Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mňa GW2 baví oveľa viac ako tuneloidná 1tka kde aj tak nakoniec všetci išli podobné buildy.
  • Každý skill má nějaké využítí, většinou právě traitem můžeš upravit jeho vlastnosti aby vyhovovali stylu jakým chceš hrát. Myslím že bonusů ať už aktivních či pasivních se v traitech schovává dost, většinou jsou to dost zásadní věci pro to jakým způsobem se dané povolání následně hraje. Dám příklad na Necromancerovi protože toho mám nejdéle na 80tce a vyzkoušel jsem s ním velké množství buildů (a pamatuju si u něj těch traitů nejvíc). U něj, pokud ho chceš hrát jako support můžeš pomocí traitů docílit toho že jakákoliv zahraný life transfer bude doplňovat životy místo tobě všem hráčům v tvé blízkosti, navíc dalším traitem si nastavíš že všechny studny při každém tiknutí dají life transfer atd., nebo naopak, si můžeš zvolit jinou cestu než vampiric necro a můžeš se spoléhat na další léčivé studny které získáš zdarma při zvednutí spoluhráče z downed statu atp., léčit při vstupu a opuštění death shroudu a zajistit si jeho zrychlenou regeneraci a cooldown abys to mohl provádět co nejčastěji ... takže ve výsledku i postavu zaměřenou na stejný typ hraní jde hrát různým způsobem, jen si musíš pro svůj styl hry zvolit správné skupiny traitů aby jses dostal k bonusům které se ti tak říkajíc hodí do krámu. Většinou jsem tak měl přesně opačný problém, že bych si těch bonusů z dané traitové třídy chtěl zvolit víc ale jsem omezen sloty pro major traity :). Je jasné že pokud si se support charem vezmeš do ruky obouručák tak se ti jeho skilly hodit nebudou, zbraň se pak musí vybírat s ohledem na build a co tvá postava má zastat za funkci. A i ty "hatované" sprint skilly mají své využití a že se využívají hojně (viz oblíbené "roaming" buildy). Ač zrovna já nejsem příznivcem této záliby v GW2 se dost často probíhají určité pasáže dungeonů aby se ušetřil čas a to je zrovna vhodná chvíle pro tyhle sprint skilly, obzvlášť pokud mají plošnou působnost :) a když víš že po probíhací pasáži budeš mít chviličku bez "combatu" tak si po doběhnutí na místo můžeš "sprint" skill zas vyměnit za jiný užitečný, než boj započne. V PvP také tak, pokud běháš rychleji snadno doběhneš nepřítele který se dá na ústup, nebo naopak snadno někomu utečeš. Stejně tak v dungeonech mají dobré využití různé přemisťovací skilly, nejlépe Mesmerův portal pro partu, stačí pak když problémovou zapastěnou pasáž proběhne jeden člověk a ostatní přemístí.
  • GW 2 mě bavili od 1.lvlu jsem se do toho zakousl a nepustilo mě to..Bohužel jak rychle mne to pohltilo, tak rychle mne to pustilo.Ale ta cesta za 80kou pořízení equipu jsem si užil občas se tam vrátím.Stejně tak se bavím teď v Neverwinteru, tam mi přijde že to má hlubší význam dungy bezva atd...Jinak GW 2 je dobrá hra.
  • Mínusovat Tě nebudu, máš plné právo vyjádřit svůj názor. Podle mého názoru hra rozhodně fail není. V žádném případě není dokonalá (ostatně, která hra je), ale kladných stránek nabízí přehršel a kdo si je chce najít, najde si je - jde o svobodnou volbu každého jednoho hráče. Já hraju od samého začátku (někdy víc, někdy méně - bez poplatků hráče nic neomezuje) a změn k lepšímu za tu dobu pozoruju hodně, a to jak menších, tak i těch zásadních. A jakkoli ani mě nevoní vše, co ArenaNet naservíruje, ještě pořád na podnose zbývá velký výběr chutného pokrmu :) A co se týče bossů, rozhodně nepotřebuju navštěvovat externí servery, ba dokonce ani Wiki (která je stran informací o hře naprosto bezproblémová). Zpravidla se stačí zeptat přímo ve hře a ostatní hráči většinou rádi pomůžou. Toliko moje zkušenost.
  • No jak říkám, na ultra nastavení vypadá každé místo báječně. Pokud jsi ty zákoutí prolízal na starším počítači, pak nemůžeš říkat že jsou ošklivé. Nudné klidně, to je tvůj subjektivní pohled. Ale hnusné, to fakt ne.
    Hlavní města jsou 4, pro každou rasu jedno. No a pak je Lion´s Arch, který je pro všechny. Pokud jsi byl v jednom z těch čtyř vedlejších, tak ty prázdné jsou, stejně tak jako ve Warcraftu. Pro uvedení na pravou míru jsme lognul a před 10ti minutama udělal screen v hlavním městě a spočítal lidi. Čtvrtek, 9:30 dopoledne, všichni ve škole a v práci. Napočítal jsem 8 lidí - bez mojí maličkosti.
    http://imageshack.us/a/img9/7404/ipcx.jpg
  • GW1 jsem nehrál, pravda. Nicméně GW2 nejsou GW1. Hráči Starcraftu třeba se srovnáním dílů problémy nemají, tak proč se přes to nedokáží přenést hráči GW1? Doba jde prostě dopředu. Dosáhli by takových prodejů a takových kapacit serverů s datadiskama k jedničce? Nemyslím si. Ten chlap jenom háže špínu na GW2 a vychvaluje tak to v jedničce bylo všechno super a že to neměli vůbec měnit, jenže to by se nikdy nepohli z místa. Navíc ani ta špína kterou háže není oprávněná, protože ono to i tak v GW2 funguje.
  • Me jde spis o princip. Nekomu to treba nesedne, ale misto toho, aby konstruktivne popsal nejake negativa, napise, ze je to pi*ovina a at do toho lidi nedavaji penize. Me to vyhovuje, ve wowku te v dungu j*bali za eq a vubec z te hry cisela ta slepa honba za mamonem. Tu nic takoveho neni. Mozna je GW2 nakonec vic pro casual hrace, nez chteli. Ale to neni vubec spatne.
  • No jistě že se z toho neposereš, ono se tam nic neději, tudíž ti vlastně ani nemá co utéci.
  • Stáčí si zajít na oficiální fora, měli raději pracovat na datadisku než co dva týdny vypouštět nekvalitní living story a grind achievmentů s tím spojený.... a odměna ? mini pet nebo 150tý back skin.
  • Tu přetíženost bych chtěl vidět s lidmi s kterými jsem do hry při startu šel odešli, komunita je nasraná a já odešel nedávno už mám dost nekvalitního obsahu a grindu.
  • Kvalitní PvE a PvP ? Nenech se vysmát spvp balanc nestojí za nic, wvw se celý rok nezměnilo, craft systém je jeden nejhorší co jsem viděl a dělal jsem ho jen z nutnosti a end game je grin achievmentu a skinu, repetetivní chození stále stejných dungeonů a příšerný living story.
  • Měli se na to vykašlat a udělat datadisk k jedničkám. Tohle je jen bordel a až hru opustí i poslední srdcaři, tak nevím co NC Soft na to. Už takhle jsou Korejci nasraní dost za ty všemožné odklady a nechtějí dávat peníze na datadisk který se možná vůbec nedodělá - bludný kruh.

    Je vidět že blizz nehrál Guild Wars, jinak by asi taky mluvil jinak.
  • Prvních 15 minut bbyl jen úvod aby nebyl srovnáván s hatery a hráči WOW, když WOW nikdy nehrál a je to obří fanoušek GW1, hry, za kterou by i dejchal. To dnešní děcka těžko pochopí.
  • Jack1947
    Protoze minusy "rozjasnuji vzdycky sedy den" *14* *12* .
  • Vzdycky me zarazi, jak jsou diskuteri sebejisti. Je to i pro casual hrace. Kazdej to nemusi nutne hrat 10h denne. Ja to treba dneska nezapl ani na vterinu a neposeru se z toho ze mi tam neco utece. A hrat jsem taky jeste neprestal.
  • Pokud mas rad pvp, tak LOTRO nezkousej. Budes velmi zklamany....
  • "každé zákoutí je suprovně dotažené" Tomu rikam vtip tydne :D Mne osobne to prislo presne naopak, mapy hnusny a nudny. Jediny co me vizualne dostalo, bylo hlavni mesto. Fakt drsny. Skoda ze tak mrtvy...
  • No ty brďo, proč mám tolik mínusů, ale žádný nesouhlasný komentář? To sem přišla skupina jakýchsi uctívačů, kteří potírají jakýkoliv projev odporu? Dva roky před vydáním jsem skoro každý den sledoval novinky, diskutoval na gw2.cz, zaplatil jsem vydavatelům víc, než většina lidí, kteří si hru koupili, ale holt se mi to nelíbí, tak si zasloužím 15x mínus. No jo *7* jako ve školce.
  • Právě ten zbytek dával smysl. Začátečních cca 15 minut byl slabý. Na bound systém snad ani nemá smysl reagovat, když je to snad v každém MMO a je logický - neběžel si instanci, nemůžeš mít token.
  • Mně se teda systém traitů nelíbil. Výstup byl dost nudný - žádné bonusy, které by mi přišly nějak zajímavé. Hrál jsem thiefa, warriora a elementalistu. Dost mi taky vadila nepoužitelnost některých skillů a některé skilly byly dobré leda tak pro sprint, jinak byly úplně k ničemu - přitom dělat skilly na sprint mi příjde jako kravina. Měli dát sprint na shift a udělat užitečné skilly.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit