Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je tu vela postov ohladom toho ze jednotky v rome 2 neudrzuju formu .. mozno je len zle pochopene ovladanie.. podla mna hra rozlisuje dva typy stavu jednotiek... utociace (ked kliknete na nejaku cudziu jednotku k utoku) a braniace, ked s jednotkou bud len stojite, alebo kliknete mimo cudzi oddiel, len k presunu (akonahle vasa jednotka narazi na nepriatela zacne utocit vo forme)..... pri prvom type jednotky stracaju formu, a pri tomto type ziskavaju bonus k vypadu.. pricom v tom prvom k obrane...oplati sa to pouzivat podla toho ake vlastnosti zbierate s armadou, resp. s generalom..
    • Jeste bych doplnil, neni od veci utocit pro CTRL (pomaly krok, at sama AI zrychli na charge). A pak jeste jedna dulezita - dle wiki ne vsechny "utoci ve formaci". Hastati toto nedelaji, ale pozdni rimske uz ano. Je pravda ze jsem si rozdilu moc nevsiml ;-)
      • ehm....třeba takový spartští hoplité, v popisku hry je extra/velmi težká pěchota....hoplitská falanga (zvláště ta seskládaná z "obrněných" hoplitů), je jedna z neůčinějších forem obrané formace, která v dějinách válečnictví existuje - samozřejmě hodně záleželo na protivníkovy a volbě místa boje....např. právě ti zprofanovaní sparťané nosili brnění a štíty tak kvalitní, že např perští lučištníci po nich mohli střílet celej den bez jediného výsledku (obrazně řečeno) jediné místo zásahu zepředu bylo hledí v přilbě a nebo dolů do nohy....ale tady v Rome?? *1* *1* to že se formace rozpadne po útoky i polonahé barbarské pěchoty, která ani není mezi elitními jednotkami je směšné....vlastně jedinou výhodu sparťanů je, že jsou silnější než většina jednotek ve hře - takže jsem ty barbary umlátil meči....super....a to nemluvím o střeleckých jednotkách - neříkám, že prakovníci nejsou účinní, ale vyšší dostřel než lučištníci a to i efektivitou dostřelu?? Nadneseně barbaři odrovnávají elitní vojáky antiky přes půl bitevní mapy kamínkama a to i přes to, že jsou ve formaci falangy....nedej bože aby se ti sparťani do 30 vteřin vzdali - i když jsou to královští sparťané a umřela jich sotva půlka....se*em na odkaz Sparty odhoďte štíty a zdrhejte joudové *1* *1*
        • sv.Georgius
          Nezapomeň že v Rome 2 je Sparta tak nějak uměle vytvořená protože slavné období bylo v 5. století tady v téhle době Sparta byla už na ústupku si vem že když Keltové vyplenily Delfy tak rozsekali Řeky u Thermophyl myslím že tma bojovali i Sparťané a dostali za vyučenou ale to už si nejsem jisty.

          Taky u Sparťanů se stalo že když jim v jedné bitvě prorazili formaci tak utíkali a panikařily jak kdyby zapomněli své válečné umění. *3*

          Ale jinak máš pravdu že v té hře jsou záhadné věci a chování :D
          • No zase já to neberu tak historicky přesně - jako souhlasím s tebou, ale u TW série jsem si zvykl na odchylky - ani mi nevadí je to jenom hra a ke všemu ne simulátor....ale Sparťany jsem použil jako příkladu ;-) Jelikož ve hře jsou stále jejich jednotky silné....navíc co mi vadí, že tam není jakýsi postup s dobou....když už si můžeme tvořit vlastní impérium - tak třeba přejímaní cizích "technologií"....třeba kombinace makedonské falangy s elitou řeckých hoplitů, těžká jízda ala makedonie či posléze parthie a k tomu nějaká těžší pěchota ala řím (jasně to už měli třeba seleukovci v Rome 1....ale měl jsem na mysli i u jiných národů)....já jsem si prostě jenom stěžoval na naprostou neschopnost hoplitské falangy....přestal jsem ji naprosto používat....
        • Tak pozor, prakovníci, zejména ti rhódští, uměli střílet olověné projektily na dvakrát tak větší vzdálenost než perský lučištník své šípy. Navíc mnohem přesněji. Byli to právem obávaní bojovníci ;-)
  • P3RS3CUToR
    Výmluvy na konzolojdu bych nebral. Ovládání se v podstatě moc nezměnilo.. až na lodě. Spíš se projevila Mainstreamovost... Chtěli to hezky zjednodušit po vzoru Civilizace 5. A nasadit nelepší neozkoušený mechanismy.. Ale proč? Když to všechno tak hezky fungovalo v Shogunovi. Ty měli všechno tak hezky připravený z shoguna, že jsem ani na okamžik nezaváhal, že by to mohlo dopadnout blbě. Vše z shoguna bylo krásně připravený... engine.. optimalizace... postup bitev... campain mapa a politika... stylovost ->akorat prehodit do Rome světa.. multiplayer dokonalej... Ale prostě ne. Posun v Total war sérii bych přirovnal asi k Civilizaci IV - V. I tady zatim Rome zaostává... ale za půl roku po optimalizaci a vytuněnejch módech na Roma to bude sedět.
    • Nevěřím, že to celé předělají.Všichni chtěli SHOGUN 2=ROME 2.Asi použili někoho mladého a dynamického s novými nápady a já bych se nedivil, kdyby je to stálo firmu.Hra se totiž přestala prodávat a DLC také nikomu nenacpou, teď ne.
      AI žádné, diplomacie žádná, bitvy žádné, rodinný strom žádný, omezené sloty na stavbu budov.Nejdou stavět cesty, kovář, zdi ,doly obchodování také žádné.A navrch toho všeho, grafika od studia PIXAR asi.....A o tom, že není nutné stavět obléhací zařízení, protože brána jde zapálit pochodněmi....a to už vůbec nemluvím o CAP-capture points.Stačí obsadit bod a čekat 50 sekund a armáda o dvou jednotkách porazí armádu a 100vkách jednotek, jako nic.Animace v bitvách také žádná...jen duc, duc a většinou nepřítel tančí v kruzích oslavující moje vítězství....Já jen doufám, že tu opici ,co programovala AI, vrátili do ZOO.A s ní by měli vzít i pana recenzenta.
    • Bohuzel v nekterych aspektech se vazne trochu sekli :-(
      Ale diky zkouseni donesla na druhou stranu relativne "inovatorske" kousky (provincie, rekrutovani). At si tvrdi kdo chce co chce, tak AI dokaze byt "zajimava", ale bohuzel ne vzdy. Capture-the-flag v podani AI pri siege znamena "hura dopredu, kdo bude prvni u vlajky vyhral", blbe je ze pro prorazeni obrany [a dostani se k vlajce] nejak zapominaji ze jsou vlastne v bitve. Na druhou stranu pri tomto bugu je krasne videt vyznam "masy jednotek", poprve jsem cucel ze ma falanga vazne ustupuje pred 5ti jednotkama tlacicimi se branou. Zdesil jsem se, ze jak se mi prvni jednotky dostanou do boku/zad, pak je to GG, a ono ne... AI si pokracuje dal (imho toto spravit, a hned to bude o necem jinem).
      • P3RS3CUToR
        Jo ten rekruting je fajn.... ale že 40 tahů nemuzu mit vic nez 3 armady... kdyz ovladas cca 20 mest je blbost... na zacatku muzes mit 3 armady a mas 1 mesto..... nevim proc bys nemohl nejakyho generala jmenovat... provincie se mi nelíběj. zbytečnost nad zbytečnost... taky jsem si řikal..hmm výnosy .. zajímavý... a po 40 nebo kolika tahách jsem zjistil že si mužu přidat jen jeden výnos... ok ... tak si je nedám všude... ale 1 navíc zase? jezis k cemu kdyz mam privincií treba 10-... to uz mi je u zadku jestli budu mit o jeden výnos víc nebo nic.

        edit: ty vlajky sou taky peklo... ve městě kde jsou 3 .. jsem obsadil jednu.. a konec. Vyhrál jsem .. vše jsem dobyl... město je moje :D:D a co ty tisíce vojáků co na sebe skoro nenarazili... akorat sem prelez hradby... z tech sem strilel ... tak se půlka nechala postrilet... zbytek nekam zalez.. Super starověkká bitva *11*
        • mozes mi napisat za aku frakciu hras ? pretoze hra by mala fungovat principom, cim mas vacsiu risu tym mozes mat viac armad, viac agentov.. tvoje cisla 20 miest, sa mi zdaju byt velke nato aby nenastal ziadny pokrok v tomto...kolko mas celych provincii ? mozno to zavisi od poctu celych provincii, ktore vlastnis..
          ..sam neviem, ale viem ze napr. pri hrani za rim dosiahnes ovela rychlejsieho postupu ako ked hras za svebov, alebo icenov ( sice je pravda ze za rim ovladas viac miest napociatku)...

          ai funguje zlastne, to je pravda, no neviem ako funguje na vyssich obtiaznostiach (skus ju zvysit).. ja hram na normal.. a ver mi.. ze je pre mna peklo, ked utocia s vacsou armadou nez mam ja na neopevnene mesto a hrnu sa po vlajke.. 90% pripadov utocia z viacerych stran a je pre mna velky problem ubranit to..

          ai bude stale ai a bude zavisla na inteligencii tych co ju tvorili .. to ze reaguje na vase akcie, primerane.. povazujem za pokrok v serii ....
          • P3RS3CUToR
            Hraju za sparťany... uz sem ta největší říše... ale neřeknu ti čísla přesně tože kdyz hodim autoload tak se to po chvilce sekne a spadne. Hraju (spíš hral sem) na legendary...takže jinej load nemam a prvně se mi rozšířila říše až když jsem dobyl v Africe asi 2 města. Předtim jsem už zabral : atheny, makedonii,pobřeží persie,naky 2 ostrovy a ty s kerejma je sparta od začátku . No trvalo to dlouho. no asi 15 měst... ted jak to prepocitavam :D Ty spartani maj silnou pěchotu už na začátku... jakmile jsem mel army 20.... tak jsem sni prochazel vsechno... za chvilku byli uplně zlaty a všechno no problemo... ani sem nemusel koumat žádný vojsko. Celou hru jen koumat technologii... a až pak jsem se dal na vojsko... mě taky stve... nez se dostanes timdle blbym zpusobem k zajimavejsim jednotkám... Jenze ty je stejne nepotrebujes tak proc to koumat? No čím se v tom víc štourám, tím víc to kritizuju...hruza :D
  • To jako vazne, ze se Total War bude stehovat na konzole? Jak moc je to pravdepodobne? Jsem ted na dost spatnen miste, co se tyce netu a prispevek tady by se mi hodil vice, nez abych to sam hledal.. Diky
    • "Total War" se na konzolích už objevil *5* Jmenovalo se to Spartan: Total Warrior, je to od Creative Assembly, vyšlo to na Playstation 2 a byla to šílená (ve všech možných smyslech slova) řežba s přesně nula realistickými prvky. *15*

      Na poměry playstationu asi nevídané počty panáčků na obrazovce, vcelku krvák a ke konci divné a frustrující. Toť asi vše, co si pamatuji. *2*
      • ty jo Spartan Total Warrior jedna z mích oblíbených her na PS2 řezat ty římany byla sranda :D
      • Ještě pro upřesnění: s Total War sérií to mělo společného jen malou samolepku na krabičce *15* *15*
    • neviem si predstavit ovladat rome 2 s ovladacom konzolistov..bitky su predsa len rychlejsie, a stihat to vsetko pomocou ovladaca, mozno, ale ja urcite nie ;) ..podla mna su to len kacice, co sa tyka konzol..
      • ..přesně..ta rychlost je brutalita..sám mám doma PS3..a nedokážu si představit že by se to dalo nějak rozumě ovládat...:o)
    • nenašel jsem žádné ofic. vyjádření.....takže bych před nástupem paniky ještě chvilku počkal....ale nepřekvapilo by mě to....
  • Tomu, kdo uvažuje o koupi této hry (spíše testovací verze), bych doporučil, aby své peníze ušetřil na něco více funkčního. Rome II je pro mě obrovské zklamání, přestože nebo právě proto, že jsem hrál všechny předchozí díly od prvního Shoguna a jsem fanouškem série TW. Rome II za cca 1000,- Kč opravdu nestojí. A možná ani za daleko méně kaček. Pro mě je v současné době nehratelná, protože u vyloďovacích bitev o přístavy se mi hra seká na neúnosnou míru. A to i přesto, že grafiku mám nastavenou na nejnižší náročnost. Přitom vše ostatní kupodivu bez problémů funguje na extrémní náročnost (ostatní typy bitev, kampaň). Vlastně i u těch vyloďovacích bitev o město mi vše funguje bez problémů dokud se bojuje na moři. Jakmile se však nepřítel začne vyloďovat, systém je najednou přetížen a hře je vlastně konec, protože čekat několik minut, než armády udělají krok, by nevydržel ani ten nejtrpělivější modelář.
    • No vidíš a mě to zase běží na na extrém bez jednýho škubnutí
      • Neboj, však ono to i tobě fungovat přestane. *3*
  • Tak se nam Total War stehuje na konzole. Tim se vse vysvetluje.

    http://forums.totalwar.com/showthread.php/88992-Rome-2-GOING-CONSOLE!!!-CONFIRM-IN-GAME-FILES?s=f6170ca0af8b7ec4a38fc84796996a8e
    • No zase bych to tak vážně nebral....není to ofic. potvrzení ani 100% důkaz....
  • Tak včera rekordní délka bitvy 18 min. *1* *1* a to jenom díky tomu že jsem si přes deset minut hrál s balistama :D Jinak ta tančící, skákající a všeho schopná (hlavně deb*lity) je přímo úměrná obtížnosti....poprvé jsem hrál na normal (kvůli za-hratelnosti se do nových systému a také jsem chtěl začít klidu a zkusit co to umí) - když jsem zjistil, že Legendary je přidává protivníkům ultimátní brnění a morálku a bitvy místo 3 minut trvají 1,5 minuty rychle jsem se vrátil k Normal - na tuhle obtížnost už jsem měl 3 polní bitvy, AI párktrát zaútočila velkou armádou na nechráněné město, pokud nejsem v ultimátní převaze - tak jenom nestojí u vlajky a když dobývá město tak sice jde po vlajce, ale často s velkou armádou a k tomu když ji nehlídám....jen když dobývám město to je stále problém - AI sice v 80% nekempí u vlajky ale čeká na mě jinde *1* a pokud mu onu vlajku obsadím - tak ve většině případů je mu to putna :D
  • tendle dil serie je jako DYKA VRAZENA BRUTEM DO ZAD CAESARA *1*
    • Já už se jenom modlím za Zaklíneče 3 - teď už zbyl jen CD projekt (Paradox nezmiňuji, jejich hry jsou kvalitní EU jsem hrál, ale není to můj šálek čaje)....proboha aspoň toho třetího ať dají na pohodu (bugy očekávám, hlavně kvůli otevřenosti světa), ale je to hra u které doufám, že její jádro zůstane pevné jako vždy....jinak TW série nekončí, ale dává si pauzu....pokud vím tak se bude pravděpodobně dít něco kolem Warhammeru 40k.....
      • Po přečtení poslední věty tvého příspěvku my přeběhl mráz po zádech a začal zrychleně dýchat.Jestli to udělají a neposerou tak to bude můj splněný sen.....
  • tempo i směr herního prumyslu udavaj kids kteří se po nocích ukajej u kokotin jako CoD!!!a tadle hra je tim uz také pohlcena,,,,,,,,sprasena hra v době vydani,,,,spousta DLC naplánovaných atd,,,,,,,,todle by si este tak před 8-10ti lety nikdo nedovolil ale od ty doby co se komp dostal do kazde domacnosti/to same net/udavaji tempo herního prumyslu 14ti lety kokoti!!!!kteří uprednostnuji akcnost nad realitou a z toho bych,,, *11*
  • tušíte někdo proc je ta hra tak zprasena a proc je tento dil na dlouhou dobu poslední???po oznameni rome2 sem se tesil na svoji oblíbenou epochu MEDIVAL3 *9* ,,,,co se to s TW stalo??pro me je tahle serie vodou i chlebem mého života/velmi se zajimam o vojenskou historii a historii valek a tadle hra je tak trosku pro nas splnenym snem/,,,,,,,,uz i tady urcojou tempo,,,styl a vyvoj 14 parchanti odkojeny FPSkama jako CoD???,,,,FUCK MAINSTREM,,,FUCK STEAM,,,,,FUCK CA!!!! *16* *16* *16* *16* *16*
    • Protoze se chysta na konzole. Tak museji PC hrace nasrat, aby si to koupili i s tou konzoli.

      http://forums.totalwar.com/showthread.php/88992-Rome-2-GOING-CONSOLE!!!-CONFIRM-IN-GAME-FILES?s=f6170ca0af8b7ec4a38fc84796996a8e
      • To snad nemyslejí vážně ? ...!! tím to vše vysvětluje...
    • u tech 14ti letych se da aspon predpokladat, ze z toho vyrostou, ale ty budes ztraceny pripad *1*

      Kdyz budes obchodnik a ne zadna charita, tak budes prodavat produkty, o ktere bude mit zajem kazdy druhy, nebo jeden z tisice? Tak proc by se vyrobci her meli chovat jinak? *3*
  • Ahojte,

    jak koukám, tak mám asi fakt štětí, protože hra mi nepadá ani nelaguje. Hraju to kombinací extra, ultra a velmi vysoké a zatím v pohodě :) jen když je velkej chlumec, tak se mi to spomalí, ale to je nejspíš tím, že nemám tak super grafiku.. A taky se vám stalo, že na mapě kampaně všechno plynulý, ale když ste větší, máte víc měst, více prozkoumanýho světa, tak se mi pohyby jednotek začali sekat.. né nějak hodně, není to nic, proč bych měl brečet, ale pohyb je sekanej :( přitom boj těch dvou vojáčků je zase plynulej, když někoho uplácím, vraždím atd tak je to taky v pohodě. To bude ale asi procákem ne? I když já mám "lepší" AMD Phenom II X6 3.2 Ghz, ale slyšel jsem, že prej to moc není pro AMD procáky, tak jestli je to tím nevím :( a jsem asi fakt šťístko, protože krom tohodle problému nemám naprosto žádnej. Asi je to jako hod mincí - buď a nebo :)
    Jo a jinač stáhl jsem si dva mody - http://strategickehry.eu/rome-2/mody/ a to Radious (první verzy) a Close combat, ale ten Radious se mi zdá docela naprd. Ten boj trvá zase až moc dlouho a jednotky drží až moc přehnaně formace :( tzn. že když se ojuje ve prostřed řady, tak vojáčci na kraji jenom stojí a nikoho si nevšímají.. v původní verzy se alespoň účastnili boje, talže mě osobně tento mod moc nevyhovuje, ale to neznamená, že nebude všem :D
    • Tak jak psal sam Radious,mod je teprve na zacatku vyvoje:-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit