Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GW 2 mě bavili od 1.lvlu jsem se do toho zakousl a nepustilo mě to..Bohužel jak rychle mne to pohltilo, tak rychle mne to pustilo.Ale ta cesta za 80kou pořízení equipu jsem si užil občas se tam vrátím.Stejně tak se bavím teď v Neverwinteru, tam mi přijde že to má hlubší význam dungy bezva atd...Jinak GW 2 je dobrá hra.
  • Stáčí si zajít na oficiální fora, měli raději pracovat na datadisku než co dva týdny vypouštět nekvalitní living story a grind achievmentů s tím spojený.... a odměna ? mini pet nebo 150tý back skin.
  • je to otřesnost, hlavně už za to nikdo nedávejte peníze.
    • NENIE si tu může mínusovat jak chce ale tahle hra je jeden z největších failů a AN nemá naprosto žádnou snahu cokoliv vylepšit nebo alespoň trochu ten fail zmírnit. Se mnou začalo hrát asi 80 lidí a všichni přestali. Těch pár zoufalců co zbylo to už nevytrhne a že sleduješ timery bosů na EXTERNÍCH stránkách to je taky punk. Wiki nefunguje dodnes a všichni na to naprosto serou. GW1 mělo wiki hned dvě.
      • Mínusovat Tě nebudu, máš plné právo vyjádřit svůj názor. Podle mého názoru hra rozhodně fail není. V žádném případě není dokonalá (ostatně, která hra je), ale kladných stránek nabízí přehršel a kdo si je chce najít, najde si je - jde o svobodnou volbu každého jednoho hráče. Já hraju od samého začátku (někdy víc, někdy méně - bez poplatků hráče nic neomezuje) a změn k lepšímu za tu dobu pozoruju hodně, a to jak menších, tak i těch zásadních. A jakkoli ani mě nevoní vše, co ArenaNet naservíruje, ještě pořád na podnose zbývá velký výběr chutného pokrmu :) A co se týče bossů, rozhodně nepotřebuju navštěvovat externí servery, ba dokonce ani Wiki (která je stran informací o hře naprosto bezproblémová). Zpravidla se stačí zeptat přímo ve hře a ostatní hráči většinou rádi pomůžou. Toliko moje zkušenost.
      • "Par zoufalcu" je zbytek z tech tvych 80 lidi, nebo tech par set tisic ve svete co to jeste hraji?
        • Pár set tisíc lidí co to na hodinku zapnou, udělaj si super Daily grind fest a zase jdou dělat něco užitečnějšího? Proč myslíš že AN najednou tak mlčí. Oni ty průměrný online časy hráčů vidí. Ale kašlou na to. Naprostej nezájem.
          • Vzdycky me zarazi, jak jsou diskuteri sebejisti. Je to i pro casual hrace. Kazdej to nemusi nutne hrat 10h denne. Ja to treba dneska nezapl ani na vterinu a neposeru se z toho ze mi tam neco utece. A hrat jsem taky jeste neprestal.
            • Me jde spis o princip. Nekomu to treba nesedne, ale misto toho, aby konstruktivne popsal nejake negativa, napise, ze je to pi*ovina a at do toho lidi nedavaji penize. Me to vyhovuje, ve wowku te v dungu j*bali za eq a vubec z te hry cisela ta slepa honba za mamonem. Tu nic takoveho neni. Mozna je GW2 nakonec vic pro casual hrace, nez chteli. Ale to neni vubec spatne.
            • No jistě že se z toho neposereš, ono se tam nic neději, tudíž ti vlastně ani nemá co utéci.
  • Nezasväteným:
    Ono v skutočnosti tá hra nie je zlá.
    Píšu sem vätšinou len hateri a ľudia, ktorí to vzdali predtým, než hru pofixovali.
    Servery sú furt plné ale je pravda, že populácia je hlavne v endgamových oblastiach.
    Miera zábavnosti? Pozrite na chat v mojom screenshote ;)
    http://imgur.com/AnnyDAj

    JE TO CELÉ LEN O VKUSE. Ak sa vám GW2 nepáči, neznamená to, že je to zlá hra ;) pekný večer prajem
    • To že nevidíš pochybné herní mechanismy a obrovské nedodělky neznamená, že tam nejsou. Ta hra je v mnoha ohledech zcela objektivně řečeno opravdu špatná, pokud jí porovnávám s předchůdcem - GW1.
      • Mňa GW2 baví oveľa viac ako tuneloidná 1tka kde aj tak nakoniec všetci išli podobné buildy.
    • Veru tak, nie kazdemu sa musi pracit hra a viem to akcepotvat ale aj ja citim zvyseny pocet haterov :) Dlhe roky som hraval Lienage 2 a WoW, skusal som rozne faily (inym sa mozno pacia) ako LOTRO, STO, SWTOR ale GW2 je velmi prijemna hra koru s prestavkami hrajem od releasu a mam pocit ze este velmi velmi dlho budem.

      K tomu ako ludia pisu ze hra vymiera tak od vydania hry sa zvysil pocet servrov (pridanie servrov bolo uz davno) a mam pocit ze aj maximalny limit hracov na jeden server (s tym limitom si niesom na 100% isty). Ked sa pozriete na populacie aj cez tyzden vsetky su High alebo Very High. Ja osobne by som prave na niektorych miestach hracov ubral (Lions Arch a World Bosses :) ).

      A v neposlednom rade moj screenshot - http://i.imgur.com/ELE5nSC.jpg

      A v este neposlednejsom, kto by sa stazoval na grafiku - https://plus.google.com/photos/108900310701535359741/albums/5906014648718142673
      • Taky mám pár screenů. Zhruba 200, protože ta grafika je fakt krásná a každé zákoutí je suprovně dotažené. Narozdíl od WoWka a jiných MMO je tahle hra o třídu výš i v designu lokací, každé místo je tam tak nějak vypracované, že není jakoby hluché. Hraju na ultra, i s průměrnou 4 roky starou sestavou, takže každé 4 jádro a rozumná grafika (gtx280 a výše) zvládne stejnou grafiku jako na screenech, plynule a nádherně. Akorát místa s 50+ lidma sem tam lagnou, 100+ už je polízanice, ale pořád to jde hrát :-)

        Postavička:
        http://imageshack.us/a/img839/3427/0gjp.jpg
        Jormag, world boss:
        http://imageshack.us/a/img198/9180/b71u.jpg
        Zimní lesík:
        http://imageshack.us/a/img853/1477/jnmi.jpg
        Bažina s detailem na NPCčko, s vodou a AA, stínama atd:
        http://imageshack.us/a/img7/4566/uct8.jpg
        • "každé zákoutí je suprovně dotažené" Tomu rikam vtip tydne :D Mne osobne to prislo presne naopak, mapy hnusny a nudny. Jediny co me vizualne dostalo, bylo hlavni mesto. Fakt drsny. Skoda ze tak mrtvy...
          • No jak říkám, na ultra nastavení vypadá každé místo báječně. Pokud jsi ty zákoutí prolízal na starším počítači, pak nemůžeš říkat že jsou ošklivé. Nudné klidně, to je tvůj subjektivní pohled. Ale hnusné, to fakt ne.
            Hlavní města jsou 4, pro každou rasu jedno. No a pak je Lion´s Arch, který je pro všechny. Pokud jsi byl v jednom z těch čtyř vedlejších, tak ty prázdné jsou, stejně tak jako ve Warcraftu. Pro uvedení na pravou míru jsme lognul a před 10ti minutama udělal screen v hlavním městě a spočítal lidi. Čtvrtek, 9:30 dopoledne, všichni ve škole a v práci. Napočítal jsem 8 lidí - bez mojí maličkosti.
            http://imageshack.us/a/img9/7404/ipcx.jpg
        • To inac s tym dizajnom map mas krutu pravdu. Akakolvek 5x5m velka jaskyna je jedinecna, aspon ja som zatial nenasiel dve rovnake. Je pravda ze mozno ak by presunuli tu ludsku silu z tvorby map a lokacii na ine casti tak by sa stazovalo trosku menej ludi.

          Screenshoty su nice :) Ja mam 5rocne PC a musim hrat tak len na medium kedze mam 3 jadrovy Phenom. Ten rozdiel medzi HIGH a MEDIUM je dost citit :)
  • http://youtu.be/maHAZt5bljQ . Asi není co dodat, importováno z twitche:). Bude se to házet na oficiální fórum hry, tak uvidíme, co oni na to:)
    • Tak tomu videu jsem se dobře zasmál. Chlap by si měl nastudovat co je to komunismus (jak souvisí s tím, že věci jsou account bound ffs), ale hlavně by si měl nastudovat něco z ekonomie. GW2 má jednu z nejlepších ekonomik jaké jsem kdy ve hrách viděl, bohužel má jediný "problém" - je prostě tvrdá, tak jak ekonomika v reálném světě. Navíc projev tak úžasně promyšlený, že jediné co z něj za 15 minut vylezlo, že je slepý (npc od aukce je ve světě dost, navíc se systémem waypointů není problém se portnout do města a hned zpět). Zbytek jsem ani nedodíval protože mě unudil a to jsem byl na začátku opravdu zvědavý co má na srdci.
      • Prvních 15 minut bbyl jen úvod aby nebyl srovnáván s hatery a hráči WOW, když WOW nikdy nehrál a je to obří fanoušek GW1, hry, za kterou by i dejchal. To dnešní děcka těžko pochopí.
        • Měli se na to vykašlat a udělat datadisk k jedničkám. Tohle je jen bordel a až hru opustí i poslední srdcaři, tak nevím co NC Soft na to. Už takhle jsou Korejci nasraní dost za ty všemožné odklady a nechtějí dávat peníze na datadisk který se možná vůbec nedodělá - bludný kruh.

          Je vidět že blizz nehrál Guild Wars, jinak by asi taky mluvil jinak.
          • GW1 jsem nehrál, pravda. Nicméně GW2 nejsou GW1. Hráči Starcraftu třeba se srovnáním dílů problémy nemají, tak proč se přes to nedokáží přenést hráči GW1? Doba jde prostě dopředu. Dosáhli by takových prodejů a takových kapacit serverů s datadiskama k jedničce? Nemyslím si. Ten chlap jenom háže špínu na GW2 a vychvaluje tak to v jedničce bylo všechno super a že to neměli vůbec měnit, jenže to by se nikdy nepohli z místa. Navíc ani ta špína kterou háže není oprávněná, protože ono to i tak v GW2 funguje.
      • Právě ten zbytek dával smysl. Začátečních cca 15 minut byl slabý. Na bound systém snad ani nemá smysl reagovat, když je to snad v každém MMO a je logický - neběžel si instanci, nemůžeš mít token.
    • Na začátku se moc zadrhává na nepodstatných věcech. Ale souhlas s tím, že skill systém v GW1 byl daleko lepší než v GW2. V GW2 přišlo hodně zjednodušení.
      • Naopak řekl bych že skill systém v GW2 je podstatně komplexnější, protože build postavy netvoří jen skilly, ale podstatná je provázanost vhodného skillsetu příslušné zbraně s tím jaké hráč zvolí skupiny traitů - ať už jde o bonus do vhodného typu attributů nebo výběr úpravy skillů skrz volené major traity. S volbou stylu hry (natraitování postavy určitým způsobem) souvisí následně volba attributů na zbrani a brnění a dál volba run a sigilů. Run je daleko víc (a všechny jsou univerzální pro všechna povolání) než jich bylo v GW1. Sigily na zbraně ani traity v GW1 nebyly. Ve výsledku ... i když ve hře není přítomen trinity systém ... lze z každého povolání vykřesat libovolného zastupitele klasických tříd ... tanka, supporta, healera atd.
        • Mně se teda systém traitů nelíbil. Výstup byl dost nudný - žádné bonusy, které by mi přišly nějak zajímavé. Hrál jsem thiefa, warriora a elementalistu. Dost mi taky vadila nepoužitelnost některých skillů a některé skilly byly dobré leda tak pro sprint, jinak byly úplně k ničemu - přitom dělat skilly na sprint mi příjde jako kravina. Měli dát sprint na shift a udělat užitečné skilly.
          • Každý skill má nějaké využítí, většinou právě traitem můžeš upravit jeho vlastnosti aby vyhovovali stylu jakým chceš hrát. Myslím že bonusů ať už aktivních či pasivních se v traitech schovává dost, většinou jsou to dost zásadní věci pro to jakým způsobem se dané povolání následně hraje. Dám příklad na Necromancerovi protože toho mám nejdéle na 80tce a vyzkoušel jsem s ním velké množství buildů (a pamatuju si u něj těch traitů nejvíc). U něj, pokud ho chceš hrát jako support můžeš pomocí traitů docílit toho že jakákoliv zahraný life transfer bude doplňovat životy místo tobě všem hráčům v tvé blízkosti, navíc dalším traitem si nastavíš že všechny studny při každém tiknutí dají life transfer atd., nebo naopak, si můžeš zvolit jinou cestu než vampiric necro a můžeš se spoléhat na další léčivé studny které získáš zdarma při zvednutí spoluhráče z downed statu atp., léčit při vstupu a opuštění death shroudu a zajistit si jeho zrychlenou regeneraci a cooldown abys to mohl provádět co nejčastěji ... takže ve výsledku i postavu zaměřenou na stejný typ hraní jde hrát různým způsobem, jen si musíš pro svůj styl hry zvolit správné skupiny traitů aby jses dostal k bonusům které se ti tak říkajíc hodí do krámu. Většinou jsem tak měl přesně opačný problém, že bych si těch bonusů z dané traitové třídy chtěl zvolit víc ale jsem omezen sloty pro major traity :). Je jasné že pokud si se support charem vezmeš do ruky obouručák tak se ti jeho skilly hodit nebudou, zbraň se pak musí vybírat s ohledem na build a co tvá postava má zastat za funkci. A i ty "hatované" sprint skilly mají své využití a že se využívají hojně (viz oblíbené "roaming" buildy). Ač zrovna já nejsem příznivcem této záliby v GW2 se dost často probíhají určité pasáže dungeonů aby se ušetřil čas a to je zrovna vhodná chvíle pro tyhle sprint skilly, obzvlášť pokud mají plošnou působnost :) a když víš že po probíhací pasáži budeš mít chviličku bez "combatu" tak si po doběhnutí na místo můžeš "sprint" skill zas vyměnit za jiný užitečný, než boj započne. V PvP také tak, pokud běháš rychleji snadno doběhneš nepřítele který se dá na ústup, nebo naopak snadno někomu utečeš. Stejně tak v dungeonech mají dobré využití různé přemisťovací skilly, nejlépe Mesmerův portal pro partu, stačí pak když problémovou zapastěnou pasáž proběhne jeden člověk a ostatní přemístí.
      • Video je z patra, strukturované je jen málo. Já to musel krotit, pokud by to mělo být full feature tak je to na dvě hodiny, taková je ta hra průs*r(!!!) oproti GW1.
        • Já se na to video podíval dokonce dvakrát, páč se mi líbí autorova angličtina. Ale jinak bych řekl, že bylo ztrátou času ho točit, neboť mnoho lidí dávno ty chyby GW2 zná a hru už logicky nehraje a pár lidí ty chyby pořád nevidí a hru hraje a nic je nepřesvědčí, že se ta hra moc nepovedla. Se podívej tady na foru. Je to stejná sorta lidí, co tleská novým battlefieldům...
  • Nevím, ale GW2 je prostě jiné MMO než ostatní.
    PvP když člověk chce, umí být zajímavé - s kombinací více zbraní a přehazováním abilit má i 20 aktivních abilit, se kterýma se včasným použitím dokáže nadělat pořádný bugr.

    Co se týče PvE, tak instance nejsou endgame, endgame máš třeba lvlení craftingu na ascendent věci, na legendárky - grind world bossů a chození vláčků, různé open world eventy. Nebo třeba achievmenty, za které jsou rewardy a které jsou i dost zábavné.
    Mimo to má hra nějaký centrální příběh, celou linii od prvního lvlu až po poslední lvl.
    Další věc je komunita, která je po roce strašně příjemná, na potkání si lidi pomáhají a něco jako "Barens/Orgrimmar chat" tam neexistuje. Zároveň gold selling spam je nulový, nulový zloději a ninjové atd.

    A taky tu nikdo nezmínil Jump Puzzlíky, které v žádné jiné MMO neexistují, a jediná hra kde jsem je potkal jsou WoWko, a to jen na Private serverech a s ty se nedaj srovnat s GW2.

    Prostě GW2 má svoje kvality, a jde hrát dlouhodobě, jde hrát jak solo, tak v grupě, jde hrát PvE i PVE, a je prostě jiné než WoWlike hry se zaběhaným systémem. Nemusí každému vyhovovat, ale špatná hra to rozhodně není a má co nabídnout. Za těch dnešních 800kč to stojí, a za ty prachy člověk dostane adekvátní zábavu. Stačí jen přistoupit na určené pravidla a nesrovnávat se svým zaběhlým stereotypem z jiných her.
    • Spousta obsahu si solo nezahraješ, protože eventy jsou stavěny často pro více lidí a v mnoha regionech bývá prázdno. Aurora Glade server.
      • takze asi tak:
        1) funguje LFG tool prez ktery sezen lidi na cokoliv
        2) GW2 ma jednu supr zalezitost a to je guesting na jinych serverech ne ze by to melo nejaky zasadni vyznam, protoze jedine co je omezeno na jakem serveru jsi je WvW a vse ostatni funguje cross serverove, takze pokud mas pocit ze je nekde prazdno tak si najdi zalidnenejsi server/lokaci a muzes jit na ten server guestovat (pozor je to vazano na login, takze kdyz se odlognes tak te to automaticky vrati na tvuj server musis vzdy prez ten guest tool v logind screenu)
        3) jsem na AG myslim ze uz pomalu rok (zacinal jsem na jinem, ale kuli WvW jsme s guildou migrovali na AG) a pravidelne chodim World eventy/bosse a nikdy jsem nemel problem ze by tam nebyli lidi
        4) funguje nekolik webu, kde jsou timery vsech eventu podle tveho serveru a pak jsou weby, kde ti pisou na jakem serveru jsou otevreny Temply v Orru, kde si muzes nakoupit gear za karmu, otevreni templu je opet podmineno dokoncenim world eventu, takze kdyz nejsouo lidi kouknes na jakem serveru je to open das guest a mas vyreseno
        5) takhle bych mohl pokracovat hodne dlouho, neznamena ze kdyz to nekdo nezna nebo nevi ze to neexistuje....
        • Bohuzel lidi si radeji plivnou, nez aby zjistovali. Avsak je jiste, ze tem co to bavi, jsou ti, ktere to nebavi, naprosto u p*dele. To plati vsude a ve vsem.
      • Gossen
        pokud už máš lvl 80 a exo equip tak dokážeš spoustu group eventů sólovat. Pokud ne, tak přes map chat vždy někoho seženeš (to, že na mapě nikoho nepotkáš neznamená, že tam nikdo není)
      • No teď schytám milion mínusek, ale na Aurora Glade šla většina čechů, což znamená ne příliš dobré a vstřícné hráčské podnebí. Zkoušel jsi hrát na jiném serveru?
        Já osobně nemám jediný problém, jsem někde přes 90% prozkoumávání světa, klidně v 6 ráno se chodí jeden vláček low lvl ve Queensdale, a odpoledne už se sleze i vláček ve Frostgorge.
        No a třetí vláček netuším, ten oblézá větší bosse, Behemotha, Jormaga, Destroyera atd. To jsem mockrát nebyl, ale pokaždé je tam tak 50-100 lidí, a myslím že i dopoledne se chodí. Samo že přes týden, o víkendu už od rána. Co se týče endgame lokací a jejich eventů, tak tam pravidelně na eventy někoho potkávám, nikdy jsem je nedělal sám a ještě jsem nemusel nikdy psát do chatu a prosit o pomoc.
        • Já napsal jediný: Že spousta obsahu si člověk nezahraje, protože je dělaný pro group hraní. To je FAKT a kdo s tím nesouhlasí, hru nehrál. Protože low level lokace jsou naprosto prázdný, nelze si zahrát podstatnou část obsahu. Je to chyba herních mechanismů a ne hračů. Je bohužel faktem, že navštěvovat low lokace je naprostá zbytečnost = chyba hry, proto tam nikdo kromě nových hráčů nechodí.
          • Konkrétně dnes dopoledne, středa cca 9:00-10:00 jsem dělal daily, při kterém jsem s cca 20ti lidma šel vláček v Queeensdale, a hned potom co se spawnul Behemoth, tak se přidalo dalších cca 20. To je lokace pro lvl 1-17lvl. Potom jsem šel v rámci daily na poslední část do Kessex Hills, kde jsem se připojil ke vláčku kde bylo cca 20 lidí a zabil s něma 3 bosse. To je lokace 15-25 lvl. Ještě jednou opakuju středa, dopoledne, všední den, týden po novém roku a po prázdninách.
            Toliko k faktům o tom jak jsou lokace prázdné.
  • Tahle hra muze bavit jenom lidi, co nemaji moc zkusenosti s MMO a nebo jim staci malo...
    • ano mas pravdu tato hra nebavi lidi co maji radi xy hodin progresem na raidu kde potrebuji 20+ lidi a chodit ho pravidelne aby mel DKP a ve finale mu to ani po 6 mesicich nepadlo, neumi si sami vymyslet hratelny build a prizpusobit si traity(passivni skilly) aktivite co zrovna provadi,
      pro me je GW2 naprosto idealni jsem pracujici fotr od rodiny teda causual hrac a jedine v GW2 muzu mit top gear bez pravidelne dochazky a staci mi ktomu parta 5 lidi/kamaradu a straveny cas ve hre 12-20h tydne, muzu si upravit vzhled sveho gearu presne tak jak se libi me a jen tezko budu hledat stejne vypadajici postavu
    • Měl to být pro mě vstup do žánru MMO po pokusech s jinýma těžkýma vahama. GW2 mě však přesvědčili, že pro mě MMORPG není. Navíc GW2 byly snad nejnudnější chvíle mého herního života.
      • Pokud mas rad pvp, tak LOTRO nezkousej. Budes velmi zklamany....
      • Zkus LOTRO. Je to starší MMO, víceméně hratelný F2P a podle mě je to lepší vstup do MMO světa.
        • Jen mu jeste rekni, ze od takoveho 25 lvlu mu sleze kuze z prstu nez da max lvl bez investic, tak moc "vicemene hratelny" to f2p je. Jinak hra je to samozrejme moc pekna.
    • Ono to tak hrozný není jako doplňková hra či sekundární MMO, když zrovna vypadnou servery primárnímu MMO. Dá se to hrát a má to určité kvality a kouzlo, ale tudy cesta za lepšími MMO určitě nevedou.
  • eStar
    Tahle hra pro mě nebyla takový fail jak někteří popisují. Levelování bylo zábavné, prostředí bylo pěkné a já si hru užíval přibližně 320 hodin. Problém nastal ve chvíli kdy jsem měl max level a exotický equip. najednou nebylo co dělat což souvisí s dalším problémem který jsem tam objevil. Naprosto nudné a nezajímavé dungeony. Moje chuť projít je vícekrát se rovnala nule. Ani sám nevím proč, ale prostě mě nebavily. PVP bylo celkem fajn, menší PVP mě tolik nezaujalo, světové PVP bylo mnohem lepší, ale časem to začalo být hodně repetativní a tak šla hra nakonec z disku. Možná se k ní časem vrátím abych zjistil co se změnilo.
    • můžu potvrdit, estar hrál a nevedlo se mu vůbec špatně. Bohužel ho stejně jako další statisíce lidí hra prostě znudila nekompetentností jak AN, tak hlavně mechanikama, který byly na h()vno hned ze startu a na h()vno jsou pořád
    • by me zajimalo jaky mas level ve Fractalech, zda mas legedarni zbran nebo komplet ascended gear....
      • jo jeste zda mas mapu na 100%, kolik mas AP, ma tva guilda odemcene vsechny guild misse, challange, puzzly....
        • Mě by zase zajímalo, kdes přišel k tomu, že tohle by ho mělo bavit.. žes mu to tak vpálil jako co si to dovolil zanevřít na hru aniž by měl všech 1003 achievementů a neodkryl pravej horní kout mapy *1* nebo proč myslíš, že to je zábava pro většinu? Co tak sleduju mmo scénu, tak to bývá všude jak přes kopírák.. lidi to baví dokud levlují, pak se chvíli plácají na maxu dokud je neznudí stěžejní repetetivní end game content a pak jdou pryč.. tohle plnění achievementů a dodělávání detailů či naopak extrémů typu jdi 700x nejtěžší dung abys mohl vyrobit nej tuniku, je sice taky content ale většinu lidí nebaví a nezajímá a u hry je neudrží.. jinak by neodcházeli.
          • presne jak tvrdi prispevek pode mnou, lidi jsou nauceni a presyceni themaparkovyma hrama ze jakmile se obejvi neco lehce smrcnute sandboxem tak je to mega fail,
            ja netvrdim, ze to nekoho musi bavit, ale end game v GW2 je proste trochu sandbox a musis si ho tam najit a je jen natobe co te bavi a co chces delat, nikdo to nenuti jezdit jenom ten jeden dany end game raid jako u ostanich MMO, protze nikde jinde ten end game gear nesezenes, ale v GW2 todle prave neni mas nekolik moznosti jak ten top gear obstarat a je to jen natobe jakou si vybere, ale vetsina hracu nema rada moznost volby... ja se taky ze zacatku snazil honit AP a living story, ale pak jsem se nato vybodl a snazim se dat jen fractal, obcas s kamosema nejaky dung, kdyz je nalada jinak hraju PvP at uz WvW nebo areny
            • eStar
              Chtěl bych tobě i panu an připomenout že jsem hru hrál v prvních měsících po startu a pokud vím tak jsem měl prošlou valnou většinu obsahu vyjma skákaček které nesnáším obecně takže ptát se mě na věci které přidali až později je celkem zcestné. Jinak bych vám chtěl ještě říci že to co se tu snažíte naznačit (že jsem snad nějaký tunelový CoD děcko) mě vysoce uráží a žádám aby jste toho nechali. Děkuji.
          • No to zase pozor, GW2 nabízí kvalitní PvP, nabízí kvalitní PvE, nabízí různé dovednostní eventy, jako je Jump Puzzle, nabízí achievmenty a nebo průzkum, nabízí různé měnící se dynamické eventy, nabízí jeden z nejrozsáhlejších craft systémů, nabízí různé obtížnosti endgame contentu.

            To že jsou hráči znudění a naučení jít jedním CoD koridorem pouze se šipkou dopředu a mačket jeden "i kill all" button, to není vada hry. V téhle hře si můžeš vybrat co podniknout, narozdíl od WoWka, kde máš jen jeden cíl. Mi řekni na co je ve WoWku crafting. Ten je tam naprosto zbytečný, stejně tak jako questící lokace, které 90% hráčů co nejrychleji přetrpí. Jediný cíl je mít top equip z raidu a nebo top rating z arény. Nic jiného.
            V GW2 je cíl zábava, a s výběrem toho co chceš dělat, klidně v low lvl lokacích, klidně craftingem, eventama, skákáním, průzkumem, PvPčkem, čímkoliv.
            • Kvalitní PvE a PvP ? Nenech se vysmát spvp balanc nestojí za nic, wvw se celý rok nezměnilo, craft systém je jeden nejhorší co jsem viděl a dělal jsem ho jen z nutnosti a end game je grin achievmentu a skinu, repetetivní chození stále stejných dungeonů a příšerný living story.
    • Nezměnilo se v podstatě nic.. díky na rychlo zplácanému Living Story téměř žádný obsah nezůstal pernamentně a hra je stejná jako při startu. Anet si to uvědomil příliš pozdě a hráčů ubývá.
      • Hráčů ubývá asi takovým stylem že i ve všední den jsou všechny servery s High/Very High populací a kvůli přetíženosti to sem tam někomu hází disconnecty ... jo co bych dal za to kdyby populace opravdu trochu klesla :D
        • Tu přetíženost bych chtěl vidět s lidmi s kterými jsem do hry při startu šel odešli, komunita je nasraná a já odešel nedávno už mám dost nekvalitního obsahu a grindu.
      • eStar
        Aha tak to mě mrzí, zahozený potenciál. *9*
  • Jack1947
    Vyborne, ted naopak zase chvily o Guild Wars dost bylo WoW!
  • Tilwaen
    Já nevím, že na GW2 snad každý dští síru, ale já si tu hru parádně užila. Systém questů mi vyhovoval, absence měsíčních poplatků také, grafika na MMO pěkná, ale jsem spíš PvE hráč, tak nemůžu posoudit PvP složku hry.

    Co mi tam tedy přišlo jako rušivý element byly palné zbraně, které podle mého do fantasy prostředí nepatří, ale to se dá snadno překousnout.
    • Srdíčka jsou stejně nudné jak questy v oststních mmo (jen můžeš q splnit více způsoby). Víc mě bavily quick time eventy. PvP arény moc nehraju, spíš WvW, ale tam mě dost mrzí že se to omezilo prakticky jen na zergy o +/-50 i více lidech co běhaj po mapě a když se potkaj tak nasolej všechny aoe před sebe na enemy a rozhodne asi to, která grupa stihne dřív nahodit resist.
      Je smutné, že v tomhle systému dobývání stále vyniká stařičký Lineage 2, tam kolikrát během dvouhodinového dobývání nebylo jasné, kdo hrad zabere. Bohužel ,tahle hra má už slávu za sebou.
      V GW2 prostě pevnost hráči jen "přejedou" jak kobylky kukuřičné pole a běží se k další, zatímco zabranou si zatím enemy začnou brát zpět. Je to jako kdyby si člověk nakládal u stavebnin cihly na vuzek a nějaký d*bil by mu pokaždé, co se ohne pro další tu cihlu zase vyložil. Tak to na mě působí. Není to špatná hra, ještě ji hraju i když už začíná nudit, ale na rozdíl od wow, nebo L2, ke kterým jsem se po čase vždy aspoň na chvíli vrátil, mám tady pocit, že jakmile to jednou na dýl vypnu, už se k tomu nevrátím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit