Přejít na výpis diskuzí
Jagged Alliance: Flashback se vrátí ke kořenům série
17.4.2013 | Petr Poláček
34 příspěvků
-
Myslim, ze hlavny problem je odolat novej a krasnej grafike. Najlepsie to je vidiet na najnovsom JA, tam sa im podarilo uplne zrusit znicitelne prostredie len koli 3d grafike. Ano, vsetko z panelov nieje pekne, ale za tie moznosti, ktore moznost preburat sa kamkolvek prinasa, to rozhodne stoji. Ved to pozname, aby sa voslo viac detailov, objekty musia byt vacsie, a teda kde sa predtym dalo spravit 6 dier, ponovom uz ani 3... uvidim ako to zvladnu
-
Tak nevím. JA2 poměrně oživil BitComposer. Jo, JA BIA je možná pořád béčko, ale mě osobně dost bavila a po hromadě patchů, které přidaly globální inventář a upravily i systém milicí jsem docela spokojen. Naopak opravdu nemám zájem o JA ve "stylizované grafice" opravdu ne-e, to se k JA, dle mého, vůbec nehodí a vadí mi to i u dalších her, např nový XCOM.
-
Neverim uz davno nikomu, co oznaci svuj titul jako remake. Je to jen touha vytriskat vic penez s odvolanim na nezapomenutelny hry
-
Nedá mi to a jako budoucí volička KSČM musím autorům pochválit logo hry. To se povedlo. *4*
-
-
Však vydrž ! Už jenom deset let a budeš mít právo volit.
-
Ja doufal ze v poklidu vymrou, a uz tady roste nova generace zvrhliků. Vis o tom ze prave komunisti "zajistili" blahobyt tak ze damske vlozky nebyly k dostani nekolik mesicu? ... jako vubec, ani v tom druhem obchodaku, ani v Praze. :-)
-
-
Třeba je holka z dědiny a narve si tam noviny.
-
Don't feed the troll.
-
-
-
Já bych to viděl jak Jagged Alliance meets Silent Storm *3*
-
Pokud vemou puvodni JA2, pekne klasickej iso pohled (=zadny hnusny 3D) a pridaj kvanta techniky plus nejakej pribeh ... proc ne. Bojim se ovsem toho, ze se budou snazit hru vylepsit, az ji uvylesujou k smrti.
-
-
no takový 3D pohled v Silent Storm nebyl úplně k ničemu... chtělo si to zvyknout, ale zase člověk měl lepší požitek z hraní
-
-
3D a JA proste nejde dohromady, ostatne minimalne jeden tragickej pokus tu je. Uvedom si, ze 3D vsechno zhorsuje. U her tohodle typu jde o uplne jiny veci nez graficky orgie, navic 2D grafika je stale jeste daleko hezci, kdyz se dobre udela, a daleko mene narocna (klido to muze behat na mobilech). Jde o mechaniku hry, na ty zalezi.
Z naprosto stejnyho duvodu proste nikdy nemuze fungovat realtime - tyhle hry sou zalozeny na tom, ze mas cas uvazit kazdej krok, popremejslet o tom kam koho postavis ... a predevsim o tom, ze zvazujes ... mam hodit granat a zalehout? Mam vystrelit mirenou a zustat stat? -
-
jako hráč, který si prošel JA2, F:T i Silent Storm nesouhlasím, vše, co jsi řekl je jen jeden úhel pohledu
-
Silent Storm a jeho pokusy o fyziku byli uzasne. Prave znicitelnosti a REALNE ůčinky zbraní je přesne to co bysem rád viděl. Zadne skovavani za EuroPaletu pred davkou z AK z 20 metru. Každopádně, 3D nutne neznamena rotujici kameru. Nutnost otacet scenou po kazdem kroku, jen aby se clovek dovedel jestli nahodu za stromem nevidi palec protivnika na ktery se da strilet. Jdou najit treba plošinovky v Unreal SDK. Jooo fakt "2D" hopsacky ale s 3D objekty. To je presne co bysem rad videl. Superdetailni prostredi a fyzika v prehlednem "2D" rozhrani. Je na programatorovi aby to udelal tak, abych videl "za domek" a nemusel pri tom zapasit s kamerou.
-
-
To je prave ono, neexistuje 3D hra ve ktery by nebyl problem s tim co hrac vidi. Pokud postava/tank/... zajede za objekt, tak bud musis odstranit nejak ten objekt, nebo tocit kamerou. A jeste sem nevidel gamesku, ktera by si stim poradila tak, aby to fungovalo.
Navic 3D = naroky na vykon = vypada to hnusne.
-
-
-
-
-
Janchor totalně zhuleny=http://s23.postimg.org/4i6kldfyj/image.jpg
:D :D -
bohuzial, opat musim, nemozem inak, ale uverim, az ked to rozohram. za kopu rokov a vsetkych tituloch v zanri som zazil tolko sklamani... ale ak by sa to podarilo...
-
neni treba v zásade nič meniť... graficky to len trošku posunúť, zobrať osvedčené mechaniky (a to úplne všetky) prípadne pridať nové čerstvé nápady a vytvoriť NOVÝ OBSAH... to je jediné čo tejto hre chýba a čo si táto hra zaslúži! Keby túto hru prekopali bolo by to asi ako meniť pravidlá tetrisu... držím palce nech sa projekt podarí rád ho budem sledovať prípadne ho v budúcnosti podporím... bohužiaľ na základe PR kecov nehodlám nikoho podporovať pretože to dokáže každé štúdio ... aj to AAAčkové :P
-
-
Súhlas. JA2 je zrejme najlepšia turn-based taktická hra a jedna z najlepších hier vôbec.
Očakával som, že nový XCOM sa inšpiruje, ale nestalo sa tak. Radšej vypustili streľbu dávkami, mierenú streľbu a atď. Plus PR reči, ako je to najlepšie..
-
-
Není pro mě zásadnějších a atmosferičtějších her než JA, JA2 a první dva Fallouty. Kickstarteru jsem se chtěl vyhnout, přijde mi to jako placení za zajíce v pytli (natož v pytli, který uvidím až za několik let), ale tady holt musím, to bych si jinak vyčítal.