Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hodne se mi taktez zamlouvaly dialogy v Zaklinaci pouze casove omezeni vyberu odpovedi na par sekund to bychom mohli videt v budoucnu casteji
  • Bethesda ma po oblivione a failoute 3 tak sklamala ze uz jej nic neverim. No nemozem si pomoct, na skyrim sa hodne tesim. Vyzera to tak ze to bude fakt super RPG. Ak sa vyvaruju urcitym veciam.
    Bude tam auto level mobov, co sa mi vobec nepaci, ale hovorili ze to osefuju tak ze tazke moby proste budu tazke a nedas ich na lvl 1, tak uvidime.

    To ako zastrelil typka pri ohni a druhy nic nerobil, to ma dost vystrasilo. Maju este 4 mesiace casu, opravit by to mohli, len ci budu chciet.

    Kazdopadne velmi sa na to tesim, uvidime ci prekonaju Witchera 2, ak hej tak toto bude krasny rok.
  • Hodne se mi libi seversti hosi (a divky taktez:D) nicmene jsem rad ze Skyrim se pokusi atakovat i nedostizny treti dil ctyrka me hodne bavila a byly to uzasne desitky a desitky hodin jsem zvedav jestli tady budou nejake duely jako byly treba v arene koneckoncu novy (a vypada to ze i velmi dobry) bojovy system po tom vola jako berserk na draha :) graficky momumentalni ale hlavni ale ani o hlavni gro RPG se nebojim JEDINE tohle muze preknat uz tak dobreho Zaklinace - tady bude hrat prim hlavne rozloha tak doufejme i v inovativni questy :)
    • Ježiš jak to může překonat Zaklínače, když ty hry jsou obě o něčem úplně jiném člověče? To, že máš ve dvou hrách meče a magii neznamená, že lze obě házet do stejného pytle. Skyrim může překonat tak maximálně svého předchůdce, Two Worlds 2, případně Risen 2.
  • Tohle bude prostě vejprask jako svině! 300 hodin gameplay?! No panejoo!!! To zase budou hodiny a hodiny zimních večerů prolajdané ve Skyrimu *1* Vůbec tu hru nepobírám psychicky *1* Je to jako stvoření všech mých přání v jednom RPG. NADHERA
  • Damy a pani,
    toto je hra ktora bude kvalitna aj bez sexu. Stary dobry Elder Scrolls sa vracia.
    • Už aby to bylo, byl totiž pryč skoro 10 let...
  • Klasicky vyblite a hnusne textury stejne jako v Oblivionu. Technologie a graficke moznosti z roku 2006 ... znovu. X360 je shit, ktery patri do historie.
    • Beefcake
      Zahrajeme si hru?
      Troll, nebo retard? *1*
      • Retardotroll nebo trolloretard ? *1*
  • skaven123
    07.06.2011 12:08 Crosby (anonym)
    líbí nelíbí nahlásit vlákno
    ty si kktxD brat draky z filmu do sveta elder scolls xD
    reagujem takto:
    ty sa najprv nauc citat Crosby, reagoval som na usekavanie koncatin a kosti ;)
    • Beefcake
      Ne - plácal jsi, že je blbost aby na draky platila magie, když "jinde" neplatí. *1* *1*
      A s těma kostlivcema svýmu intelektu o moc větší čest neděláš. *7*
      • skaven123
        nejak obhajujes tu hru, kvoli comu, si za to plateny? *7*
        neslo o kostlivcov ale o seknutie udu, ach jaj, citaj najprv ked reagujes, nereaguj kvoli reakcii *5*
        • Beefcake
          To víš... Já už jsem holt takovej bojovník s bezprávím *2*
          Jsi ty snad placenej za to, abyses do hry takhle hloupě navážel? Asi bych neměl bejt tou úrovní tvý odpovědi překvapenej, že?
          A o kostlivcích si psal, ne že ne. Pokud šlo konkrétně o sekání jejich údů, tak ti pořád zbývá doložit fyzikální zákonitosti, který popíraj možnost mečem něco urazit (zpuchřelýmu) kostlivcoj.
          A když už v tom budeš, ukaž mi i hru, která je ve všech detailech realistická.
          Zbytečným ukazováním prstíčkem na věci, kterejch si všimne i slepej, se dvakrát nepředvedeš...
          • skaven123
            'jj hlavne jednorucak vsak ;) schvalne si skus seknut mecom bud do kosti alebo do cca rovnako hrubeho konara, zistis o com tocim ;)" bolo to myslene vseobecne o kostiach ak to tam nevidno *7*
            a hral som Elders scroll od 1 a sledujem ten downgrade od 3tej casti, co asi tu nikomu nevadi pretoze im stacia pekne farbisky :)
            tzv "urazit (zpuchřelýmu) kostlivcoj" to asi ide, ale nieje to take ucinne ako umlatit "(zpuchřelýmu) kostlivcoj" kosticku palicou palcatom kladivom.. co by mohli zakomponovat :)
            ..preco by som mal ukazat hru ktora je vo vsetkych detailoch realisticka, to snad Bethesda prezentuje svoj novy vytvor ako realisticky, mam ten pocit :)
            Ja skor vidim nedokonalu hru, kt. sa prezentuje len farbickami, nad kt. tu ludia vzdychaju ake epicke suboje tam su.
            Mozno ze pravda bude v prostriedku, ze ja priliz kritizujem a vy priliz verite PR a traileru :).. dufam
            • Este k palici skuste ten vas test na konari robit palicou som zvedavy kedy ho oddelite:-)
            • takze ja som na vlastne oci videl ako stryco jednym seknutim macetou odedlil prasaciu nohu.Samozrejme ze kost jednorucakom je mozne preseknut.Vasa dementna vyzva aby sme to skusali na vlastnej ruke je naozaj chora.Mam pre vas podobnu mozme to vyskusat na vasej ruke ak vam ju neodseknem jednym svihom tak vam ujmu preplatim ak vam ju oddlim tak si za skodu mozte sam.Len tak mimochodom japonske katany v rukach skusenych samurajov boli schopne rozesknut cloveka napol jednou ranou.Nejedna sa o legendy a myty.Vasa domneka ze palicou narobite na kosti viac skody je naozaj usmevna.
            • Beefcake
              A že to jde líp palicí znamená, že to mečem nemá jít vůbec?
              Mně už to nebaví.
              Nejde o to, jestli "moc" kritizuješ, ale o to, že JENOM kritizuješ. Na základě čeho? Jednoho blbýho videa.
              O vo vsetkych detailoch realisticku hru jsem si říkal jen proto, aby sis uvědomil, že dokonalý není NIC. Jde jen o to, jestli si ty chyby chceš hledat (v tomhle případě pár drobností v gigantickým, propracovaným celku - ale to nám asi taky tvrdí jen PR *1*)
              Taky mám vůči některým hrám tak silnou averzi, že nechám úplný prkotiny skazit celej dojem, ale uvědomuju si, že "chyba" je ve mně.
              A hlavně nemám potřebu to vytrvale ventilovat ve hře přiřazenejch diskusích. Nejlíp ještě s tím oblíbeným podtónem "užijte si tu tupou mainstreamovou srágoru pro tupce". Bohužel nejsem natolik vyzrálej, abych nad takovým trotlem jen mávnul rukou - občas se do něj musím opřít zpátky. Asi s naivní představou, že si třeba něco uvědomí, a trochu ten svůj přístup přehodnotí. Ale to je bez výjimky marný.
              Doufám teda, že to můžeme uzavřít. Já končim, a ty se stejně jen opakuješ.
      • Nehledě k tomu, že nemusí jít vůbec o klasickou magii běžnou pro všechny mágy. Zatím bylo pokud vím ukázáno jen to, že na ně platí "dragon shouts", což je výjimečná kategorie a tu ovládají jen sami draci a dragonborn.
        A osobně dost pochybuju, že aspoň někteří draci nebudou mít určitou imunitu. Každopádně kopírovat zvyklosti z jedné fantasy do druhé (draci přece bývají imunní) je skutečně kravina.
  • Mahcake
    Je to paráda, sbíhali se mi sliny. Jenom doufám, pokud je to nový engine, tak rozhovory už budou lepší a ne jako ve Falloutu nebo Oblivionu.
    • Obávám se, že rozhovory toho s enginem moc společného nemají...
  • reakce na skaven123: něco podobného se řešilo na Oblivion foru, brát realitu a fantasy svět jako to samé, je blbost.. kdo říká, že ocel v Tamrielu je stejná jako ocel na Zemi, nebo lepší příklad, mají materiály, které my nemáme.. Draci nejsou všude stejní, TES Lore sice neznám, ale tihle draci, které tam zabijí, tak nejsou myslim bráni jako božstvo, to tam mají Akatoshe a toho druhého, který bude zloun ve Skyrimu.. a to nemluvím o tom, že hrdina je Dragonborn... lidi bez fantazie by takové hry a filmy neměli vidět, protože srovnávají realitu s fantasy či nějáké základní fantasy nevim odkud s tímhle... dokonce i v DnD nejsou dána pravidla jak draka člověk pojme, jedni ho můžou pojmout jako božstvo s nadměrnou silou a další jako ještěrky, které bloudí světem.. Drak může být i nemusí mít odolnost proti magii, dejme tomu, že kdyby s tím drakem bojoval obyčejný mág, tak by si možná ani neprd, ale bojuje s ním dragonborn.. trochu představivosti kurva, když už takhle nesmyslně kritizovat :)
    • skaven123
      to chapem ako to beries ty, a ako to beru aj vyvojari, pretoze im to vyhovuje, ide o zjednodusovanie nic viac :) spravime z drakov bezne priserky a vysvetlime to tym ze hero je dragonborn. To znamena ze o 4 roky bude Elders scroll 6 kde budeme hrat za syna boha ktory bude v prstom v nose mlatit cele svetadiely a bude to v poriadku pretoze to je boh, hej?:)
      este aj v baldursoch si bol vtelenie boha a na draka ste museli byt 6ti, alebo ho zmlatit az po 20 leveli *7*
      • to není o zjednodušování, prostě to můžou být jen nějácí "dračí" sluhové :) a když už je někdo Dragonborn, tak přeci jenom, ten drak z něho musí cítit tu sílu a mít z něho respekt, i když je pidiždík.. ono to určitě bude lépe v lore pak vysvětleno nebo možná už někde je.. a když to vemeš už v Oblivionu se hráč mohl stát Sheogorathem (bůh šílenosti?) což bylo taky trochu přehnané, ale šlo vidět, že mít titul boha, automaticky neznamená, být bohem, stejně bych to viděl i u těch draků..
      • Proboha, vždyť je to jen předváděčka!!! Ty si myslíš, že na předváděčce bude ukazovat, jak drak slétl k zemi, urval hrdinovi hlavu a za sekundu nastal game over? Nikde nebylo řečeno, že draci budou slabí. Chápu, jak to myslíš, ale chtělo by to uklidnit se a nepanikařit.
        Navíc mody udělají draky bez problémů tak tuhé, že si na nich 99% hráčů vyláme zuby. Takže klid, všechno bude.
        • Beefcake
          Takhle konzervativnímu rozumbradoj prostě nic nevysvětlíš.
          Jestli žije v tom, že co platí v jednom universu, musí platit i v druhým... Může se na něj snad člověk zlobit?
          To je jak seřezat postižený štěně za to, že ti počůralo koberec *1* *1* *1*
          • skaven123
            zbytocne dalej reagovat, ked dojdu rozumne argumenty nastupuje osocovanie :)
  • Svet vypada skvele byt trochu prazdny. Niekolko roznych oblasti je fajn, mna ale zaujima ci budu i rozne rasy a kultury, Morrowind ich bol plny pricom v Oblivion uz len Imperials. Hovorim o typoch ludi a style ich stavieb v ktorych zili. To ma na Obl. ohromne sklamalo a bol to podla mna uplny shit(spolu s inymi minusmi). Tohle vypada lepsie ale stale nevidim tam taku interaktivitu s prostredim ako v Gothic(malo zveriny a ziadne kvety). Mam obavy ze tych 150+ dungeons bude zase z random generatoru vzhladom na pocet. AI bude asi tak onicom ako v inych konzolovych hrach - na 2:00 to bolo na povazenu. Dufam ze sa to nezvrtne v repetitionvost bojov s rovnako vypadajucimi drakmi, vo videu ich bolo hned niekolko a na jednom mieste som videl hned 2. Podobne ako v Obl. portaly a ich odstranovanie. Jo a snad si uz daju zalezat na RPG prvkoch a ich ballancovani(pochybujem) a u kazdej obtiaznosti namiesto "god modu" na easy!!! Nicmene ak to bude aspon ako Morr. tak som spokojny, ten mal hodne personality vratane jeho datadiskov.
    • Core
      K těm dungeonům, netvrdili vývojáři, že každý bude unikátní?
      • Tvrdit mozu co chcu. Inak tiez uvadzaju 300hod MINIMUM hrania. Tak neviem ale ja si pod pojmom minimum predstavujem cisto hranie po hlavnej dejovej linii a len nezbytne questy k dohraniu. To je minimum u mna. Chcem vidiet ako ide byt hlavna dejova linia 300 hodin. Tiez mage, warrior a thief guilds... cliche az to boli, aspon to mohli trochu zamaskovat.
        • Beefcake
          Ty jsi ale bystrej, co?
          Těch 300 hodin uváděl v souvislosti s veškerym obsahem hry. Že minimálně 300h to bude pokud by chtěl člověk vycumlat všechno ("už jsme to přestali počítat"...)
          Že dungeony nebudou z generátoru je slíbený dávno - prý na nich dělá celý tým designerů. Jo - jsou to pořád jen řeči tvůrců, ale co bys jako chtěl? Maj tě doma vyzvednout a pozvat do studia? Remcat, remcat, remcat. A nejradši bez pádnýho důvodu *7*
          Čekat od takhle ohromný hry odladěnou AI na stealth hraní (navíc půl roku před vydáním) je určitě taky ukázkou inteligence.
          Sám sebe štvu takhle prudérní reakcí, ale je mi fakt zle z toho, jak lidi po shlédnutí takovýhleho gameplaye vydloubnou těch pár "nedodělků" (jako by snad jiný hry byly dokonalý). Trollův život musí bejt dost temná záležitost, jestli s takovou hořkostí přistupuje ke všemu...
          Já rozhodně nejsem fanda TES, ale tady teda zírám s otevřenou hubou. Co se jim povedlo z xboxu vyždímat. I na PC by tohle platilo za skvělou grafiku. A to je jen to první. Je snad jasný, že tahle hra toho nabídne tolik, čemu by dvacet spojenejch koridorovek mohlo tak kotník olíznout.
          Na věcný kritice není nic špatnýho. Ale vyčítat hře úplný nesmysly (jak tady mnozí předvedli) a ještě se přitom plácat do hrudi, jakej jsem osvícenec, co takovou "masovou srajdu" prokouknul... ..to je spíš smutný...

          (Teda tys toho snad až tolik neřekl, ale jsou tu jiní, kteří jsou natolik retardovaní, že hře vyčtou sekání kostlivců mečem, nebo užívání magie na draka.)
          • Ok aby to zas nevyznelo, tesim sa na hru rovnako ako vsetci z nas a urcite som nechcel vypadat ako troll ktory hru ani nehral a kritizuje. Presiel som Morrowind i s datadiskami a taktiez Oblivion s datadiskami a urcite zahram i tohle. Len sa mi par veci nezdalo pravce z onoho videa a slov autorov na ktore som chcel poukazat. Nezaregistroval som to o jedinecnych dungeonoch za co sa ospravedlnujem.
            Nicmene som stale skepticky vzhladom na "downgrade" medzi Morrowind a Oblivion ktore som hral. Oh a len som vyzdvihol !mozne! nedostatky, netvrdim ze to tak bude - nezabudni tohle je(volna) diskusia o hre ktora len vyjde. Napriklad, ak bude opat len jedna rasa a kultura tak to u mna Morrowind neprekona ani keby co bolo pretoze prave takto rozsiahly svet potrebuje dat pocit "sveta" - cize mnoho kultur a ras(+ odlisnych stavieb). Na druhej strane pridanie Mamutov bolo absolutne genialne. Zasnezene oblasti su super a extremne dolezite pre mna co je opat super. Mam obavy ze RPG system bude rovnaky ako u predchodcov co mi moc nesedi. Tiez som skepticky ohladom AI, pustejsieho sveta oproti Gothicom, pocitu "level up" a celkoveho rpg systemu - hlavne vzhladom na nastavenu obtiaznost. Ak mas info na tieto veci budem rad.
            Zatial sa teda na hru hodne tesim ale nenecham sa opit trailerom a kecmi autorov.
            • Beefcake
              Jo, to já nemyslel na ten "downgrade", jak jsi psal. Jen jsem různě četl, že prej grafika neni o moc lepší než v Oblivionu, resp. že skok Morrowind->Oblivion byl mnohem větší.
              Což mi přijde jako naprostej nesmysl...
            • Dik za info. Zda sa ze beefcake ma rad opacny styl hier a hrania nez ja. Ked som myslel "downgrade" myslel som gameplay nie grafiku. Morrowind by sis mal zahrat, potom by si sa na Oblivion pozeral uplne inak - zrejme by si na rozdiel od neho i dohral. Pak bys mozno chapal i moje obavy.
            • Dobrá reakce od Beefcake. :)

              elite by si měl přečíst něco z preview. Ve Skyrimu žíjí Nordové, ale v některých městech i jiné kultury, např. Redguardi. Zmínek z lore by mělo být ve hře více (tuším že to někde Howard naznačil). Zbytek odpověděl Beefcake.
            • Beefcake
              Samozřejmě že ta hra nebude dokonalá. Já ale věřím že zase posune žánr open-world RPG o pěknej kus dál (minimálně po technický stránce - odladit v těhle hrách AI prostě musí být nesmírně složitý, a já teda neznám podobný RPG, který by ji mělo dobrou)
              Slova autorů je prostě potřeba brát s rezervou - je nesmysl jim vyčítat že třeba přeháněj - konkurence je holt ohromná. Od toho má každej svůj mozek, aby ho použil... Kdoví jak to s těma dungeonama nakonec bude - určitě ale líp než v Oblivionu - tomu teda věřím.
              Rozmanitý kultury (právě třeba různý města) myslím taky slibovali. Osobně mi ta teda ani ta Oblivionská "jednotvárnost" nijak nevadila - dává to větší smysl, než na pár kilometrech naplácaná paleta všeho možnýho, jak to některý hry dělají (Morrowind mi utekl, a dodnes si to vyčítám, tak nevim jak tam *4*)
              S tím "prázdnějším" světem bych to taky neviděl tak černě. Z těch pár záběrů mi to nijak nepřirozený nepřipadá - je to přeci mrazivá, nehostinná krajina. A věřím že života tam bude dost. Právě v tom gothicu mi to přišlo pořešený hrozně nešťastně. To že byl živej svět? Vždyť ty zvířata (a "zvířata") tam byly prostě rozprostřený po celý mapě, drželi se furt na jednom místě (možná ne všechny), a jakmile je člověk pobil, bylo po nich. Tudíž v pozdějších fázích chodil po prázdný mapě, naopak ze začátku kosil na každým kroku, až se mi to přejídalo. Hrál jsem teda jen G2 a 3, pokud by náhodou zrovna jednička byla jiná. Stejně ale myslim, že tohle je právě v TES (teda v oblivionu a snad i tady) pořešený skvěle - zvěř člověk prostě tak nějak přirozeně potkává - náhodně.
              Nevím z čeho soudíš "pocit z level up" a rpg systém - zatím se snad ví jen to, že má být jinej než v oblivionu, ne? Mně tady třeba vadily ty ohromný HUD nápisy/status bary - snad půjdou vypnout.
              Já třeba Oblivion ani nedohrál, ale budu věřit, že tohle do konce dotáhnu. Fakt mě tohle nadchlo. Krom těch pár očividnejch nedodělků to vypadá naprosto dokonale.
              A tu grafiku musím ještě jednou pochválit, protože fakt nechápu, jak se jim tohle povedlo na konzolích rozhejbat - vždyť to vypadá fakt bombasticky. Animace jakbysmet. To přece nemohlo bejt myšlený vážně, že by to byl menší pokrok, než mezi Morrowindem a Oblivionem. Ty dva byly přeci i na stejným enginu, ne? Tohle je prostě nextgen jak se patří...
              Beefcake asi bude s chutí hrát fantasy RPG. V podstatě poprvé.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit