Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • oktavius66
    No pokud jste viděli Rozšířenou verzi Aliens (druhý díl filmové série), tak tam bylo řečeno, že Rypleiová byla dlouho v hibernaci a mezitím ji zemřela dcera na stáří. Mimochodem tato verze je asi o 20 minut delší a jsou tam části, které v CZ dabované verzi celkem chybí. jsou to totiž scény, které doplňují příběh a jsou celkem podstatné. Nevím proč tato verze nebyla ani uvedena do kin ani nebyla nadabována do CZ dabingu. Jde sehnat jenom s českými titulky. Takže nechci aby šlo o Spoiler, ale už je asi jasné že hlavní hrdinka přežije. No jinak se samozřejmě na tuhle hru těším. Bude fajn mít po dlouhé době strach s vetřelce. Jenom škoda, že roli bude hrát jenom jeden vetřelec. Ale třeba ještě vývojáři překvapí... Co mě ale totálně vysloveně sere, že taková dobrá značka jako je ALIENS nedělá nějaké vynikající studio, které umí dělat hry ?! Furt to dělají nějaké neznámé studia a potom to dopadá jak Aliens: Colonial Marines. Měl to dělat Gear Box a já se tak těšil. Pak se ukázalo že to dělalo nějaké studio o kterém jsem v životě neslyšel, že by dělalo nějakou hru. Proč to třeba nemůže udělat Bethesda, Techland, EA ( Mě se od nich hry líbí, tak to neberte jako urážku ) Není nic ztraceno.. Víte jak to bývá: Dočkej času jako husa klasu !
    • Ono nakonec bych se nedivil ničemu. Když takový Hicks nakonec přežil (protože Gearbox řekl *1* ). Ostatně, pokud by s tím někdo šikovně popracoval, mohla by se případná Amandina smrt ututlat (to by pro mě bylo také mnohem zajímavější, konec těm přiblblým happyendům btw. Riddley u mě skončil!) Této hře fandím, opravdu hodně! Snad mě nezklamou. Za to, jak to teď zní (kombinace třetího filmu + atmosféra Outlast), tak bych jim líbal nohy *4*
    • XorxoxTalarius
      Jo a jeste je prej jedna verze ktera je jeste delsi (ale na tu nejsou titulky) a tam je dokonce i to jak se branili osadnici proti vetrelcum
      • Existují pouze dvě verze filmu a pár vystřižených scén (Burke v kokonu apod.), které jsou v kolekci na blu-ray. Nic takového jako bránící se osadníci natočené nebylo, pleteš si to se speciální edicí, kterou zmiňuje oktavius
        • Na BR mám HD kinoverzi a speciání verzi ... a v té by nějaké rozšiřující scény zahrnující minimálně objev původí eng. lodi kolonisty být měly .
          • Vždyť už tady o tom dobrou půlhodinu hovoříme, Mlho!
      • ale..v 99% jsou vzdy jen 2 verze-normal ppro kina a pak Directors Cut..vis jak by se tohle melo jmenovat?
        • :))) Tak to by ti Blade Runner poděkoval - minimálně u nás v TV šly dvě verze ... a zrovna jeho Directors Cut bych za nejpovedenější osobně nepokládal .
        • XorxoxTalarius
          Nevim ... bych se musel podivat na torrenty *1*
          Kazdopadne ja doufam v nejaky Extended Director's Cut pro Watchmeny, jelikoz tim co tam pridali akorat ukazali ze tam jeste nejake veci chyby :D
  • Jestli potentonujou ještě tohle, tak definitivně lámu hůl. ACM byl vskutku šit a nejhorší na tom je, že tahle super mega atmosférická akce prostě už nebude. Tak pevně (opravdu pevně) doufám, že toto dají alespoň hratelně a s atmosférou. Stejně bych dal ale radši přednost parádně provedeným ACM, nu což.... *13*
  • Vetřelce zbožňuju, ale jestli se někomu podaří přenést tu klaustrofobní atmosféru do hry, tak to asi nebude moc příjemnej zážitek
  • Jestli se tam tradičně objeví ten starý pleticha Peter Weyland, jeho klon/android/xenomorfní emzák, a opět budeme půl hry svádět přestřelky s privátními jednotkami Weyland-Yutani, tak si za mne tu hru mohou klidně strčit pod čepec.
  • Dcera Ripleyové to mi zavání pěknou kaší, zvlášť pokud přihlédnu ke stavu Total War: Rome 2.
  • To poběží na UE ? To snad ne, když se dívám na ty obrázky.. vypadá to stejně hloupě barevně a plastově jako Colonial Marines :(

    Taková hra se musí dělat na enginu typu "Doom 3" ! Tma, kov, chlad. Živě si vybavte úžasnou atmosféru vetřelců ? Vidíte nějaké barvičky ? ... hnus :/

    Nechci nic říkat, ale už jen z tohoto principu to dopadne hrozně, navíc ten příběh viz Robur ...
    • Měl by sis trošku oživit paměť, první dva díly byly barevné dsot - ve dvojce se hodně používal modrý filtr, trojka byla zase celá do oranžova (FincherTM) a čtverka zase do žluta.
      • Jj Vetřelec je barevný a Transformeři tmaví, ty máš dost.
        • Doufám, že co nejdříve vyjde Routine a všechny tyto trapné pokusy se stupidní zápletkou prodělají kalhoty. Pak se možná začnou dělat i singleplayerovky, které nemají příběh jak z filmu Michaela Baye a postavy z Beverly Hills.
        • Ok... Zas tak barevný jako tvé pastelky není
        • kostejnesmrtelny
          ale ty brepto *4*
  • Ronox
    Dyť dcera byla mrtvá v době, kdy lidi nevěděli o Xenomorfech. Resp. tři roky před návratem Ripleyové. Burke jí to ještě v prodloužený verzi říká. To zase bude guláš ...
    • To je všem jedno. Hlavně aby ta hra byla dobrá.
    • Pokud si správně vzpomínám, v 1. Vetřelcovi, poté co si přitáhli na Nostromo facehuggera a pokusu o odstranění, poslali na Zemi vzkaz s popisem vetřelce. Země poslala zpatky Ashovi(androidovi) instrukce, aby každou cenu exemplář uchoval na živu a donesl na Zemi-jako biologickou zbraň. Posádka se ho ale rozhodla zničit a pamatuju si, jak Ash se kvuli tomu pokusil zabít Ripleyovou. Takže Země (konkrétně Weyland-Yutani) o vetřelci by měla vědět. Odkazuje na to i 2. díl, kdy Burke poslal na LV-426 kolonisty. Ripleyova mu tam v jedný scéně vyčítá, že tam ty lidi poslal a nevaroval je.
      • Ronox
        Jenže ta kolonie tam nebyla bůh ví jak dlouho. Vlastně se usídlila, chvilku si dělala svoje a pak přišla do styku s vetřelcema. V tu chvíli už to navazuje na druhý díl, kdy ztratili spojení atd atd. Pokud by WY po tom šli jak slepice po flusu, tak by to vypadalo nějak jako ve čtvrtým díle, případně jako v AvP. Prostě vědci, vojáci a civilové na evoluci.
    • martin.mirejovsky
      Proč by v tom měl být guláš? Hra se odehrává teprve 15 let po prvním filmu (narozdíl od děje druhého filmu, který se odehrává až po 80 letech). Dcera Ripleyové se vydává po stopách záhadného zmizení nákladní lodi Nostromo, na níž byla i její matka. A cesta ji nejspíše zavede někam, kde se znovu střetnou s nějakým tím vetřelcem - dost možná to bude opět na té samé planetě, jako v prvním a nebo v druhém filmu. A možná události v této hře a jejich dopady vysvětlí, proč na zmíněné planetě následně vznikne výzkumná kolonie. Amanda totiž pravděpodobně přežije a po návratu zpět na Zemi odstartuje události, jež povedou k dalšímu dění na planetě s vetřelci. Mně to vcelku smysl dává a mám dojem, že je tam spousta příležitostí jak příběh dál rozvíjet a provázat ho s s prvním i druhým filmem, neboť se to bude odehrávat právě v období mezi oběma filmy :-)
      • Ronox
        V tom případě by o tom měla být zmíňka ve filmu a ostatních dokumentech. Takhle víme, že chcípla v klidu na raka. O LV-426 se dozvěděli pár let před nalezením Ripleyové a proto tam WY postavili Hadley´s Hope. Podle mě to je znásilňování původní předlohy a lámání věcí přes koleno. Jako když v Colonial Marines přežil Hicks ...
        • Jak tam mohl přežít ... ach jo, vetřelčí téma je moje skutečná srdeční záležitost, proč ji takto przní nekvalitními hrami? Udělat něco, co se vyrovná Falloutu, I have no mouth, Doomu, to by bylo super, ale tohle? Nerespektování příběhu, překrucování, odfláknutý soft a znásilňování. Takhle na mě působí všechny ty Alien produkty.
    • IWKYN
      dyť ten chlapec má pravdu!
    • Asi autori pocitaj s tim ze lidi sou prevazne jelita a valna vetsina se o Aliens: Director's cut nezajimala... No a logicky kdyz delas hru, delas ji pro sirsi publikum nez jen skalni fandy Alienu. No snad to nebude Outlas ve vesmirny lodi... z indie sceny zacina tenhle B zanr hororu prosakovat do vice A produkce... Pak se to este nekde stinem plizi Routine no a pak samozrejme Amnezie a ta sotva indie scenu zanechala za sebou. Nicmene poradnej horor by to chtelo. Snad to nebude zase dalsi tupej gore horor.... Ve vsech vejs zminovanejch hrach nejlip fungovalo kdyz hrac byl sam se svoji fantazii bloudil v atmosferou nahustenym prostredi a bal se i veci a zvuku ktery snad ani autori nezamejsleli aby byli strasidelny. No a pak prislo prvni monstrum a cela hra spadla nahubu do B kategorie. Pro me osobne fungoval DeadSpace1 a to pro to ze kdyz uz se tam monstra objevila, byl to narez a ne spatne naskinovany, roboricky animovany lidi jak vystrezeny z traparen jako masakr motorovou pilou. Me proste veci z teenagerskejch vyvrazdovacek neprijdou strasidelny tak snad Jenda z nejgenialnejsich nestvur kdy vytvorena pro platno bude fungovat lip, I kdyz hrac aniz by spustil hru vi proti cemu stoji a to je vlastne dost spatna situace pro tvurce.....
      • Tak zrovna ten Director's cut / special edition vyšel už někdy v roce 92 a naopak si myslím, že ve světě je zažitý víc než původní verze. To akorát u nás velmi dlouho trvalo, než se to sem dostalo a beztak to vždy běží v TV v původní krátké verzi - to jen tak na okraj.
      • viem ako z toho vykluckovat:
        preco verit oficialnemu spisu Wayland-Yutani? :)
        • ..tj v dvojke na zaciatku sme videli, ako take oficialne spisy vznikaju
  • No já nevím, už to, že budeme hrát za Amandu mi příjde jako solidní fail. Však ona v klidu žila na zemi a beztak ji bylo řečeno, že její bláznivá matka se odpálila spolu s Nostromem tak proč by po ní měla pátrat? *7* To se rovnou mohl příběh točit kolem posledního přeživšího trestance na Fiorině 161
  • Proboha nepos*rte to .................. nevím jestli by tohle "Vetřelec" ještě rozdýchal. Přitom taková luxusní láta po všech stránkách. Proč se toho neujme třeba Square Enix nebo někdo, kdo ještě umí dělat hry.
    • Už to bohužel pos*ali tím, že do toho zakomponoval mrtvou dceru z vetřelců.
      • "A jak se vlastně Amanda zapojí do honu za informacemi o zmizení své matky Ellen? Dostane echo od člověka zevnitř, že se černá skříňka ze zmizelé lodi s Ellen objevila na Sevastopolu. Zvědavost tedy Amandu zavede na Sevastopol"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit