Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo dát grimrocku exteriery....to bude ultimatní:).
    • Tak , a uz nebudu mit grimrocku co vytknout ;]
  • Veskoslav
    Shut up and take my money.
  • Ještě tahový souboje a som spokojný.
    • Hele, v tomhle slovenskym projektu ted nove ma bejt tahovej system souboju - mam to v merku jak se to bude vyvijet a vypada to opravdu skvele! http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=116458018
      *4*
  • Keyz
    Navíc na tak malé studio má LoG dobrou grafiku a venku to bude paráda.
    Již na když představili Forest Ogra tak se spekulovalo o venkovních prostorách.
    - Pohyb asi bude jako v 1, tedy jsem zvědav na pohyb v lokacích.
  • Heya. Nechci se dotknout fanousku, podle myho je Grimrock dobra hra, ale nic extra super to neni. Tahle hra tezi z toho, ze v soucasnosti nema konkurenci. Pokud ji porovnam napr. s dungama Might and Magic, tak se Grimrock absolutne nechyta (az na grafiku samozrejme). ALe na Grimrocku bych ocenil hlavne to, ze ukazal, ze dungeony muzou hodne nabidnout i v dnesni dobe. A tenhle druhej dil vypada hodne nadejne!
    • DeDy
      Grimrock jako první od vytvoření Dungeon Master nabídl to, co jiné dungeony neměli. Jsou to prostorové hádanky, které jsou stěžejním pilířem celé hry. Proto je LoG výjimečný a jsem rád, že Almost Human udělali kopii Dungeon Master a ne Might & Magic.
      Brány Skeldalu je taky dung, má tahové souboje, příběh a celé se to dobře hrálo. Ale nemá prostorové hádanky a proto je v mém hodnocení někde vzadu. Takže DM až po 25 letech překonal LoG. Brány jsem tehdá ani nedohrál a origo dokonce i prodal. LoG jsem dohrál 2× a nikdy bych ho neprodal. Poprvé obtížnost na normal a bez mapy, podruhé na hard a s mapou. Dobré rozhodnutí, hru jsem si tím užil 2× *14*
      • To jsi hral po DM jenom Brany Skeldalu, ze tohle tvrdis? :)
        • DeDy
          Ne! Hrál jsem mnoho skvělých RPG (BG, IceWind, Fallout, Arx Fatalis, Diablo, TES, Drakensang), ale žádné nemělo prostorové hádanky jako DM a LoG.
          • Taky sem hrál vše, poslední ok dung tohodle typu byl IMO Stonekeep, dacko se mi to plete, bo sem mezitim dohral všechny Beholdery, Ultimy UW, Lands of lore, Arena+Daggerfall a co já vim co ještě :)
  • no jinak za tohle ty prachy poslu, za tohle uz jo, těšim!! Hands UP!!! Come On DOWN!!
  • Když jsem si četl před pár dny update na jejich stránkách (zmiňovaný v článku), ve kterém tak nějak zavrhli myšlenku (alespoň já to tak pochopil) umístit Grimrock nad zem, byl jsem docela zklamaný.
    A pak přijde tenhle obrázek!
    Jen doufám, že ve hře bude nějaké město, jako v Brány Skeldalu. Ta hra byla taky grid based a město fungovalo bez problémů.
    • já plánuji udělat remake Brán skeldalu v LoG 2 :) v jedničce to moc nejde, neboť není dostatek assetů
  • montezum
    chcem to *8*
  • Pozor! Má velká vize k dokonalosti ! :D
    + exteriéry jsou (přiblížení k Might and Magic od 3DO)
    + interiéry budou jako norm. dungeony s rozdílnou atmosférou (npř.: jeskyně/hrobka/hrad)
    + zrušení čtvercového pohybu (možnost zap./vyp gridu jsem v jedné hře viděl a fungovalo to)
    + NPC postavy s questy/zbožím aj. (lepší atmosféra a posunutí k M&M)
    + více si pohrát s RPG systémem (skilly, staty) mohou tím jen a jen získat (koho by netěšilo hodiny a hodiny hrát s postavou, kterou si každý "vykrmil" dle obrazu svého) :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jsem sice bláhový, ale takto se mi to jeví i jako nejlepší hra,která by mi přiblížila nostalgii z dětství již zmíněného titulu (k UBIsoftu jsem s Might & Magic X Legacy Announced skeptický). Ale tohle by mohla být hra, která zaplní díru v tomto žánrovém odvětví.
    Zkrátka nic pro herní masy, ale perlička pro opravdové "fajnšmejkry" :)
    No a teď jsem zvědav, jak se moc budu mýlit až tato hra v budoucnu vyjde a jak budu rád pokud se budu mýlit! :)
    • existuji i jine hry nez MM btw Ubisoft nam zavetril penize..
    • A ještě dodám jedno +..... možnost zapnutí tahových soubojů opět z M&M nebo normální rubání jako v jedničce
      • DeDy
        Tahové souboje tam nebudou, což je dobře, protože by to narušilo jádro hry a vzniklo by úplně něco jiného a nového.
  • maros.goc
    škoda toho grid based pohybu :///...keby to vyriešili ako to malo Wizardry 8 bolo by to dokonale
    • no jo wizardry 8 je srdcovka *14* takovy pařby se už dnes nedělaj a je to věčná škoda
      • Ve Wizardry 8 se tvůrcum povedlo parádně vybalancovat hru co se náročnosti na hráče týče. Neni to uplně hardcore ale vlastně je. Je co říct že po tý hře občas šáhnu i v dnešní době.
    • smejki
      coby ne, ale na to ať si udělají jinou separátní značku
    • Keyz
      Asi nechtějí tolik změn aby to nepodělali.
      1 fungovala dobře tak udělají vylepšenou 2 a pak se doufám uvidí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit