Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jendabek
    Quantic nequantic, přijde mi to jako primitivní hra na city (pohled na utrápené zmrzlé bezdomovce nebo porod bude vždycky vyvolávat pocity, ať jsou scény sebedebilnější), navíc s hlavním charakterem, s jehož jednáním se nedokážu ztotožnit (už jen to, že tomu chlápkovi vůbec nepoděkuje po tom, co jí zachrání život, neřekne do telefonu, kde je, jen vybleje, jí je blbě), také špatná technologická stránka (především ten pláč jsem jí ani trochu nevěřil) ... a jak zmlátila ty 4 týpky, to už jsem se musel začít nahlas smát.
    Zatím mi to přijde jako čistý výplod marketingu.
    • Suhlasim s tebou. Pokial ma hra/film vyvolat vo mne emocie, nech to urobi "skrytym" (nenasiel som vhodnejsi vyraz) sposobom. Nemam rad nanucovanie emocii pomocou "akoze" emotivnych scen, napr. prehnanym zaberom na plac alebo smiech. Akoby mi hra davala najavo "tak podla zamyslaneho scenara by si teraz mal byt smutny/citit s hlavnou postavou" lebo jedna z postav place a na pozadi hra pomala piano hudba.

      Ak sa mi dana scena paci alebo vo mne vyvolava spomienky na podobne prezitu situaciu, nepotrebujem k tomu trapne ukazovanie nasilia alebo umelych emocii. Sposobov ako to dosiahnut je vela, nie je to nic zlozite. Ide len o to, byt spaty z postavou/vami, donutit hraca aby mu na nej/nich zalezalo a ked uvidite zaverecne titulky, tak si len povzdychnete, ako dobre vam s nimi bolo a co vsetko ste spolu virtualne "prezili" (ako stary kamarati). A na to nepotrebujete "srdcervuce" sceny. (priklad: hra - Anachronox, Batman Arkham City (Joker a Batman ako stari znami, vid. zaverecna scena), film - Moon)
      • Co hrajes za styl games?Za tuto generaci si na to nikdo netroufl.Udelat interaktivni game.+HAVY RAINLepsi nez-li jakakoliv Kinect hra.
      • Tvuj prispevek je dost diskutabilni. Kazdy hrac jednotlive srdceryvne / emocne silne sceny proziva jinak. Vyvojari tu hru udelaji proste tak, jak si mysli, ze nejlip zapusobi na hrace a uz je jen na hraci z ktery sceny bude na mekko, z ktery sceny mu bude psychicky blbe, u jaky sceny si bude rikat, ze je az nechutne kycovita atd. Jasne, treba se najde i scena, u ktere bude smutna vetsina hracu, ale vzdycky se najde nekdo, koho necha uplne chladnym.

        Dejme priklad u mne. Kdyz jsem videl ten novy trailer, tak scena, kde Ellen vola Dafoeovi a neco mu rika, se mnou nic neudelala (proc taky, navic neznam kontext), ale za to scena, kde rodice nechavaj Ellen v nejakym tom ustavu, nacez ten tata tam vykrikuje "You're a monster", tak i presto, ze jsem neznal kontext (ktery jsem si sice odvodil z toho, ze rodice zjistili, ze ma Ellen nadprirozene schopnosti, tak uz ji u sebe nechteji - spis teda jen otec, u matky to tak nevypada), tak ten moment, kdy to vykrikoval a kdy byl zaber na mladou Ellen jak kouka smutne do zeme, ze ji tata nema rad me proste "oslovila".

        Nekdo si zkratka rekne "Tohle jsou umele emoce" a nekdo zas "Tyve, kde mam kapesnik", je to ciste individualni. Proto z traileru ani z 30 min gameplaye toho proste rict moc nejde. Musi se zacit nabidkou "Start a new game" a jet od uplnyho zacatku, aby se tu mohli vest jakekoliv diskuze ohledne (ne)emotivniho zasahu.

        Ja se kazdopadne tesim, i kdyz me docela zarazila zminka o delce hry, tedy 10 hodin, nevim proc, ale prijde mi to malo. I kdyz je pravda, ze stejne jako u Heavy Rain tu bude urcite velka znovuhratelnost.
        • Samozřejmě, emočně povrchnější jedinci (bez dostatku emocionálních zkušeností v životě, nebo zablokovaní) potřebují explicitu a emočně hlubší jedinci (co si něco prožili, nebo se s tím narodili) zase uvěřitelnost. Jinými slovy, jak se asi museli cítit vojáci ze Stalingradu, když zpětně viděli tehdejší naivní válečné filmy a jak se u nich asi cítili diváci, co válku strávili mimo bojiště. Stejně jako hudbě, hloubka je náročná. Proto i v masovém filmu a ve hrách kraluje explicita.
          • Nemyslim si, ze je to len o priamociarosti. Niektore situacie su jednoducho tak silne a archetypalne vryte, ze zaposobia i napriek ich explicitnemu zobrazeniu. Teda aj priamociarost vie byt silnejsia ako puhy naznak, ide len o to, ako tvorca dokaze umiestnit danu scenu do kontextu, resp. dramaturgicky zaclenit do scenara. Za vsetko spomeniem len skvely film 4 mesiace, 3 tyzdne a 2 dni, ktory majstrovsky zongluje so skrytym napatim: ista emocne / eticky vypata situacia sa odohrava mimo aktualnu scenu, divak o nej vie, no jej priebeh si vie len domysliet - toto je v kontrapunkte s naslednym explicitnym zobrazenim 'vysledku' sceny. Cim samozrejme nejdem onen film zrovnavat s Cageovymi scenarmi: napriek tomu, ze hry od Quantic velmi rad, sa ich scenare nedaju povazovat za nic ine, ako solidnu B-ckovu (v pripade Fahrenheitu az C-ckovu) produkciu.
        • http://youtu.be/IxAKFlpdcfc
    • Kam se hrabe marketing na výplod téhle gumy...
      • Primitivni je hrat COD s mysi!Pekna ubohost hrat s mysi,vubec me to nebavilo!Tak primitivni ovladani jsem dlouho nezazil.V MAGU dostanete naprdel tak s gamepadem ze na to na dosmrti nezapomenete!Pojdte se predvist s gamepadem!To je jiny kumst!
  • Na další počin od Quantic Dram jsem zvědavý, akorát ta hérečka se mi vůbec nelíbí :), to je tak jediné co mne od tohoto titulu odrazuje.
    • Tak to mame presne naopak, hry od Quantum Dream me vubec nezajimaji, ale Ellen Page se mi libi.

      Jasne, na tom obrazku v bezdomoveckem obleceni, s rymou a soplem u nosu (dobre ten tam neni, ale stejne z toho obrazku uplne citite jak popotahuje ;) neni zrovna hot, ale to zadna holka :)
      • Já se nevyjadřoval pouze k tomuto screenu ze hry ale tak všeobecně. Není problém nakliknout třeba CSFD a kouknout tam na galerii. Celkově mne přijde příliš nevýrazná, taková šedá myš. Tak ona i ta novinářka v Heavy rain byla takovej "klučičí typ", jakože spíš hezkej kluk, než holka :D.
        • Na posouzení nevýraznosti doporučuji shlédnout Hard Candy. *3*
          • dobře, upravím svoje konstatování, vizuálně nevýrazná :)
            • No je to taková holka od vedle... V pokracování Beyond: Deep Throat bude prý vyraznější herečka. *3*
        • jasne, Ellen je trosku takovy tomboy/hipster mix, ale nerekl bych ze nevyrazna, ale holt kazdy ma na zenske trochu jiny vkus a je to tak spravne :)
  • Příběhově to vypadá velmi dobře a nejspíš to nebude hra na pár hodinek. V tohle případě nemusím mít grafiku extra super mega skvělou. - hranatou čepici fakt neřešim, tam jde o děj.
  • fail, este aj ciapka je tam hranata
    • co nadelas, kulatou capku evidentne nase 7 jadrove procesory, 64BG pameti a dvojite graficke karty nemaji sanci zvladnout :)
      • ja spis cekam, kdy uz konecne prijdou s poradnou technologii rozpoznavani hlasu, abychom si mohli v adventurach s postavami pokecat
  • kubi-wan
    Vždycky jsem si chtěl zahrát simulátor porodu.
  • hodne dobry,pujdu do toho na 100%.co se tyce delky,treba heavy rain jsem hral nekolik dnu po X hodinach.zajimalo by me jak to pocitaji
    • tak to já si na 100% počkám, jak na tom bude hra technicky, protože heavy rain je pro mně po technické stránce naprostej paskvil. hru jsem koupil před rokem spolu s ps3. na první rozehrání jsem se dostal do kapitoly the butterfly, kterou hra nechtěla načíst a když jo, tak hned zamrzla a pokud nezamrzla, tak chyběly kontextové klávesy, takže konec. tento víkend jsem dal reinstal, stáhl opět nejnovější patch a .... zamrzalo mi to už v průběhu hry, kdy pomohl jen ostrej restart. kapitola butterfly opět samozřejmě nejde načíst. takže sorry, ale heavy rain je odfláklej zmetek, kterej se nedá ani po 3 letech dohrát. PS: disk je čistej a neškráblej a nejsem sám, co má tenhle problém, stačí se podívat na fórum hry. a teď čekám mínuska od fanboys. *3*
      • Já taky neměl žádný problém, hru jsem dohrál celkem 3× a absolutně žádný problémy nebyly, naopak jsem byl nadšen :)
      • Helliererr
        Já osobně jsem také neměl žadný problém s Heavy Rain.Jenom mi to jednou za celou dobu hraní zamrzlo ale to mě nějak netrápí a v pohodě jsem to dohrál.Jinak musím říct,že Heavy Rain je pro mě jeden z nejlepších a nejsilnější zážitků v mém herním životě a na Beyond se těším už od doby jeho ohlášení tak doufám,že nesklamou.
      • Také se přidávám, ani jediný problém při hraní této pecky.
      • Já to tedy hrál nějak těsně po vydání, tak nevím jestli ty problémy nepřinesl až nějaký nepodařený patch, ale na žádný takový technický zádrhel jsem po čas hraní nenarazil.
      • Ja mam Collectorku a taky zadnej problem za celou dobu ani jeden zadrhel.
      • Ronox
        Mínusko ti dávat nebudu, protože máš špatnou zkušenost :) Já jsem si koupil Move edici před měsícem a dohrál na jeden zátah bez problémů. Chyba se vyskytne to se stává. Snad budeš mít s příštím titulem od QD lepší zkušenost :)
      • God-of-War
        Ja sem nemel absolutne zadnej prooblem. Mel si zajit do obchodu, ze to chces reklamovat a nazdar:).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit