Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mato1987
    "Nevyhnutelné DLC balíčky" ? WTF ? :D
    Veď jeden z Houserov niekde v interview povedal, že pre GTA V sa žiadne DLC nechystá.
    • vlastik.plaminek
      Maximálně nějaký datáč. Kromě pár chujovinek do MP RDR snad R* ještě neudělal DLC typu 2 mapy a jedna zbraň za 15 euro.
      • Jack1947
        RDR ale narozdil od GTA, dostalo novou zombie edici. (Teeda jestli se to pocita jako bonus).
    • Veskoslav
      Tomu věříš? Určitě nějaké budou:) Ať už zdarma nebo placené.
  • Pro ty, kdo se tady stále ohánějí PC verzí: PC verze GTA IV prodala ušmudlaných 700 tisíc kopií. Konzole prodaly dvacet milionů. Tady máte svůj důvod, proč se Rockstar PC v podstatě vyhýbá. Na jeho místě byste udělali totéž.
    • GlaDOS
      Pokud se nepletu, těch 700.000 se prodalo jen v Evropě. Přidej si k tomu Ameriku a prodeje na Steamu. Ty čísla pak vyletí k pár milionům. A to byl ještě ten port zmršený. PC verze by se jim prostě vyplatila, ne že ne.
    • Pokud vím, tak na PC GTA IV nefungovalo, takže těch 700 tisíc je za nefunkční software až moc.
      • resshi
        Nehledě na to, že tam nebudou započítané prodeje z digitálních distribucí ala Steam.
      • nehlede na to ze vysla davno po te co se uz vyprodala konzolova verze to je jak stezovat si ze po pul roce prijde na film do kina minimum divaku
  • nevim jestli jim to prat nebo to tam jet zapalit za to ze to nevydali na PC
    • PC by ti shořelo při tak velké hře. Nech to na specialistech - konzolích.
      • resshi
        :D tady někdo vtipkuje.
        • Si dej čtyřku a uvidíš, jak PC nestíhá tu brutální fyziku. PC není konzole.
          • resshi
            Hrával jsem na noťasu a nevšiml jsem si, že by nestíhal, natož stolní pc...
          • tvl pochop konečně že to byl na 2 věci port, z důvodu špatné optimalizace a mohl si mět sebelepší a u portu z pc na konzole se to taky stává nemluvě o locklých fps
      • ty si pyča *1*
  • Dalo se to předpokládat. Rockstar Games dusí fandy už 5 let, nevydá ani pořádný gameplay (když nepočítám uniklé videa z poloviny září) a poté vzejde tohle. Osobně mi nevadí že hra tolik vydělává náklady byly obrovské a oproti CODku vydělané peníze byly zasloužené.
    • mdkGT
      Proc by ti to melo vadit, ze GTAV vydelava?
      • Nevadí mi to! Na GTA se udělala spousta změn a výdělek je namístě.
  • Veskoslav
    Stejně by mě zajímaly náklady. Protože tak masivní reklamu jsem už dlouho neviděl. Mimoto v Anglii i Francii běžely v hlavním vysílacím čase reklamy v tv a dokonce i v rádiu, u nás Billbordy atd. No věřím, že 300 miliónů byly náklady určitě.

    P.S: Mimochodem nechápu, proč by tvůrci CoD: BO II měli rudnou, když celkové náklady na vývoj a marketing jsou 100 miliónů ( a to včetně skvělé reklamy s "Ironmanem".....Zas ať autor nepřehání. Navíc CoD defacto vychází každý rok a za tu pauzu, co Rockstar nevydal nový díl GTA vydělali tolik, že by mohli v Rockstar rudnout. Mimoto i Blizzard má slušné tržby s Diablem a HoS (Diablo je nejrychleji prodávaná hra například). Tohle si autor mohl odpustit. A srovnání s filmy? To je také docela mimo. Příklad dám třeba ten, že Bruce Willis si za 4 natáčecí dny řekl 4 milliony dollarů. Polovina peněz z rozpočtu filmů jde právě na platy herců. Což u her naprosto nehrozí.)
    • Hanzales
      Teda nechci tě vyvádět z omylu, ale za předpokladu, že předchozí článek tady nelže, tak
      "Odhadované náklady na vývoj a propagaci: 256 milionů dolarů" ;o) To že se na marketing kolikrát vydá i větší půlka je známo. A tady to i chápu. Vývoj samotný byl dražší, než obvykle a logicky i marketing musel krapet víc zatlačit. Buď se mu to HODNĚ povedlo, nebo naopak nebyl třeba ;o) Já myslím, že spíš to druhé, rozhodně ne ale jednostranně.
      • Tak já myslím, že u her jako je GTA nebo třeba Diablo až tak nutný ten marketing není (i když byl samozřejmě asi značný). Tyhle tituly se prodávají díky svému jménu téměř samy. Jak jinak si vysvětlit skvělé prodeje Diabla 3, když přitom šlo jen o průměrnou rubačku, která kdyby měla jiné jméno, nevěřím ani tomu, že by dopadala v recenzích tak dobře.
    • Horst_Fuchs
      Zajímavý, já si teda žádný reklamní kampaně nevšiml a žádnej takovej billboard jsem v Praze nezahlíd. *7* Asi jsem slepej. :-D
      • Od té doby co přišli do České země metanol a etanol, aby rozšiřovali slepecké písmo. Tohle říká víc a víc lidí.
        • Horst_Fuchs
          Kdepak, tím to nebude; já jsem následovníkem prastarého chmelového božstva. *6*
    • I za dabing se vyhodí spousta peněz. Například Vin Diesel a Wheelman.
      • Veskoslav
        No za jeden z nejlepších dabingů, co jsem viděl ve hrách je SW ToR. A ten stál 2 milliony dollarů. A tam se dost kecá:) Nevím, jak v GTA, zatím mám nahrané cca 50 minut a to jsem víceméně jenom jezdil po městě:)
  • Robotron3
    By mě zajímaly náklady na marketing, když i u nás byly billboardy :)
    • Tak u nás na Slovensku som videl tiež bilboardy ale od progamingshopu takze to si platili samy myslim
    • Je od nich pěkné že nezapomněli na ČR, ale podle mě reklamy nejsou v tomhle případě nutné. Akorát před vydáním hráči u billboardech víc slintali (neberte mě doslova!) *15*
  • Ale porad si myslim ze COD je na tom s penezi lepe, preci jen se to vydava kazdy rok a vydat jeden dil cod da mnohem mene prace. Ve vysledku kdyz by se pocitala prace rozdelena na roky musi mit to studio cod mnohem vice penez. Gta 5 vs 5 dílů cod, celkove mozna za stejne naklady. I presto fandim Rockstar.
  • a to je to přitom takova nehorazna picovina *6*
    • Nope *8*
    • YES *3*
  • Hra desetiletí si to zaslouží!
    • Pro mě jsou hry desetiletí první Mafia, první Far Cry a Call of Duty 2. Protože tohle jsou jediné tři hry, které si už od doby jejich vydání pravidelně vždycky tak 2-3 do roka nainstaluji a zahraji.
      • ja to mám podobne : Mafia , CoD 2 , Ac2 , GTA SA , Warcraft 3 a teraz už aj GTA V ;)
    • Teď jsi to přehnal.
      • Tak napiš jednu srovnatelně dobrou.
        • těch je... jinak samozřejmě hra je to dobrá
          • Ne dobrá, je nejlepší. Už jsi ji alespoň dohrál?
  • Srovnávat filmy a hry je blbost. Navíc Avatar ani Avengers nejsou Rko ...
    • + Film může být nasazen pouze v omezeném počtu kin s omezenou kapacitou míst a někteří lidé se holt na film dostanou až později. Já čekal 2 týdny, než jsem se dostal na Avatara do IMAXu. (Děláš, jako by věková hranice uvedená na hře kdy někoho zastavila od koupě. Kdyby ano, spousta her by měla o polovinu problémů s hráči méně.)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit