Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pořád se tu řeší LoL a DOTA2.
    Upřímně , jakožto hráči doty2 od její beta verze po současnost, kdy mám za sebou nějakých 2000 herních hodin, mi přišlo LoLko (hráno během 10/2014), jako šíleně nudná hra. S account levelem jsem se dostal na sedmičku, pak jsem musel odinstalovat , to se prostě nedalo. Primárně mě baví support, když jsem si picknul supp a hrál ho, znamenalo to nudu. Prakticky jediná věc co může supp dělat v LoL, je každý 3 minuty rozhodit wardy - tot vše. Žádnej deny, pull neutrálů, nelze ani moc přebíhat mezi linkama, jelikož creepové jsou naprogramování tak, že ignorují hráče a jdou primárně po věži - pokud je věž tedy pod útokem creepů, nelze je odlákat, na věž nelze dát deny, neexistuje teleport k jiné věži (v dote se lze pomocí svitku jednou za minutu portnout k jakékoliv přátelské budově), k tomu všemu ještě jak degen pro každou věc musíte do báze, což v případě tříminutových ward je dost na ho*no, jungle je zbytečně členitá, není v moci jednoho supporta pokrýt bezpečně více, jak jednu linku a nedej bože že po někom chcete aby koupil wardy, málem vás ukřižujou za jeden last hit a měli by kupovat wardy? Asi jsem se nedostal do jiných skupin kde to ostatní dělají ale popravdě jsem tu chuť se tam dostat ani neměl. Chat zas*anej pí*ovinama, kde se opravdu píše "i o odkvětlý kytce v lese" mě fakt vytáčel. V podstatě není v lidských silách reagovat na zprávy v chatu, když se Vám do toho míchá info o tom, že hráč si koupil tohle,uprdnul si támhle,tamhle se neco děje, támhle se něco stalo, táhmle už ani nechoď :D apod. Systém kde si musíte zahrát pomocí startovních "kejdovních hrdinů" tolikrát abyste si vůbec koupili ty "lepší", mě zrovna dvakrát nenadchnul. Grafické zpracování hry, absence atributů (síla,obrat.,inteligence) a další nedodělky už tu probírat opravdu nebudu, většina z ich už stejně byla zmíněna v předešlých příspěvcích.
    LoLko je zkrátka stará beta verze něčeho, co mělo být zapomenuto ale nakonec bylo vydáno :D, nesmysly je to prošpikovaný a pro člověka, kterej od hry čeká něco víc, je to nehratelný a nudný. Věřím že pro děti, který chtějí bejt voděný za ručičku a nedokázali by u doty uvažovat a popřípadě si vítěztví raději nakoupí, je to ideální hra, pro mě ne...
  • V posledním Levelu je článek na stejné téma, ale o hodně lépe zpracovaný.
  • pavel.sterba1
    Je to o treninku a premysleni. Informaci je vsude hafo, tudiz nektere vytky mi prijdou trochu mimo misu. Zacatky jsou tezke ikdyz sledujete videa pripadne prenosy z turnaju. Navic cim vice vam roste rank, tim vice musite menit herni strategie. Hraci jsou zkusenejsi a je to vice zabava (nekdy).
    Nicmene doporucuji vydrzet. Pac tohle je jedina hra za posledni dobu, co me opravdu pohltila.
  • Bohemund
    Hrál jsem Dotu 1 asi čtyři roky a teď hraju LoLko už od jeho vydání, i Dotu 2 jsem zkoušel, takže si myslím, že můžu srovnávat.

    LoL rozhodně není jednodušší než Dota 2. Protože zatímco v Dotě může vyhrát jeden feednutý hráč celou hru, v LoLku to prostě bez týmu nejde. V Dotě mi chybí pozice junglera, tam to snad dokáže jen Axe a možná pár dalších hrdinů, což mi přijde jako velká škoda, protože to je dosti zábavná pozice a hru prostě oživuje. V LoLku může být v late game i mág stejně nebezpečný jako třeba adc, protože v té hře jsou itemy, které vylepšují ability power. A ztráta peněz po smrti je taky dost frustrující, to mě v dotě taky dost štvalo, protože stačí dvě hloupé smrti a už můžete být mimo celou hru a 20-30 min se trápíte. Plus pro LoL je podle mě i jakýs takýs příběh v pozadí, resp. propracovaný svět ve kterém má každý hrdina své místo. Dota má zas dospělejší grafiku, to jako jo.

    Je toho asi víc, ale tímhle nechci říct, jestli je Dota nebo LoL, ale jen jsem zdůraznil důvody, proč hraju LoL a ne Dotu.
    • A tobě nevadí ta odporná grafika v lolku? Já vim, důležitá je hratelnost a sám hraju pár starých her a nevadí mi to (Diablo II, W3, Baldurs Gate2) ale to lolko se fakt nedá. Vždyť je to hra z roku 2009, ale vypadá tak na rok 96. Ty animace souboje, to je jak Age of Empires, který mělo 20FPS. *7*
    • Veskoslav
      Právě ztráta peněz je to, co v LoL je naprosto nesmyslně potlačeno. Je prostě nesmysl, že za smrt není hráč trestaný, protože pak jde do soubojů mnohem častěji a mnohem častěji se do něj vrhne po hlavě, protože nemusí řešit ztrátu peněz a tím pádem mu je jedno, jestli umře nebo ne a pakliže sebou do pekla vezme i další, tak na to nikdy neprodělá a to je chyba. A v late game máš tolik mágu, co by jsi nechtěl potkat, protože Tě zabijí i když máš cca přes 2000 života. Příkladem jsou Zeus (pakliže má Refresher Orb a Agnhamis) tak dává přes celou mapu 2*640 damage a odviditelní jednotky. Dále tu máš Death Propheth, Pugna, Lion, Witch Doctor, Silencer, Warlock či Wisage. A to jsem mnohé ještě zapomněl. Tudíž to plyne spíše z tvé neznalosti, ale to je pochopitelné, když to nehraješ. Magických či mágů je dostatek na late game, zase nedělej z LoLka něco, co není:)

      A jungleři? S Axe chodí málokdo, je to zbytečné, když patří mezi nejlepší na lane. A Jungleři: Lifestealer, Lycanthrophe, Lone Druid, Ursa (zejména na Roshana chodí on sám), Chen, Nature´s Prophet, Enigma.

      A LoL a příběh? Mám moc rád jejich filmečky, ale příběh? No asi něco jako příběh v porrnu:)

      A co mi vadí na LoL: Předimenzované předměty proti neviditelných jednotkám, které i po smrti dále platí (za 400 neseženeš nic podobného v Dotě, wardy za 200 a platí 3 minuty a nejsou mobilní, 180 stojí Dust of Appearance a ten jenom na 12 sekund objeví jednotky, ale má 60 sekund cooldown), bez dyingu, kdy člověk nemůže ovlivnit ničení například věží (pasivní schopnost na obranu věže vážně počítám, to snad nemá a nepoužívá nikdo), omezený počet hrdinů, kdy nováček ze začátku nemůže trénovat daného hrdinu, protože třeba stojí 6300 a na něj si nevydělá během obměny hrdinů, systém předmětů je dost jednoduchý, čím novějěí hrdina, tím se mí zdá, že Riot je předimenzuje a "donutí" hráče si jej koupit a hrát za něj. Riot naprosto jinak kašle na nějaké vyrovnávání a balanc. Navíc teď jsou mapy naprosto šíleně převardované, systém junglerů je směšně jednoduchý s pomocnými životy a manou. Naprosté debilní systém banování hrdinů, kdy Shen, Melphite, Kassadin atd jsou prakticky nehratelní hrdinové, protože se prostě vybanují. Na 18 levelu mám například s Morganou něco okolo 3k života a to mám 1 předmět na životy a to se mi zdá šílené, když tolik mám s Pudge například na 25. levelu a ještě s předměty na životy.

      Co naopak mám rád jsou módy Domination a ARAM. Mě osobně nevadí ani grafická stylizace, zajímaví hrdinové.
      Každý ale ať hraje to, co ho baví. Ale říct, že Dota je nudná atd. To opravdu může říct jenom člověk, co nemá v dané hře nahráno. Nudná se může zdát, ale není. Navíc taktická část je mnohem těžší než v LoL. Protože kouzla a jejich damage nelze (kromě pár úček u hrdinů a to pomocí pěkně drahé "svině! zvýšit) zvýšit a není to jako v LoL, kdy třeba s Morganou mám na konci základní kouzlo s "útokem" pomalu 1000:)
      • Kr.Pa
        Ale přece náš kníže Veskoslav má vždy pravdu, háže nám sem fakta bez nějakých referencí, dokazuje nám, jaký je velký hráč LoLka, ačkoliv nezná ani základy a nakonec nám dává důkazy, jak je neutrální tím, že jedinou věc, co LoLku nevytkne je dominion a aram ...
        • Jsi otravnej jak svitiplyn...takovej ocasek. Tak jo, nemas ho rad, ale uz to vime a muzes si jit zase lehnout.
        • Veskoslav
          Za to ty jsi sežral moudrost světa. Prostě LoL je pro mě jednoduchá MOBA, kde si chodím odpočinout. Není to urážka, jenom fakt. Nějaký příběh hrdinů, jak to prezentuješ jako nějaké dílo 21. století na úrovni příběhů Lotra a spol je mi naprosto ukradená. Hraji pro zábavu, nikoliv pro povrchní příběh z porna;)

          P.S: Taky řešíš příběh u porrna a ptáš se, proč se na konci nevzali? Stejný smysl má asi obhajoba "příběhu" v LoL či Dotě.
      • Kr.Pa
        *Každý šampión má příběh: http://cs.leagueoflegends.wikia.com/wiki/Lucian/P%C5%99%C3%ADb%C4%9Bh
        *LoL se odehrává na kontinentu Runeteraa, kde jsou ostrovy a městské státy, o každém si můžeš počíst, každé město se postume času rozvíjí a má spojitosti s hrdiny: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Demacia
        *Celou dobu hru provází Journa of Justice, který svým způsobem odznamuje změny do hry případně doplňuje minulost: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Journal_of_Justice
        *Jednou za čas riot odhalí velké historické události v minulosti, které ovlivnili celý svět: Rune Wars a Frozen watchers
        *Pak s příbehěm jsou provázené i eventy, které ovlivnují hru: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Ionia_versus_Noxus:_Rematch
        *Jednou za čas vyjde mématický patch, kde je tématicky laděn (nový šampión, skiny, příběh, video atd.): http://promo.leagueoflegends.com/en/freljord/

        a co má dota? ani 1/6 !!
        • Pěkně napsáno!
      • Budu reagovat na tvůj příspěvek, jelikož nemáš, ale i máš pravdu. Ztráta peněz po smrti prostě do lolka nesedí. Jde o to, že pokud by jsi toto v lolku zavedl, ubylo by soubojů, dajvování pod věží a tak. Ty píšeš, že hráči za smrt potrestáni nejsou. Al jsou, pokud jsi dobrý hráč, tak si uvědomíš, že pokud umřeš na lajně, ztrátíš tím 2 vlny creepů, což se rovná cca 180 goldů, jelikož enemy ti pushne lajnu (což samozřejmě hráči na low wlo nedělají). Samozřejmě on na tom netratí nic, Tudíš enemy dostane 300 goldů za tvoje zabití, plus expy a goldy z creepů, a ty nemáš nic ;-) Jsi potrestaný celkem brutálně.
        Ano mág tě zabije celkem v pohodě, když máš 2k života, ale žádný magic resist. Pokud jsi tank, stakuješ si právě armor a magic resist. K čemu ti jsou životy, když mág nebo adc nemají zredukovanou dmg, kterou ti dají? Pokud máš Morgana jak píšeš, s 3k hp, je ti to houby platný, protože stejně žádnou magic resist nemáš, to samé s armorem. Jseš papír, jdeš dolů na pár ran od adc a musíš vědět, jak za ní hrát, je to o skillu. Zde opět nemáš pravdu.
        K tomu junglení se vyjadřovat nebudu, nevím jak to funguje v dotě... ale, kde proboha v lolku máš pomocné hp pro junglery? To jsi si musel splést ;-)
        Banování v lolku je uděláno normálně, žádný debilní systém. Jsou champové, za které prostě nechceš, aby enemy hrál, tak uděláš click a jeto. Nevim co je na tom nebilního. Mluvíš o banech kassadina, ok, ten už je sice celkem nerfnutej, ale pořád je dobrej od midgame, pokud ho nepřeválcuješ na lajně. Proto se banuje, s pár itemama ti dokáže zabít adc, umí se portovat každý 4 sekundy. Fakt nechceš aby proti tobě hrál... Malph, no řekněme, že toho už jsem dlouho neviděl zabanovaného, nevim jak to je na low elo.
        Dotu jsem hrál a jak jsem psal níže, pro mě to je nuda. Určitě bych názor nezměnil ani po odehrání několika desítek hodin. Prostě je to pomalejší a utahanější než lol. Ale zase to baví jiné lidi... Ano, v lategame jsou mágové dost silní, ale to se mi právě líbí na lolku, že si navyšeuješ dmg abilit. To mě už od začátku sralo v dotě (mám namysli původní dotu), kdy prostě spell nemohl dát víc dmg.
        S těma wardama máš pravdu, jak jsem také již psal v příspěvku pode mnou, jsou všude, nic nestojí a odpadá moment překvapení. Osobně mi asi tento prvek na lolku vadí nejvíc, není problém si i za junglera koupit wardItem (který ti mimochodem dá o 360 hp navíc) a wardovat si mapu...
        • Veskoslav
          No ale pořád to máš ohledně smrti v Dotě horší. Nejenom, že ztratíš prachy za creepy, ale i za smrt. Výhoda je možná v tom, že se můžeš vykoupit, což ale stejně má cooldown jak prase (5 minut) a bez peněz se sotva vykoupíš a jsme zase na začátku. LoL a Dota jsou sice oba žánry MOBA her, ale v důsledku jsou to rozdílné hry, které staví na odlišných principech. Dota mi přijde více propracovanější na spolupráci a pakliže neumíš daného hrdinu hrát, tak ti nepomůžou ani sebelepší předměty. Dále nafeedovaný hrdina je v LoL a Dotě rozdíl, protože v tom LoL není zase takový problém smrt a za 10 smrtí nejsi v -3000 průměrně (záleží na levelu).

          Pomocné hp u LoL. No špatně jsem to napsal. Já nevím, jak se to jmenuje to, co ti pomáhá regenerovat HP, nechtěl jsem kvůli tomu zapínat LoLko. Tudíž moje chyba. A je mnohem snažší mít na obnovu many+životy a farmit si než v Dotě muset mít předměty na HP i manu. V tom mi přijde LOL poněkud jednodušší. A s tou Morganou pravda, ale nikdy se neženu dopředu. Od toho tam mám své lidi, aby se postaraly právě o ty, co mě mají sundat nejsnáze. Je to spíše support a pouštět se do bitvy, tak jak píšeš, jsem papír, co jde dolů rychleji než kalhotky nadržené sedmnáctky.

          A banování mi vadí z toho důvodu, jak jsi psal. Že ti hrdinové vadí či proti nim neumí hrát. Pak ti hrdinové prostě nemusí být ve hře vůbec, protože si někdo řekl, že jsou takoví či makoví a jdou ven. Proto mám raději systém výběru hrdinů v Dotě (osobně jezdím Random, Výběr ze tři).

          A dík za ten lektvar. Myslel jsem, že mám blbé a staré informace.
      • Bohemund
        Předem chci jen říct, že jsem hrál jedničku asi čtyři roky, takže Zeuse, Pugnu atd. mi vůbec nemusíš připomínat, sám jsem za ně často hrával. Jenomže stačí pár itemů a jsou vycountrovaní, třeba když hraje pugna proti pár stunům, tak je prostě v p*deli. Já vím, že je třeba ta palice, co po aktivaci chrání před kouzly (jméno už si nepamatuju), ale ta je drahá.

        Já o dotě neřekl, že je nudná, něco jsem se ji napařil. Jinak tím příběhem jsem myslel hlavně ty vztahy jednotlivých hrdinů(a jejich vzájemné interakce, když se potkají přímo ve hře), jejich původ a jak se do té ligy dostali atd.. jinak příběh v takové hře samozřejmě moc asi nejde :)

        K těm neviditelným jednotkám.... v LoL to prostě není tolik op abilita jako v dotě(když si vzpomenu na rikiho), většina herů, co ji mají, se prostě nehrajou. Mnohem víc se hrajou hrdinové s cc abilitama. Jinak ten elixír, kterým můžeš vidět neviditelné už je dávno zase zpátky tak jak byl, tedy po smrti ho ztrácíš.

        Jinak jungle se už možná začíná hrát v Dotě 2 ale v jedničce se teda rozhodně nehrávala. Pár jedinců to dělalo a byli za exoty a nooby, moc dobře si pamatuju ty hejty. V LoLku je to ale přímo pozice a dělají se na ně přímo herové, stejně tak jako support atd. Každý musí znát svou roli a plnit si ji.

        Na závěr chci jen říct, že hlavně srovnávat Dotu a LoL je blbost. Dota je matka všech MOBA her a LoL je její odklon, který si z ní bere jen základy. Je to to samé jako srovnávat Baldurs gate a Diablo.
        • No já bych ještě doplnil, že co se týče toho příběhu, tak bych řekl že obě hry jsou na tom tak stejně. Našel jsem fóra, kde se vztahy mezi hrdiny zabývají a rozhodně bych neřekl, že Dota 2 je s příběhem nějak slabší než LoL. Myslím, že právě ta vzájemná interakce mezi hrdiny a příběhy každého z nich tvoří samotný příběh. Samozřejmě o obou her není na prvním místě.
        • Problém se stuny mají všichni hrdinové. Jak melee, tak ranged a magics. Jak supporti, tak carries. Řešení? BKB. Je chybou ostatních, že upřednostní dmg+ předměty.
        • Ta co se týká hrdinů s neviditelností atd... tak záleží hlavně na supportech jak se k nim postaví, kupovat wardy, dust, gem.... A to je zase o týmu, hrát týmově je základ. Pokud support na lajně kupuju wardy atd... tak si hrdina jako riky, nebo bounty ani neškrtne.
          Proto hraju Dotu 2, tam hrozně záleží na tom jak hraje tým.
        • Ne, oracle elixír na odhalení nev. objektů a jednotek v lolku po smrti nesztratíš. Prostě má pevně dané trvání (snad 4 minuty) a i po smrti je stále aktivní. Osobně tuto mechaniku nechápu, je to hrozně "easy".
        • Veskoslav
          Promiň s tou nudou jsem si tě spletl:) Omlouvám se. Je pravda, že v Dotě se to moc nejelo. Možná tak 2-3 hrdinové. Ale to bylo spíše tím, že ono se to podle mě v jedničce ani nevyplatilo. A jungler se navíc musí umět hrát. Osobně umím pouze za Propha a Lifestealera, zbytek mi absolutně nejde a když nemusím, tak nechci jet. Dík za upozornění k tomu lektvaru v LoL, měl jsem staré informace, je dobré vědět, že po té lavině nadávek atd. to Riot zrušil. Jo jo. BG a Diablo. Oboje RPG a přitom tak rozdílné hry:)
    • Příběh v LoL jako arguemnt, na to mužu jenom říct LOL
      • Bohemund
        Je rozdíl mezi argumentem a mezi mým zdůvodněním, proč se mi LoL líbí.... ach jo chlape
    • pavel.sterba1
      Hmmm junglovat se da i s Rubickem, kdyz na vec prijde. Nevim vyhral jsem hry i za stavu 0-4-1. Staci se dat do kupy a nezoufat si a nevzdatavat to. Nejhorsi je, kdyz nekdo parkrat umre a zacne brecet GG a ze team stoji za h....o
    • LoLko sem nehrál, nemam ani v plánu, ale co se Doty týče, junglerů je tam hromada.
      I v Dotě je v late game mag dost nebezpečný. Pokud se mi daří např. za Zeuse, nebo Crystal Maiden, tak v pozdější fázi hry má proti mě málokdo šanci. Stejně jako třeba když hraju za nějakýho supporta, Warlock, Dazzle.
      Pokud je v Dotě nějakej nováček, neni nic jednoduššího, než si dát hru s boty.
      A co si napsal o tom příběhu, jako bys popisoval Dotu. Každej má na pozadí nějakej svůj příběh, ale to je u MOBA her asi to nejmíň podstatný.
    • Jeden feednutý hráč ti málokdy vyhraje celou hru. To by musel být tým proti kterému hraje opravdu plný neuvěřitelných lam. Junglerů je v Dotě fakt hafo - Enigma, Lycan, Batrider, Axe, aj. Podle mě právě proto, že ztrácíš peníze za smrt je Dota těžší než LoLko, navíc to lidi nutí přemýšlet a nevrhat se všude 1vs5 a tak. (I když to i tak dělají) A Dota má taky svoje lore a dovolím si tipovat, že i propracovanější než LoL, ale tím si nejsem jistý, třeba je na tom LoL ohledně lore líp.
      • Kr.Pa
        Rovnou ti reknu ze Dota nema dobre ani propracovane lore
        • To je solidní přiběh pro hru jako je Dota - která by se vlastně obešla bez něj.
          A co příběh dál rozvádí jsou lore jednotlivých hrdinů, kteří mají svůj příbeh a při samotné hře spolu komunikují dávající další střípky.
          Ukážu příklad, Elder Titan (protože se váže asi nejvíce k backstory celé hry)
          http://dota2.gamepedia.com/Elder_Titan
          Jeden z titánů, prapůvodní rasy schopné kovat realitu a tvořit tak světy. A ne jen tak ledajaký, byl to právě on kdo vytvořil svět ve kterém se dota odehrává. Vždy se snažil vytvořit něco nového, zlepšit sebe a svůj svět. Zacházel dál něz ostatní titáni a to se jemu a jeho světu stalo osudným. Roztříštil sám sebe a něco ve svém světe, něco co mělo navždy zůstat spojené.
          "In honing his skills, he shattered something that could never be repaired, only thrown aside. He fell into his own broken world, a shattered soul himself."
          Jestli si četl lore celé hry tak ti už musí dojít co to bylo, ale samozřejmě pokud budeš zkoumat hlouběji dozvíš se to

          http://hydra-images.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/8/86/Elder_respawn_13.mp3 ( I dreamt of a world where the Mad Moon still shone. )
          http://hydra-images.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/0/09/Elder_rare_01.mp3 ( The Mad Moon rises unbroken above a fledgling world… but only in my dreams. )
        • Co si pamatuju tak je zhruba takové:
          Před dávnými časi existoval kolem planety další měsíc - Mad moon. Původně zachycený planetou bezcílně putující vesmírem, vězení sdílené dvěma opozičními silami. Mad moon rotoval kolem planety po staletí, její obyvatelé již zapoměli že někdy existovalo nebe bez něj. A tehdy se stalo něco co nikdo neočekával, Mad moon se roztříštil a jeho úlomky dopadli na planetu, přinášející skázu v místech dopadu, ale i něco dalšího - horšího - dvě síly konečně volné. Radiant a Dire.

          Obyvatelé planety se časem kolem úlomků usídlili a ti co tak udělali pocítili že se s nimi a jejich okolím něco děje. Okolí Radiant začalo kvést, nové stromy, rostliny o síle a zdraví které nikdo nikdy neviděl. Opačně okolí Dire začalo uvadat, podzemní láva se drala na povrch a krajina se projevila v pustinu. Co se lidí kolem Ancientů týče, jejich osud byl stejný na obou stranách. Nejprve posílené zdraví, delší životy, větší síla a nakonec totální kontrola. Oba kmeny byly zotročeny silou ancientů, nuceni vrhat se na opoziční kmen - opoziční Ancient bez rozmyslu či strachu, nuceni pokračovat nenávist která mezi silami existovala od počátku věků.

          Jenže nikdo nebyl schopen vyhrát, síly ancientů a jejich kmenů byly vyrovnané, potřebovali posily. A tak začali svoji kontrolu rozšiřovat po zbytku světa i mimo něj. Snažili si najít silné jedince kteří by mohli vést jejich armády, jedince dostatečně silné odolávat přímé kontrole Ancientů. Museli tedy použít jiné, více nenápadné, metody kontroly. Uplácení, slibování, vyhrožování - na každého platilo něco jiného a na koho Ancienty zaměřili svoji snahu nakonec dorazil, stávající se služebníkem Ancientu, stále se svobodnou vůlí, přesto neschopný se od Ancientu odtrhnout směřující ke svojí pomalé skáze - vítězství.
          • Kr.Pa
            to je vse? to je fakt hodne ...
      • Furion je taktéž výborný jungler, i Enchantress která může od 1. levelu ovládnou creepa
  • Ok, přispěju do diskuze svým názorem. Hraju lolko snad už třetím rokem s občasnými pauzami (nyní jsem plat I), ale to co se teď děje v lolku je humus. Již delší dobu sleduji, že i přes jednoduchost, kterou se lolko celkem vyhupuje nad dotu, vývojáři stále pokračují v zjednodušování celé hry. Uvedu pár příkladů:
    - wardy, jsou levné, od doby, co existuje wardItem, tak jsou de facto všude a je pro tým velice malou finanční zátěží wardovat alespoň půlku mapy. Tudíž jsou wardy všudypřítomné a odpadá tak efekt překvapení nebo gangu (ve většině případů...)
    - oracle elixír: stojí 400g, to už je celkem dost. Jenže co vývojáři neudělali. Dříve jeho účinek po smrti hrdiny odezněl, nyní stále trvá, nějaké 4 minuty tuším. Tudíž je snadné wardy zlikvidovat. Bohužel, pokud nepřátelksý ward naleznete, je také snadné ho nahradit (viz. bod výše).
    - další věc např. trinity force. nyní již nezpomalí obránce, ale zrychlý útočníka, tudíž má obránce více času na útěk...

    Ach jo, lolko byla tak výborná hra. Před týdnem jsem přestal hrát, prostě mě to nebaví. Na gangy se ani nevyplatí chodit, pokud nemáte alespoň champa s gapcloserem... To je další vec, z league of legends se stává liga o tak 30 champech, kteří se hrajou stále dokola. To mě tak sere. V každý pitomý hře je Jarvan, Lee, Zed (ano každý z nich má gcl.)... žádná variabilita...

    Co se doty2 týče, zkusil jsem si a rychle jsem dal pracky pryč. Dota je na druhou stranu příšerná nuda, hra je pomalá, utahaná a vyloženě mě nudí. Ale co si z té nabídky MOBA he vybrat?
    • LoL jsem nehrál, ale Dotu2 ano. Nuda to opravdu není. Prvních pět minut, kdy se "lajnuje" možná pro někoho ano, ale starat se o kvalitní last hity, deny kills a zachovat si HP z všudypřítomného harassmentu, to opravdu není nuda a vyžaduje to um a rychlost. Po této době se hra mění naopak v rychlou taktickou akci, kdy můžete buď steamrollovat nepřátelský tým, pokud u vás existuje kooperace, nebo se naopak snažíte o odvrácení konce. A i ty hry, které jsou vyrovnané jsou nervy drásající chvíle, protože vyhrát může kdokoliv a stačí jedna větší chyba a je vymalováno.:) Navíc použitelnost všech hrdinů je parádní věc. Ano, někteří jsou více a jiní méně, ale pokud se správně kombinuje, použitelní jsou opravdu všichni.
    • Bohemund
      U trinity force byla JISTÁ ŠANCE na zpomalení, takže pokud měl člověk smůlu, nemusel zpomalit vůbec.

      Ward item má kapacitu jen tří wardů, to opravdu nestačí, na profi pokrytí mapy jich potřebuješ alespoň 10 aktivních. A 75g za ward je adekvátní tomu, že support nemá příjem z farmy. A pokud jsi byl plat. 1 jak říkáš, tak přeci musíš vědět, že supportů, kteří poctivě wardují, je jako šafránu.
      • No na plat 1 jsou hráči už celkem dobří a vědí, co od nich tým očekává. Tudíž zde supporti hrají to co mají a wardují mapu.

        U trinity stačilo zasadit 3 rány a měl jsi jistotu, že enemy je zpomalený (tuším, že šance byla 30%).

        Ward Item má kapacitu 5 wardů. Ale jen tři můžou být aktivní. Tady nemáš pravdu. Na pokrytí mapy jich nepotřebuješ 10, ale 5. To jsou ty nejzákladnější, potom můžeš přihodit na jiná místa, aby jsi zvýšil svoji mapAwerness. 75g je možná adekvátní pro supporta, ale ne pro ostatní 4 hráče týmu. Prostě je to levný, každej si na lajnu koupí alespoň 1 ward. Naíc když i jungleři si staví warItemy, máš ty wardy opravdu všude.
        • Bohemund
          Na pokrytí mapy potřebuješ 10 wardů. Jmenovitě baron, dragon, naše red, naše blue, jejich red, jeich blue, pak min. další dva do jejich a naší jungle. Např. kvůli Twisted fate, pantheon. gangům apod. Taky se např. dávájí k těm zdem od báze, když už se tam defuje. Já vím, že je tolik wardů málo kdy ve hře, ale tři prostě nestačí. Map control vyhrává hry.

          Jinak já samozřejmě vím, že kapacita je pět a tři můžou být položené, jen jsem to špatně pojmenoval, to jo.

          A máš to pomýlené s těmi procenty, protože těch 30% je myšleno na jeden zásah, takže každý zásah jsi měl šanci 30 ku 70ti, že zpomalíš, nehledě na to, kolikrát jsi ho hitnul.
          • Napokrytí mapy potřebuješ 5 wardů. Baron, drak, tribush na botlajně, ward u wratů a ward na opačné straně od wraitů... to je základní mapcontrol, máš owardované všechny průchozí cesty.

            S tím trinity jsem se asi zmýlil, nicméně bylo stále lepší, když jsi protivníka zpomalil nž zrychlil sebe (můj názor).
    • Kr.Pa
      Víš, jenže když vezmeš šampióna, který se nehraje a lidi jej neznají, tak s ním můžeš hodně uspět - lidi jsou blbý a neví co proti němu dělat.
      • Nemáš pravdu. Někteří champové se prostě nechodí do současné mety. Jiní jsou prostě slabí, nemají žádný escape mechanismus atd... *9* Existuje prostě pár hrdinů, kteří jsou buďto trochu buffnutí, nebo mají gapclosery, popř. nějaký druh untargetable (fizz ,zed, elise). Proč myslíš, že 2 nejoblíbenější jungleři mají gapcloser? j4 a leesin? protože jsou všude wardy a takový udyr by k enemy ani nedoběhl... tahle hra už umírá a doufám, že se co nejdřív přestane hrát. Je celá akorát dokurvená.
    • Veskoslav
      Souhlasím až s koncem ohledně Doty. Mě zase přijde nudné LoL. Právě kvůli tomu, že stejně používám jenom 2-3 hrdiny a zbytek, co mám rád a chtěl bych hrát, tak neberu buď Bann (Shen či Morgana) nebo mi začnou nadávat do noobů (Temmo, Shaco). A proti sobě pořád ti samí a to je teprve nuda. V Dotě se mi nestalo, že by 2-3 hry byly více jak jeden hrdina stejný jako minule. U LoL je to pravidelnost.
      • Bohemund
        Tak jako Morganu jsem neviděl bannovanou snad nikdy, a to hraju LoLko od začátku :D
        • Morgana se banovala dost v sesion2... teď už jsou ve hře o dost lepší mid champové. Navíc morganu už nesedí do současné mety, kdy se tolik nefarmí, ale mid lajna chodí na gangy. S morganou toho moc negagneš.
        • ale jo, banuje se.

          každopádně ty Bany vekoslave jsou na low-mid Elo, high elo má trošku jinej styl banování.

          Sort Ban rate

          http://www.lolking.net/champions/
      • chlapče zase meleš z cesty *3*
      • jn, v dotě to je pěkně různorodý :) no ono záleží, na jakém elo hraješ. Zhruba tak co 200elo rozdíl, to jiné bany ;-) Ale ta nerůznorodost a nebál bych se to nazvat i nevybalancování hrdinů už mě fakt sere (co jsem se i naposled díval na stram z turnajů, tak týmy si pickovali stejný champy i 2 hry za sebou, děs tohleto). A nejsem jediný, spousta hráčů a kamarádů, s kterými jsem se bavil, to také takto vidí. Stalo se mi, že jsem pařil třeba 3 dny, ale další den už jsem prostě neměl chuť tu hru ani zapnout. Beztak lolko půjde za chvíli do kytek a začne se hrát něco jiného :)
    • Pravdu díš.

      Je všude přewardováno, takže si už moc nezahraju ani Evelynn. Každej novej champ má gapcloser (zdravím Zaca), champové se moc neměněj a když chceš hrát někoho nehranýho (hraju Urgota), tak tě posílaj do pdele.

      Nová trinity je sranda, hraje jí snad každej, protože je teď fakt silná. Ten Sheen dává děsný pecky.

      Ale stejně tu hru mám rád a hrát jí budu.

      Oracle je fail, má trvat max minutu.
  • Well played!
    Ale jinak ve zkratce páč diskuze pod mobama jsou plné odpadu.
    LoL má u mě velké mínus páč je tam jen pár hrdinů odemčených, v Dotě jsou všichni hned od začátku pro každého dostupní. Pak je tam plno rozdílů ktéré dělají obě hry jinými ale nemůžu říct, která je lepší.
    MOBA je žánr jako každý jiný. Klidně si můžete honit ptáka jaké máte micro v SC2, ale MOBY jsou těžké v uplně jiných kategoriích(znalosti jsou velmi důležité=ve hře se potkává ohromné množství faktorů, rychlé reakce a kreativita s jednotlivými hrdiny, poziční hra, mnohem víc strategií jak zvítězit a hlavně kooperace pěti lidí to ve strategiích nenajdete...). Jasně strategie jsou takové šachy mezi hrami a rozhodně jsou asi těžší ale to je asi tak vše. To bych mohl říct že fps jsou odpad..."jen střílíte a chodíte a stačí mít rychlé reakce". Takhle by se dalo popsat hodně žánrů. Další důkaz je to, že musíte hrát neskutečně dlouho abyste se dostali na top úroveň.
    Nejhorší věc je komunita, není to až zas tak zoufalé, ale kdybych měl hru recenzovat tak za ni uberu tak jeden dva body.
  • http://www.youtube.com/watch?v=ffnTeZBXgYU
  • Kr.Pa
    Měl by jsem jeden dotaz na Dotaře a stream: furt platí ta ochrana, že když nemáte koupenou žádnou hru, máte omezené možnosti ve steamu/free hrách? Dopadá to omezení i nějak na Dotu2 ?
    • Veskoslav
      Neplatí:)
    • řekl bych že ne, teď jsme to instalovali u kamaráda i se založením komplet nového steam accountu a šlo to v pohodě
  • Krátké, výstižné video jak na to http://youtu.be/mbcmMFsmrqY howgh
  • Valve musí rychle dodělat AI pro všechny boty a zavést systém kdy za hráče co leavne přebere kontrolu Hard AI, nebude to dokonalé, ale aspoň něco, ideálně taky zpřístnit postihy pro leavery, klidně 24h ban pro lidi co leavnou hru víc než 3x za den
    • MM v dotě ti hází do hry se stejnýmá lidma jako jsi ty tzn. jsi low tak máš leavery. Nemůžeš leavnutého člověka nahradit botem, protože kdyby hráli nováčci a jeden leavnul tak by je hard bot rozsekal :D
      • jasně já začal hrát dvojku docela nedávno a ještě hrajem hlavně custom hry s kámošema jako náhradu lanky, public mám odehraných jen cca 30 her, znamená to že každý kdo s hrou začíná se musí prokousat odpadem trollů, leaverů a rusáků v nízkých ligách? to není moc dobré, měli by jim udělat samostatnou scum ligu kam by tyhle mistry přesouvali, ne je nechat hrát proti začínajícím hráčům kterým zkazí první dojem
        • Veskoslav
          Ne. Jenom k Tobě dává hráče s +- stejným počtem zápasů a poměrem vítězství. Ale jakmile by jsi začal hrát s prominutím jako prase, tak tě přehodí do sekce s nižší prioritou.
          • jo tak, časy připojení mám celkem dobré takže zatím asi pohoda, snažim se hrát pro tým, neleavuju, nosím u sebe porty, healuju kámoše, kna začátku kupuju kurýra a zodpovědně se účastním všech ganků tak by to muselo být nějaké spiknutí :D
    • Asi hraješ v nejnižších MMR, protože ve very high jsem nepotkal leavera takpár měsíců, idiotů, kteří feedují nebo dělají naschvály ano, ale leaveři ne.
    • Včera vyhraná hra 4v5 díky tomu že Tidovu ultimátku jsme mohli použít kdykoliv jsme potřebovali. Kdyby to řídilo nějaký podělaný AI tak pochybuju že to vyhrajeme takže ne děkuji.
      • no ale v kolika případech tohle máš, potřebuješ někoho kdo zvládne ovládat druhou postavu, potřebuješ aby ta postava měla něco jako obří AoE šplouchanec který hodíš a nemusíš se starat a potřebuješ aby se před tím než leavne trochu vyleveloval a nakoupil itemy, protože když pošleš do lategame hrdinu s 800hp tak akorát bude víc feedovat
    • Veskoslav
      Stačí nahlásit a za 3 úspěšná jsi ihned přeřazen do sekce s nízkou prioritou, kde jsou stejní lidé jako ty. A pak klidně čekáš i 20 minut na zápas, protože systém vyhledává podobné lidi k Tobě. A co si budeme nalhávat, mnohdy prostě tu hru člověk opustí kvůli debilitě týmu, kdy je člověk schopen feednout někoho během 5 minut, tak to nemá pak už cenu, když vidíš, že má megakill a je teprve 5. minuta zápasu a další dva jejich už jsou na killing spree a ty jsi sám na středu ze scóre 0-0-0. Z cca 500 zápasů jsem takto opustil slovy 8. A 5 krát jsem opustil já zápas, protože jsem byl hlupák, špatný výběr hrdiny a špatný herní styl způsobil, že jsem měl někdy v 10. minutě 0-6-2 například. A je lepší to leavnout a být potrestaný a zbytek opustí o 5 minut později, než se trápit dalších 20-30 minut. Tak 50 zápasů někdo leavnul a zbytek se dohrál naprosto normálně. A LoL má jiný problém, nejenom nesmyslné banování hrdinů, kdy tak 1/3 zápasů ani nezačne, protože to někdo leavne kvůli tomu, že jeho hrdinu si už někdo vybral či ho vybanoval, ale mnohdy jsem dostal ban ne vlastní vinou, když hra prostě během dne vypoví službu a nebyl jsem sám. Navíc systém reportu, kdy je 50 důvodů na nahlášení nahrává lidem, co to nahlašují z nudy a z toho, že neví, co by ještě nahlásili jako prohřešek.
      • Naprosto souhlasím s kolegou, co kritizuje leaving. Pokud je hra beznadějná, není problém počkat u základny. Obvykle tohle dělají pak skoro všichni. Pokud vás někdo drtí, tak hra opravdu nebude trvat dalších 20-0 minut, ale třeba jen pět nebo deset... To se pozná při špatném lajningu... A pokud to zmastíš brutálně ty, neznamená to, že ostatní to zmastí na lajnách také... Když si dva slušně sehraní hráči začnou vybírat chytře cíle, obrat hry není výjimečný. Takto jsme prohráli hru díky jednomu hráči, kterého měl opoziční tyým a vynadaval si nás všechny.
      • Nesmysl, pro umyslne leavnuti neni zadna omluva. Ani ze mas spatneho hera a kazis to ani to, ze nekdo druhy feeduje.
        • Veskoslav
          Není omluva? Takže máš dalších X desítek minut ztrácet čas v předem ztracené hře, když vidíš, že všichni okolo z tvého týmu umírají a i když nakoupíš wardy, hlásíš chybějící hrdiny, tak přesto prohráváš během 10 minut 0-20? To není důvod pro leavnutí? Aha, já vím, někdo je masochista a má moc času na to, aby se díval na decimaci týmu:) Já tolik času nemám a raději riskuji, že budu přeřazen do her s nižší prioritou než "vyhodit" dalších 30 minut herního času. Navíc většinou v těchto případech to opustí první feeder.
          • Srry, nebudu to cist cely, ale pro leave neni omluva. Kdyz to nebavi Tebe, neznamena to, ze to nemuze bavit ostatni hrace. Nehrajes to sam, takze to svym nazorem nekaz ostatnim. Oni taky nemusi mit tolik casu. Pokud jdes hrat, mel bys pocitat s jakoukoliv variantou a prijmout ji, jako ji prijimaji ostatni. Tohle neni naskriptovanej singl.
            • To nebylo mireno (jen) proti Tobe... Kazdopadne na leave neni omluva. Dota trpi efektem snehovy koule a s tim to vsichni hrajeme. Nikdo neni zvedavy na genialniho analytika, ktery v 15min odhadne feednutyho Ursu a leavne "pac to stejne nema cenu". I kdyby to melo bavit jen toho Ursu, je slusnosti vydrzet, protoze na zacatek jdete vsechni do hry s cistym stitem a stejnymi moznostmi. Kazdy sve hry strujce :)
            • Veskoslav
              Co tu s prominutím mektáš o morálce? Nejprve moralizuješ, když se tady nadává na Rusáky (což nadávají absolutně všichni od Poláků až po Němce či Američany) a teď do toho pleteš morálku? Vzpamatuj se proboha. Já jsem vysvětlil, kdy opustím hru a to se děje opravdu jednou za uherský rok. To s nějakou morálkou nemá nic společného, tak nevím, co to sem cpeš....
            • Kr.Pa
              Veskoslav a jeho morálka... žádná.
            • Leav v dotě přesně 0, v Honku max 3 z 200 v lolku možná 15 z 2k.
            • Veskoslav
              No já za posledních 200 her ani jednoho. Tudíž pokud je máš, tak sám jsi opouštěl či jsi byl hlášen za prohřešky;) A 50%? To je lež. Pakliže je půlka tvého týmu neschopná a jejich jsou 2-3 už slušně feednutí, tak by se musel stát zázrak. v LoL možná, tak není systém ubírání peněz za smrt, nemusíš si neustále kupovat porty, lektvary a podobně. Ale v Dotě určitě ne. Pakliže máš 0-8-0 a další dva podobně, tak je to prohraná hra. Nemají peníze, levely a předměty a bez toho se to nedá vyhrát. V LoL defacto můžeš chcípnout 20krát a přesto si pak koupíš dobré věci. To v Dotě nejde.

              A LoLko má nejvíce leaverů, co jsem kdy viděl a měl možnost vidět. 50-60% ranked her skončí dříve než začne, protože to někdo prostě opustí. A musíš opět čekat na další zápas a pořád dokola. Pakliže se ti Dota zdá, že je hodně leavnutých zápasů, tak v Lolku jsi se z toho musel zbláznit. Z posledních 20 zápasů jsem nedohráli do konce ani jeden. Většinou hlasování o ukončení z důvodů leavnutí hráčem.
            • No, na lolku přes 2000 her, honko to bylo 350+ a dota nwm tky tak. Prostě jsem psal že se dá vahrát 50% předem prohraných her, mám s tím vlastní zkušenosti. Navíc ignoranty můžu čekat v MULTI playeru... Prostě ze srdce nenávidím leavery, a že jich v Dotě je...
            • Veskoslav
              Proboha.....Když mi někdo dělá neustále KS tím, že zabiju téměř hrdinu, mám půl HP a on přijde a last hit, udělá to 5-6krát a ještě napíše azbukou, tak samozřejmě neopustím. Ale budu pernamentně nasraný a následně ho nahlásím za zneužívání schopností. A překládat? Jsem na servrech, kde je primární jazyk nastavený angličtina, ne nějaké přiblbá ruština, proto mají své "servry", kde je hlavním jazykem ruština. A překládat? Opravdu? Já nevím, jestli jsi tak naivní nebo jsi nikdy neviděl psát rusáky v Dotě, ale překládat je naprostý nesmysl. A pakliže týmová domluva nefunguje a 3 lidi si jedou svoje, nechávají své spoje chcípat, nechávají si prorvat svou lajnu a ještě se diví v azbuce, tak to je důvod. V LoL je "výhoda" Vote, kterou zneužívá tak 2/3 lidí. Když se jim moc nedaří, tak co chvíli otravují s hlasováním. HoN je ještě větší sranda se svým kick systémem. Možná až odehraješ stovky her, tak pochopíš, že ne vždy lze vyhrát s týmem, co je sehraný asi jako Zbrojovka Brno:)


              P.S: Jak ho můžeš ignorovat, když ti třeba píše? To musíš asi v Dotě ignorovat tak 1/3 hráčů;) Ne. Normální Rus komunikuje mezi Rusy azbukou a se zbytkem angličtinou, ten zbytek jsou arogantní lidé, s kterými se nelze domluvit a co si sám neuděláš, tak to nemáš.
            • Samozrejme, ze je pro leave omluva....nez abys vyhodil pul hodiny casu do kanalu dalsim 4 lidem, protoze s tou hrou uz nepujde nic udelat, tak radsi leave. Spoluhraci jsou vetsinou jeste radi.
            • No sorry ale když mi někdo bude psát rusky tak ho ignoruju, popř. přeložím. To jako mi něco napíše, já mu nerozumím, tak leavnu? Hraju jak nejlépe umím, TF tacticy umím a přispůsobím se. Prostě pro mě to není důvod k leav ( jelikož já nikdy nelavuju, snažím se hrát, v Lolku to otočí MF, v Dotě jeden feedlí hero v teamu.
            • Veskoslav
              Ano jazyková bariéra. Nebo ty umíš rusky a umíš číst azbuku? Já ne. A proto se tomu říká jazyková bariéra. A pakliže napíšeš něco anglicky a odpověď je v azbuce, tak to znamená jazyková bariéra ty wtf....
            • Jazyková bariera? WTF?
            • Veskoslav
              Tobě se to nechce číst celé, ale to je možná prácvě ten důvod, proč to nechápeš. Možná, že kdyby sis to přečetl, tak by jsi to věděl....Důvod pro opuštění je, ale to se skutečně dělá jenom v krajním případě. Dotu hraji pomalu už skoro od první mapy ve W3 a za ty roky jsem potkal spousty lidí i typů, snesl jsem si spousty nadávek v začátcích. Ale jestli jsem opustil 1% celkových her, tak je to moc. Dohrával jsem desítky v menším počtu atd. Ale vždy se najde důvod hru opustit. Špatný tým, absolutní nespolupráci a jazyková bariéra jsou některé z důvodů opuštění hry.
          • Problem je, ze to neni o tve malickosti ale o dalsich 9ti lidech a pokud je to tak jasne, tak muzes dat votovat a cely tym se vzda. Leavovat je to nejhorsi co muzes udelat. To by jsi stejne dobre mohl leavovat ve chvili, kdy vedete 20/0 a je prece jasne, ze vyhrajete....prece nebudes dal ztracet v jasne hre. Nebo proste jen neumis prohravat ?
            • Veskoslav
              Vidíš to až moc jednoduše. Mnohdy je prostě lepšá hru opustit při katastrofálním průběhu než dalších 20-30 minut se snažit zvrátit průběh. Není to o tom, jestli jsi srab. Tupce, co opouštějí při prvním zabití nepočítám. Je to hodně individuální a nejde to takto zjednodušeně říct. Mnohdy prostě vidíš, že když máš 2/3 věžek během 10 minut fuč, finanční zásoby tvých spojenců jsou jako platové podmínky v KLDR a ty sám máš 1-1-1 a snažíš se prubnout lane sám a tví spojenci nereagují a navíc ještě řvou rusky a píšou azbukou, tak u takových mě to naprosto netrápí, když to opustím. Nikdy jsem ale neopustil hru bez toho, aniž by zásadně byl rozhodnutý průběh hry. A pakliže jedu občas solo, tak se prostě snažím spolupracovat, nenadávat, i s Rusama se domluvím, protože oni sami chtějí hrát. Ale pakliže narazíš na idiota, co ti feedne Axeho během 5 minut, kdy on je level 13 a my 7. On už má scóre 13-0-2, má už Blade Mail, Vanguarda a dostavuje Vladimira, tak to jde pak těžko. Počkáš ještě tak 2-3 minuty, kdy zabije další 2-3. Prootže má jako support Witche s hromadným stunem+Kinga s luxusním účkem a já jako Viper nemám moc možností:) A to je ten důvod, kdy třeba opustím hru. Nespolupracující tým, naprosto ignorující nákup wardek (1000 jsem vyhodil já, pak jsem se na to vykašlal) či kurýra. Naprosto nespolupracující, dva jungleři, protože se nedomluvili. Tak takovou hru prostě opustím. A je mi to upřímně jedno. Nikdy hry neopouštím, když prohráváme třeba 2-12 a všichni máme +- stejně smrtí, ale jde vidět, že to byla smůla, kdy nepříteli zůstalo třeba 100 hp atd. To nikdy, ale hry, kdy je naprosto k hovnu tým, tak prostě opustím a jede se dál.

              P.S: Kdybych měl mít ban list jako mám v Dotě, tak asi nehraji ani s kamarády:)
            • Myslel jsem ze tam je, ale nikdy jsem se ho nepokusil pouzit. Navic D2 hraju jen kdyz neni dost znamych na D1. Zasada je neleavovat za zadneho stavu, jednak jsem uz vyhral i 3v5 a prohral 5v3. Proste leavujou jen srabi, kterym nevadi, ze ostatnim znici hru. A takove lidi mam na dote1 v banlistu, i kdyby hrali jak mistri sveta. Skoda ze na D2 nic takoveho neni.
            • Veskoslav
              Dat votovat? Co to je? Pokud myslíš hlasování o ukončení jako je například v LoL, tak jsi Dotu asi nikdy nehrál, co?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit