Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *Joe, prosím, už nekomentuj -bolí mě každý tvoje slovo *4*
  • Aneb dekujeme lidi za neplaceny betatesting, vidime, ze hra se dobre prodava, takze priste se na testovani vyprdneme uplne :)
    • Co má společného betatest a přetížení serverů?
      • Treba to, ze se v ramci nej zatez serveru testuje?
        • To určitě testují, ale co když si potom hru na poslední chvíli předobjedná a zakoupí velké množství dalších lidí a všichni se při startu bezhlavě vrhnou na servery? Jestli se nepletu, podobně se obhajovalo i samotné EA. Na to se už dá připravit už docela těžko a lidé jasnovidectví zatím moc neovládají.
          • Boze .... a k cemu myslis, ze se ty testy delaj ... zeby proto, aby se vedelo jakou zatez vygeneruje X lidi? A proc myslis, ze zamestnavaj firmy ty hromady managoru? Zeby proto, aby prave oni spocitali, kolik se toho asi tak proda => podle toho nadimenzujem infrastrukturu? A ano, existuji na to matematicke vzorce, ktery ti vypllivnou cislo +- 5% i presnejs. Takze ty defakto na kus presne vis, kolik lidi se ti prvni den prihlasi na server. Protoze na to existujou taky modely.

            Takze jasnovidce si strc nekam, tohle je cista matematika. A jde jen o to, jestli sem idiot/chci zakaznika odrbat. Nic jinyho. Kdyby stejne planovali vsichni, tak mas doma zimu, protoze bych ti rek, ze jasnovidce nemam, a ze sem nepocital s tim, ze v zime bude mrznout. Stejne jako v lete ti nepotece voda, protoze bych ti rek, ze sem nepocital s tim, ze se bude chtit najednou napit tolik lidi ....
            • No vidíš, jak tomu krásně rozumíš. Kdyby bylo víc takových jako ty, žádné servery by se nikdy nepřetížily. Nemyslím si, že nějaká analýza nebo výpočty dokážou určit, kolik lidí se nakonec rozmyslí si danou věc pořídit. Matematikou možná nějaké předběžné údaje zjistíš, ale vždy je to jen hrubý odhad.
              Ty případy co tady dáváš o mrznutí a vodě jsou trošku z jiného soudku, než jsem původně psal, ale když už jsi to nakousl... Počasí taky dokážeš vypočítat podle rychlosti, směru, tlaku atd. ale když ti pak zafouká vítr jinam, můžeš se jít picnout. :)
  • ..některý příspěvky jsou bezva. I v článku tady snad předevčírem jsem našel nějakou fabulaci na téma "..EA zle neodhadla počet hráčů..". To si vážně někdo myslí, že EA přijela do herního byznysu na tříkolce? Moloch, drsná, hnusná korporace, která podporovala SOPU? *7*
    Ty to maji MOOOC dobře spočítaný - naserou lidi, ale uklidní se to, za měsíc nikdo nic neví a voni budou třískat ještě absurdnější prachy - a Tiscali podle mě ví, jak se k tomu vyjádřit - s EA jsou totiž celkem na stejný lodi...co? Dává to smysl? *4*
    • ne.
  • GlaDOS
    "SimCity zvládla tento problém vyřešit rychle, Diablo III to trvalo mnohem déle."

    Vážně? Já mám pocit, že to je úplně naopak.
    • walltar
      To bude tak nastejno ... já osobně měl s D3 problémy víc jak týden. SC mělo taky problémy kolem týdne.
      • Sice me uz ty narky unavuji,ale tady mu musim dat za pravdu. SC ma totiz problemy stale. Tam neni zadny minuly cas. Veskere vyhody ktere mely vyplyvat z online pripojeni,a kterymi nas neustale oblbovali,zatim nejsou. Nejdou zebricky,nejde nejrychlejsi cas,darovani/prodej surovin druhym mestum muze zabrat hodinu,vyhledavani map v MP je uplne nanic(zadny filtr a proc to proboha ukazuje plne mapy,na ktere se uz nejde pripojit?),takze MP si zahrajete jen pokud mate dost ''pratel'' v Originu.... Je toho vic
  • Zase se musim smát, to samé jako Diablo3, předobjednat hry které poběží na tomhle principu?

    *1* Trochu myslet by neuškodilo, pak zase všichni řvou vo co go. Můžete si za to sami.
    • To neni jen o online nebo v tomhle pripade spis "pseudo" online ... to plati naprosto obecne, navic kdyz si tu hru koupim za mesic, bude za pulku ;D.
  • Stormangels
    Po pravdě mam dost pokrk toho blbého čtverce na stavění.
    • Neboj se vlka nic, na to už ma EA připravené Launch DLC #1 s možností stavět do kosočtverce nebo osmiúhelníku ($9.99), pak následuje Launch DLC #2, které zvětší mapu do původně plánovaných rozměrů ($14.99), ale výhodnější asi bude koupit si rovnou full-year-pass, kterej bude za $59.99 a bude opravdu velmi výhodný, protože s tímto pasem se při čekání na server posuneš na prioritní místa před ostatní, kteří jsou tak hloupí, že si pass ještě nekoupili a (?) váhají. A dokonce se proslýchá, že EA chystá jako třešničku na dortu v rámci passu zdrarma stažitelný opravný patch
      • To bylo ošklivý, si krutor. +1 Jenom aby se toho někdo z České EA nechytnul a opravdu to nepředložil jako SVŮJ plán jak z toho vytřískat nějaký další $/€.
  • Taky s tím mohli počkat a vydat to až na novou generaci konzolí only. Pak by nemuseli být omezeni hw pc a mohli udelat větší mesta...
    • Veskoslav
      Trapně "vtipný" trol Joe....
    • "Pak by nemuseli být omezeni hw pc a mohli udelat větší mesta..."

      Tím máš na mysli jako co? Že nové konzole na tom jsou(už víme celkem dost o jejich specifikacích) líp, než nový maistreamový PC?
      • mainstreamove pc... lol. Mainstreamovy pc je 2 jadro s grafikou do 120€ a 4 giga ram. Si uprav trochu svoje hodnoty.
        • 2 jádro pentium na +-2,8GHz a HD7750 až 7770. Jo. Pokud chce někdo opravdu hrát něco jiného než blbiny na FB, tak něco takového, nebo ekvivalentně rychlého mít jistě bude. Pokud bereš mainstream něco podobného, ale bez dedikované grafiky, co by pak byl moderní/nový lowend? Níž jít nejde a Atom jsem Vážně v úvahu nebral, to si racionální člověk jako hlavní počítač domů nekoupí ani v notebooku.
      • Jenom troluje
    • dobra ironie *1* ,ale mozna s tim vydanim na next gen konzole vazne pocitaji to by ty male mesta vysvetlovalo *3*
    • walltar
      Hmm to by mě zajímalo jak by se tohle hrálo na gamepadu. *8*
  • Vrook
    Always online nemusí bejt takový zlo (no od EA možná jo), ale naprosto nechápu, že všichni musej furt dokola opakovat při launchi ty stejný chyby. Vždycky čtu, že takovej nápor při releasu nečekali. V tom případě jsou ty lidi, co jsou za to zodpovědný, nic než banda stupidních vymletců, nebo to prostě čekali (kdo by to k*rva při podobně hypovanym online titulu nečekal), ale nechtěli finančně nebo jakkoliv jinak ten start podepřít.
    Naštěstí mě osobně nikdy tyhle stavící hry nebavily a jsem si téměř jistej, že bych to nadobro vypnul po pár hodinách, i kdyby mě to ze začátku chytlo.
    • Chápu to asi tak. Stejně většina lidí odpadne po prvním týdnu až 14ti dnech hraní a pak ty servery nebudou už tak přeplněný. Vem to tak, že si radši udělají takovouhle "ostudu" na kterou se v moderním světě za chvíly zapomene, než aby se jim tam pak válelo 100 nevyužitých specificky konfigurovaných serverů, protože ta největší vlna zájemců už opadla.
      • Technicky si na to ty servery pronajmes - naprosto bezna vec, dela to spousta firem. Vem si, ze mas trebas web, a usporadas nejakou soutez. To ti muze zvednout navstevnost o nekolik radu, a kupovat si na tyden nebo 14 dnu dalsi zelezo je samo nesmysl ... tak si ho za par fufni pronajmes. Oni to mohli udelat uplne stejne. Navic EA neni zadna garaz, takze tak jako tak musej mit hromadu zeleza na testovani ... => pripravit se na to = pouzivat mozek, nic vic.

        Pr…del je, ze PR utrati miliony za hype kolem, a pak tyhle prachy naprosto dokonale hodej do kanalu na necem tak smesnym, jako je zelezo za par tisicovek. (pro info, plnej rack velmi slusne nadupanyho zeleza - 1U stroje 2x8 jader + 256GB rameti by stal +- nejaky 1/2M $ - tedy asi tolik, co da se EA za snidani.
        • Mám taky menší znalosti o tom, co se ve FOXXCONU vyrábí před vydáním nějaké velké hry.
      • hlavne je ale smutny jak sou lidi ovlivnitelny marketingem pac to vzdy tak funguje plno lidi (vetsina kupujicich) si koupi hru kterou pak ani nedohrajou nebo je po par dnech hrani omrzi
  • mile EA zadne priste uz nebude!
  • znáte tohle?
    http://www.youtube.com/watch?v=mm7Bb55f-cA

    priznam se ze bych si nové simcity pral spis takhle
    • walltar
      Já taky, ale nevím co by bylo dražší ... vývoj takové hry, nebo Pc na kterém by si to člověk mohl zahrát?
      • me by se v tehle stylizaci libila Civilizace ;)
      • tak je jasny ze grafika by az tak detailni byt nemohla ale ja myslel spíš rozlohu mesta a vic realistickou stylizaci. I když optimalizace dokaže divy
        • walltar
          Tak potom Cities XL ... ty mají jak realistickou stylizaci tak celkem velkou rozlohu města.

          Mě se zase ta grafika u SC líbí ... trochu to vypadá, jako by si člověk hrál s modelem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit