Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • fizola
    A tolke drahoty okolo toho robili :D
  • vokr.cz
    Vím, že tahle branže je těžká, ale tady někdo nedělá cool prodejní věc, ale HRU! Chápete to? HRU, tohle dneska dělá málokdo, tak si toho prosím važme a zapomeňte na slovo iso!
    • Tohle dělá málokdo... ne ne tohle nedělá nikdo jenom money money money. Tohle dělá pouze Kojima productions.
      • vokr.cz
        Tak to prr, je hodně firem, které dělají hry od srdce a ne jen přes účetnictví. Třeba zmíněný CD Projekt, to je ukázka lidské píle a milování své práce. Illusion Softworks taky dělali hry na koleni, až se to trošku bohužel zvrtlo s Mafií 2. Ale díky tomu je tady Warhorse! Kteří pokračují v české tradici. Bohemia Interactive to natřela Codemasters i přes to že měli původní licenci. Nebudeme mluvit o Valve, to je zbytečné. Co třeba Massive Entertainment? World in Conflict hodně lidí nedokázalo ocenit, tak to bohužel brzy utichlo. Nebo kdysi DICE? Lidi je zbožňovali a tedka? Řeší dětskými komenty, že to je jako COD, že ta grafika má takové a takové chyby, ale co děláte omg, dyť to je špička ve svém žánru a neumíte je podpořit. Oproti COD, které běží na doladěném quake3 enginu? Pak se lidi diví, že díky jejich podnětům mutuje trh na takový hnus jako je dojení značek. Kdyby neexistovaly slova jako cool a swag, tak je tady konečně klid a nebo nějaký hardcore u kterého lidi můžou rozvíjet své schopnosti něco dohrát... a vývojáři něco dělat roky, aby to stálo za to. Pak to skončí třeba špatně jako Rage nebo to dopadne tak, že vydají pár prototypů na odzkoušení enginů a třeba až třetí díl stojí za to. Ale tak to chodí, když v tomhle trhu není jistota.
      • CD Projekt *3*
        • Lukyz
          CDP jsou fajn, ale co se týče podání a výpravě příběhu tak jsou za Kojimou hooodně daleko. Každopádně je to taky tím, že každý na to jde úplně jinak, ale Kojimovo megalomanství je prostě jeho osobní značka *3*
    • Marquis
      Mno... nezapomeňme, že je to MGS, takže to bude stejnou měrou hra jako film... a možná i audio drama...:))
      A to celé doplněné hodně ujetýma Kojimovskýma dialogama...:)

      Přesně to, co u MGS milujeme...:)
  • http://www.youtube.com/watch?v=O8-vHp86aEo

    Mrkněte na první cca tři minuty. A taky na datum vytvoření. ^_^
  • Malleth
    Jako bude to bomba, ale snake bez hlasu Davida Haytera? To je zlej sen. Na druhou stranu se to ale dalo čekat. Ve čtyřce daboval Big Bosse Richard Doyle.
    • jnsCZ
      To přišlo jako studená sprcha. Hayter = Snake
    • Marquis
      Jj, v originále (jap) je taky dabujou dva různí dabéři. Ve čtyřce v eng by bylo divné, kdyby je oba daboval Hayter... což může znamenat i to, že se v pětce možná objeví i David (Solid Snake)... i když by bylo asi divné, kdyby Hayter daboval devítiletého kluka...XD
      ----

      Na druhé straně... ten týpek na koni... byl to Ocelot? :)
      • pravděpodobně ano, mluví se o tom, takže bych ho vítal, v 3jce se jako soupeři respektovali, takže rád uvidím prohloubení jejich vztahu
        • Marquis
          A v Portable Ops... a hlavně v Peace Walker (na který Ground Zeroes přímo navazuje) mu pomáhal ze stínů...:)
    • ZvacA
      Tak v MGS4 by byl hodně zajímavý moment, kdyby při scéně na hřbitově k sobě mluvil jenom Hayter. :) Naked Snaked byl ve čtverce už staroch, myslím že bylo logickým krokem k němu vybrat po hlase patřičnýho dabéra, zvlášť když Hayter zastával Solida.
      • To by byla bomba, koneckonců byla to vlastně starší a mladší kopie. Mohli třeba Davidův hlas nějak počítačově "postaršit".
      • Mě přijde, že všichni zapomínají na Snake Eater. Tam Naked Snakea/nyní Big Bosse daboval také Hayter, a tohle se odehrává o kolik, cca o 14 let později. Pro mě jednoznačně zklamání
        • Malleth
          Kdo ví. Třeba je to další Hideův joke. Když pak vydaj novej trailer s dabingem od Haytera, fandové si nadělaj do trenek (včetně mě).
          • Doufej, doufám, doufáme.
        • ZvacA
          Však to se ví, jen se ujasňovala situace dabingu v MGS4 a zbytek se nevyvrací.
  • Ti alespoň vědí, jak udělat kvalitní hru! Konečně taky někdo. *7*
  • No Kojima a Konami znova potvrdili svoj talent. To nie su len hry, to su umelecke diela, ktore schovaju do vrecka nejeden film. Uzasne spracovany trailer do kazdeho detailu, skvele vybrana sprievodna hudba, no cista genialita. Uz som rozhodnuty po statniciach kupit ci uz novu alebo pouzitu PS3 a MGS HD Collection, pretoze aj ked som PCckar (nie som console hater), neviem sa zmierit s tym, ze by som umrel bez prejdenia MGS3 a 4. A MGS5 proste musim zazit.

    Keby som vedel ako to bude s tou moznostou hrat na PS4 hry na PS3 stremovane cez gaikai, tak si pockam na radsej na 4ku.
  • Mno nevím proč mu ten druhej nepomoh..třeba ho nehodil na ten invalidni vozejk. Rozhodně cokoliv by bylo praktičtější než pořád čekat na tu žížalu:). Ale to je spíš rejpnutí než výtka. Je to MGS. Pro mě to bude jasná koupě.
  • God-of-War
    Ten trailer je luxusní!! Takhle má vypadat propracovaná hra! *14* *14*

    Jo a Ground Zeroes bude nejspíš před tou nehodou.. jak příde o ruku a bude v kómatu.. můj odhad.
    • Ground Zeroes je prolog, Phanom Pain je hlavní hra. Je to stejné, jako u MGS3, kde prolog nesl název Virtuous Mission, hlavní hra pak Snake Eater.

      BTW ten společník vedle Snaka v nemocnici je Kaz Miller, viz MGS: Peace Walker.
    • MGS: Ground Zeores a MGS: The Phantom Pain je jedna a ta samá hra.
      • God-of-War
        Já vim, ale myslel sem to tak, že to bude jako ten prolog.. před tou nehodou bude jako Ground Zeroes a po nehodě bude Phantom Pain..bodle mě:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit