Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SnakePlisken
    Shut up and take my money!
  • kubi-wan
    Vždycky nemůžu z toho, jak všichni ty hry předváděj na PCčku a pak řikaj, že udělat PC verzi je hroznej problém *2*
    • no vono taky bude neco jinyho spustit nejakou verzi hry na predvadecim stroji nez pak zajistit funkcnost na celym spektru konfiguraci u lidi doma
    • Oprávněně se bojí toho že by to 70% lidí (teda vlastně pcčkářů) upirátilo a zbytek by si to od těch co to stáhly pučil.
      • x_ander
        A odkaz na nějakou relevatní statistiku těch 70% by nebyl?
  • Přesně tohle je typ traileru, který mě dokáže ihned přesvědčit o koupi, ani nepotřebuju vidět přímo ukázku ze hry. Kojima toho ukázal hodně a přitom tak málo. Ale jelikož už jsem o koupi rozhodnutý od doby, kdy GZ/TPP/MGS5 oznámil tím patnácti minutovým videem, tak není třeba více trailerů/gameplayů. PS: práce s kamerou je úchvatná.
    • Tak to ses idealni zakaznik, pokud te dokaze bit sebe lepe udelanej cinematic trailer presvedcit o koupi *1* .
      Nescetne krat se mi stalo, ze me trailer at uz na hru nebo film hodne natesil, aby pak vysledny produkt za moc nestal.
  • Snake? Snake?! SNAAAAAAAAAAKEEE?!?!!!!
  • Mě to teda nějak úchvatný nepřijde..
    • SnakePlisken
      Samozřejmě, že co je úchvatné pro jednu skupinu lidí není úchvatné pro druhou, třetí, čtvrtou atd.
      Já třeba nikdy nechápal co lidé mají na Final Fantasy, Skyrim, Mass Effect, ale to neznamená, že jsou to špatné hry.
      Pro každého fandu je tento trailer orgasmem. *4*
      • Já jakožto nestranný pozorovatel (na nějakej fanboyismus už sem fakt starej) jsem se jen podělil o své pocity s traileru a i z toho "gameplay" videa. Nic světoborného na tom nevidím. Například z videí z Bioshocku Inf. sem byl po prvním zveřejnění uchvácenej a taky nejsem nějakej fanda této série, přesto mě to dostalo tak, že BS Inf. už je doma připravenej k hraní. Neřikám, že je to špatné a uvidím, co z nich vypadne dál. Nápříklad sem nikdy nepochopil schvovávání v MSG do sudu nebo krabice (které si Snake jen tak vykouzlil z kapsy) a fanoušci MSG se mi snažili vnutit, že je to uplně normální :-)
        • SnakePlisken
          Já zase nevidím nic světoborného na Battlefield 4. :) Asi každý máme to svoje.
          Jinak s tím schováváním do krabice. MG a MGS nebyly nikdy moc realistické, co se týče množství vybavení, které může Snake unést. V inventáři tak najdeš mnoho zbraní a různého vybavení. Také má u sebe kartonové krabice, které posbíráš v průběhu hry. Můžeš se do nich schovat a stráže si tě nevšimnou, pokud máš správnou krabici pro danou lokaci. Dokonce v MGS1 si s v krabici nastoupil do náklaďáku a ten tě odvezl do jiné lokace apod.
        • Mělo tam být MGS, pardon.
          • Ja jsem zase třeba vůbec nepobral to jak v Assasins Creed může hl. hrdina skočit z obrovské výšky do kupky sena :D Jinak pro mě MGS na PSX kultovka :)
            • No porad mi ten skok do kupky sena z par desitek metru *1* neprijde jako takova pest na oko, jako kdyz se hlavni protagonista v mziku premeni na sud. *3*
    • MarekDuris
      nikdy jsem Metal nehral, vsichni o tom basnej ale tohle je teda ukutny B...chci tim rict ze mi to tez uchvatny neprijde
      • Fanboys vás za váš názor umínusovali :D a já se k vám přidám, mě to taky nikdy ničim neuchvátilo.
        • Vrook
          Tak já se taky přidám, když už tady zakládáte klub odpadlíků. *15*
          Jako pamatuju si na starejch konzolích starý MGS, ale nikdy to na mě neudělalo ani nejmenší dojem takový kultovky, za kterou jí většina hráčů má. Tak na mě zapůsobily jiný hry.
          • A hrál jsi některý díl? Tam ani tak nešlo o hratelnost, ale o ten příběh a forma, kterou nám jej Kojima dokázal naservírat. U žádné jiné hry jsem nezažívala tak silné emoční hnutí po drohání, právě tak jako u MGS titulů. Práce s kamerou, práce s hudbou... no jedna báseň. Jasně, je to béčko jako blázen a některé dílčí aspekty by se snad i kdejaký B producent zdrháhal ve filmu použít. Ale ten patos, kterým to přímo přetéká nemůže jednoho nechat chladným. Když jsem kdysi dávno hrála MGS 2 na bratrově PS2, tak jsem byla naprosto ohromena tím filmovým zážitkem, který mi hra přinesla. Dneska se to pokládá spíše za mínus, ale v té době to byla věc naprosto nevídaná.
        • V životě jsem žádnej metal gear solid nehrál ,ale přesto to vypadá stokrát lépe než nějaký gears of war nebo killzone.
          • Já sem neříkal, že je nějáká hra lepší jak tohle jen řkám že zrovna tohle mě neuchvátilo :D
  • 1:36 se mu muselo moc dobře mířit :-)
  • Prezentace na PC? Docela mě to pobavilo *1*
  • Vypadá to fakt excelentně ,závidím konzolákům .
  • Lukyz
    Tohle je srdcervoucí *13* Strašně mě mrzí, že zanevřeli na PC. MGS 1 jsme prošel snad 10x, dvojku cca 5x, ale k 3 a 4 jsem se díky jejich absenci na PC nedostal. U MGS se mi poprvé v živote stalo, že mi u hry ukápla slza - při rozhovoru mezi Snakem a Otaconem když zabil Sniper Wolf *14* Ale kupovat kvůli tomu konzoli? Ach jo *13*

    "I'm no hero... Never was" - SS
    • Lukyz
      Nemůžu si pomoc, ale i po těch letech mě to stále bere...
      http://alturl.com/s34ye
    • ZvacA
      Tady mě k tomu napadá poznámka a zároveň nepochopení, jak někomu u her ukápne slza, tedy za předpokladu, že to není ženská a taky bez toho, abych zpochybňoval kvality podání Metal Gearu, kde koneckonců závěrečný filosofování nad vším a všemi ke konci MGS4 mělo něco do sebe. Člověk samozřejmě danou scénu - i víc srdcervoucí- vnímá, ale aby u ní kapal slzy, to určitě ne. Je to to samý, jak když čtu komentáře k Brothes in arms, kde většina komentujících se chlubí tím, jak jim tekly potoky ze závěrečných scén. Vážne? U válečné hry? A vůbec u jakékoliv hry? To nedokázal ani přímo sentimentální Heavy Rain. Buď u někoho velká přecitlivělost a nebo jsem chladnej jak šutr, tak nevím. :D
      • Jednak existuje nadsázka a vcelku běžný "až mi ukápla slza", ale taky každý tyhle scény zpracovává a vnímá jinak. Já jsem hodně velká citlivka a tohle se mnou prostě hýbe. A je jedno, jestli je to ve hře, ve filmu, v knize, někdo mi něco říká, něco o někom čtu, obrázek, fotka... Když jsem se díval na film Hotel Rwanda, tak jsem u něj beze srandy půlku probrečel a druhou půlku byl rozčílený. Nebo u takový ptákoviny jako Hunger Games (kniha) jsem si málem poplakal, když mi bylo hrozně moc líto jedný postavičky *13* Co se týče videoher, tak mě dokázaly skutečně dojmout až i k těm slzám jen MGS hry, Portal a Half-Life 2 (tady třeba i prostředí a zvolená hudba).
        A občas stačí i jen ta hudba - vždy si rád zavzpomínám na Arnhem v MoH: Frontline

        Jinak brothers in arms jsem moc neprožíval, protože mi neuvěřitelně vadily vizuálně odpudivé postavy *15* A současné válečné hry jsou hrozný blbosti. *11*
      • Napadá mě souvislost s jedním dílem přátel, kdy Chandler nedokázal plakat. *1*
      • fizola
        Tak ako dobry film ale bo kniha aj hra ťa môže rozplakať/rozzuriť/rozveseliť. Ja som napriklad celkom plakal na konci Mafie (paradoxne viac pri smrti Sama ako Tommyho)
        • ZvacA
          Třeba to rozveselení a rozzuření se mi zdá u her i přirozenější a častější forma než naopak přímo valit slzný potoky a ne že by se tomu záměrně bránilo, jen to nikdy tak nezafungovalo do takových plačivých stavů. Třeba zmíňka pláče u závěru Mafie mě taky překvapuje. Na hráče samozřejmě dolehne fakt celého dějiství i ten odkaz celého konce, ale k nějakému výraznějšímu vybouření emocí to nevedlo. Jak jsem řekl, není to o tom, že by se to nevnímalo, třeba nutno říct, že právě například v posledním Metal gearu, kdy se člověk dostával z jednotlivých akcí zpět k Otaconovi, kde se konfrontoval s ještě naivní Sunny, která se pokoušela oboum zavděčit a urobit fakt dobrý vajíčka a pokud si to člověk dal dohromady, uvědomil si tu absurdnost celého konfliktu a Snakův dosavadní osud a nejen jeho, tak to samozřejmě nějak zapůsobilo a nahrávalo Kojimově práci a celkové atmosféře hry. Nicméně nikdy to nevedlo k slzám, takže musím přiznat - na jednu stranu mě trochu zaráží, že se tak u řady her údajně někomu stává, ale na tu druhou celkově samozřejmě nechci popírat, že by nemohlo. :)
    • před lety jsem kvuli této sérii konzole pořídil za peníze z brigády, ale nelituju ničeho :) současně je mi opravdu srdečně líto lidí co mají o hru zájem ale ani po letech nevýjde přepracovaná na PC... po těch 8 letech by tu trojku aspon na PC udělat měli si myslím,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit