Přejít na výpis diskuzí
První krůčky v Dota 2 očima začátečníka
7.9.2013 | Adam Homola
280 příspěvků
-
Pořád se tu řeší LoL a DOTA2.
Upřímně , jakožto hráči doty2 od její beta verze po současnost, kdy mám za sebou nějakých 2000 herních hodin, mi přišlo LoLko (hráno během 10/2014), jako šíleně nudná hra. S account levelem jsem se dostal na sedmičku, pak jsem musel odinstalovat , to se prostě nedalo. Primárně mě baví support, když jsem si picknul supp a hrál ho, znamenalo to nudu. Prakticky jediná věc co může supp dělat v LoL, je každý 3 minuty rozhodit wardy - tot vše. Žádnej deny, pull neutrálů, nelze ani moc přebíhat mezi linkama, jelikož creepové jsou naprogramování tak, že ignorují hráče a jdou primárně po věži - pokud je věž tedy pod útokem creepů, nelze je odlákat, na věž nelze dát deny, neexistuje teleport k jiné věži (v dote se lze pomocí svitku jednou za minutu portnout k jakékoliv přátelské budově), k tomu všemu ještě jak degen pro každou věc musíte do báze, což v případě tříminutových ward je dost na ho*no, jungle je zbytečně členitá, není v moci jednoho supporta pokrýt bezpečně více, jak jednu linku a nedej bože že po někom chcete aby koupil wardy, málem vás ukřižujou za jeden last hit a měli by kupovat wardy? Asi jsem se nedostal do jiných skupin kde to ostatní dělají ale popravdě jsem tu chuť se tam dostat ani neměl. Chat zas*anej pí*ovinama, kde se opravdu píše "i o odkvětlý kytce v lese" mě fakt vytáčel. V podstatě není v lidských silách reagovat na zprávy v chatu, když se Vám do toho míchá info o tom, že hráč si koupil tohle,uprdnul si támhle,tamhle se neco děje, támhle se něco stalo, táhmle už ani nechoď :D apod. Systém kde si musíte zahrát pomocí startovních "kejdovních hrdinů" tolikrát abyste si vůbec koupili ty "lepší", mě zrovna dvakrát nenadchnul. Grafické zpracování hry, absence atributů (síla,obrat.,inteligence) a další nedodělky už tu probírat opravdu nebudu, většina z ich už stejně byla zmíněna v předešlých příspěvcích.
LoLko je zkrátka stará beta verze něčeho, co mělo být zapomenuto ale nakonec bylo vydáno :D, nesmysly je to prošpikovaný a pro člověka, kterej od hry čeká něco víc, je to nehratelný a nudný. Věřím že pro děti, který chtějí bejt voděný za ručičku a nedokázali by u doty uvažovat a popřípadě si vítěztví raději nakoupí, je to ideální hra, pro mě ne... -
No já bych ještě doplnil, že co se týče toho příběhu, tak bych řekl že obě hry jsou na tom tak stejně. Našel jsem fóra, kde se vztahy mezi hrdiny zabývají a rozhodně bych neřekl, že Dota 2 je s příběhem nějak slabší než LoL. Myslím, že právě ta vzájemná interakce mezi hrdiny a příběhy každého z nich tvoří samotný příběh. Samozřejmě o obou her není na prvním místě.
-
Ahoj, pokud hraješ první hru, nebo první round v lidi vs lidi, tak to dost lidi nakrkne, a je možné, ež někdo i leavne. Tohle se mi naštěstí nestalo. Na druhou stranu pro nováčky určitě doporučuju hrát nejdřív hru s boty pro seznámení. Tan i více platí, že se najdou slušní hráči, kteří nováčkovi mile rádi poradí a nasměrují ho (třeba já :-)). Stačí jen naslouchat. Toto ale platí i ve PvP, zejména pokud získáš vyšší lv. Hráči jsou tam obvykle o to více přátelštější a také neleavují, i když je situace beznadějná. Čas od času se najde někdo, kdo fakt prudí a nutně to nemusí být ani naštvaný skiller, ale naopak někdo, kdo se bezhlavě vrhne do boje, zatímco ostatní k němu nemají možnost doběhnout a pomoci mu. I to se dá překousnout, připadně hodit "Mute".
-
Tak jedná se o fantazy, tak proč ne fantazy názvy. Pro anglána je to prakticky to, co pro tebe ten "Krvavý kámen", což je skvělé jméno pro předmět takové moci. Já s tím obecně nemám problém. Jiní jistě také ne. :)
-
Ačkoliv souhlasím, že třeba onen Level to mohl mít lépe napsané, neznamená to, že vysvětleno musí být vše a všude. Místo několik A4 argumentů v komentáři jste mohl ušetřit 5x více času a napsat kombinaci What are creeps in Dota 2 a jistě by něco vylezlo. Nevím jak vám, ale neustálé handrkování v komentech Vám peníze nevydělá. Navíc jako inteligentní jedinec jste již jistě koukl na YT na video How to play dota in 4 minutes. Je tam nastíněn problém a základní pravidla hry opravdu v pár minutách. Pokud vás zajímají konkrétní postavy, www.dotafire.com je to pravé místo.
-
Zajímá mě to hodně, protože je to k věci a dozvídám se z toho, co mi ta hra může dát. Dík!
-
Naprosto souhlasím s kolegou, co kritizuje leaving. Pokud je hra beznadějná, není problém počkat u základny. Obvykle tohle dělají pak skoro všichni. Pokud vás někdo drtí, tak hra opravdu nebude trvat dalších 20-0 minut, ale třeba jen pět nebo deset... To se pozná při špatném lajningu... A pokud to zmastíš brutálně ty, neznamená to, že ostatní to zmastí na lajnách také... Když si dva slušně sehraní hráči začnou vybírat chytře cíle, obrat hry není výjimečný. Takto jsme prohráli hru díky jednomu hráči, kterého měl opoziční tyým a vynadaval si nás všechny.
-
NZ. Keby ta to nahodou zaujimalo tak, pre mna osobne bola DOTA vzdy fantasy "simulaciou" epickeho vojnoveho konfliktu dvoch stran, ktory trva niekolko dni (striedanie dna a noci). Dve strany spolu bojuju so svojimi armadami (posielaju na seba vo vlnach jednotky). No a do nich po svojom zasahuju hrdinovia, ktori sa pocas tych niekolko dni zlepsuju, az nakoniec dovedu svoju stranu k vitazstvu.
Ked zapnem DOTA, tak sa citim ako Achiles dobyvajuci Troju, alebo Gandalf prichadzajuci na pomoc pri obrane Helmova zlabu. Takto tu hru vidim ja. Vo vsetkych clankoch na internete sa riesi akurat zlozitost hry, hrozna komunita a to, ze je to velka vec. A pritom moze DOTA ponuknut obycajnemu hracovi spustu hodin zabavy s AI protivnikmi, ak ju bude hrat ako obycajnu hru. A ak zisti, ze ho to stale neprestava bavit, posunie sa na dalsi level a zacne riesit tieto drobne nuancie. A ak nie, tak skonci s tym, ze si uzil 20-30 hodin skvelej zabavy s hrstkou vykusanych hrdinov, ktori mu prisli sympaticky. DOTA sa nemusi brat uplne vazne. -
LoL jsem nehrál, ale Dotu2 ano. Nuda to opravdu není. Prvních pět minut, kdy se "lajnuje" možná pro někoho ano, ale starat se o kvalitní last hity, deny kills a zachovat si HP z všudypřítomného harassmentu, to opravdu není nuda a vyžaduje to um a rychlost. Po této době se hra mění naopak v rychlou taktickou akci, kdy můžete buď steamrollovat nepřátelský tým, pokud u vás existuje kooperace, nebo se naopak snažíte o odvrácení konce. A i ty hry, které jsou vyrovnané jsou nervy drásající chvíle, protože vyhrát může kdokoliv a stačí jedna větší chyba a je vymalováno.:) Navíc použitelnost všech hrdinů je parádní věc. Ano, někteří jsou více a jiní méně, ale pokud se správně kombinuje, použitelní jsou opravdu všichni.
-
Problém se stuny mají všichni hrdinové. Jak melee, tak ranged a magics. Jak supporti, tak carries. Řešení? BKB. Je chybou ostatních, že upřednostní dmg+ předměty.
-
Podle způsobů vyjadřování hádám že ti je okolo 15 let, a nikdy jsi nic než public nehrál.
-
Tak oni jsou ty popisy schopností někdy docela dlouhé a když to má člověk číst když už hra běží, tak je vždycky rychlejší to přečíst česky, než anglicky :), toť výhoda češtiny pro nováčky :)
-
zdeeneek: Nepochopil jsi moji pointu. Z toho, že jiní ji pochopili bez nejmenších problémů, cosi plyne, ale protože jsme to doteď udrželi v civilní rovině, nechám to být. Ovšem poznámky o lenosti googlit si nech od cesty; jsem dost starej na to, abych pamatoval, jak Google začínal, a pracuju s ním doteď prakticky každej den. Ale dělám to v práci a pomáhá mi to vydělávat peníze. Kdybych měl rešeršovat všechno, co mě zajímá, nedělám celej den nic jinýho.
-
Overwatch: To už je na jednom každým, co je ochotnej přijímat za bernou minci a co už si raději vygooglí sám. Já třeba tomuhle serveru celkem důvěřuju.
-
Diky za tenhle prispevek.
-
A kdo říká že jen Poláci jsou noobové? Říkám že jich je nejvíce jelikož je Poláci hrajou Lol jako národ nejvíc - více obyvatel, více noobu.... =DD lehká matika.
Nepovyšuju se, sam jak jsem psal se zlepšuju, ale už neprohrávám hry jako před rokem třeba... Já chyby dělám, ale neprohraju hru ( ani že bych feeednul, chybu tím stylem že nepřítele nechám utéct) (a ano zní to nabubřele, ale prostě ej neprhorávám, svou lajnu vyhraju, když prohravám tak si jen farmím, neumírám, říkám na gank, pushnu.) -
A tobě nevadí ta odporná grafika v lolku? Já vim, důležitá je hratelnost a sám hraju pár starých her a nevadí mi to (Diablo II, W3, Baldurs Gate2) ale to lolko se fakt nedá. Vždyť je to hra z roku 2009, ale vypadá tak na rok 96. Ty animace souboje, to je jak Age of Empires, který mělo 20FPS. *7*
-
Ta co se týká hrdinů s neviditelností atd... tak záleží hlavně na supportech jak se k nim postaví, kupovat wardy, dust, gem.... A to je zase o týmu, hrát týmově je základ. Pokud support na lajně kupuju wardy atd... tak si hrdina jako riky, nebo bounty ani neškrtne.
Proto hraju Dotu 2, tam hrozně záleží na tom jak hraje tým. -
Moja prva reakcia na clanok bola rovnaka. A to mam v DOTA 2 odohratych asi 800 hodin, prisiel som si clanok precitat so zaujmom. Chcel som vediet ako tuto hru predstavia sirokej hracskej verejnosti. No ale riesit na 3 odstavce denying... Ach...
-
Jsi otravnej jak svitiplyn...takovej ocasek. Tak jo, nemas ho rad, ale uz to vime a muzes si jit zase lehnout.