Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to stejně, jako dvojka ke které jsem se dostal teprve před pár měsíci. :)
    Ta hra je plná kontrastů.Vizuál krásný, ale hraje se naprosto sama.Prostě držím šipku dopředu a sem tam kliknu.Ezio si běží, hopsá, bojuje a to všechno na jeden klik.Prostě dobře se na to dívá, ale hraje se sama.Nezdá se mi, že by v trojce bylo něco co v dvojce nebylo.Taky tam člověk na ulici vraždí vojáky, jako na běžícím páse.Jediné výzvy v skákání jsou při získávání zbraní předešlých assasinů a to jenom proto, že se šipka dopředu musí držet výrazně délé vkuse.
    • Nezdá sa mi, že by som mal odvahu napísať o Gran turisme, že len držím plyn a občas pohnem páčkou v ľavo a v pravo ...a hra s vlastné hrá sama. Alebo nedajbože napísal, že Gran turismo a Need for speed sú rovnaké hry, lebo sa tam len jazdí na autách :) .... Ale keď myslíš :-P
      • Problém je v tom, že nevím jak v Gran Turismu, ale třeba v Grid musím brzdit, řadit a reagovat na hru.Tedy pokud nezapnu všechny pomocníky, pak je to jen držet šipku dopředu a sem tam doleva a doprava.Jediné Need for speed co mě bavilo bylo Porsche, zbytek byl šipka dopředu odraz od mantinelu a první v cíly.Assasin se hraje jako Grid se všemi pomocníky.Prostě držíš šipku dopředu a Ezio už udělá vše za mě aniž bych musel nějak reagovat.Srovnat například skákáni Assasina a Prince of Persia.Assasin žádná výzva.Boj Assasin a třeba Zaklínač, Assasin žádná výzva. Stealth žádný.Jak jsem psal, krásně se na to kouká, ale víc než deset hodin dívat se mě nebavilo.
  • Gordar
    Ta videorecenze mě utvrdila v tom, že ta hra je uplně pitomá.

    PS: žádnou AC hru sem nikdy nehrál a ani nebudu takže můj názor má tu nejvyšší váhu ;)
    • Presne pre to, že sériu nepoznáš, tvoj názor cenu nemá :)
  • S videorecenzí stejně jako s textovou verzí musím souhlasit. Pro mne velké zklamání. Celkově mi k sérii nejde moc tato doba americké revoluce, ikdyž chápu, že změna již byla nutná. Vždy jsem si užíval šplhání po krásných budovách a architektura měst. Zde to logicky není žádná sláva. Když už vlezete na nějaký objekt, hned po Vás jdou vojáci, kterých tu je mnohem více než v předchozích dílech, čímž je tiché zabíjení velmi flustrující a člověk časem přistoupí na hru vývojářů s jejich rambo stylem. První linérní mise, které včak zaberou cca 4 hodiny jsou sice hezky zpracované, ale kdybych nechtěl mít volnost pohybu tak nehraji AC. Zároveň je zde tolik videí, že se možná víc koukáte, než hrajete. Pravda námořní mise jsou fajn, ale kdyby jich bylo víc, tak už by byli také stereotypní. Lov zvěře potěší, ale pro mne to bylo spíše zpestření cesty odněkud někam, než náplň mého hraní. Velmi mne flustrovalo lezení na rozhledno-strom, které se často zaseklo ve stejném místě a pak jsem se tam houpal jako hruška ve větru. Nesympatický hlavní hrdina je věc další, přičemž mi kolikrát přišlo, že bych raději hrál za protistranu, čemuž napomáhal i průměrný scénář tohoto díla. Takto zabugovanou hru jsem dlouho nehrál: mizející inventář, prolínající se objekty, občasná nefungčnost myši v ovládání, tragická jizda na koni... (mám poslední patch) Bohužel to, proč jsem se na tuto hru těšil, a to závěr Desmontova příběhu, je zpracován tak nelogicky, bez většího vysvětlení a useknutě, že konec Mass Effectu 3 je proti němu královské dílo. Grafické zpracování sice obsahovalo mnoho objektů najednou, ale jejich zpracování bylo kolikrát tragické, zejména pokud to bylo zobrazeno v nehratelných videích. Na mém PC s HD4850 512mb a C2D 3,83GHz (kvůli této hře jsem musel taktovat, což beru jako pozitivum) to jelo v 1366x768 se vším nastaveným na normální (tedy low), z čehož doufám pramenilo průměrné zpracování detailů. Celkem jsem strávil u hry 20,5 hodin čistě hernního času a podle mne tak dalších 15 hodin videí.
    Bohužel pro mne, jedno z největších zklamání.
    • Už som ti to raz napísal, ale zopakujem ti to znovu, presne ako ty opakuješ svoj príspevok. Ty si asi nehral Assassin's Creed III. Ja som, po ukončení hlavného príbehu, mal v AC 42 hodín 25min 17sec. a mám splnených 65% hry. No a ja som tam liezol na vysoké kostoly, keď započala hra za connora, voľnosti plné hrste. Fakt si nepamätám, žeby ma pri vedľajších misiách otravovali nejaké dlhé ingame animačky. Na tie "rozhledno-stromy" stačilo prísť len raz, kadiaľ vedie cesta nahor a potom som tam vyliezol bez najmenších problémov. Scenár ako má táto hra, nemá mnoho nadpriemerných filmov na takej úrovni, ale ten ani nemusí byť na vysokej úrovni. Tým podstatným v hre, musí byť vždy hrateľnosť, a tá je v AC3 na vynikajúcej úrovni. Ja fakt neviem chlape, ale ja som nemal ani jeden technický problém s hrou. Žiadny zásek, žiadna tragická jazda na koni. Po nainštalovaní sa mi nainštaloval hneď aj patche, možno preto. Ak nemáš legálnu verziu, spytuj svedomie :) Ja som hral na GTX560 na full detaily a grafika bola pri rozlíšení 1920 x 1080 jednoducho úchvatná. Ľudia, už ste zabudli na časy keď vychádzali hry ako The Incredible Machine, Mortal Kombat, Tetris či Pacman....čistá video-zábava, bez zbytočností. Nenechajte si tlačiť do hlavy ako má vyzerať dobrá hra, jednoducho len hrajte! Sugescia médií má veľkú moc, preto si niektoré spoločnosti platia recenzentov ...aj keď tí vám to budú popierať :)
      • Můžeš mi prosím říct, co bylo na scénáři této hry tak skvělé. Já osobně hodnotím scénář podle toho, jak mne dokáže vtáhnout do děje a to se zde téměř nestalo, jistě odehrávala se na pozadí významných událostí a jedné rodinné tragedie, ale podání toho bylo prostě nijaké. Kdežto ve všech předchozích dílech se to (nejen dle mého názoru) povedno. Abych nehanil, docela mne bavilo dobíjení pevností. Sám jak píšež, jsi si užíval především vedlejší mise (nic proti tvému gustu), ale proč byly ty hlavní většinou tak nudné. Vedlejší mise byly zábavné, protože se odehrávali v otevřeném světě a měl jsi hodně možností jak to splnit, kdežto mise dějové měly často dannou linku a koridor, což je u hry AC prostě špatně, jelikož volba způsobu často nebyla na tobě. Jízda na koni byla prostě tragická, jelikož její jizdní model je dělaný pro cesty bez překážek, jakmile jsi vyjel z cesty, tak sebemenší kámen byl problém a než kůň pochopil že ho chci přeskočit (pokud by ten kámen dostatečně malý) tak se sekal jako v matrixu.
        Podle mne se měli autoři více zaměřit na volnost plnění hlavních misí namísto nabalování stovek vedlejších úkolů (v rozumné míře).
        Věř mi, že o grafiku mi opravdu nejde, letos jsem hrál např. Fahrenheit - Indigo Prophecy, Black Mesa, Dear Esther, Q.U.B.E. a velice jsem si je užil. Mohu říct, že rozhodně víc než AC3 ve srovnání se všemi díly AC2, jelikož tomu srovnání se nelze vyhnout.
      • to vies, Miki mozno nainstaloval posledny patch na hru, ale posledny driver (napr. aj beta) na graficku, na to zabudol kazdy....a potom sa tu objavovali pady, framedrop-y a podobne....a samozrejme, kazdy obvinoval hru :) ja som bol na tom podobne, ale chyba bola v radeonkach.....nvidia vydala beta driver po 4-5 dnoch, pricom od radeonu trebalo cakat 2 tyzdne, a ani nejaky beta driver neohlasovali....

        to, ze niekto nevie pochopit, ze sa jedna o revoluciu......ze niekomu sa historicky revolucia nepaci....takto.....mnohi hru odsudzuju uz len kvoli tomu, ze to je o americkej revolucii....pretoze malokoho bavila, kedze niesme americania....a to je dost chyba....no a na zaklade toho, hladaju na hre chyby vsade, kde sa da.....ale beriem, ludia su vselijaki....to, ze sa jedna o revoluciu....to znamena, ze tam logicky bude viac vojakov....treba tam citit to napatie....ved bostonsky masaker sa udial, ked bol Connor este maly, takze tak.....ale ze by tych vojakov bolo az priliz, to sa povedat neda.....ani v predchadzajucich dieloch nebola architektura dokonala....tiez clovek vacsinou liezol po nicnehovoriacich budovach.....cest vynimkam, ako koloseum, hagia sofia, a podobne zalezitosti.....na to vsetko sa v AC3 da tiez slusne vyblaznit, a to som tiez necakal ziadnu slavu.....a prave pre tu architekturu, ktora tam nebola skvela, tak autori aspon popracovali na vzhlade budov....takze vyzeraju na pohlad skvelo.....ze sa ticho zabijat neda?? ale da....ale znova to vyzaduje pomaly pohyb...vtedy sa straze ani neotocia, kym sa nerozbehnete....straze na mna v takychto situaciach utocili len vtedy, ked som vosiel do strazenej oblasti, resp. mi vzrastla hladanost....hru "rambo stylem" som nehral, kedze som sa pokusal uz po prvom dohrani mat vsetko na plnu synchronizaciu, co obcas (a dost casto) vyzadovalo stealth priechod misiou.....jasne, su misie, kde sa bojom nevyhnes, ale take misie boli v kazdom asasinovi.....ehm, inak....ked sa ludia stazuju na ten rambo styl....ukazte mi, ktory AC bol cisto stealth akcia :D a asasin sa nikdy na stealth nehral....nikdy to nemal byt simulator vrazdenia ala hitman....a mne sa na serii paci okrem historickeho zasadenia aj boj s mecom a dalsimi zbranami :)
        to, ze ma niekto problem s "nesympatickym" hlavnym hrdinom...tak to bude asi jeho problem....vela ludi indianov neznasa....no bohuzial, ale....mne Connor pride taky....ludskejsi....oproti Eziovi a Altairovi....oni sa hrali na bohov, respektive boli bohovia....vsetko, co robili, bolo spravne....a mnohokrat postupovali dost nelogicky....akoby presne vedeli, co maju robit....pricom Connor robi chyby....ked sa stretol so svojim otcom, a nachvilu boli partakmi.....ani ja som netusil, ci je na mojej strane....dokonca som zacal pochybovat, ci su templari este stale nebezpecni.....a o to tej hre slo....o bugoch som sa uz vyjadril....mne inventar nemizol, s mysou som problemy nemal.....tragicka jizda na koni? ehm, myslim, ze jazda na koni bola vzdy tragicka :) akurat tu to na Hranici je strasne kvoli stromom a dalsim objektom, o ktore sa kon zachytava....preto som tam vyuzival vacsinou stromy :) inak, v AC1 bol na tom kon podobne...tiez sa zasekaval kade tade....prolinajici objekty boli tiez v kazdom dieli, i ked musim uznat, ze sa celu dobu (tiez som nahral x hodin, kym som nenazbieral plnu 100% synchronizaciu a vsetky achievementy), som sa zasekol asi len 3krat....myslim zaseknutie v objekte, napriklad v skale vo vode....ale stacilo kliknut na bod rychleho presunu a hral som dalej....
        jedine, s cim suhlasim, je ten koniec....cakal som nieco majstrovske....a ono som si len vypocul Juno....potom prisla Minerva, a dala mi druhu moznost, a Desmond sa rozhodol sam....dotkol sa gule a umrel....dost chaby koniec....a po tom vsetkom som cakal vazne velkolepu scenu a vsetko....
  • Všichni pořád vyčítají FPS hrám tupou inteligenci nepřátel, ale za to, co předvádí nepřátelé v AC už od prvního dílu, by mohli tvůrci s přehledem získat titul nejtupější AI v počítačových hrách vůbec.
    Když jsem koukal na recenzi, tak jsem jen kroutil hlavou, že si tohle vůbec Ubisoft dovolí ještě vydávat a všichni jim to žerou i s navijákem. Příběh a prostředí je jedna věc, ale herní mechanismy, které naprosto postrádají jakoukoli logiku... *7*
    • no tak mi ukaz, v ktorej hre su nepriatelia inteligenti :) aj v roznych stealth hrach su nepriatelia tupi, aby bola hra ulahcena...napr. hitman....hodis flasku.....strazca si vsimne az to, ked dopadne....to, ze mu flaska letela spoza chrbta, respektive tesne okolo hlavy, to ho netrapi....taktiez nehlada zdroj, teda toho, kto tu flasku hodil....radsej skuma len tu flasku......ale ok, to by sa dalo este pochopit....ale keby si stal na jednom mieste...a hodil najprv flasku....potom francuzsky kluc....potom knihu....potom radio....a straz by zrobila vzdy to iste, tak dakujem pekne...
      v COD a dalsich strielackach mas vzdy to iste....nepriatelia sa malo kryju a davaju ti sancu ich zasiahnut....nenapada ma ziadna hra, kde by boli nepriatelia aspon trochu inteligentni.....
      • FarCry1, Fear1..
        • vazne? a v com boli inteligentni, mi povedz, prosim....hral som obidve hry, ale nepostrehol som nejaku vyssiu inteligenciu
          • Tak si asi hral na easy *1*. FEAR1 ma paradni inteligenci nepratel v mensich prostorach, kde se dokazali kryt za prekazky, spolupracovat s ostatnimi a treba dva te zamestnali ze predu a treti ti sel do zad atd... Stejne na tom je i FarCry1 ktery ale tohle posunul do velkych otevrenych prostor. Takze de videt jak hrajes hry, protoze to cos napsal o tobe vypovida dost *1* *1*
  • Mě se také líbil AC3 nejvíce.
    Ta doba je zajímavější a přidali i spoustu novinek, lov a námořní boje jsou výborné spestření a přináší nové zážitky.
    Hra vydrží na dlouho a u žádného dílu jsem se nebavil tak dobře a to jsem dohral všechny i na PSP a Vitě.
  • Môžem len nesúhlasiť. O čom to recenzent hovorí? Ja nevidím inú hru ako boli predchádzajúci AC, len o mnoho zábavnejšiu, ako posledné dva diely. Áno som fanúšik série...ale nemám dôvod byť s trojky sklamaný. Chlapci sa poučili a vypustili z hry nudné prvky, ako napr. tower defence z revelations alebo brotherhood. Práve tieto dva diely majú lepšie hodnotenie na Games, avšak sú oveľa menej zábavné a bohužiaľ majú presne tie črty, čo recenzent spomínal pri AC3. A to je rozpoltenosť hry. Vôbec som nechápal prečo Ezio musel robiť tie blbosti, čo s assassinom nemali nič spoločné. Kde na streche domu, našiel napr. delo? Bolo tam strašne veľa vecí, čo nemali s pôvodnou koncepciou nič spoločné. Keď chcem hrať assassina nebudem hrať stratégiu, čo je úplne iný žáner. Lov má k zabijákovy asi bližšie...NIE? Keby trojka išla cestou brotherhoodu ...tak by som ju ani nekúpil. Altaira ste tiež nechválili, patrí však medzi najlepšie diely série. A na koniec, mne prišla dvojka ako najľahší diel....fakt som tak ani raz nezomrel. Ja hovorím AC3 je u mňa najlepší diel ...a vďaka Bohu a Ubisoftu zaň. Altairova púť trojku nasleduje a dvojka nakoniec. Revelations alebo Brotherhood by som kľudne oželel. Hlavne, že Miner wars 2081 dostal rovnaké hodnotenie ako táto hra. To poukazuje na fakt, že recenzie píšete nie na základe posúdenia kvality hry. Miner wars 2081 je hrozný nedorobenec a vôbec nudná hra, ktorej by som nedal viac ako 4/10 .... A to som bol zamilovaný, vlastne stále som do hry Descent. Hawk
    • prudislav
      souhlas kromě dovětku o miner wars
      • no dobreee :) Miner wars 2081 nie je až taká zlá hra. Ale pokiaľ na ňu nevydajú poriadny patche, tak je s Descent-om porovnať nebudem. Ale aj tak....Miner wars 2081 nedosahuje kvalitu Assassin's Creed III ...a pre to nemôže mať rovnaké alebo vyššie hodnotenie ...
  • farrao
    Zkrátka AC II zůstává neporažen a pro mě je stále tím nejlepším dílem série. Zároveň pro mě jedna z NEJ her vůbec. Ostatní díly série se s dvojkou moc nemůžou rovnat, trojka už tuplem ne... *4*
    • pre mna AC Brotherhood - AC2 bol zly po grafickej stranke a Ezio sa mi zacal pacit az od Brotherhoodu tak vyrazne...keby skoncili AC2 a isli na AC3 tak by kazdy bral Ezia podobne ako Connora proste dalsia postava..ale dalsimi hrami proste prirastol k srdcu..mna AC3 bavilo dokazdom je vyse 50 hodin hrania SP casti na 100%
  • to s tym templarom Haythamom by som nespominal....jeden z klucovych zvratov....vdaka bohu, ze hru som uz dohral, inak by ma to nastvalo, taketo zistenie v recenzii....v hre by to uz nemalo taky ucinok.....clovek si hra kludne vsetko, snazi sa zapamatat si postavy, vcitit sa do nich....a nic nenasvedcovalo, ze Haytham je templar.....taktiez mal skrytu cepel....a v misii, kde ste oslobodzovali tych indianov, tak na mapke sa vasi spojenci oznacovali logom asasinov......a i ked sa mi Haythamovi partaci velmi nepozdavali, ignoroval som to....tusim to bolo v tretej sekvencii, kde Haytham prijal Charlesa do ich radu.....nic neobvykle, akurat to zakoncil heslom "may the father of understanding guide us"....
  • jendabek
    Udělejte prosím konečně něco s tím hrozným přehrávačem! To Vaše HD, které se skládá z 50 kostiček je utrpení.
  • johnysak
    Opravdu? Opravdu si to kvůly tomu vašemu pitomýmu přehrávači musím pouštět na mobilu? *7* *12*
    • 13_11
      Pusť si raději toto a vezmi si z něho příklad, opravdu.
      • johnysak
        Je tam na tebe moc slovíček, či co?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit