.
      • fizola
        Plne suhlasim a tiez by som si rad zahral viac hier ako boli prve Brothers in Arms, Half life, prvy unreal apod. skoda ze trend ide na oddychovku ale zasa sam mam niekedy take dni ked sa rad vypnem pri takejto bezduchej fps (ci menchcem povedat ze hovorim o BO ako bezduchej, skor vseobecne myslene) teda je to bud fps abo alkohol ale fps menej skodia zdraviu :D
        • Robotron3
          A co takový Far Cry 3?
          • JohnyTheZik
            Uvidime :)..
            Byl bych moc rad, kdyby to fakt bylo dobry ^^..
            Co se tyce BiA nebo HL, tak nemuzu nic nez souhlasit :D!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit