Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • HELLER
    Včera jsem dostal beta key, tak to o víkendu otestuju a uvidíme, jak je to se zábavností :) podle videí to nevypadá vůbec zle ! Takový typ her já mám rád. Ještě to otestovat v praxi, těším se.
  • Další titul, který za pár měsíců po spuštění zmizí v propadlišti dějin. *6*
    • Shania
      Toho bych se moc nebal
      1. je to DnD hra, navíc zasazena do hodně populární části světa
      2. hra má dobrou kvalitu a zábavné boje
      3. je FTP (což bohužel dnes hrači chtějí)
      4. hráči můžou tvořit vlastní obsah v dobrem editoru - vlastni obsah v MMO, tohle je primo insane featura a zaručuje to neomezený přísun nového obsahu.
      5. DDO se na trhu drží i přes dost odlišný herní model, který navíc není moc přívětivý pro nového hráče, ale zase si tam dá šíleně vyblbnout.
      • "2. hra má dobrou kvalitu a zábavné boje "

        co to trepes?
    • No mě spíš překvapilo že se o něm jako f2p hře vůbec napsalo, protože to nebývá až takovým zvykem. Jinak perfect world své hry neruší takže i pokud nebude příliš úspěšná tak tu bude ještě pěkných pár let dostupná.
    • asi tak nejak
  • Jestli to tu někdo dole zmiňuje - tak se omlouvám, jen jsem to prolít - zajímal by mě combat system. Těšil jsem se onehdá na GW2, zpočátku bylo nadšení, ale pak rychle totální nuda hlavně asi pro mě kvůli používání jen pár skillů (unikátní skilly pro zbraně nepočítám, to beru jako sice dobrý nápad na chvíli, ale rychle se to přejí). Tady taky vidím na videu jen pár skillů na liště, ale přitom lidi tvrdí jak je combat systém fajn a vymakaný. Já mam prostě rád lištu plnou skillů jako v lotru nebo wowku :) (netvrdím, že to je jediné správné řešení, ale 5-10 skillů je prostě málo) Mohl by mě někdo prosím trošku zasvětit, jak to funguje ? :) kuju
    • Shania
      mas 2x at will (bez cd), 3x combat (s cd) a 2x daily (musis naplnit ukazatel energie), 2x pasivni a jedne specialni (steath), zda se to malo, ale vsechny je budes neustale pouzivat, coz u gw2 nebylo. Nejvic se to asi blizi D3, vyberes si deck u ohne a s tim hrajes + dodge nebo blok.
      Cd u at will skillu mi prijdou trochu moc dlouhe, ale u tezsich boju se musis dost pouzivat dodge, takze to tak hrozne nebude.
      • díky :) to je vlastně to co mi tam vadilo ještě víc - jednak málo skilů, ale ještě ke všemu většina 15-60s cd, takže jestli je to jak říkáš a bude se to pěkně točit, tak proč ne, to může být fajne
      • Jinak řečeno, je tam v podstatě stejně málo skillů jako v GW2 a boj bude prakticky identický s GW2 (tedy o ničem). Mám pravdu?
        • Shania
          V GW byl problem, že pulka skillu byla dobra jen na neco, tady je pouzivas vsechny a porad. Sice mam rad, kdy je kouzel taky vic, ale realne se v rotacich stejne pouziva max 6 skillu. Boj mi prisel velmi zabavny.
          • V GW2 mě zklamalo taky to, že se ty skilly nedají zkombinovat(uděláš ohnivou zeď a šípy které jí proletí se zapálí), teda já jsem ještě nic takového v GW2 neviděl.
          • walltar
            Jo .. v GW2 sem neměl problém, že by tam bylo jen 10skillů v GW2 byl problém, že sem používal 2skilly na boj a heal ... ty skilly na zbrani byli většinou k ničemu a utility zase byli spíš takové 1x na začátku boje a potm už ne.

            Jinak se mě líbí, že konečně používají tlačítka myši pro skilly a není tam autoatack. Obdobně bude řešené i TESO taky bude používat myš + 6skillů. 3 si člověk vybere podle zbraně co má, 2 podle classy a jeden bude ulti, která myslím funguje obdobně jako tady.
          • Ja hrám za eleho a používam teda všetky skilly :) A to ich mám 2x viac ako hocijaká iná classa :)
            • Shania
              Vsechny clasy pouzivaji vsechny skilly, jde o to, ze nektere se hodi jen do urcitych situaci, takze je nepouzivas neustale, coz v pripade neverwinteru neplati.
  • walltar
    Hmm tak tady sem čekal těžkej P2W model ... celkem překvapili s tím, že půjde všechno získat hraním. Ale te herní systém mě naopak moc nenadchnul takže já si asi počkán s dalším MMO na konec roku.
    • Shania
      Combat je tak o tridu lepsi nez v GW2, což je co už říct.
      • Boj vypadá fádně jak sviňa. Prostě dvě postavičky slabo máchají rukama a jedna pak padne. Neříkám, že každá hra musí být mít super animace, ale Neverwinter je prostě fádní na dívání se. A čučení na boj jaksi bude většina hry...
        • Čučí se na filmy, nevěřím že by to předskriptovali ^^
      • walltar
        Nevím, jak řekli, že při každém útoku se musí člověk zastavit tak sem totálně ztratil zájem. Ale tak GW2 byla jedna z prvních her s akčním bojem takže bych řekl, že se to bude nějakou dobu vyvíjet a zlepšovat.
        • Shania
          Je trocha škoda, že boj není plně mobilní, já jsme velký fanoušek kitovani a hunter ve wow je naprostá špička, nenarazil jsem dodnes na nic lepšího (ve vanile jsme s ním dokázal solnout např DM north a ve dvou jsme dokončili většinu dungeonu na adekvátním levelu)

          V neverwinteru sice dostaneš root, což je škoda a je to třeba důvod, proč mě nebavila tera. Ale tady je boj velmi rychlý a zábavný a načasování je tu vše.

          Ability co postava má plně vynahrazují root, napriklad s rougem se teleportuješ a zapíchneš jednu potvoru, okamžitě použiješ druhý skill, který vytvoří návnadu a odskočíš pár metrů zpět a pak je v klidu pěkně podřízneš, zatímco se snaží rozmlátit tvoji iluzí, prostě paráda, velmi rychlý, akční a mobilní.


          Tank na druhou stranu se skoro nehne, ale aktivní blok to plně vynahrazuje.

          Tank může odrazit štítem naprostou většinu útoku, ale čím silnější, tím rychleji ztrácí staminu, takže se tak nedá vydržet věčně. Časovat údery tak, aby nepřátele udeřili do štítu a pak použít svoje aktivní ability je super a v partě musí být tankování opravdu zábavné.
          • walltar
            Mě nejvíc vadí jejich vysvětlení tohohle systému ... animace vypadají líp, když se postava nehýbe. Což je podle mě tak slabé, až by z toho nešel ani čaj. Prostě pokonit celý combat systém jenom kvůli tomu, že neumím udělat pořádné animace je škoda. To se mě na gw2 líbilo .. byl sem pořád v pohybu, nestál na místě jak jouda.
        • Ano jedna z prvních ... Vindictus vyšel "jen" 4 roky před Guildwars2 s akčním bojem nesrovnatelně lepším :). Popravdě combat byl pro mě osobně v GW2 velkým zklamáním, jediný gameplay který mě v roce 2012 u online hry zklamal více byl secret world ... castit spelly skrz brokovnici mi osobně vůbec nepobavilo. Ale jinak fajn hra, nehraješ náhodou na Fisure of Woe?
          • walltar
            Já už GW2 nehraju ... Sem to hrál první 2 měsíce a potom sem toho nechal. Hrál sem na Desolation.

            Vindictus sem nehrál a ani o něm moc neslyšel takže proto sem napsal, že GW2 bylo jedno z prvních takových MMO. Bylo to první takové MMO co jsem já hrál a ten combat mě potěšil. Já osobně teď čekám na TESO ... uvidíme jak se tam poperou s akčním combatem.
            • Hmm taky jsem po prvním měsíci přestal hrát a teď se více méně vrátil skouknout co je nového.(když už jsem za to dal litr :/)

              Jinak se strašně těším až do evropy dorazí Blade and Soul ^^
          • Vindictus je MMO asi jako Guild Wars 1. Tedy vůbec. Celý je to v instancích s jenom pár lidmi + město jako hub.
            • No jak myslíš, pokud se rozhodneš definovat MMO tímto způsobem a mimochodem GW není open world vzhledem k tomu že veškeré lokace nejsou nic jiného než velké instance s volným přístupem.
            • Neexituje něco jako "MMO bez open worldu". Pokud přijmeš "MMO bez open worldu", tak je i Battlefield 3 MMO. No a vlastně proč ne, že? Zápasy jsou až v 64 lidech - mnohem víc než kdy budeš mít v instanci ve Vindictusu. Máš tam levely a odemykáš zbraně a gadgety - ve Vindictusu odemykáš skilly. Je to instancovany pro hráče momentálně na mapě v rámci matche - stejně tak Vindictus v rámci jednotlivých dungeon runů. Je tam prohlížeč serverů - ve Vindictusu taky, ale má podobu grafického města, kde si vybíráš instanci, či zakládáš novou. V rámci masivních multiplayerpvých prvků si obě hry odpovídají. Proč je tedy Vindictus tradičně označován jako MMO a Battlefield 3 ne?

              Pff, prostě hry jako Vindictus a Guild Wars 1 nemají důvod být nazývány MMO. Samozřejmě, to je nedělá špatnými, pouze špatně označovanými. Zkratka CORPG (cooperative online RPG) se pro ně hodí více.

              Samozřejmě, ani open world není záruka toho, že hra bude dobrá v MMO prvcích. Třeba Guild Wars 2 je open world a cítíš se jak v singleplayer většinu času.
            • Ano, neboli to není open world mmo. A co to má společného s dynamickým combatem?
  • Shania
    Hra je naprosto super, hodně jsem přemýšlel, jestli dát 1500 za founders pack a nakonec jsem byl velmi mile překvapený kvalitou hry. Není to sice úplná náhrada za DDO, ale i tak to vypadá s Wildstarem na MMO roku.
    • Jo, pro hráče, co jsou zvyklý na WoW styl možná.
      • Shania
        Co konkrétně myslíš? Pod pojmem WOW styl si můžu představit téměř cokoliv.
        • Shania
          Tak to jo, sandbox od te hry necekej, leda ze by jsi tvoril vlastni obsah, coz mimochodem muzes.
          • Vytvoření si vlastních uzavřených levelů se nerovná sandbox. Ale je to lepší než obyčejný themepark, to je jasný.
        • Themepark. Nemůžeš ve hře nic ovlivnit. Hraješ pouze předpřipravený obsah... jak tvůrci, tak v případě Neverwinteru i hráči.
          • walltar
            Jo bohužel dneska už se moc na Sandboxy nehraje ... lidi potřebujou vodit za ručičku protože největší strach mají z toho, že by museli použít mozek. Ale tak lepší themepark na dva tři měsíce, než nic.
  • Snad to nebude takovej AOE fest, jak to vypada.
  • dobry den
    kde je mozne ziskat beta key?
    dekuji za odpoved
    • Kup si Guardina of Neverwinter balíček za 60 dolarů a máš ho jistej.
      http://nw.perfectworld.com/founderspack
    • Stačí se registrovat na webu perfect world.

      https://register.perfectworld.com/nw_splash
  • fizola
    Žeby konečne ozajstné f2p? Tak to by bolo vážne super
    • A co Lotro nebo DDO?
      • Hmm na ty jsem zapomněl, ale i kdyby ne tak bych je neuváděl, protože to jsou takové ty hry kde máš obsah zdarma jen ze začátku a čím dál se dostaneš tím méně toho můžeš dělat free... nebo alespoň DDO, Lotro jsem nezkoušel ale předpokládám že je to stejné vzhledem k tomu že mají stejného vydavatele.
        • Lotro ti umozni ziskat ten obsah i free, ale je to casove hodne narocny. Defaultne mas pristupnou hlavni dejovou linku, ale samo nemuzes jit po ni, kdyz nejsi na prislusnym lv, kterej ziskat bud qstenim, nebo pobijenim mobu ... ale ziskavas za to pak body do marketu (typu zabijes 10 medvedu +5 zabijes 50 ... +5 zabijes 500 ... a samo, sada qstu stoji od nejakych 300 vejs. Netusim zda se takto da vydelat na veskery obsah.

          Pak je tu jeste startrek, kde se prozmenu sekundarni mena da obchodovat s ostatnima hracema (a nebo za prachy samo).
    • Je spousta skvělých f2p stačí je jen umět najít, z poslední doby Tera a secret world jsou ted jiz plně f2p. Delší dobu už nám běhá Vindictus. C9 , Raiderz ... a spoustu dalších
      • fizola
        s tou TERou maš pravdu, je vlastne uplne zadarmo a platiť sa bude až za datadisk. SWTOR je síce dosť zlý príklad f2p, ale príbeh je zdarma a to mi zatial stačí :D
        • No jo starwarsy jsou vlasně taky free... to mi připomíná že jsem je chtěl zkusit *1*
          • fizola
            Si zrobím reklamu, ale máš tam "čtenářskou recenzi" na f2p čo som tam napísal :P :P :P
      • C9 bych durazne nedoporucoval. Prisernost.
        • To nevim proc me C9 docela bavilo, sice bylo ze zacatku trochu těžší do hry proniknout, ale po počáteční fázi má solidní příběh zajímavě udělanné mise, dungeony a velmi zábavný dynamický gameplay.(aspoň za swordmastera kterého jsem hrál). Jedinné co se mi fakt nelíbilo bylo pvp.
          • No me bavilo v C9 pvp strasne moc hlavne 1v1 *1*
  • BoB.2
    To je pravda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit