Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Preed
    Nedokazem pochopit s cim maju miestny diskuteri problem,ta hra sa o nieco snazi a robi to dobre,ano je v zasade jednoducha,ma taku grafiku ako ma ale je to zabava a to predsa ide. Absolutne nedokazem pochopit porovnavanie tejto hry s niecim ako je beyond,tam sa da nieco porovnavat? Beyond sice pekne vyzera ale to je tak vsetko,ako hra to nefunguje preto to ma take hodnotenie ako to ma,Nidhogg sa o nieco snazi a robi to dobre preco by nemal mat take hodnotenie ako ma,nejde v konecnom dosledku o to ci je hra zabavna a ci robi dobre to o co sa snazi? A uz vobec nedokazem pochopit kritizovanie existencie takejto hry,to ze niekto urobit takutu hru ma nieco spolocne s poctom AAA hier na trhu alebo ich kvalitou? akym sposobom? Okrem toho mi nikdy mi nebolo jasne kritizovanie indie hier ako ''hispterskych'' alebo,ze je to ''poza'' pripadne je to ''pseudointelektualne'' a podobne,nehnavajte sa ale ked to nedokazete docenit a nebavi Vas to tak to nehrajte kazdy ma pravo na nazor ale snazit sa tu ludi presvedcit,ze hry ako Nidhogg musia OBJEKTIVNE dostat menej bodov lebo akurat VY v tom nevidite nic je stupidne.
  • dario.marques.798
    Přijde mi, že herní průmysl se v roce 2013 radikálně změnil a už asi nikdy nebude takový, jak býval. Počítal jsem, že od roku 2009 do 2012 jsem každoročně hrál alespon 10 AAA her. V minulém roce byly pouze 4 (jsem PC hráč) a co čekat do budoucna? CoD, Battlefield, sporty, NfS, Assassins Creed, snad nějakej ten Zaklínač nebo Dragon Age..ale co dál? Dál je velká propast. Je to každého věc, co hraje, ale například recenzovaná hra nebo mnoho jí podobných, které zde byly ve velkém recenzovány za poslední měsíce, nejsou hrami, které by mě uspokojily. A myslím si, že nejsem jediný, kdo sdílí tento názor. Toto není výčitka vůči tomuto webu, ale vůči hernímu průmyslu a hlavně vůči hráčům samotným, kteří si neuvědomovali, že hry budou vycházet, dokud budou výdělečné - dokud si je budou lidé kupovat. Nyní tím trpíme my sami, že jsme nevyslyšeli volání herních tvůrců, kteří prorokovali, že dokud budeme hry stahovat, crackovat a dělat obecně cokoliv, jen abychom za ně nemuseli platit, tak herní průmysl v té podobě, v jaké jsme ho znali, zanikne. Ted se kvůli toho vracíme do doby kamenné a musíme hrát hry, které vypadají, jako by je "vykakal" červ...
    • archie777
      Ty jsi prototyp hráče, kterého by si přál každý EA kravaťák. 1800 za COD: Ghost a pěti hodinovou jízdu recyklovaného enginu je přeci dobrá koupě. Nebo snad Crysis 3 na celých šest! Možná je chyba na straně cenové politiky, extrémních finančních nároků na vývoj, recyklace zajetých značek a nutnost dělat hry dostatečně blbuvzdorné, aby jí Johny z Albuquerque nevypnul po prvních 30 minutách.. Možná by to chtěl taky rozhlídnout se kolem sebe a zjistit, že dobrá hra != Euphoria Diamont Daemon Engine 8.0 Vertex Angular Shader Multidragonskin.. viz třeba takové studio Larian.
    • frantisek_nejezchleba
      super. Mi se sice pixel art líbí, na tuhle hru mám hroznou chuť, ale absolutně chápu na co narážíš a přiznávám, také mě to trápí.
    • Whoossain
      Já si ani tak nemyslim, že za současnej stav může nějaký stahování/nestahování her. Já vidim hlavní problém v tom, že herní průmysl chce neustále genrovat větší a větší zisk. A tak se snaží sovje produkty prodat co největšímu množství lidí. Zatímco dřív byl především PC gaming řekněme výsadou jen určitýho relativně malýho okruhu lidí, dneska hraje na počítači kdejakej strejc. Což je sice příznivý pro vydavatele, ale velmi negativní pro samotný hry. Protože takovej strejc nestojí o nějakou hru, kde bude muset přemýšlet, bude se muset naučit mapy, bude muset znát chování zbraní a předvídat pohyb nepřátel. Kdepak, takovej strejc chce, aby to, co si koupí, bylo barevný a hejbalo se to. Tyhle casual players generujou velkej zisk vydavaetlům a ty je chtěj uspokojit. Ptoto dnes třeba střílečky vypadají tak, jak vypadají. Příkladem budiž poslední Battlefield. Hra špatná v tolika ohledech, že se to ani vyjmenovat nedá. Přesto se těší velký oblibě především u casual hráčů. A že tenhle model funguje, je evidentní i na zdejší recenzi, která tak příšerně odbytý hře dokázala nadělit nadprůměrných 8/10. V tomhle vidím problém já. A tyhle nezávislý výstřelky? Z velký části póza, snaha hledat umění tam, kde není. Může to fungovat jako kratochvíle když člověk potřebuje zabít čas, ale doba se posunula a kdo by si kupoval film na VHS, když s BD je mnohem větší zábava...
    • Herni prumysl nyni mozna prochazi tou nejzasadnejsi transformaci prave diky crowd fundingu a obrovskemu mnostvi indie vyvojaru kteri chrli napady na vsechny strany. Ja jsem tak stasny za to co se deje. Tahle hra je typickym pripadem jednoho takoveho skveleho napadu.

      Nevracime se do doby kamenny ale naopak se probouzime z doby temna do uzasne a barevne herni renesance a treba kdyz buh da tak i velci herni vydavatele pochopi ze hry neprodava jenom znacka a grafika a treba uz konecne nekdo vyrve zezlo z rukou nenechavych marketingovych dablu a daji ho zpatky do rukou vyvojarum.
      • N7N7
        No, jestli ta "úžasná a barevná herní renesance" vypadá jako tato hra, tak potěš pánbůh... *2* *2* *2*
        • Tahle hra je jen stripkem v obrovske mozaice ale kdyz se ti to nelibi porad muzes hrat neco jinyho. Urcite je spousta jinech her co maj grafiku co se ti bude libit.
          • dario.marques.798
            No a to je právě ten problém - nemůžeš. Protože celá pointa mého původního příspěvku je v tom, že doba velkých AAA her je u konce. nastupuje crowd funding, je rozvoj indie her, který jsou pro mě naprosto nehratelný. Prostě pokud vyjde za celý rok NfS s framerate 15, Assassins Creed (jedna z mála povedených her), Far Cry, Batman (to samý furt dokola) a CoD, tak mě to absolutně neuspokojí..
            • dario.marques.798
              Já si myslím, že to spolu souvisí. Dokud vycházelo dost kvalitních AAA her, tak indie scéna byla záležitostí jen několika málo fanatiků. Navíc, není moc co recenzovat a o čem psát, tak se recenzují i hry, o který by před pár lety herní weby ani nezavadily. Hele je mi to fuk, at vychází klidně milion her ročně, jako je tato, jen bych si strašně přál, aby se obnovila éra let předchozích, kdy vyšlo tolik AAA titulů, že jsem měl celý rok co hrát .))
            • Ted je proste pro AAA tituly spatny obdobi ale s indie hrama nebo Crowd fundingem to nesouvisi. Na to se zeptaj marketaku velkym vydavately at ti reknou proc ted nelezou ven zadny poradny AAA tituly. Osobne myslim ze to nejvic souvisi s releasem novych konzoli. Delat release na PS4 nebo Xbox one je zatim trosku brzo, delat release pro PS3 a Xbox 360 je pozde, delat to na oboji najednou je drahy.
    • bobsh
      Nevidim v tom co píšeš nutně nějaký zlo, prostě trh začal bejt víc rozmanitej. Různý typy her (ať už svojí velikostí, produkční hodnotou, náročností atd.) spolu bez problémů fungujou vedle sebe, každej si může vybrat to co chce (a pak v diskuzích plivat na to ostatní, samozřejmě).
      • dario.marques.798
        Ale to není pravda, že spolu fungují vedle sebe. Dnes vychází naprosté minimum AAA her, je jich řádově pětkrát mín, než ještě takové 3 roky zpátky. A když se podíváme, co se chystá na rok 2014\15, tak vidíme, že ten trend bude ještě klesající. Osobně patřím mezi ty hráče, kteří hrají pouze AAA tituly. Nezávislé hry začly vznikat jen proto, že vývoj AAA her byl příliš drahý a mnohdy nerentabilní. Dnes se studia soustředí jen na ověřené značky, což do budoucna bude znamenat pokles úrovně her, jelikož nebude konkurenční boj. A to vidíš třeba na NfS - rok od roku vydávaj hru a bud je hrozná a nebo nefunguje pořádně.. Já na nic a na nikoho neplivu, každej at si hraje co chce, jen říkám, že pro hráče, jako jsem já, je současná herní scéna naprosto nevyhovující
        • Hele, vážně ti přijde že vychází málo AAA her? Já je ani nestačím hrát. Z hlavy na 2014: Thief, Infamous, Metal Gear Solid, Watch Dogs, Dragon Age, Witcher 3, Order 1866, Mad Max, Destiny, Titanfall a ještě určitě mnoho dalších + ty každoroční stálice. A loni Last of Us a GTA V, což jsou možná nejlepší hry za posledních x let. Je možný, že dřív toho bylo víc, ale zas bych to nedramatizoval.
        • bobsh
          Samozřejmě, ale za to, že současná AAA produkce vypadá tak, jak vypadá, indie hry přece nemůžou. Nijak na AAA produkci neparazitují (když nepočítam těch pár vývojářů, co odešli z velkých týmů, aby si mohli dělat hry podle sebe).

          Chápu, žes to nejspíš nemyslel uplně jako kritiku indie her, ale já jsem naopak právě rád, že jsou mi k dispozici, protože bych si čistě z AAA produkce, stejně jako ty, fakt těžko vybíral. Nesnaží se je nahradit a vytlačit prostě jdou vedle nich a můžeš je hrát, zkusit si v nich najít to svoje (a vsadim se, že by sis určitě něco našel), nebo jima můžeš opovrhovat a stěžovat si, jak to stojí za prd a nemáš co hrát.
      • Paulcz
        ..
      • Paulcz
        Přesně tak, tyto hry vyplňují mezeru na trhu. Navíc jsou inovativní, kreativní, inteligentní, zaměřené přímo na požadavky hráčů, kteří je podporují např. na Kickstarteru. Warez scéna nemá nic společného s tím, že velké firmy nejsou schopné nabídnout zajímavé produkty a že stagnují. Navíc obměna je přirozená věc, spousta velkých vývojářů padne a nastoupí nový. Třeba ti co dnes tvoří tyto hry, které vypadají jako by je vykadil červ :)
        • muzes byt prosim konkretni v cem jsou hry jako Nidhogg "inovativni", "kreativni" a "inteligentni" ????
          • bobsh
            Konkrétně Nidhogg třeba v samotnym konceptu nahánění se po obrazovkách, místo prostý snahy o zabití protivníka kvůli fragu a v minimalismu, z kterýho ale pořád dokáže vytáhnout poměrně komplexní soubojovej systém.

            Ale chápu, že "TOHLE SE MI NELÍBÍ, PROČ TO VUBEC NĚKDO VYTVÁŘÍ, ZAKAŽTE TO!!!!1!!" je asi lepší přístup, než "neni to pro mě, jdu si najít něco, co mě baví a tohle nechám ostatním"
            • bavit me muze i clovece nezlob se. Misto panacku mame lentilky a kdyz nekoho skocim, tak ho snim. Ale rikat tomu automaticky inovativni, kreativni a inteligentni me nenapadne ani kdyz me nekdo pretahne basebalkou pres kebuli.
              Jednoduse mi vadi, kdyz se dela z neceho uplne neco jineho a pro me zcela nepochopitelne se to nafukuje. Ja nikde nerikam, ze nidhogg nemuze bavit, verim ze klidne muze. Soutezivi lide budou z hecu hrat cokoli, ale takovych ptakovin jako Nidhogg jsou stovky, mozna tisice.
            • Tak to prrr, ja resim celou dobu Nidhogg a nekdo v diskusi pod Nidhoggem napsal, ze tyto hry jsou inovativni, kreativni apod. Pritom tohle je hra tak na hodinku, mozna jako "party" hra na jeden vecer, ale ma tato hra opravdu privlastky jako inovativni atd.? Podle me ani zdaleka.
              Jinak ja nic smahem neodsuzuju. Par her z indie produkce jsem hral a bavil jsem se, ale kdyz si vybavim zdejsi recenze na indie scenu, tak jestli me bavi 1 z 5 her, to by tak mohl byt realny stav. A jeste to je hra na jeden den, ke ktere se tezko vraci a nemaji casto ani multak apod.
            • bobsh
              Duncan: Pokud to chceš brát takhle, tak inovativní už nebude asi nikdy nic. Ve všem se dá nalézt aspoň drobná paralela s něčim, co už tu bylo. Ale snad i ty musíš uznat, že v konkurenci toho, co v poslední době vychází je tenhle koncept celkem svěží a neokoukanej. Že se něco hrálo před 20 lety pro mě fakt neznamená, že by mě to nemohlo bavit i teď. Chápu, že tebe to třeba nebaví a nezajímá, ale taky ti to nikdo nenutí, vážně je tak těžký prostě jít dál a nezabejvat se tim, když to neni tvuj šálek kafe?

              Jinak promiň, ta reakce o odsuzování šmahem byla mířená na příspěvek dario.marques.798, kterej mezitim někdo smazal.
            • takze zadne hry pred tim nebyly o nahaneni po obrazovkach a hry jako mortal kombat a desitky dalsich bojovek nemely dobre udelany soubojovy system? To jste tak senilni nebo co? Lobotomie, nebo je vam 5 let a neznate hry z minulosti? Sry, ale takove hry tady byly pred 20 lety. Nidhogg nema absolutne nic, co by tu nebylo pred nim 100x. A tenkrat se hraly, protoze 3D apod. veci nebyly v sile nasich pocitacu a konzoli. Mozna by nebylo spatne si nastudovat vyznamy slov inovativni, kreativni a inteligentni. *7*
            • dario.marques.798
              Ale to není nic proti této recenzované hře nebo proti indie hrám osobně. A už v tom prvním příspěvku jsem zmínil, že je to vina v prvé řadě hráčů. Že jsem to napsal sem neznamená, že kritizuju tuto hru
            • bobsh
              A může za to spíš nástup indie her a kickstarteru, nebo přístup vydavatelů, který radši do zemdlení dření ty samý série a spoléhaj na to, že to lidi stejně koupí? Pláčeš hezky (a chápu, na co si stěžuješ), ale prostě na špatnym hrobě.
            • dario.marques.798
              Opakuju potřetí, že toho "něco, co mě baví" v posledním roce vyšlo 5x mín, než roky před tím...nemám nic proti indie hrám a kickstarteru, jen mě štve, že AAA tituly pomalu mizí
        • OndraJarda
          Ty velký AAA hry (jenže co si pod tím úplně přesně představit?), jak o nich mluvíš, jsou taky hrozně drahý, dělá na nich hrozně moc lidí a je to pak dost riskantní podnik, riziko, že si na sebe nevydělá rozhodně existuje, takže jo, zas tolik jich nevychází, a dobrej příklad je Tomb Raider, kterej začal být ziskovej až někdy tři čtvrtě roku po vydání. A pirátství v tom svojí roli hraje, to bych nezastíral. A bobsh to popsal úplně přesně.
          • Paulcz
            Ano, každé podnikání je riskantní. Pokud byl Tomb Raider ziskový až po 3/4 tak za to nemůže nikdo jiný než lidé z té firmy, kteří udělali nejspíše dost věcí špatně včetně konceptu celé hry a rozpočtu. Když někdo vyhodí nehorázný prachy za marketing a blbost typu: "Lara má vlající vlasy" tak je jejich věc. Měli místo toho udělat hru zábavnější a zajímavější. Tak to prostě chodí, s tím piráti nemají nic společného i když se mohou částečně podílet na nižších ziscích tak nehrají nijak rozhodující faktor. Stále platí pravidlo, že když si někdo něco stáhne tak to neznamená, že by si to někdy šel koupit. Herních firem, které zkrachovali jsou desítky, včetně různých gigantů. Zkrachovali proto, že se stali nereformovatelné, protože se zaměřili na špatný marketing, protože jejich produkty byly o ničem, protože ztratili kontakt se zákazníkem nebo z dalšího tisíce důvodů. To je prostě svobodná nabídka a poptávka trhu. Nikdo nemůže chtít, abych si šel koupit poslední NFS, když to je taková bída. Stejně tak Total War, Call of Duty apod. Naštěstí tu jsou firmy, které fungují a rád si koupím další GTA a nebo třeba Kingdom Come. Tedy tituly, které herní scénu nedegenerují, ale posilují.
    • Carmamrdon
      Přesně můj názor. Snad ti to redakce nesmaže.
  • zdeeneek
    Pro me absolutne nezajimava hra, ale s hodnocenim 8 nemam zadnej problem. Recenzentovi se libila, tak nevidim duvod, proc ji takhle neohodnotit. Kazdymu se libi neco ...
  • OndraJarda
    Hra vypadá moc pěkně. Psychedelické omalovánky, kde se maluje mečem? Ještě aby ne. A vy, kterým tak vadí, že "velké" a "malé" hry nemají nějaké zvláštní separované kategorie, ale hodnotí se stejnými deseti body, nezapomínejte, že tyhle "malé" hry se prodávají často několikrát levněji. Snad už to tu někdo zmínil, ale na pročítání celé diskuze jsem neměl žaludek :D
  • Whoossain
    Něco takovýho jsem hrával na Atari. To bylo ale v jinym století...
    • GlaDOS
      To bych vážně rád věděl, která hra pro Atari se podobala Nidhooggu hratelností, animacemi a umělou inteligencí.
      • Whoossain
        Z hlavy? International Karate? Karateka? Jakákoliv jiná bojovka? Je ale fakt, že ty se většinou odehrávaly v hezčím prostředí...
        • GlaDOS
          International Karate je kromě skvělého hudebního podkresu naprosto obyčejná bojovka se všemy svými pravidly. To stejné platí Karateku. Jedna statická aréna a mlácení několika tlačítky. Pomalá hra a ne moc dobrá umělá inteligence. Nidhogg má dynamické arény, ve kterých máš volnost. Umělá inteligence je tak dobrá, že ji často nerozeznáš od živého protivníka. Šermovací mechanika je komplexnější a souboje daleko živější. Ty bojovky co jsi vyjmenoval taky vypadají staticky. Pozadí v Nidhogg jsou animovaná.
        • janchor
          Tja, to je právě ten omyl. Žádná "hra na Atari" neměla soubojovej systém, dynamiku, animace, ani muziku Nidhoggu. Žádná hra z těch časů se jako Nidhogg nehrála. Jenom srovnáváš něco, co ti připadá vizuálně podobný - a co je ve skutečnosti v úplně jiným vesmíru.
        • bobsh
          Ne, v bojovkách šlo o to, protivníka prostě zabít. Koncept nahánění se přes obrazovky a utíkání Nidhoggu dodává uplně jinej náboj.
          • Whoossain
            Dodává jí jinej náboj nebo v tý hře chceš ten jinej náboj vidět? Takovejch her, kde člověk běhal sem a tam po obrazovce a ničil nepřátele, byly mraky. Zrovna tak těch, kde s nima bojoval pomocí různejch zbraní nebo holejma rukama. Ať je to tak či onak, tak vizuálně je na tom ta hra hůř, než mnou uvedený bojovky a myslim, že ani po stránce herních principů a mechanik nic novýho nenabzí. Nicméně já jen napsal, že něco takovýho jsem hrál na Atari a nijak blíž se k týhle hříčce nemínim vyjadřovat, protože jsem ji nehrál a ani se k tomu nechystám. A určitě by bylo tim poslednim důvodem k tomu, abych si nějakou hru pořídil, zdejší honocení, který je snad recenzi od recenze víc a víc mimo...
  • celoush
    Ta hra mne zaujala již dříve ze zmínek v zahraničním tisku... po téhle recenzi vidím, že koupí nešáhnu vedle. Dík za recenzi.
  • Tak jsem tu hru na zaklade zdejsi recenze zkusil a musim rict ze ve dvou je to fakt obrovska zabava ale vzhledem k rozsahu hry bych rekl ze pokud to nechcete hrat online nebo ve dvou na jednom PC tak to za tech 14 Eur nestoji. Nejakej story mode pro SP by nebyl vubec od veci.
  • bobsh
    Dobrý den, jsem tu správně na kurzech tolerance, respektu a otevřené mysli?
    • Jack1947
      Ja si myslim ze system zde funguje spravne, (nepisu to jen proto ze nekam lezu, nebo tak nejak).

      Vulgarity by se nemeli tolerovat nikde a to same jako rasove predsudky atp... kdyz se vam to nelibi tahnete. Nikdo o oplkananky nestoji.
    • Carmamrdon
      Ne. Jsi na anti-demokratické pseudo-diskuzi, kde se mažou příspěvky s opačným názorem než má autor recenze.

      (a to prosím i zcela regulérní příspěvky bez vulgarit s 20 plusy)

      Tímto prosím redakci o vysvětlení.
      • janchor
        Spíš si zkus sám rozumem vysvětlit, proč je tu ve skutečnosti nesouhlasnejch příspěvků celá řada a nikdo nemá sebemenší tendenci je mazat.

        Mažeme vulgarity, osobní hádky, úlety mimo téma, trolling. Plusy a mínusy (nota bene ty nahnaný uměle), v tom hrajou nulovou roli.
        • Carmamrdon
          Včera tu byly kvalitní příspěvky, které nebyly ani vulgární ani trollovací, měly přes +20 a přesto byly smazány. Jen se ti prostě nehodily do krámu. Kdo posuzuje, jestli byly nahnány uměle? Ty? Raději bych prosil o vysvětlení někoho nezaujatého, nejlépe pana Poláčka. Děkuji.
          • janchor
            Zklamu tě, zametal přímo pan Poláček. Já mám tendenci odpalovat jen vyložený sprosťárny, jsem citlivá duše.
            • No vidis a tu skvelou moznost odejit sam mas taky... alespon uz nebudes muset chodit do tech hroznych diskuzi kde jeden uzivatel muze treba mesic psat aniz by byl zabanovan. Takova ostuda.
            • Carmamrdon
              Přísahám klidně na svou smrt, at do rána zhebnu, jestli používám nějakého klikacího bota.

              Takhle to tady funguje? Člověk napíše svůj názor, se kterým dalších 30 lidí souhlasí, ale protože se nelíbí redakci, tak je do rána smazaný a plusy se svedou na klikacího bota? Co je to proboha za manýry tady??

              Jediní lháři a pokrytci jste vy z redakce. A pokud nevěříte hodnotícímu systému, tak proč ho nespravíte nebo nezrušíte? Proč to tady je? Proč???
            • TO neeeeeee,.... to fakt neeeee. Vždyť on tvoří 10% diskuze a jen 5% z jeho příspěvků má smysl (neberu gramatiku a podobně), takže si vyvodím totálně zbytečný spam od JEDNOHO uživatele. Doctor tu byl asi měsíc kdy nebyl zabanován a predator musel odejít SÁM!!! Já nekritizuji recenzi, ačkoliv india hry nemám rád, já kritizuji diskuzi. VAŠÍ diskuzi o kterou se postaráte jen a jen u hejtu. Aby se neřeklo....
            • janchor
              Rihezi, zrovna v diskuzi, kde jsme Jackovi sundali několik příspěvkům mimo téma a názory "proti nám" tu normálně visí, je taková lež obzvlášť půvabná.
            • Na co bot, tohle není trolling a má pravdu. Navíc redakce ignoruje spamy, třeba Jacka, ale maže si to co jde proti nim- inteligentní nesouhlas.
            • celoush
              Carmamrdon: vypni si toho bota, co ostatní minuskuje a tobe haze plus... je to moc viditelny *3*
            • Carmamrdon
              Aha, tak v tom případě je situace ještě horší než jsem myslel. Na jednu stranu si tady hýčkáte tuny spamu od Jacka1947, na druhou stranu mažete slušné příspěvky jen proto, že s nimi nesouhlasíte. Naděje zhasla, tady už to lepší nebude.
            • Víc mazat!
          • davidBray
            a vysvětlení nejlépe u tebe na koberečku s krabicí švestiček? :D
            hey proberte se už tady
            • celoush
              tak je mladej... má tak trochu právo bejt radikální *3*
      • celoush
        jakoby ty body někdy něco znamenaly....
  • Něco málo jsem stačil z té obří kritiky recenze (respektive jejího údajně příliš vysokého hodnocení) zaznamenat. Prvně jsem to ignoroval, teď se vracím, abych k tomu napsal malou poznámečku. Bylo by hrozně fajn, kdyby každý zdejší rejpal prvně hru, kterou se jal kritizovat, nainstaloval, zahrál si ji, a následně přišel napsat komentář. Co je to za veledemenci, aby někdo sepsul hodnocení něčeho, co sám nehrál? Naprosto totožný stav, jako kdyby si někdo přečetl recenzi na ochutnávku nové značky tyčinek, načež by bez ochutnání kritizoval recenzenta, že musí být padlej na hlavu, že mu chutnaj, byť ji nikdy nezkusil. Bylo by fajn se rychle probrat, protože v opačném případě brzo začnou diskuze na games.cz totálně postrádat smyslu.
    • dario.marques.798
      Nesouhlasím. Už podle obrázků vidím, že je to hra pro mě naprosto nepřitažlivá a nezajímavá a že bych ji nikdy v životě nehrál. Tudíž bych jí nikdy nemohl dát 8. Autor recenze má jiný názor, což mu nezazlívám, ale dávat to na stejnou úroven jako Mass Effect a další hry, který měly 8? To at se na mě nikdo nezlobí...

      K Tvému přirovnání - existují jídla, které bych nikdy nepozřel, jako třeba hmyz..a nemusím ho ani zkoušet, abych věděl, že bych se z toho poblil
      • GlaDOS
        Tak to moc dobře nechápeš význam a funkci hodnotící stupnice. Ta nefunguje tak, že úplně všechny hry seřadíš podle čísel do jedné řady a ty s největším číslem jsou nejlepší. Bohužel si to mnoho čtenářů myslí, ale není tomu tak. V tom případě by weby hodnotící mobilní hry nemohly využívat druhou polovinu stupnice, protože je nefér dát Cut the Rope 8, když stejné číslo má Mass Effect.

        Číselné hodnocení se vždy vztahuje k dané kategorii a umožní tak porovnávat hry ze stejné kategorie. Zohledňuje taky to, jak dobře hra splnila svoji vizi. Proto může hra dostat vysoké číslo, i když má jednoduchou grafiku. A proto může vysokorozpočtový titul dostat nízkou známku, když kvalitativně neodpovídá standardům svého žánru. Vážně jsem si myslel, že za tu dobu to hráči pochopí. Ale možná by se to mělo psát velkým písmem před každou recenzi.

        Existují jídla, u kterých jsem si myslel, že bych je nikdy nepozřel. Třeba takové mořské plody. A teď je miluji.
        • dario.marques.798
          Dobrá tedy, nicméně potom ale to hodnocení není objektivní, jelikož by mě zajímalo třeba nějaké srovnání této hry právě s kvalitami Mass Effectu, NfS a dalších her, které hraju rád...
          • GlaDOS
            Jestli chceš objektivní recenzi, jdi na http://www.objectivegamereviews.com/
          • davidBray
            jsi hlupák, to už nejde říct jinak, o vás všech prostě.

            už jsem to neunesl, zasloužím si banán vím to, ale jste prostě hlupáci
          • bobsh
            Ano, hodnocení je neobjektivní, uděluje ho totiž recenzent na základě svýho subjektivního názoru. To je prostě princip jakýhokoliv hodnocení.
      • bobsh
        Uf... Nikdo nedává na stejnou úroveň Mass Effect a Nidhogg. Vážně je potřeba tohle ještě vysvětlovat? To fakt pořád někdo odmítá brát hodnocení v kontextu ambicí a zařazení daný hry? Že dvě hry mají stejný hodnocení znamená to, že stejně kvalitně naplňují to, o co se snaží, nic víc, nic míň.
    • davidBray
      ámen
    • Jack1947
      Prve by nemohlo jit o Autora, na hru kali holub z daly.

      Nejde o hru ale osobni nesympatie k pisemnemu projevu Autora ktery snad nema "vkus". *15*
      • Pokud jde o kritiku recenzenta, tak to už je věc subjektivní. S tím nejde nic moc dělat. Mně se třeba Grygarovo texty líběj, dalšímu člověku nemusí, to jde pochopit, ale pak už nezbývá asi nic jiného, než ho v takovém případe nečíst, no ne?
    • Mart9
      Kdyby ta hra byla zadarmo, tak ten příspěvek dává smysl. Ochutnávky totiž zadarmo jsou.
      • bobsh
        Ne, stačí prostě nekritizovat, když neochutnam. Příspěvek dává dokonalej smysl, stačí si jenom připustit, že neni nutný za každou cenu hudrovat v každý diskuzi u každý hry, ať už jsem jí hrál, nebo ne.
  • Na Linux to asi není, že? A dá se to hrát vůbec bez Steamu? Přes Wine bych to asi rozchodil, ale instalovat si v dnešní době Steam přes Wine by byla docela ironie (a taky vopruz).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit