Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Settlerů a Anno už budou asi jen mobilní studio
23.8.2013 | Adam Homola
25 příspěvků
-
presedlat z pc tvorby na mobilni je jako misto psani knih delat leporelo...
-
Hmmm, dobrých strategií pomálu (těch které se s dalším dílem alespoň drží věhlasu předchozích dílů a ne jen recyklují značku osekanými braky dokud z ní nezbude nic). Zrovna nedávno jsem se i přes sci-fi odpor dostal k Anno 2070 a byl jsem mile překvapen jak stále při zachovaném konceptu původních Anno dokáží stále hru obohacovat a posouvat kupředu. Každý díl je v provnání s předchozím lepší a lepší. To už se dneska bohužel moc nevidí a asi ani neuvidí. Settleři jsou taky taková unikátnost. Co díl to něco jiného. Od zachování původních remaku po Settlers 7 přes zajímavou 6 ne moc vydařenou 5 pokusy o inovace v 3-4 to pořád stálo za to, ale tyhle online ptákoviny se ani nedají nazvat hrami. Párkrát jsem je zkoušel, ale je to blíž facebookovým rýžovnám zlata (hry to opravdu nejsou) než prohlížečovým hrám typu travian.
-
-
Az na to ze v te hre uplne chybi AI. Nevim jestli jsi si toho nevsiml ale pocitac jen nahodne spawnuje budovy a jednotky aniz by za ne platil nejake suroviny.
-
-
A s tím placením surovin, tak valná většina AI v RTS cheatuje. Operuje často s většími zdroji a má perfektní přehled o mapě. Stačí se podívat zpětně na záznam hry z pohledu AI a vidíš že to co na začátku staví/vyrábí bys ty z počátečních zdrojů nebyl schopný pořídit.
-
V kampani je předpostavený a dál jede podle skriptů ve volné hře si hraju radši sám nebo s přítelkyní po LANu sdílíme jeden profil bez AI a baví to. Je to spíš budovatelská strategie na oddech než rubačka s AI. Pokud chci to, tak si pustím třeba Supreme Commander.
-
-
-
Kde sú tie časy, keď sme s bratom hrávali donekonečna Settlers 1. Vďaka mapám v 8 veľkostiach a náhodnému generovaniu, tam bolo nekonečno môžností *14* Vtedy sme ešte ani nevedeli čo je to internet a život bol jednoduchší *5* Settlers II bolo tiež fajn aj keď v multiplayeri tam už mapy neboli tak veľké a človek aj pociťoval časom nedostatok miesta na stavanie, hlavne v neskoršej fáze hry.
R. I. P. SETTLERS aka Serf City Life is feudal *9* -
Tudu-tu-tu...another one bites the dust... *7* *13*
-
vcera som tu cital o dementnom cc f2p modeli a dnes studio ktore robi kvalitne hry zacne robit mobilne sr..cky (bohovia sa museli zblaznit), mam rozohrane anno 1404 a 2070 caka v policke tak som si vravel na com asi robia chlapci teraz *16*
-
Co si budeme povídat. Konkrétně The Settlers série skončila po vydání reedicí Settlers II. Co se dá dělat, další žánr, který bude nadále žít pouze na indie scéně.
-
-
Nedávno jsem s vidinou nadneseného, ale hlubokého zážitku nainstaloval právě S2 reedici a byl jsem hrozně zklamán, jak primitivní a stereotypní hratelnost byla. Po dvou misích kampaně jsem to odinstaloval. Nejvíce se mi líbil čtvrtý díl, ale taky rychle omrzel.
-
-
Vidíš, a já si původní dvojku pouštím doteď. Ten vypilovaný koncept mě nepřestal bavit za… ani nechci uvažovat, jak už je to dlouho *4*
Jinak ale souhlas se čtvrtým dílem. Ten jsem měl moc rád. -
-
To tě opravdu dvojka tak baví? Je možné, že první mise v kampani byly opravdu super-primitivní a že mě to odradilo příliš brzy? Nemusel jsem tam totiž vůbec přemýšlet, vůbec řešit ekonomická dilemata atd. Čekal jsem problémy s logistikou při dopravě jednotlivých surovin apod a ono nic. Jen jsem plácal budovy, než jsem splnil cíle misí.
-
-
Tak ono hodnotit hru po první misi je unáhledné v podstatě v jakékoli hře, ne?
-
-
To si právě uvědomuju, ale ta mise byla TAK banální, že jsem to nebyl schopný brát ani jako tutoriál.
-
-
-
-
-
A třeba se zase oklikou vrátí. Žánry se vytrácejí a zase vracejí. Počet fanoušků se nedá tak snadno zredukovat (i když si kravaťáci od stolů myslí často něco jiného). Hlavně ať vychazí kvalitní tituly a bude to fajn.
-