Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ale ta masaz je neuveritelna to je fakt nasup jak tu hru propagujou a pritom NIKDY nebyl ten koncept ani trochu zajimavy ani novatorsky....PR lidi okolo toho musi sedivet a met zivotnost tak mesic nez je musi vymenit
  • eStar
    Bohužel se zdá že Titanfall bude jen další moderní hra vydaná EA. To znamená nic moc. O počet hráčů ani tak nejde, ale motat do PVP souboje dvouch týmů boty mi přijde jako neuvěřitelně špatný nápad. Nikdo mi také nevysvětlil proč tam místo AI nemohou být další hráči. Nicméně můj zájem o tuto hru velmi rychle klesá a myslím že nejsem sám kdo je už teď zklamán.
    • K tomu přidej fakt, že tam bude permanentně pobíhat Titan. Ten asi bude velmi zábavný v době, když za něj hraješ, ale většinou bude člověk na zemi jako obyčejný voják a střetnutí s tímto obrem bude asi končit smrtí, aniž by se tomu dalo jednoduše vyhnout.
      Jako chcípat v CODu permanentně na nějaký posraný killstreak - killstreaky a podobné hovadiny jsou mimochodem také (spolu)výmyslem Zempelly.
      No, a k tomu všemu přidáme posrané EA.
    • Kozy
      Mám pocit že ta AI tam bude plnit i nějaký úkoly, bude to jako singleplayerová kampaň s normálníma hráčema.
    • To je fakt, moznost spustit si mapu budto s boty, nebo misto nich pouze s zivymi hraci by tam byt mela. Urcite by tim nic neposrali a hraci by si vybrali sami.
      • eStar
        Já se bohužel obávám že tady to bude na té AI postavené, protože mapy asi nebudou zrovna nejmenší, když se tam má vejít až 50 postav (živých i Ai). třeba se mýlím (doufám že se mýlím).
  • Mohla (a možná může) to být kvalitní mp řežba.
    To že tam nacpou nekvalitní (asi podle EA dostačující) AI které jsme mohli vidět v Call of Duty dogs a lenflereshit 4.
    To co oni udělali je nesmysl, odebrat hráče a dát místo ní AI, EA mě začíná štvát jak mrví skvěle vypadající hry *10* .
  • Dostanete se tak do různých míst způsoby, o jakých si můžete nechat v Call of Duty nebo Battlefield jen snít. A pak napíšou, že buď dveřmi nebo oknem. *1* *1*
    • ještě může přijít po schodech ;)
      • eStar
        Komínem.... *1*
  • smejki
    A dota je ještě horší. Ta se hraje jenom 5v5. Tu nebude hrát už vůbec nikdo.
    • StanleyCZ
      That Guy: A ty už jsi to hrál? *8*
      • jo, už jsem "to" hrál
    • teda,budu uprimnej - dementnejsi prirovnani jsem uz hoooodne dlouho necetl *1*
    • eStar
      Srovnávat FPS s MOBA hrou.... To je celkem masakr.
      • Kozy
        No a co csko, to je přece 5v5.
        • eStar
          V CS nejsou desetimetroví roboti a neplete se ti tam pod nohy AI.
          • Kozy
            A co jako? Boty tam může mít klidně taky. Já jsem za tenhle krok naopak rád.
            • a byl by fakt takový problém dát tam tu možnost už od začátku?

              btw zkurvíš si ho možná ty, u mě herní zážitek roste přimou měrou se zvyšujícím se počtem obřích robotů na bojišti *4*
            • smejki
              ale není to pro 15v15 navrženo.
              Tvůrci Titanfall řekli, že modovací nástroje nejspíš budou, takže když chvilku počkáš, budeš si moct udělat match 20v20 a <>zkurvit si herní zážitek, jak je libo.
            • a taky to CS můžeš hrát klidně 15vs15, když se ti chce
      • smejki
        ty jo viď. srovnávat design decision a design decision.
        já to řeknu ještě jinak a snad ta ironie bude jasnější:
        Dota by byla určitě lepší, kdyby na stejný mapě bylo 12v12.
        • eStar
          A úplně nejlepší by DOTA byla kdyby to bylo 12v12 a polovina týmu by byli vždy boti. *1*
          • smejki
            v Dotě není AI na hráčské úrovni (tedy nepočítám miniony/creeps) designově zakomponovaná, a ani v Titanfallu není. pokud si někdo stěžuje, že Titanfall je 6v6 + AI, pak by si mohl stěžovat, že DOTA je 5v5 + AI minioni a že se ti AI minioni mají nahradit hráčema.
            • smejki
              Ano, není to úplně přesné srovnání, protože parametry AI se v obou hrách liší. Ovšem ne jejich úloha. Podtstané je, že AI v Titanfallu nenahrazuje živé hráče, jak tu okolo řičíš, ale funguje vedle nich a je to součást designu. Pokud bys AI v Titanfallu nahradil živými hráči, bude to úplně jiná hra, bude to mechwarrior, špatný mechwarrior.
            • eStar
              Blábol, ale je to tvůj názor tak ti ho brát nebudu. Musel by si být extrémně neopatrný aby tě zabili minioni v Dotě, na druhé straně AI titan. tvoje logika je prostě rozbitá.
  • to,ze v tom ma prsty EA a podileji se na tom vyvojari CoD,me děsí uplne nejvic ze vseho,kam EA vstoupí,tam sto let trava neroste...

    porad nechapu,proc je potreba do multiplayeru cpat nejakou hloupou AI - prave proto to jejich vysvetleni vubec nic nevysvetluje,proc tam bude behat AI s inteligenci neandrtalce,kdyz by to klide mohl zastoupit skutecnej hrac? tady bude chyba nekde jinde...mozna ze xbox one zkratka vic lidi neutahne
    • frag.ment
      Přesně tak.. ja mám teda zkušenosti jen z CSka, ale jakmile na nějakém serveru narazím na boty, okamžitě jdu jinam, protože je to opruz a kazí to zábavu. Třeba se jim to nějak povede dobře zakomponovat a ai tam bude mít smysl, uvidíme.. Tedá já asi neuvidím, když už hraju víceméně jen na PS3, ale to PC taky ještě občas zapnu a zahraju si na něm CSko, ale je otázkou, jestli mi Titanfall ta moje stará herka rozjede *4*
    • Myslis tim, ze ai je vykonove mene narocne nez reagovat na vstupy uzivatele?
      • Mno hlavne AI nevymejsli nepredpokladany postupy => pokud (napriklad) AIcku naplanuju cestu z bodu A do bodu B, tak nebude vymejslet trasu pres bod C. A pokud navic hrace prinutim k tomu, ze musi tu AI nasledovat a chranit/likvidovat, tak zaroven zajistim, ze na podobny brikule budou mit cas ani oni => nemusim trebas resit to, ze si nekdo vyleze na nejaky "nedostupny" misto, zakempi tam a bude odstrelovat celou mapu.

        Jako bonus, AI lze predsriptovat, tak ze ji srv nemusi resit vubec (coz bude prdel, protoze to nebude syncnuty => kazdej uvidi AI nekde jinde). Ona totiz EA !!!presne!!! takto resi fyziku (trebas) a proto ji ta fyzika nefunguje. Je to clientside efekt, a srv jednoduse nevi, jestli nekde zed stoji nebo nestoji. On posle strelu klinetovi, a ten mu posle zpet, zda doslo nebo nedoslo k zasahu hrace (pripadne spocita nejakou destrukci), jenze ta muze kazdymu klientovi vyjit trochu jinak ...
  • tak to pekne zoslonili

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit