Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dotiahnite ich do fightclubu, ak teda budu moct o hre rozpravat viacej a ukazat viacej. Ak nemozu tak to nema vyznam.
    • sry zly tab, malo ist k space engeneers
  • Fakt jsem rad, ze existuji vyvojari jako Rockstar, kteri si vazi svych zakazniku a na konec generace vsem konzolistum pripravi a tak mocne zatahnou takovou party, jako je GTAV. Bylo to uzasnejch nekolik let a uz se tesim, jak se zase potkame na novych konzolich. Je dobre, ze PCpiratez na tenhle vecirek nebyli pozvani a muzou jen smutne cumet za plotem.
    • spis by ses mel zamyslet nad tim ze ti R* ukazali prostrednicek! pac nextgen GTA V neni a kdovi zda bude ja bejt konzolista tak jsem nastvanej ze po tak dlouhem vyvoji mi R* naserviruje omezenou lowres smiru misto aby to vyslo spolu s vydanim PS4 a Xone... jako byl bych hooodne sklamanej, kazdopadne verim ze na PC to tak jako pokazde zase vyjde a budeto mnohem detailnejsi lepsi proste kulervouci a to ze to konzolisti budou mit v zastarele grafice s omezenou dohlednosti a mizernym framerate uz davno dohrane mne nedrti ja si rad pockam *3*
      • :) co bylo s GTA IV nebude s GTA V
        • hlavne dneska uz jsou PC tak moc daleko pred konzolema (dokonce i pred nextgen) ze i zmrsenej port pojede na dnesnim podprumernym PC naprosto v pohode!
      • Z tveho prispevku vyplyva, ze hrajes na PC, takze neznas nic lepsiho, nez krece smrtelne nemocneho clovek pripominajici klikani v forbes...DIABLO III, takze se ani nemuzu divit tomu, ze nevis, jake technicke zazraky Rockstar dokazal napriklad v red Dead Redemtion. Nejsmutnejsi je, ze ti ale vubec nejde o hratelnost, ale slintas tady kydy o grafice. Ubohe.
        • To sedí od člověka, který díky své omezenosti si musel pořídit konzoli, protože nezvládne najednou ovládat víc než křížek, kostičku a trojúhelník. *1*
          • BFG: a ctverecek..
            • :( teda kolecko.
          • To ovládám taky a na PC. Takže, co že to bylo za gumáckou teorii kolem obtížnosti ovládání na jednu platformu? Panáček by třeba chtěl přehodnotit pár svých napresovaných vejplodů, že jo?
            • Však jsem to už tu kdysi kdákal, že ovládám PC pomocí gamepadu - info není novinkou, džentlmeni. Ostatně, je to taková známka nadřazenosti profesionality a vyšší uvažovací mozkové kapacity, takže není se zač stydět.
            • *1* jo to sedi PC bys bez trojuhelniku krizku a packy nedal
            • Pravdu budeš bdít, až ti řeknu, gumáku...
            • Ani ne, to je dokazuje, že mám pravdu, musel sis tu jednoduchost přenést i na PC, jinak bys to nedal. *15*
        • ty jsi nikdy zadne hry na PC nevidel co nebo mas pocit ze PC hry = porty z konzoli vid? chudacku ty musis mit jednoduchej zivot odhadujou ho tak na ctyri tlacitka a packu
          • Kamo, to kvuli me si budes moct brzo zapnout toerrent Wastelandu 2, Project: Eternity, Tormentu a dalsich. Ja se za PC rval, jeste, kdyz ty si tahal kacera. Ja moc dobre vim co je PC hra a proto tady nevlhnu z predstavy upirateni vylepseny PC verze GTA V...
      • a pAk ses probudil a mel uplne poslintanej prst vid? uz jen sedm dni, cum tu dum, tralala...
    • PCpiratez si rok počkají na PC verzi, která bude o 70% míň zabugovaná a bude mít mnohem lepší grafiku.
      • :D :D POZOR! krom zubatych hran na konzoli bych si tak grafikou nebyl jisty protoze to bude vytahovat z konzoli maximum :*
      • Hele aktualizace na konzolích ti nic neříká ?
      • Jako slavit Štědrý den ne 24.12, ale 2.8. To porstě nebude ono. A to ani nemluvim o tom, že pod uschlým stromečkem budou kradený dárky...
        • Kozy
          Takže když hraju Vice City dnes, tak už to není ono? To se podívejme.
        • To jenom konzolové lemry jsou schopni slavit Štědrý den u jejich plastového těžítka...
      • To jo, ale kdo asi za tu vyšperkovanost bude platit, kolego? Já to vidím na propad více jak 70% zisku.
        • Konzolisti to zaplatí a pcčkáři si to pak stáhnou, no ne?
          • To je fakt. Ve výsledku, házet na to bobek - hlavně, že si zahrajeme všichni a pohoda.
  • citacia tiscali : ,,Když se ale podíváme na rozpočet, který sahá do pater několika miliard korun, začínáte přemýšlet, jestli se ten herní průmysl v některých ohledech neutrhl ze řetězu...´´

    NE !!!
    Z řetězu je odrhnute akurat reklamne oddelenie ! To fakt je nutne natrepat vsade reklamu ?
    FUJ a hanba Vam, ste trapny *11*
    • hele, resi to adblock, ja bych bez nej uz nemohl surfovat.
      • du to skusit, kurw@ drat *3*
    • tym myslim reklamu na tistali ! Sak za chvilu tu uz nebudu ani clanky, len reklamy ?
      Ste normalny ? *7*
      • Polacek si musi z neceho platit kurtizany, to neni zadarmo. Me to nevadi, jestli jde o bordel, tak at tady klidne reklamy maji, ale jestli jde o vydaje na rodinu a jidlo, reklamy tady nemaji co delat.
  • Zde je petice na GTA V pro pc http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc, i kdyz nechapu ze vyvojare to stalo ctvrt mega a neudelaj to rovnou i na pc, aby mei vetsi prodeje, sem se fakt tesil na to a ono houby, hlavne ze gta bylo prvne na pc :)
    • A nemáš k dispozici petici proti petici GTA na PC? Hned bych podepisoval.
    • ucho
      ty jsi asi ještě v životě u žádnýho vydání GTA nebyl, co? a nestálo to čtvrt mega... a na PC to rovnou neudělají, aby vydělali víc...
      • ale byl a prave ze vim ze vzdy to jen delaj na konzole nejdriv a je blbost aby vydelali vic, to jako ze kdyz to vyjde na pc tak by nevydelali nebo jak? Praveze kdyby to vydali i na PC tak by vydelali vic :)
        • ucho
          ale oni to na PC téměř jistě vydají, takže ty snahy s peticemi jsou prostě z principu hloupé...
          • Ty to kazíš, doktore...
  • Kýbl hnoje- nebýt těch podělaných konzolí tak si na klikovači nikdy tuhle hru nezahraješ *1*
  • Tak to si stáhnu, ale az bude k dispozici lepsi optimalizace pro PC, nez pri vydani. Ti smejdi se na to zase urcite vykaslou a bude tam fura bugu, glitchu a jinych nesmyslu zavinenych konverzi z tech podelanych konzoli. Aspon ten engine mohli pouzit novy a lepsi, tohle je horsi nez GTA IV enhanced sh|t edition. Nigga style blowup sh|thead hry me moc neberou. Dan Vavra je nejlepsi.
    • Bez domu jsi opily...
    • socka
  • Nech to vyjde aj na PC a kľudne im za to 50€ dám ;) No kupovať to na xbox a potom platiť za xbox Gold membership, aby som sa dostal do multiplayeru je totálna blbosť.
    Divím sa, že ľudom nevadí platiť pri konzoliach navyše ešte aj za to, že ste pripojení na net a hráte coop, MP... to má byť v cene hry a pre mňa je to zlodejstvo.
    • Viď a přitom brečí, když mají u nějaké onlinovky platit měsíční poplatky.
  • a pritom taková pitomost... dan vavra pritom dokaže udelat hru za zlomek te ceny a mnohem lepší
    • Dan Vávra není zdaleka jediný. Ovšem kdyby chtěl udělat takovou rozsáhlou hru jakou je GTA5, tak na ní bude se svým týmem makat tak 25 let
      • 25 let? To by tak odpovídalo době vývoje Diabla 4. *1* *1*
      • warhorse bude mnohem rozsahlejsi nez gta
        • Tys ten první příspěvek myslel vážně? *8* A to už jsem chtěl psát že borci tvůj sarkasmus nepochopili, jejda *1*
        • A teď tu o perníkové chaloupce, jo? Chápu, že jsi z jejich práce hotový ještě dřív než vůbec něco ukázali, já mám Danovy názory a jeho přístup k hrám taky rád, ale tady srovnáváš jabka s hruškama. GTA je megalománská hra, kde se autoři snažili vecpat všechno, co je napadlo, navíc se pohybuješ v obrovském světě bez loadingu - na tohle ti ani CryEngine nestačí.
        • Až bude, tak se rádi přesvědčíme a klidně si to i koupíme, když to bude stát za to. Zatím má ale všude Vávra akorát plnou hubu keců.
  • Miserius
    Předem varuji každého před diskuzí u GTA 5 recenze *1*
    • Keyz
      Na tohle to mít nebude: http://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-57711

      Tam se kupodivu komentuje pořád.
    • Těším se a slibuju si od toho hodně. Sám mám v záloze buď připojení se ke klubu se zaměřením na srdcervoucí filozofický diskurs kolem smyslu finální evaluace, a nebo se opět pokusím duševně povznést a očistit jistý zaostávající tábor a trochu jim zareferovat o mých posledních výsledcích z výzkumu, který jsem příhodně pojmenoval nazval jako škodlivost Diebstahl-fenoménu
    • God-of-War
      Tipuju tak 700 příspěvků.. Většinou ale od trollích dementů.
      • Je vidět, že se v tom už vyznáš. Asi osobní zkušnost. *2*
      • Neboj,taky tam něco napíšu,za dva dny mi už vyprší ban *3*
        • God-of-War
          To sem ani nepostřehl. Pochlub se. *1*
        • Miserius
          Za co ho máš teď? *1*
          • Vyjadřoval jsem se ke vzhledu účastníků GT Academy.Bohužel,cenzor nepochopil,že to nebylo myšleno vážně a dostal jsem ban *1*
  • smejki
    Hmm. Když to bude (pozitivně) vidět, je to dobře. Určitě na tom neprodělají, ale nepřijde mi úplně nejmoudřejší téměř třikrát zvýšit rozpočet, ačkoliv lze očekávat podobné prodeje jako u GTA4. Pokud se nepletu, nejvyšší prodeje mělo San Andreas, takže je zde vidět jistá stagnace. Spíš mi to přijde typický nešvar mainstreamové produkce, který už podlomil kolena THQ, dělá težkou hlavu Squeenixu, EA a určitě i mnohým dalším. Model "hra je úspěšná, další díl musí být větší, dražší a díky tomu musí cílit na širší publikum", mám dojem, se nám nějak neosvědčuje. Jak říkám, neprodělají na tom, ale pokud šlo opravdu o náklady na hru a ne třeba na technologii, která by se v dalších iteracích pořádně vytěžila za mnohem nižší sumy, tak je sakra rozdíl investovat 100mega a vydělat bambilion a investovat 270mega a vydělat stejný bambilion.
    • life28
      Ja tej čiastke úplne rozumiem. Na GTA V pracovala tisícka ľudí, obrovsklé prachy išli do Soundtracku, mocapu, dabingu, marketingu a programovania, čo podľa môjho skromného názoru sú najdrahšie položky, v hre so 100 hodinovou hernou dobou je to adekvátny budget.
      • Já rozhodně očekávám o dost víc jak 100 hodin, protože to by bylo co do velikosti srovnatelné s GTA SA, zhruba tolik jsem totiž potřeboval na 100% dohrání. A pětka rozhodně vypadá jako mnohem větší projekt.
    • Fakt si myslíš, že do toho někdo vrazil pět a čtvrt miliardy, aniž by si důkladně propočetl, jak se mu to vrátí?
      • smejki
        No, ono to vypadá, jako by na chytrý lidí, co se v herním byznysu přepočítali, byla montážní linka :-)
        A neprodělává se jenom na novejch značkách, kde je jasnej risk, že to nemusí vyjít. Ono se prodělává i na zavedených sériích (echm, echm, Medal of Honor, Tomb Raider, Hitman, Dead Space, echm, echm) mnohdy ne pro to, že by byly špatný, ale protože si někdo zas jednou řek "bude to vetší, dražší a lepší" a protože si nějak nezdravě často přání ploděj myšlenky, "prodáme pět mega kopií, ergo rozpočet bysme měli spočítanej" je náhle na světě a všichni jsou happy a myslej si, jak se někdo chytrej a bohatej nemůže přepočítat. A pak se zase přistane na Zemi a ze záznamů lezou veselé dva, tři miliony kopií, za něž se každá střídmější hra modlí. A děje to zas na znova. Dark Souls 2 se po (dvoumilionovém!) úspěchu svýho z "garážovejch podmínek" vzešlýho předchůdce mění na projekt "massive, massive, triple-A, !gunz-blazin'!, widening the net". Je tu větší cílovka? Jestli ne, na kolika kopiích mají bod zvratu?
        Opakuji, že si nemyslím, že na tom prodělají. Ale série GTA se zdá být na vrcholu a nic nenasvědčuje tomu, že by GTA5 prodalo alespoň přibližne tolikanásobně víc kopií, kolikrát narostl od minula rozpočet. Vždyť i Call of Duty, který už přesáhlo hranice herní subkulturní bubliny a hraje ho každej taťka vod vidlí, prodává podobný čísla jako GTA. Kam by chtělo růst? O to jde.
        Dobré je, že zrovna u GTA jsou ty peníze vidět. Otázka je, kam až dovede snaha o "simulaci všeho" celkem jednoduchý fokus, který mi u pětky už vážně přijde trošku rozstřelený.
        • ucho
          smejki, hoď sem prosím info o tom, kolik stál vývoj Tomb Raidera a Hitmana. a když budeš v tom, tak i prodejní čísla. jinými slovy dokaž, že se ty hry nezaplatily... podle mě totiž jako vždy kecáš...
          ono velké společnosti mají spoustu dalších nákladů jinde a potřebují kolikrát od těch her trochu větší zisk (vývoj se zaplatí), aby to pokrylo i další věci, za který firma vyhazuje peníze a mohla dál růst. to že pak prodeje nesplní očekávání ale neznamená, že se na hře prodělává, to znamená, že hra nevykazuje předpokládané zisky. a to je sakra rozdíl...
          • smejki
            fajn klucí, zapomeňte, že jsem něco říkal. kdo má kravatu, se nemůže mýlit a vyvádět koniny. Vyjádření exekutivců, kteří o mnou jmenovaných hrách mluvili a jasně říkali, jaké jsou prodeje a jaká čísla pokládali za úspěch nebo dokonce za break event, si najděte sami. Mě tohle vážně nebaví.
            • Ano, možná se očekává prodejnost, která se nedostaví. Možná. Nevíme to. Ani ty to nevíš. Je to čirá spekulace. Nic z toho nemáš jak dokázat. Ale urážíš se, když je ti to vytýkáno.
            • ucho
              škatulkuješ. samozřejmě lidé s kravatami se mýlit mohou, ale nic není tak jednoduché, jak si maluješ. a tím, že prohlásíš, že se na nějaké hře prodělává, prostě přesouváš problém jinam... to že firma nedosáhne předpokládaného zisku neznamená, že je hra průšvih, prostě jen nedokáže uživit ten moloch a velké firmy prostě potřebují spoustu peněz na další vývoj. tedy maximálně od hry mají přehnaná očekávání, to ale neznamená, že se ta hra nezaplatí a že je to ten rok položí. myslíš, že by se jinak pouštěli do dalšího dílu Tomb Raidera, který teď vyvíjejí? kdyby hra byla skutečný průšvih? ty hry nebyly průšvih, prostě od nich čekali větší prodeje a víc chechtáků.
              a mimochodem to, že tohle vytáhneš u GTA 5, jen dokazuje tvou malou orientaci v herním průmyslu... GTA 5 se bude prodávat rozhodně lépe než GTA 4 a nepochybně se zaplatí.
    • jdi jim to vysvetlit, určite budou radi že jim pomužes vydelat miliardy a vysvetlis jim ze to delaji spatne...
    • God-of-War
      San Andreas mělo 21 mega kusů.. což je taky moc pěkný. A u týhle hry, bych se fakt nebál, jestli to bude vidět. Bude to neskutečná mr*a a hodnocení 10/10 bude lítat odevšad.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit