Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no jinak za tohle ty prachy poslu, za tohle uz jo, těšim!! Hands UP!!! Come On DOWN!!
  • Tak na to, že jednička je jen prosté bludiště s pár polygonama a integrovaná atina 4250 to skoro nezvládá (narozdíl od hromady jiných graficky mnohem složitějších her), tak se děsím náročnosti těch interiérů. Hru si zrovna užívám, ale tu neoptimalizaci enginu jim teda vytknout musím ;(
    • blbost, jel sem to na HP čku starým jak blázen, core duo 2ghz a radeon HD3200... sry ale musis si ubrat rozliseni a detaily mno, nebo si ten komp dacko odladit (dej pryc ty VISTY!! :D)
      • netvrdim ze v 30+ FPS stale, ale pod 20FPS fakt vyjimecne... u tyhle low budget hry ta optimalizace byla ok, hrsi je to u her za 200x vic penez, a že jich bylo....
        • aby to nebyl výkřik ze tmy, šlo o HP 6735s, win 7, PEACE
    • to je divný.mě to na Ati HD běželo normálně.
      • Mě taky - na nízké detaily, cože je škoda. Antialiasing nepotřebuju, ale nezvládá to ani vyšší kvalitu bez stínů - je to pomalé a mírně trhané. A to celé v rozlišení 1280x1024.
    • Chtěl jsem říct exterieérů ;(
  • Když jsem si četl před pár dny update na jejich stránkách (zmiňovaný v článku), ve kterém tak nějak zavrhli myšlenku (alespoň já to tak pochopil) umístit Grimrock nad zem, byl jsem docela zklamaný.
    A pak přijde tenhle obrázek!
    Jen doufám, že ve hře bude nějaké město, jako v Brány Skeldalu. Ta hra byla taky grid based a město fungovalo bez problémů.
    • já plánuji udělat remake Brán skeldalu v LoG 2 :) v jedničce to moc nejde, neboť není dostatek assetů
  • montezum
    chcem to *8*
  • Veskoslav
    Shut up and take my money.
  • Heya. Nechci se dotknout fanousku, podle myho je Grimrock dobra hra, ale nic extra super to neni. Tahle hra tezi z toho, ze v soucasnosti nema konkurenci. Pokud ji porovnam napr. s dungama Might and Magic, tak se Grimrock absolutne nechyta (az na grafiku samozrejme). ALe na Grimrocku bych ocenil hlavne to, ze ukazal, ze dungeony muzou hodne nabidnout i v dnesni dobe. A tenhle druhej dil vypada hodne nadejne!
    • DeDy
      Grimrock jako první od vytvoření Dungeon Master nabídl to, co jiné dungeony neměli. Jsou to prostorové hádanky, které jsou stěžejním pilířem celé hry. Proto je LoG výjimečný a jsem rád, že Almost Human udělali kopii Dungeon Master a ne Might & Magic.
      Brány Skeldalu je taky dung, má tahové souboje, příběh a celé se to dobře hrálo. Ale nemá prostorové hádanky a proto je v mém hodnocení někde vzadu. Takže DM až po 25 letech překonal LoG. Brány jsem tehdá ani nedohrál a origo dokonce i prodal. LoG jsem dohrál 2× a nikdy bych ho neprodal. Poprvé obtížnost na normal a bez mapy, podruhé na hard a s mapou. Dobré rozhodnutí, hru jsem si tím užil 2× *14*
      • To jsi hral po DM jenom Brany Skeldalu, ze tohle tvrdis? :)
        • DeDy
          Ne! Hrál jsem mnoho skvělých RPG (BG, IceWind, Fallout, Arx Fatalis, Diablo, TES, Drakensang), ale žádné nemělo prostorové hádanky jako DM a LoG.
          • Taky sem hrál vše, poslední ok dung tohodle typu byl IMO Stonekeep, dacko se mi to plete, bo sem mezitim dohral všechny Beholdery, Ultimy UW, Lands of lore, Arena+Daggerfall a co já vim co ještě :)
  • Pozor! Má velká vize k dokonalosti ! :D
    + exteriéry jsou (přiblížení k Might and Magic od 3DO)
    + interiéry budou jako norm. dungeony s rozdílnou atmosférou (npř.: jeskyně/hrobka/hrad)
    + zrušení čtvercového pohybu (možnost zap./vyp gridu jsem v jedné hře viděl a fungovalo to)
    + NPC postavy s questy/zbožím aj. (lepší atmosféra a posunutí k M&M)
    + více si pohrát s RPG systémem (skilly, staty) mohou tím jen a jen získat (koho by netěšilo hodiny a hodiny hrát s postavou, kterou si každý "vykrmil" dle obrazu svého) :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jsem sice bláhový, ale takto se mi to jeví i jako nejlepší hra,která by mi přiblížila nostalgii z dětství již zmíněného titulu (k UBIsoftu jsem s Might & Magic X Legacy Announced skeptický). Ale tohle by mohla být hra, která zaplní díru v tomto žánrovém odvětví.
    Zkrátka nic pro herní masy, ale perlička pro opravdové "fajnšmejkry" :)
    No a teď jsem zvědav, jak se moc budu mýlit až tato hra v budoucnu vyjde a jak budu rád pokud se budu mýlit! :)
    • existuji i jine hry nez MM btw Ubisoft nam zavetril penize..
    • A ještě dodám jedno +..... možnost zapnutí tahových soubojů opět z M&M nebo normální rubání jako v jedničce
      • DeDy
        Tahové souboje tam nebudou, což je dobře, protože by to narušilo jádro hry a vzniklo by úplně něco jiného a nového.
  • Ještě tahový souboje a som spokojný.
    • Hele, v tomhle slovenskym projektu ted nove ma bejt tahovej system souboju - mam to v merku jak se to bude vyvijet a vypada to opravdu skvele! http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=116458018
      *4*
  • Vzpomel jsem si na Dungeon master 3, ve Score jsem cetl nekdy v minulem tisicileti recenzi, ale hru se mi nikdy nepodarilo sehnat *12*
    • Jo, a největší kotel té recenze byl ten, že postavy půjdou komandovat i hlasem přes mikrofon při kouzlení, pokud si dobře pamatuju. Je fakt, že ty obrázky taky nebyly k zahození.
      Škoda, že celý to tenkrát byl jen takový nejapný vtípek.
    • sleepless
      Protože celá ta recenze (nebo to bylo preview?) byla vymyšlenost Andrewa :)
      • ne je tam hodnoceni 10/10
        • Obrázky byly pěkné, ale byl to Apríl
  • Keyz
    Btw doufám, že tam bude více nepřátel najedou. K větší lokaci se to hodí a pak i ten soubojový system není tak lehký.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit