Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ti airsoftaci v roli "cehosik specialniho americkeho" v hrane scene jsou ultra srandovni.
  • Nevím, jestli tu někdo psal. Pokud ano, omlouvám se, nečetl jsem celou diskuzi.

    Rád bych se znovu stal obyčejným pěšákem. Být velitelem mě nebaví. Dávat příkazy AI hňupům když vím, že to stejně udělají jinak, než chci je dosti frustrující. Raději je někde "zaparkuji" k nejbližšímu stromu a misi jdu splnit sám.
  • destrukční model narazu vozidla do objektu nic jenom se odraží to jedivný
    • Taky si říkám. Postrkávání dvou objektů není takový terno. Co se fyziky týče, podle mě by to chtělo hlavně propracovanou destrukci budov, v utopické verzi i terénu. Jenže když vidím, jak s prvním crysis zápasí i dnešní počítače, kdo ví, jestli by něco takovýho šlo pustit na tak velkejch mapách... Možná se dočkáme v arma4
  • je uplne jasne ze to dopadne katastrofalne, tam bude takove mnozstvi bugu, ze to bude temer nehratelne, maji toho udelat mene a poradne bez bugu a nee se poustet do takoveho monstra kdyz na nej proste nemaji zdroje; priste se snad uz na kampat vyserou, udelaji poradnej engine a nechaji pracovat komunitu
    • Obvious troll is obvious
  • Ten engine môžu modernizovať koľko chcú, je skrátka starý ! Svoje už nezvláda a preto sú aj hry "Arma" tak hrozne zabugované. Doteraz mi to až tak nevadilo ale s 3. armou už by som čakal nejakú poriadnu inováciu. Zbytočne.
    • ten engine se prubezne vyviji stejne jako treba jako ID tech 3 engine z Q3 (1999) na kterym bezi vsechny CoD a spousta dalsich her..
      treba takovy ID tech 5 (rage) je taky pouze modernizovany ID3/4 engine.. jen blazen by vyvijel novy engine obzvlast tak komplexni jako ma arma..
      kazdopadne uz v arme 2 byl engine dost odladeny, pokud tam byli bugy tak souviseli vetsinou s misema a ne enginem..
    • Rorschah
      ono jde o to, proč překopat něco, co se i přes svoji nedoladěnost dobře prodává. a taky vydání opravných patchů je přece jen jednodušší ... ale souhlasim
  • Jen tak mimochodem, jak se dá po vrstevnici šplhat? ;)
    • Možná tak po vrstevnicích *3*
  • sidi
    inak mam jednu otazku ako to bolo v Arme 2 s balistikou neviete niekto nahodou bola realna ? lebo co som videl prezentovanie Army 3 tak mi prislo ze tam este balistiku nemaju nejak poriesenu a to sa mi nezda kedze je to v podstate ten isty engine ako v Arme 2 ale k tomu este trochu upraveny ...
    • Balisticku krivku ovplyvnuje mnozstvo nastaveni v configu zbrane a municie. Ak je vsetko spravne nastavene, tak je balisticka krivka realna. V Operation Arrowhead uz je dokonca aj nulovanie mieridiel, kde si musis pri strelbe na rozne vzdialenosti manualne mieridla prenastavovat, tak ako v reale.
    • No jasně, budou se střílet laserový čáry jako u OPF, NATO zelený a OPFOR červený :-)
      • Obráceně ;-)
  • Awakened
    Vypadá to hezky, ale ta fiktivní technika mě štve. Proč má někdo potřebu vymýšlet fiktivní Mi-48, když je to kombinace zcela reálných, moderních a podle mě dostatečně "cool" vrtulníků Mi-28, Mi-24 a Ka-50? Možná je to pro designéry zábava, ale jiný důvod nevidím. Škoda
    • Já myslím, že naopak té reálné techniky už bylo až až. Navíc, komunita si vždy poradí. Věřím, že import modelů z Arma 2 bude pro moddery dost snadný.

      Těším se na trochu sci-fi.
    • přesně tak. a když už šli do budoucnosti a v ARMA 2 byla F-35 proč tam nedají spíš J-20 nebo SU PAK FA? a zvlášť na hlavu je Mil se souosými, protiběžnými rotory ála Kamov. snad by proboha mohli u toho trochu přemýšlet. takhle se z toho stává spíš střílečka.
      zajímalo by mě jestli by si tenhle nesmysl dovolili strčit doi novější verze VBS? celou dobu měli heslo téměř reálná simulace boje. teď je z toho fraška.
      • Nechápu, jak se zahrnutím fiktivní techniky z Arma 3 stává střílečka? V Operaci Flashpoint (té pravé a jediné) byly taky použity zbraně, které v době kampaně neměly co dělat... a změnilo to nějak ráz boje na střílečku? Reálná simulace boje neznamená kompletní uzda představivosti, reálně mohou nasimulovat i fiktivní techniku. Část tvého komentáře o VBS je už úplně mimo mísu.
        • problem je v tom, ze arma je spis pro HC hrace a nadsence a takovi vetsinou nemaji radi odklon od reality...zvlast, kdyz se jedna o odklon uplne zbytecny
          • Myslím, že mnohem větší vlnu nevole by vyvolalo vydání nové hry (tedy nikoli samospustitelného datadisku jako OA) se sice reálnými, ale stokrát dokola omýlanými typy vozidel a zbraní. Jak psal autor článku i mě už nebaví pořád jezdit a střílet tím samým. co jsem měl k dispozici v každé hře. Kdyby BI ve hře vydala současnou techniku, všichni by nadávali, že to jsou jen recyklované modely z Arma 2. Vývojáři si tady trochu popustili uzdu fantazii a já je v tom plně podporuju. Kdo bude chtít hrát se současnou technikou, bude mu stačit, když si počká pár týdnů, než někdo zbraně a vehikly importuje. Pokud znáš komunitní dení okolo Army, víš, že dílka zkušených addon-makerů leckdy kvalitou a puntičkářským citem pro detail převyšují i samotné BI, takže žádné strachy.
    • na 100% bude(ou) mod(y), ktery chybejici realnou techniku doplni. Tohodle se vubec nebojim.
  • Stejná sra..a jako obě Army před tím. Strašná optimalizace, doskakování textur a chvástání se zabugovaným simulátorem. Díky ale potřetí už nechci!
    • Rorschah
      jako češi sme na armu hrdí - krom mafie jsme toho do světa totiž moc nepustili. sice je fakt, že arma hry jsou VELICE KOMPLEXNÍ a nemají konkurenci, ale rozhodně taky skoro nemají konkurenci v zabugovanosti. přišlo mi to jako vypuštění nedoladěných betaverzí. btw scifi prvky se už jen vezou na vlně populismu...
      • Kromě mafie nepustili? A co hidden and dangerous 2?
    • Presne suhlasim z tymto komentom
    • v zadnem zverejnenem videu to co popisujes nebylo.. nevim o co se tu snazis
  • Nemůžu si pomoct, ale ten deníčkový preview psaný ich formou mi nevyhovuje, pominu psaní slova partyzán s i po t.

    Co se týče Army 3, tak mám trochu strach z nových zbraní. Vždy jsem měl rád, že to vycházelo z reálu. Nemohli autoři vyjít z nějakých konceptů a různých klepů? No uvidíme. Zatím to vypadá hodně slušně. A co bourání domů? Už v Armě II mělo jít projet tankem dům, ale šlo to jen dost omezeně. *9*
    • som na tom uplne podobne.. spociatku som si myslel ze to s armou tentokrat skusim,ale ked som sa dozvedel ze vozidla su fiktivne (je mi fuk z coho vychadzaju) tak dik,.. nechajte si. Zvlast ma vytaca ta autorovo nadsenie ze ziadna panika, vsak s to vychadza zo skutocnych vozidiel.. zjavne nechape, aku dolezitost ma realny vizial v hre ako je Arma. MI48 kajman.? do placu.... kludne tam mohli dat MI-35. do blizkej buducnosti sa hodi, nemame na tom odlietane tisicky hodin, je to realne, q aj to uveze zopar vojakov.. na co vymyslat debiliny ako mi48. A podobnych strojov je vela. Tie pocity ked z bushe vyliezlo to BVP ktore vsetci pozname z akcii ako Bahna a teraz proti tomu mam naozaj bojovat sa v arme III asi nedostavia.. skoda.
    • Co se zbraní týče, tak to jsem v klidu. Nejsem zas takovej hc militarista, aby mi vadilo, že to prostě bude TROCHU odlišný od těch skutečnejch modelů.
      Hlavně tu fyziku bych uvítal, ale když se prej rozplývá nad bouráním beden, tak to vypadá, že nějaký destrukce se zase nedočkáme.... třeba v arma4
    • Tak v podstatě ono to vycházi z reálu jen sou ty vozidla trochu smíchaný do sebe ale třeba taková F2000 (na obr. 1) futuristická rozhodně není.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit