Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ferdis2
    Dúfam, že sa v hre neobjaví nejaká forma mágie. V tomto prostredí by to bolo ako pesť na oko!
    • No já sním o rpg,které bude mít reálný bojový systém,např.že když do vás 5x seknou budete už dávno ležet mrtví na zemi,a né že protivník do vás 10x sekne a vy do něj 5x a boj stále pokračuje.
    • No já sním o rpg,které bude mít reálný bojový systém,např.že když do vás 5x seknou budete už dávno ležet mrtví na zemi,a né že protivník do vás 10x sekne a vy do něj 5x a boj stále pokračuje.
    • když realita, pak ale poradna, žadne zlepšovani statu jako +10 zdravi nebo mec ktery pridava + 10 k sile a pod.
      • Tak to je ale úplná bomba. Žádné statistiky jako v každém správném RPG.
  • Teda "na scénáři pracuje s historiky ".... takže konečně i nějaká vážná edukativní forma ve hrách ? Nebo jen konzultují ...
    • Magister_Peditum
      Kdoví, třeba tam něco na způsob kodexu z AC i bude, ale pochybuju, že to bude bráno jako výukový program pro hodiny dějepisu. *4*
    • spoock
      No, scénář na Mafii můžeš nastudovat z filmů a knih, ale tohle, tohle je úplně jiná káva. Docela by se mi líbil styl ala husitská trilogie od Sapkowského, mám teď rozečteno Narraterum :)
    • encyklopedii ani interaktivní výuku z toho nikdo dělat nebude, to je snad jasné ne
      • skoro bych řekl škoda...
  • Nevycházím z údivu, po pěti letech naprosté herní stagnace na poli desktopu vidím konečně posun vpřed, a není za ním nikdo jiný, než odvážný Dan Vávra, který se nebojí jít do něčeho nového a riskovat při tom vlastní kůži, ukázka vypadá velice dobře, CryEngine 3 byl skvělou volbou, hoši z Cryteku budou třeštit oči a naše početná desktopu věrná komunita hráčů bude mít konečně pádný důvod po pěti letech upgradovat svůj HW, herní konzole mě nikdy nebavily, nikdy nedokázaly nahradit komplexitu a možnosti desktopu, svobodný člověk by se jim měl obloukem vyhýbat, za každou cenu, jsem rád, že jsou mezi námi takoví jako je Dan Vávra, je vidět, že kreativita a touha po inovaci ještě nevymřela. Finální verze bude jistě o poznání impozantnější, budiž to iniciací k dalšímu převratu na poli herního průmyslu, tentokrát pozitivního! Doufám, že se Dan Vávra názory potenciálního investora zvyklat nenechá a dostojí svých slibů, bez něj by tento projekt neměl šanci vzniknout. Nesmírně si jej vážím a doufám, že ve své skvělé práci bude pokračovat dál.
    • O posunu vpřed můžeš mluvit, až bude hra na stole. Zatím akorát všichni víme, jak by hra měla vypadat podle snílka Vávry.
    • "herní konzole mě nikdy nebavily, nikdy nedokázaly nahradit komplexitu a možnosti desktopu, svobodný člověk by se jim měl obloukem vyhýbat, za každou cenu"

      Můžeš mi prosím vysvětlit, jak jsi tohle myslel? Co mají konzole společného se svobodou?
      • Vsechno.
  • lidi chteji pri hrani snit a ne koukat na českej venkov jakej mame kdyz kouknu ven z okna. taky se mi nelibi zasazeni deje do obdobi husitstvi, k čemu je to dobry meli tam dat normalni smyšlenej pribeh a ne delat nejakou porpagandu.
    • spoock
      husitství ovlivnilo víc států než jen česko *7*
      • Magister_Peditum
        Hlavně nechápu tu argumentaci typu: Koho to kromě nás má jako zajímat. No, a co jako? Když si Poláci můžou vytvářet hry o varšavském povstání a Britové o Válce růží, tak proč ne mi o husitských válkách. Ve všech třech případech šlo o věci lokálního charakteru.
    • Vis kulovy co "lidi chtej". Chtel si rict "Ja chci". Mas tu malo her, ktere ukoji tvoje sny? Myslim, ze je jich dost i s "normalnimi" smyslenymi pribehy. Posluz si a nemudruj. *16*
    • Trisska
      codyne přestaň!!!!!!! *15*
    • mirekdusinojc
      Jo, měli tam dát draky elfy, trpaslíky, klasické dungeony, mix severské a antické architektury, prostě všechno, co má každé správné fantasy RPG.....o počkat, jenže to by se pak ničím nelišili. A vlastně by to bylo stejně bezpáteřní a globální jako cokoli jiného. Nevim, co je myšleno tou propagandou. Resp. co je na tom špatného, že je hra zasazena do událostí odehrávajících se na našem území, když hra na našem území také vzniká. A rozhodně budu snít stejně dobře o husitské éře jako o éře draků ze Skyrimu.
      • proticirkevni propaganda protože Vavra je svobodny zednar to vi každej. a husitske obdobi je obdobi kdy jednudochej lid trpel protože byla valka, tak to rozhodne neni vhodny namet pro hru pri ktere bych si chtel oddechnout
        • Dan Vávra, že je svobodný zednář? To jsi spadl z mostu, nebo co? Jak tě taková hloupost mohla napadnout?
          • Jednoduše... necháváte se trollit jak malý děti *7*
        • bože, ty si magor
        • GlaDOS
          Tak si oddechni třeba u CoD. Já se rád projdu věrně zpracovanou příjemnou krajinou obyčejného venkova minulých let.
        • Trisska
          Raději si oddechneš zabíjením stovek vojáků v codku, že?!
          • jo protože ve valce je nejhorší bejt civil
            • walltar
              Zacapa ... On se klasifikuje do obou skupin.
            • Hele...ty si tudle hru pleteš evidentně...todle neni simulace vesnickýho života z 15. století...ale RPG, ty tvoje argumentace jsou jako od 13 letýho haranta, nebo mentálně retardovanýho osla
        • Magister_Peditum
          "obdobi kdy jednudochej lid trpel protože byla valka, tak to rozhodne neni vhodny namet pro hru pri ktere bych si chtel oddechnout" Výrok dne! *1* *1*
  • Vypadá to moc pěkně, ale upřímně jsem si next-gen představoval ještě líp. Tohle je současný gen, který za 3-5 let, kdy má hra vyjít, bude zase dál.
    Jinak podobná scenérie byla ve filmu Jan Žižka (trilogie) od Otakara Vávry, stejný baráky i interiéry.
    • claymen
      jako nechci moc hejtovat, ale četls ten blog? ono teda stačilo číst ten článek, kde se píše, že je to jenom základ, bez nasvícení, efektů a beží to na dva roky starém notebooku..
  • Ano, grafika pekna atd, jen nechapu to nadseni a "mindblown" co lidi maj. Je to CryEngine 3 pro krista pána, co ste cekali, nákej Quake 1 ? To ne ze "jééé to je boží", ale "ano standardne kulervoucí grafika, nezastavujem".
    • Amylee.Anderson
      Nevim jak u jiných, ale velká část krásy spočívá v tom, že se to odehrává v Čechách, dělá to Čech nám blízký. Pokud čteš blogy, tak už jenom z textů by člověk řekl, že to bude dobrá hra, protože se fakt snažej. A protože to nedělá nějakej megatým. Má to duši. A nejde o tu grafiku, ale o zpracování.
      • "tak už jenom z textů by člověk řekl, že to bude dobrá hra, protože se fakt snažej"

        Čichám, číchám... Pí-Ár.
        • Čichám, čichám...Idi-ota...
          • Přál bych si, abys mi to řekl do očí smrádku. K?
      • Trisska
        Neřekla bych to líp!
  • Amylee.Anderson
    Obrázky ukazují něco, co se od Dana dalo čekat - perfekcionismus. Blog Warhorse čtu s chutí, člověka těší, když se někdo snaží dělat věci opravdu pořádně. Jenom se bojím, že Dan se snaží tak moc, že se do toho může zamotat. Ale i kdyby se zamotal, tak to nevěstí nic špatného, tuhle nádheru musej dodělat :)
  • Vidlec
    Ono vlastně udělat dokonalý engine znamená přepsat do programovacího jazyka veškeré fyzikální zákony světa skutečného. A to bude možné, až s využitím doopravdy brutálního počítačového výkonu. Tak za 10 let... *1* *1*
    • To nebude možné nikdy. Musel bys tam zahrnout i fyzikální jevy působící na každou částici a simulovat při tom celý rozlehlý svět je nemožné. Nároky na výkon by rostly exponencionálně. Něco taktového by nebylo možné ani s kvantovým počítačem, natož s klasickým, u kterého je to astronomicky daleko od jeho maximálních fyzikální limitů.
    • prepsat do programovaciho jazyka? Snad prepsat do zdrojaku pomoci programovaciho jazyka :). Jinak viz nademnou, k tomu aby nam fyzika prisla naprosto realisticka staci nejakej jednodussi model realne fyziky, na tom by se uz simulace dali provadet relativne snadno. A jinak jen tak bokem, prepsat vsechny fyz. zakony sveta by sme nemohly, pac nas mozek pravdepodobne neni dostatecne vykonej na to je pochopit. Viz kvantova mechanika, kvant. teorie pole atd. ale do toho vubec nevidim, tak radsi nebudu delat moudryho.
      • Kvantová mechanika a kvantová terorie pole jsou dobře zvládnuté teorie, které chápe plno lidí, tudíš nevím proč je označuješ jako nepochopitelné.
    • Odulin
      To nebude možné asi nikdy...a nebo za hoodně dlouho:D
    • Keyz
      Viděl jsem dokument o 11.září kde mluvit nějaký vědec a říkal jak simulovaly fyziku mrakodrapů a zkoušeli různé možnosti atd..Pak tam říkal tu sestavu.To byl nějaký šílený stroj jaký se používat pro složité výpočty na vědeckých pracovištích.
      Následovala ukázka.No,prostě se to nějak rozpadlo a to bylo celé :)
      Pro vědce asi super,protože se to přesně rozpadlo,ale jako hráč jsem viděl,že se to prostě rozpadlo a stačilo by mi,kdyby se to podobně rozpadlo na mém PC.
  • Honba za co nejlepsim ztvarnenim reality mi prijde spatna. Hra je od slova hrat si - pouzivat predstavivost atd..jak je popsano v mnohych scifi tak bych rek ze to k nicemu dobrymu nepovede *3*
    • Jsou 2 možné přístupy k návrhu hry. Buď vyjdeš z toho, co chceš, aby hráč zažíval a podle toho pak ohneš zbytek i za cenu nelogičností, nebo vyjdeš z vágnejší ideie toho co by měla hra ztvráňovat, kdy se s hráčem sice počítá, ale ne jako s primárním měřítkem všeho. V prvním případě vyprodukuješ tunel typu Call of Duty na kterém je nejtěžší vymodelovat všechny ty zážitky, které chceš do hráče natlačit. V druhém případě ti z toho vyleze DayZ, čili množina vzájemně provázaných a logicky fungujících systémů v rámci kterých se hráč nějak pohybuje a reaguje na ně tak, že tvoří dostatečně flexibilní možnost interakcí, které ve výsledku tvoří naprosto unikátní zážitky dynamické simulace. Samozřejmě tu uvádím extrémní případy a je diskutabilní kde se nachází hry jako Witcher nebo Skyrim. Nicméně dle mého a očividně i Vávrova názoru je přesně proto dobré se do určité míry držet reality, protože to prostě lidskému mozku dává smysl a tím pádem mnohem větší pocit reality a z toho pak vyplyne mnohem silnější a zážitek, který není prefabrikovaný, ale pro každého hráče osobní a v rámci možností unikátní. Myslím, že Warhorse právě z toho vycházejí a dělají jenom dobře.
      • to sem tu rozsiril debatu:D jak ja to delam? :D to je jedno en rekam ze hry za posledni leta stoji za houby tod vse proste pribehove a hratelne uplne o nicem posledni 2 roky hraju hry co sou aj 10 let stare protoze to sou hry uz kterych clovek dokaze sedet i nekolik hodin zatim co treba u novych her vubec nerikam ze kazdy ale ja osobne ano treba u hitmana noveho u asssassins creed a jinyh sem sedel 10 minut a musel sem to vypnout worl of tank totalne precenovana hra xcom a podobne to sou proste hry co jenom pekne vypadaji ale prakticky to s tebou nic neudela jak rikam stare hry nejlepsi hry *9*
        • podivej se treba na WOWko pro me je to treba blbost ale proc to hraje tolik lidi? kdyz to nema ani poradnou grafiku? no protoze je tam dobrej pribeh a hratelnost a tom to je ty hry

          na chyby se nedivejte sem pod vlivem aloholu a omamnych latek :D
    • Nevím, proč máš tolik mínusů, každopádně souhlasím. Hra není a nikdy nebyla o grafice. To by mě zajímalo, až bude grafika skoro dokonalá, na co se budou herní studia zaměřovat, když ani dnes nedokážou splácat pořádný RPG systém nebo příběh. Asi se budem jenom procházet a říkat si wow, to je jak v reálu. To bude panečku hratelnost...
      • Menttor
        Když bude grafika dokonalá, tak se studia asi logicky budou muset předvádět něčím jiným, ne? *7* "Dokonalou" UI (AI) nebo fyzikou například...
        • Pod dokonalou grafikou jsem měl na mysli celkově realismus (tudíž i fyziku atd.), ale to je jedno. AI a fyzika je wow. Už se těším, až se dveře po mém výstřelu z brokovnice rozpadnou přesně jako v reálu. To pak bude mít u mě každá hra 10/10.

          /sarkasm off

          Sakra, ještě, že je tu indie scéna a KS...
      • Trisska
        Hele já bych to tak černě neviděla! Zaklínač byl dokonalej jak po grafický, tak po příběhový a hratelností stránce! Když už se tak mazlí s grafikou, tím větší šance, že neodbydou i to ostatní! Prostě to chcou mít reálný a drsný takový jak to tenkrát bylo, a ne zas další malovanou pohádku!
        • "Když už se tak mazlí s grafikou, tím větší šance, že neodbydou i to ostatní"

          To je stejně naivní, jako tvrdit, že když už se v mazlí ve filmech s efekty, tak neodbydou to ostatní...
          • Trisska
            Hele, filmy sou jiná liga! Navíc já neříkám, že to tak automaticky musí být! Říkám jen - tím větší šance! Obzvlášť u tohodle studia.
            • Co nevíme, nemůžeme předpokládat.
            • Povidej mi o tom. Co ja vim,tak herni prumysl vydelava uz par let vice nez prumysl filmovy. Takze pokud mluvis o jinych ligach-mozna. Ale hry jsou v te vyssi.
            • Herní a filmový průmysl je stejná liga. V obojím se točí nehorázné peníze. Navíc stejně nemáš pravdu. Lepší grafika je omezena "negrafickým" obsahem, rozsáhlostí, volností a nelinearitou. Zamysli se, proč má většina moderních her v našlapané grafice tak krátkou dohrávací dobu. Věř nebo ne, ale souvisí to s neustále vyššími a vyššími náklady na vývoj. Vyjímky jsou sandboxové hry, i když... když se podívám na rozsáhlost Skyrimu a Daggerfallu, tak se stejně musím smát. Hry se zmenšují, omezují, linearizují a přibližují interaktivním filmům za cenu zlepšující se grafiky.
        • Zaklínáč byl dobrá hra díky Sapkowskimu a jeho settingu, ne díky realistické grafice...
          • Trisska
            Jenže právě ta realistická grafika dodala hře tu správnou syrovou atmosféru!
            • Točíme se v kruhu. Syrovou atmosféru měl v první řadě Sapkowskiho setting. Realistická grafika sama o sobě nezaručuje nic. To byla moje pointa. Věř nebo ne, ale pro někoho může mít syrovou atmosféru i komix. To, že někdo "potřebuje", aby něco vypadalo reálně, aby se to toho nejlíp vžil, je věc druhá. To ti nikdo nebere.
    • souhlas podle me to bude konina jedine dobre ceske hry byli snad mafie 1 a flashpoint jinak s r a c k y... vsichni dbaji na to jak to bude po graficke strance a jestli to bude realisticke atd ale hratelnost pribeh je vzdycky to posledni co resi a pak to tak dopada kdyz se proda 150kusu hry *5*
      • Aha, to je pane dedukce. Takže jediný dvě dobrý český hry byly Mafie 1 a Flashpoint, na týhle dělá hlavní designér Mafie a hlavní designér Flashpointu, ALE bude to konina. Tak teď by mě zajímal ten logický postup z A do B...
      • Kr.Pa
        Vietcong, Original War, Hidden and Dangerous a stale muzu pokracovat..
        a to jsou s r a c k y ?
      • Kein
        No, tak, že by zrovna Vávra kašlal na příběh...no tak. Ale chápu, že věci jako vymalované rohy atd. někomu příjdou jako ztráta času, ale když na to čas mají, tak proč to neudělat?

        Mě spíš vadí ty "české chalupy", jednu takovou jsme měli a strašně to tam smrdělo zatuchlinou, všude brouci a plísěň. A ty domy na videu jsou tak realistické, že mi to dokonale připomněly...ty malé okýnka a hrubé zdi slámou a bahnem...brr...nevím jestli dokážu najít kouzelnou atmosféru ve hře co mi tohle připomíná...ale můj problém. *12*
        • Trisska
          Zkus navštívit nějaké obydlí naší utlačované menšiny a pak budeš na svoji starou chaloupku vzpomínat jako na nádhernou vůní provoněnej ráj! *15*
      • Operace Flashpoin? Ne ta nebyla ani trochu realistická. Tam bys o realitu nikde asi nezakopl. To ne....
        • k temhle hram co jsem vyjmenoval jen rikam ze byli uspesne ze ze jsou nebo nejsou realicticke
        • A Euro Truck Simulator 2 ti nepřijde realistický?
          • tak simulator musi byt samozrejmne ralisticky.. :D ale pochybuju ze je tak uspesny :) hezky den
            • Jak uspesny? Ne kazda hra ma ambice na desitky milionu prodanych kusu. A prodejnost sama o sobe nic nevypovida o kvalite.
    • So much hate, so much thumbs down....tenhle názor respektuju.
      Ale stejně mě to nevadí a doufám, že hra bude realistická. Asi bych chtěl, aby byla JINÁ.
    • Magister_Peditum
      Tak proč existují všechny ty simulátory letadel a hardcore strategie od Paradoxu? Že ty nechceš realisticky pojatou hru, ještě neznamená, že se nenajde dalších sto lidí, co by ji naopak chtěli.
      • Trisska
        On by asi chtěl, aby to vypadalo jak další Fable! Já ale dávám přednost zaklínačskému vzhledu!
        • Infinity Engine mi prijde plne dostacujici muflinku
          • GlaDOS
            Evidentně si pleteš engine a grafické zpracování mufinku. Kdyby dnes vyrenderovali grafiku a pak to naplácali do IE, bude to vypadat úplně jinak, než dřív.
          • Mě by stačil i ten, co bude v Project Eternity. :)
    • Trisska
      Sám seš špatnej!

      Na představivost jsou skvělý knížky! Prostředí ve hrách zkoumám očima a chci vidět něco pěknýho! A když to vypadá opravdově, tak tím líp!
  • Vypadá to pěkně ,uvidíme - snad to dobře dopadne ;) .Sice proti Vávroj nic nemám ,ale trošku mě štve jak je upozadovanej jeho team,jako by tu hru vyráběl jenom on ;)
    • zdeeneek
      Takze bys tu chtel clanky a rozhovory s 50 lidma? Vzdycky je nekdo kdo projekt vede a prezentuje ho pro verejnost. Kazdymu je prece jasny, ze takovouhle hru nedela jeden clovek ...
    • Keyz
      Umí kecat tak,vypadá tak,že si ho každý pamatuje tak je vidět.
      Stejně jako v jiných oborech je někdo kdo kecá dobře a je vidět.
      • kubi-wan
        Například Steve Jobs a Apple.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit