Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tynno
    Ach,už sem myslel že si to nechávaj na příští desetiletí....,pro mě jediná stealth akce kde se to jako stealth dalo opravdu geniálně hrát a hlavně atmosféru která se dala krájet, 3rd person je samozřejmě konzolový nesmysl který tu nemá co dělat a který mě občas přivádí záchvaty zuřivosti protože vubec právě nedává přehled o okolí jak tu někdo řekl (až na vyjimky,samozřejmě vyrolovat si na myši jej podle mě není nikdy špatný nápad a dává tak chvílemi možnost zhlédnou postavu v plné kráse nebo obvzláště při některých polohách i k úsměvným situacím) ba naopak, není nic horšího když potřebujete jednat a ta 3rd person kamera se vám začne motat někde u stěny jak lejno pod splavem, jen bych řek že uplně vypustit magii a mystično pro mě zase teda není nic co bych kvitoval ale samozřejmě s mírou a opatrně ) těšíím se )
  • Dufam, ze sa Stephen Russell znovu ujme dabingu a da tak Garretovi svoju typicku "charizmu".
  • Připomíná mě to strašně moc Dishonored.
    • Tynno
      ne, Dishonored připomína Thiefa.
    • KIMCID
      No a?
      • Jen říkám. Dishonored byl super.
  • firebug
    Dost se těším. Jsem fanouškem stealth her a ač pro mě byl Thief svého času příliš silným soustem (úspěšně jsem dohrál jen Deadly Shadows), jeho atmosféra mi vždycky imponovala. Avizovaný odklon od magie a 3rd person kamery kvituji s povděkem. Právě proto, že se nepovažuji za uctívače Thiefa, se nebojím neneaplněných očekávání. Docela by mě uspokojila i hra ala "lehce poupravené Dishonored" s temnou (místy až hororovou) atmosférou, bez kouzel a se sympatickým hláškujícím zlodějem Garrettem.
    Jak bude vypadat akční složka hry mi je fuk, protože po prozrazení loaduji... :-)
  • No, nemám z toho kdovíjakej pocit. Artworky vypadají hodně nasvíceně, všude spousta světla, kde se bude Garrett ukrývat? Očividně kladkový luk frčí i ve světě loučí. V určitých detailech vypadá Garrettův oblek/výstroj dobře, ale vane z toho mainsteamové frikulínství. Raději bych taky viděl 3rd person, páč mi dává lepší přehled o okolí. Sem tedy zvědavý na audio stránku. Líbí se mi to město i studené kamenné interiéry, ne ten s bordelem(?) na obrázku.
    Souboj se 3 enemy je pravděpodobně fatální, ok, ale kolik strážných bude v takových hojných počtech pohromadě? Bude na hluk řežby reagovat okolí? Jaká technologie mu umožní identifikovat otisky prstů? Zpomalení času? V jaké to vlastně době jsme? Jakou roli tam mají technologie či magie?
    To oblečení sem tam, 16-19.století inspirace? Nemůže to být více mediavel pls?
    • To je teď taková móda, se kterou přišla Dishonored, že se stealth hry odehrávají ve dne. Je to logický, kdyby ses šel plížit někam do nepřátelskýho ležení, jasan že nepůjdeš v noci, ale pěkně za světla, abys viděl všechny ty hezký efekty. Líp to vypadá na předváděčkách a hra pak dostává vyšší hodnocení.
    • shut your whore mouth
  • Doufám ,že tam přidají nějakej skill, kterej mě zneviditelní na minutu. Jo a taky chcu šipku, ať vím kam mám jít a co tam dělat. Vsadím se, že to pokalejí.
  • pobavil me uzivatel ezop, timto ku dekuji

    Thief stejne jako commandos bl vzdy o prizpusobeni se mape a protivnikum...clovek musel myslet a planovat

    s nejakym assassinem tu radsi nedrazdi...lezt si kam chces, cimz poprit vlastni design mapy a reseni ukolu postupu...nehlede na popirani zakonu fyzikt a morfologie vlastniho lidskeho tela.... to by byl v tehle znacce zlocin

    trochu mi vadi, ze se to jmenuje Thief, kdyz uz to nedela looking glass studio, ale drzim jim palce
    • V T3 Deadly shadows jsem umřel pádem z výšky víckrát jak v prastarém Princ of Persia, ale neskonale moc mně to bavilo. Dobrá byla po dokončení mise tabulka statistik, některé mi totiž zabraly skoro celý den po sečtení herního času, viz mise The Cradle.
  • Ten focus bych poprosil při instalačce zablokovat, jinak mě to bude pořád lákat a nakonec podlehnu k použití.
  • ja sice thiefa hral jen trojku demo ale spíš me tam bavilo zabijení než kradnutí
    • tak to si zahrej spíš TES.
  • Skvělá zpráva, že aspoň tuhle sérii se (snad) nebudou tvůrci snažit "zpřístupnit masám" tím, že z ní udělají akční mlátičku s quick-time-eventy *4* Nemám nic proti jednoduchým akčním hrám, ale jsem radši, když má někdo koule na to si prosadit i něco jiného. Variabilita! *palec nahoru*
    • Whoossain
      Za QTE bych vraždil. Nevim, kterýho psychopata napadlo převést tuhle ryze konzolovou kratochvíli i na PC...
      • Zayl
        Toho, který dostal do ruky hru designovanou na konzole a rozkaz od šéfa, aby to konvertoval na PC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit