Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bioshock mne nikdy nebavil nebylo to ono ten podvodni svet rapture nebyl nic moc nudne stale opakuji se prostredi jako v doomu mne zacne stvat a neustale hackovani kamer a helikopter nikdy mne nebavil a to sou hrac fps a sedim u pc skoro cely. NECO TO MU PROSTE CHYBY JA 100% to neni .
  • No mě teda vic stvě než to že hlavni hrdinove ve hrách nemluvi to že když se člověk podívá na zem tak nevidi svý nohy a trup. To je v dnešní době tak těžky to udělat? Je to fakt už trapny hrát pořád za lítající ruce co drží zbraň a nekdy ani to ne. Někdy jen za tu zbran. Přitom několik her toto má a díky tomu maji umě veliké plus (např. Dark Messiah, serie FEAR, ARMA navíc si momentalně už nevzpomenu ale určitě jich je víc)
    • Whoossain
      Mirrors edge!
    • Call of Juarez 1 tam mě to potěšilo snad nejvíc. *4*
    • Ty ale řešíš kraviny.
    • a série Brothers in Arms ;) V CoD ani nedoufám že to někdy zavedou.Ti vývojáři mi přijdou že jsou hrozný lemplové.
    • Left 4 Dead 1,2,Duke Nukem Forever,Aliens vs Predator
      • Me teda zase spis vic stve ze v dnesnich strileckach kdyz stojite u nejake vysoke zdi domu nebo tak tak vase postava neumi namirit primo nad sebe misto toho se vam kolikrat protoci obraz ja teda nevim ale ja se dokazu podivat primo nad sebe dokonce zvednu i ruce nad hlavu natoz pak vojak ze ....
      • Riddic
      • Joha
        Crysis 1, 2
  • KIMCID
    uvidíme
  • jedina vec ktera mi zatim vadi je ta ze ta slečna vipada jinak než se ukazovalo puvodne :D ma jiny vlasy a neni namalovana (tolik asi) ale co uz stale se to muze zmenit
    • Na mně teda působila trochu jako malá holka, teď už spíš jako mladá slečna, takže tady určitě posun k lepšímu
      • Prijde vam, ze vypada jako ruska? Me to napadlo na prvni pohled, neni to anglosaska. Tedy ne ze by to vadilo.
    • tim myslim tenhle puvodni vzhled :http://www.hookedgamers.com/images/2024/bioshock_infinite/screenshot_x360_bioshock_infinite006.jpg
  • Proč jen to není adventura. Co tedy vytvořit hru podle Weissovy knihy (v článku zmiňované a skvělé) ve stylu modernějšího Longest Journey (např. se stealh prvky atd.)?
    Asi jen SEN:)
    • Podle mě by se dnes už žánr čistých adventur nechytl. Jako pár nadšenců by to koupilo, ale to by bylo všechno. Hry prošly razantním vývojem a lidi jsou už zvyklí na víc interakce a hlavně rychlejší spád = ve smyslu, že jako hráč mám pořád co dělat a co hlídat. Kliknout a pak deset vteřin koukat na pochodujícího panáčka jak řekne "Nevím co s tím udělat" už dnes nemá čím zaujmout. A i když jsem měl Longest Journey a další adventury rád - i sám za sebe musím přiznat že u her jako Bioshock Infinite, Deus Ex 3, apod se pobavím daleko více, než u Point and click. Takže se ani nezlobím, že příběhové hry se vydávají tímto směrem.
    • Adventury já rád ale jsem tád taky za to, že BI nebude adventura. Strašně slintám nad tou atmosférou přestřelek a toho všeho.
    • bmarg
      Jooo, Longest Journey je prostě adventura co nejde překonat a proto nikdo adventury nechce dělat. Koukali jste v poslední době kolik vychází AAA adventur? Jestli za rok najdete 1, max 2... Škoda no, někdy příběh a zápletka hry je fakt dobrá, že v akční střílečce toho je škoda a stejnak to vždycky vyšumí, protože střílíte jak magoři...
      Strategie nikdo nechce dělat, protože STARCRAFT 2 to všechno rozmetal, RPG taky ne, protože jedinej kdo se může postavit MASS EFFECT je Zaklínač... Tak co sakriš budem děcka dál hrát vůbec? :-D ... jo vim, jak magoři Call of Battlefield: Modern of Honor 8 :-D
      • Na tom poli RPG to až tak horké není. Mass effect je dost rozporuplné RPG a že by měl nějaký status nedotknutelné modly (příklad třeba Fallout, Baldurs Gate, Planescape Torment nebo i starší Gothic a Elder scrolls) se taky říct nedá. Konkurence bude dost. Ať už Skyrim, Deus Ex nebo Diablo 3. Navíc třeba New vegas se taky dokáže rovnat těm momentálně nejúspěšnějším
      • Spíše jsem tím svým příspěvkem chtěl říci, že je škoda, jak málo vzniká her dle knižní předlohy. Přitom u starších autorů už neni ani problém s autorskými právy.

        Nemá cenu nadávat na to, že se nedělají AAA adventury, prostě teď "nefrčí"... ale ta doba přijde *5*
        Bioshock bych si ale kvůli té krásné atmosféře zahrál i kdyby to byl třeba jen simulátor potápění/levitování *3*
        • MrSanta
          Smazáno - netrefil jsem diskuzi *7*
  • Jakto že se vubec nepíše o něčem jako je Big Dady? Byla Sister, ted by mohla být Big babička.
    • miker17
      Big Granny mecha epických rozměru chránící Little Grandpas
      • Joha
        rofl
    • DarkHawk
      lol?
  • System Shock 2, SWAT 4, Bioshock.... Od tvůrců takovýhle pecek neočekávám nic všedního. Jen škoda série SWAT, která třetím a právě čtvrtým dílem od IG vyvrcholila v super týmovou akci, hlavně v multiplayeru. Rád bych si ještě někdy s kamarády zahrál pátý díl. Bioshock Infinite zatím nijak nehodnotím, z videí to vypadá úžasně, ale dokud si sám nezahraji... U mne Bioshock vyhrál hlavně svým prostředím - žádná mimozemská stanice, Afgánské bojiště ani supertajné laboratoře. Naopak neokoukaný podvodní svět, jako vystřižený ze začátku 20. století. Nebudu lhát - těším se.
  • Myslim ze kazdy z nas caka na to kedy Gordon Freeman konecne prehovori k svetu :D
    • ucho
      u her, kde hlavní postava nemluví, za postavu obstarává mluvení hráč sám. je to kvůli většímu vtažení do děje. takže když hraješ, prostě mluvíš a komentuješ určité situace sám. vžiješ se tak lépe do postavy a zároveň dáš i okolí najevo, že jsi do hry vtažen *5*
      • Cajk
        Já teda u her nemluvim, zase takovej magor nejsem:)).. Spíš pozorně poslouchám, co mi ostatní postavy říkaj a snažim se pochopit každou jemnou nuanci v ději.. Ale to má asi každej jinak..
        • To já u her mluvím celkem často. V multiplayeru je to většinou "Odkud?!" a v single playeru "tak lehneš, už?!" *4*
          • Cajk
            hele ani kdysi ligově mp u codka, Q3 sem si pro sebe nepovídal, pokud sme zrovna nebyli na team chatu:) Spíš si většinou postěžuju na kvalitu SP hry stylem "To je zase pičovina" ( v posledních letech se stává skoro pořád)
          • ucho
            a pak že jsou postavy němé... je to fáma, stačí otevřít pusu *5*
            • MrSanta
              V mém podání jsou postavy někdy hodně sprosté *8*.
    • Ale prosím tě, touhle dobou už musí být každému jasné, že je od narození němý. *4*
  • Twl proč vždy vývojáři udělaj ženský kozy jako chrom ? Twl taky úchylové ale aspoň to vylepší hru. *1* *1* *1*
    • Po velmi dlouhe dobe, kdy jsem premital, kde ma ta prsa leskla, nebo kde ma chromovany pancir-podprdu jako ve fantasy, kde ma jaky vztah jeji poprsi s prohlizecem mi to doslo *1* Jedna z nejzajimavejsich hrubek, jake jsem kdy videl *3*
  • Elisabeth jasne aspiruje na nejhezci herni postavu vsech dob.
    To jen tak mimochodem *3* . Taky vidim oba Bioshocky daleko pred ostatni herni produkci, hodne ale proto, ze mam odpor k armadam a vojskum (jak psal uz Theo) a mam velmi rad modernisticke utopie, estetiku mezivalecneho sveta, steampunku a 19. stoleti (to se mi doufam splni ted)
    • miker17
      amen

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit