Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Včera jsem to konečně nainstaloval a začal hrát. Takže moje subjektivní postřehy.
    Hru jsem rozehrál rovnou na Realistic, pač jsem myslel, že jsem odkojenej na Splinter Cellovi.

    Hned mě trklo ovládání - na klávesnici s myší nic moc!! to jsem nečekal. Taky mi tam dost chybělo zpomalování/zrychlování pohybu kolečkem myši, který bylo ve starších dílech.
    Tady Sam bez ustání běhá :-/.... úplně chybí indikace slyšitelnosti/viditelnosti. Takže je jen na AI, jestli vás zrovna chce VIDĚT nebo chce SLYŠET - jednou jsem AI prošel za bílýho dne přímo za prdelí, podruhý mě viděl na 20m přikrčenýho ve stínu - moc nechápu.

    S Chaos Theory to nemá téměř nic společnýho - moc nerozumim, proč to s tim lidi spojujou (nehrál sem Conviction). Bez nějakýho dlouhýho žvanění a rozepisování - hra mě oproti starším dílům velmi zklamala. 8/10 bych tomu nedal ani náhodu. Z jednoho prostýho důvodu - Když jsem rozehrál první Splinter Cell, pamatoval jsem si do teď první misi, nadchlo mě to. Když jsem hrál Pandora Tommorow, tak sem byl odvařenej taky, strašně mě to chytlo. Chaos Theory jakbysmet. Double agent byl už takovej neslanej nemastnej, Conviciton sem nehrál a Blacklist ať si strčí do kaďáku....jo a na závěr nesmim zapomenout zmínit, že sem si ho stáhl z piratebay.sx a byl jsem příjemně překvapen, že měl torrent 2 900 seedů a hru jsem tak měl staženou za zhruba 2h :)....... jen mě to přestalo bavit hned v první misi, na pí*u :/
    • Mato1987
      Hah, ono netreba zatracovať ľudí čo si to upirátia, ani im to nemám za zlé, lebo takto odfláknutú hru som nehral už dávno. Ja som ju zhodou okoľností dostal ku novej grafike, teda uplay cd kľúč, a tak mi neozstávalo nič iné ako to prejsť, kedže som kľúč ani za boha nevedel predať a za 10 euro ho predávať nebudem, tiež som si hneď zvolil tú najťažsiu obtiažnosť a prešiel som hru na dva záťahy za takmer 12 hodín, ale už v úvode som stratil chuť, po tej otravnej tutorial misii, kde som išiel potichu, nikoho som nezabil alebo neomráčil, jednodcho som sa preplížil popri vojakoch a ako som už bol pri humvee so zraneným vojakom, tak ma všetci spozorovali a začali po mne páliť hlava nehlava, ale ja som ich mal v paži kedže nabehla cutscéna :D
      Celkovo by som hru nehodnotil číselnou stupnicou, ale dal by som skôr jej vývojárom 3 čierne body , jeden čierny bod za odfláknutý príbeh, druhý čierny bod za zastaralú grafiku, a tretí čierny bod za pohnojenie značky splinter cell, ale čo si tu budeme hovoríť, už conviction bola riadna hovadina, ale stále tam bol ironside, v blacklist už nie je, namiesto neho tam je nejaký stále naštvaný trtko, ktorý medzičasom ako všetci naokolo neho zostarli, aj jeho dcéra tak on zázračne omladol.
      Táto hra si nezaslúži číselné ohodnotenie, skôr by si zaslúžila čestné miesto medzi najviac zhumplovanými a spackanými hrami tohto storočia.
  • Iggy
    Děkuji za recenzi.
  • chcel by som aby "zenisti" boli skutocny a dosiahli svoj ciel... bez americkych vojen by boli spravy a hry asi nudne. a kolko vedlajsich strat by bolo zivych.
  • Pete.palis
    *14*
  • Proč to video je z Xboxu ? Ty kostičky tam jsou fakt děs
    • Myslím že keď si pripojíš gamepad k PC (čo lukáš aj spravil) tak hra to rozozná a v nápovede máš ikony z gamepadu nie z klávenice
      • nezlob se , ale myslím že i ta grafika byla z Xboxu , gamapad od microsofti mam taky a vim že to tak je , hrál si to ?
        • janchor
          Video je natočeno z PC verze.
          • A to ,že to sem napsal Nástěnkář má být pravda ? začíná se z toho tady stávát pěkná žumpa. *11*
            • Mato1987
              "janchor" je prezývka pána grygara přes internet a trebárs pán dobrovský má prezývku "luke" a pán Lubor Polášek, komedoš, vítěz sobešického tigra má prezývku "sleepless"
    • videorecenze z PC a video z xboxu omg
  • Corvus
    ...jen jedna čistě osobní poznámka (výtka): Mně se prostě vzezření "nového" Sama absolutně nelíbí. Východoevropští čtenáři prominou, ale ten ruský/ukrajinský xicht Fishera, to je prostě děs. Fakt se mi zajídá a to jsem viděl pouze promo videa a Lukášovu videorecenzi. Při představě, že bych měl na tohle koukat i ve hře... Není nutný žádný hate, je to skutečně čistě osobní poznámka pod čarou. Nový Sam je extrémě nevzhledný a nesympatický (oproti všem ostatním dílům). Vypadá jako A) ukrajinský trestanec, B) ukrajinský nájemný vrah :))
    • Inquisitor
      Je fakt že vypadá opravdu divně a ten jeho parťák taky. Naštěstí se na ně během hry moc dívat nemusíš :)
  • Jo v recenzi je zminena jedna vec, ktera me na soucasne herni scene sejri ze vseho nejvic - kdyz vam hra nuti urcite tempo a pokud se jim neridite tak v lepsim pripade se jen silene nudite, v horsim hru nejde ani dohrat. Prikladem jsou prave soucasne filmove zpracovane ultra akcni FPSky jako COD nebo Battlefiled. Nebo nektere bojovky. Treba nedavno vydane Skullgirls. Pokud se neprizpusobite zbesilemu tempu hry, po chvili zjistite, ze se jen krcite v rohu a oddalujete prohru.
  • len tolko ze ak si chcete vychutnat kvalitny megaspionazny zazitok ktory ste milovali na chaos theory napr a double agent, tak jednoznacne treba zvoli obtiaznost ,,Perfekcionista,, ktorý vypne to trapne oznacovanie a ,,execute,, .. pak je to ten pravy dokonaly spionazny zazitok ktory potrebujem ;)
  • proč všude cpou ty "rpg" prvky jako rozhovory a vedlejší mise? vzdyt se to sem vubec nehodí. navic priznejme si splinter cell byl vždycky lineární a pomerne nudný tunel, ktery jsme hráli jen jako naplast že není lepší stealth hra. a to jsem hrál pandoru i chaos theory
  • Mato1987
    "Blacklist je lepší ako Chaos Theory" Grygar 2013.
    bravó, teraz si stratil akúkoľvek kredibilitu, ktorá ti ešte ostala.
    Neber to ako urážku, to v žiadnom prípade, len ma mrzí, že tento odpad považuješ za lepšiu hru ako chaos theory. Som skormútený.
    • janchor
      Nic takového neříkám. Toliko jsem poukazoval na skutečnost, že s Fisherem se tu člověk vyblbne stejně výživně, jako v Chaos Theory. A díky možnostem vedlejších misí (ke kterým mě bavilo se vracet a zkoušet jiné taktiky) možná i o chlup víc.
      • Mato1987
        Nechcem znieť ako nejaká stará stále sa opakujúca obohraná platňa, ale chaos theory nebol o nejakom levelovaní si svojej postavy, nakupovania skinov a všakovakých iných povrchných vylepšení ako iná farba nočného videnia, resp upgradovaní si zbraní, lietadla(wtf) a tak podobne. Myšlienka splinter cellu bol stealth, trebárs sa v noci potichu infiltrovať do budovy, hacknúť sa a nahrať vírus do počítača alebo niekoho odpočúvať a bez stopy a čo i len jedného zabitia sa vytratiť. Dalo sa krásne kolečkom na myši regulovať rýchlosť pohybu hlavnej postavy, bol tam akýsi stealth meter, ktorí ťa upozorňoval ako si viditelný pre nepriateľov, staré splinter cell hry nepotrebovali nejaký cover to cover systém, či casual mark and execute systém. Keď som hral prvý splinter cell tak som hltal tú atmosféru a hlavne ladné pohyby hlavnej postavy ako krásne a realisticky vedela vyskočiť alebo ručkovať po rímse či urobiť roznožku v úzkej chodbe. V blacklist sú tie pohyby trhané, nereálne a pôsobia tak nechutne arkádovo, že som až slzu uronil, keď som to hral. Zaobstaral som si totižto novú grafiku a bol k tomu "zadarmo" kód na stiahnutie blacklist a tak som musel pretrpeť tých zhruba 12-14 hodín a keď som to dohral, ostala mi v ústach tŕpka pachuť a skrivená tvár, že čo sa to s tou mojou obľúbenou splinter cell hrou len stale ... Double Agent bola mimochodom prvá splinter cell hra, ktora tieto fundamentálne špionážne herné techniky porušila, potom prišiel conviction ktorí celú splinter cell sériu poňal tak akčne až mi bolo do plaču a tento rok vyšiel blacklist, ktorý ma s pôvodným konceptom a zámerom splinter cell fakt pramálo spoločného.
        • janchor
          Pak jsme zjevně oba hráli jiný Blacklist. Všechny ty serepetičky okolo tu nestojí v cestě naprosto klasickýmu stealth postupu, kdy ti navíc nepřátelé dovolí míň. Pokud jedeš bez jejich likvidace (tudíž tě nějaký mark & execute, který stejně není samospásný, vůbec nezajímá), je hra už na normální obtížnost výrazně těžší, než byly leckterý klasický díly.
          • Rhulad
            Srovnávat to s Chaos Theory může jen člověk co opravdu nechápe myšlenku původní trilogie. Strašně mě to překvapuje od profesionála. Ale když někdo hodnotí Skyrim 10 tak proč by nemohl tohle srovnávat s Chaos Theory, ikdyž je to úplně jiná hra a uchopení stylu hry.
            • Rhulad
              Buď tu na games.cz vládne všeobecně dobrá nálada způsobena zakázanými látky nebo autor nehrál původní hry nebo je to amatérismus v praxi. Já doufám v první možnost.
            • Mato1987
              Pekne povedané, kto vie, možno majú tiscali nejakú nepísanú dohodu s francúzkym vydavateľom :)
          • Mato1987
            zabudol som dodať, nechcem sa s tým chváliť, to v žiadnom prípade nie ale ja som blacklist dohral za zhruba 12 alebo 14 hodín na najťažšej perfekcionist obtiažnosti a nezdalo sa mi, že by nepriateľská AI bola nejako výnimočne "inteligentná" ako u predošlých dielov...skôr mi to pripadlo, že ai je aj na najťažšej obtiažnosti horšia ako trebárs u chaos theory. Čo je samozrejme pochopiteľné, kedže cielová skupina pre blacklist bola skôr to mladšie publikum. Neviem no mne jednoducho blacklist nesadol ako po hernej stránke, tak po príbehovej a celkovo blacklist vo mňe zanechal viacej negatívnych ako pozitívnych dojmov. Jediná vec čo sa mi na blackliste páčila bola jedna misia, ktorá sa odohrávala v mojom rodnom meste, no ináč prevládajú skôr negatívne dojmy. Ja ale nie som z tohto nejako príliš rozčúlený, lebo som aj vedel, že čo asi približne môžem očakávať, ale skôr som zarmútený, že akým smerom sa ubisoft chce uberať s touto velice kvalitnou ip ďalej.
            • s hitmanaem to máš pravdu, po blood money to rozhodně bylo spíš sklamání, na hře se mi ale dost líbí že je to velice slušná výzva na vyší obtížnosti kde není možnost během mise ukládat. Choas theory bych si možná také rád prosšel znova, jenomže kvuli ochraně star force, mám strach to vubec nainstalovat, bůh ví co mi to s počítačem udělalo, ten už má svoje léta za sebou, tak jsem rád že na tom rozjedu aspon něco :)
            • Mato1987
              Ondra: Ak ti mám pravdu povedať, tak by mi ani nevadilo keby sa vývojári z ubisoftu vrátili ku koreňom celej série a urobili by trebárs nejaké voľné pokračovanie chaos theory, alebo aj rovno nejaký remake, ja som si chaos theory spolu s predošlími dvoma dielmy splinter cell zahral asi pred rokom a prešiel som ich všetky tri behom jedného týždňa, v ktorom som sa bavil famózne. Vieš ktorá hra so stealth prvkami bola za posledné roky dobrá, nestačí ísť ďaleko a zahraj si hitman absolution, aj napriek tomu, že hra má svoje nedostatky ako zbytočný príbeh a jedná sa o najslabší diel zo série hitman, tak stále to je jedna z najlepších stealth hier súčastnosti.
            • myslím že to vidíš až moc katastrofálně - hry se vyvjíjí, kdyby vyšla stejná hra jako tehdy chos theory, tak by zase každý nadával že je to stejný, že to kopíruje předchůdce ale neni to "ono" ani kdyby se vývojáři přetrhli, já sám uznávám že chaos theory byl zlatým hřebem splinter cellu zatím nepřekonaný, ale nevídím to tak tragicky, značka se vyvíjí dál, mít tu po sté chaos theory tak by tu okaždý nenáviděl jako call of duty. S tím že tě to nebaví se nedá holt nic dělat, je to tvuj názor, tvuj zážitek a přistupuju na to, že tohle neni nejsilnější díl série. Ale samo o sobě to je pro mne hra velmi příjemná za poslední léta v rámci stealth docela i cená, nakonec jsem rád že to vyšlo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit