-
Nechci se vyjadřovat ani k hodnocení ani k ceně. Ale myslím si, že pro indie hry by měla být samostatná sekce, možná by se tak zabránilo takovýmto diskuzím.
Hru jsem nehrál, ale hodně mi to připomíná stařičký Moonstone - ten byl pravda trochu o něčem jiném, ale souboje rytířů byly vynikající a věřím, že by spoustě z vás poskytly podobnou zábavu. -
Proc nevypada jako Limbo? Protoze Limbo je cernobily a pletly by se postavy kdyz hrajes ve dvou na jednom PC. Proc Nidhogg nema krasnou grafiku? Ma. Proc nema Nidhogg "krasnou" grafiku? Ja myslim ze by se ani k te hre nehodila. To neni hra ve ktere se kochas pozadim. To je rychla hra ve ktere bojujes, utikas, umiras a to vsechno skoro najednou v ramci nekolika sekund.
Jinak nikdo tady zadny pseudofilozoficky diskuze nevede ja proste tvrdim ze hra muze byt dobra a velmi velmi zabavna i kdyz je jednoducha a bez pozlatka a Nidhogg takova hra je a neni v tom sama. Hotline Miami, FTL, Starbound a Teraria, Minecraft a dalsi. Zadna z nich nevypada jako hra z roku 2014/13/12 ale jsou to zabavne a krasne jsou svym osobitym zpusobem.
Ja nerikam ze se musi Nidhogg libit kazdymu nebo ze si ji kazdej musi zahrat. Jestli s recenzi nesouhlasis je to tvoje pravo. Ja taky nesouhlasim s kazdou recenzi tady na games a jsou hry ktere bych hodnotil vys a jsou hry ktere bych hodnotil niz. Svuj nazor na takovou recenzi pak taky rad reknu v diskuzi ale jestli jedinej argument proc si tahle hra nezaslouzi pozornost nebo vyssi hodnoceni je to ze nevypada podle predstav vsech lidi tak si strhnete 5 bodu za grafiku a bezte hrat neco krasnyho.
Nidhogg je velmi jednoducha a zabavna hra zalozena na jednoduchych principech a to cim je funguje. Nidhogg nevynika poctem pixelu nebo polygonu. Ale na South Park se ale taky nekoukas kvuli uzasny animaci a detailnim postavam. Nidhogg proste vynika v jednu jednoduchy veci a tou je hratelnost a zabava a to hlavne a predevsim pri hre dvou hracu. Pokud se ti zrovna takova hra nehodi nebo nelibi nebo oboji tak ji nehraj a nekupuj.
Ja osobne bych za 15 Euro uvital alespon vetsi pocet map pripadne neco jako SP kampan ale to je asi jediny duvod proc bych Nidhogg hodnotil trosku nic. Ale nakonec jsem si ji stejne koupil a nelituju. 15 Euro je jedna vecere v restauraci nebo dva obedy v praci. A ja myslim ze to bude jedna z tech her ke ktere se budu jeste dlouho vracet. -
Krása má různý podoby. Styl Nidhoggu mi přijde super.
-
Ježíš, všichni tady srovnáváte Nidhogg s Remember Me nebo Battlefieldem atd., ale uvědomte si, že ta hra je hodnocená v ňákym kontextu - finančních prostředků, velikosti týmu, toho, čim cílí na jaký publikum...
Pořád nerozumim tomu, jak někdo může srovnávat tolik rozdílný hry, vytvořený za jinejch podmínek, pro jiný publikum, jen na základě čísla.
Já bych si třeba v životě takovej Battlefield nezahrál, protože mě tyhle vojáčkovský onan*e (to slovo je zakázaný? vážně?) nebavěj. Ale takový Hotline Miami nebo Nidhogg si s chutí zahraju, třeba proto, že se u toho pobavíme s kámošema. A nemám problém si to subjektivně vyhodnotit na lepší "známku", protože mě to zkrátka ve svý jednoduchosti baví víc, než nabubřelý vysokorozpočtový spektákly (a jo, Remember jsem hrál a bavilo mě to).
Před rokem jsem do zblbnutí smažil Hotline Miami a ani teď, bych tomu neváhal dát devítku. Nidhogg jsem ještě nehrál, cena mi taky přijde poněkud přestřelená, ale díky recenzi vim, že by mě to mohlo dost bavit. Prostě jen proto, že jsem cílová skupina. Holt všechny hry nejsou pro všechny... -
Drasta... A povedz mi preco by 2D bojovka/hopsacka nemala mat grafiku na urovni takeho remember me? Mame rok 2014... Preco by 2D hopsacka ako nidhogg l nemala mat krasnu grafiku? Preco ostatne hry musia a ine nie? Preco nidhogg nevyzera napriklad ako Limbo? Limbo sice nevyzera ako C3 ale ma krasnu grafiku z ktorej zaujmu krasne pozadia... Nidhogg nema na sebe nic krasne :-) a za to pytaju 15e,pricom hra je na urovni falash free hier
-
To vies AC3 nema az taku dobru grafiku oproti modernym titulom tak to treba zdoraznit, no ten "atari hotdog" ma grafiku az tak zlu, ze sa to zacne volat artstyl a zo zlej grafiky sa hned stane pozoruhodný prvok nad ktorym sa budu viest pseudofilozoficke blaboly :-)
Takze rada na koniec, ak budete robit hru, a nebudete mať financie na cryengine 3, spravte ju v co najhorsej atari grafike pretoze v tom prípade sa uz bude jednat o artstyl a budu vas chvalit za genialitu - vid FEZ -
To ses ovsem zcela minul s tim, co jsem ti napsal a plati to stale.
-
Ja nerikam ze vsechno jsou nesmysly ale kupa jich tam je...
-
Ano, máme každý jiný pohled na to, jak by se měly hodnotit hry. Myslim ale, že se přes to oba přenesme a dokážeme s tím žít. Je teda určitě. Ostatně - kdyby měl každej na všechno stejnej názor, tak by ani nebylo třeba o ničem diskutovat. A to by byla celkem nude, ne? A mimochodem - Remember Me má secrety, sbíráš informace o prostředí Neo-Paris v podobě datových schránek, který jsou po lokacích různě ukrytý a týkají se tuším 4 různých oblastí zdejšího světa (politiky, společnosti, technologie...). Mimo to můžeš hledat health a skill boosty (který zmiňuješ) a zabíjet takový robotický parazity, který teď už nevím, jak se jmenujou, ale hledají se celkem blbě, protože bejvaj zalezlý většinou někde u stropu nebo v rourách atp. a většinou je lokalizuješ jen podle typickýho zvuku, kterej vydávaj. S DMC to bohužel porovnat nemůžu, protože jsem ho nehrál. Pořídil jsem si radši RM, protože mě zaujalo víc, a jsem s volbou spokojenej. BF4 bych sem pak vůbec netahal, protože to je dle mýho názoru jedna z nejnadhodnocenějších her poslední doby a jeho především technický zpracování je, především v rámci multiplayeru, naprosto otřesný. A vzhledem k tomu, že MP je těžištěm tý hry, tak zdejší výsledek recenze jasně mluví o tom, jak se tu hry hodnotí. Ostatně - strašnou technickou stránku BF4 potvrzuje i velká část komunity, GiGaB@yt z bf-blog.cz a spousta dalšíh zdrojů. Jenom tady byla hra 14 dní po vydání opravená a recenzentovi fungovala takřka bezchybně. Zajímavý...
-
No ak urobis hru s grafikou roku 2009 v roku 2014 tak tym velmi dobu automatov evokovat nebudes :) a Rambo moze byt este zabavna hra,aj Shadow Warrior je stupidny ale je to najzbavnejsie FPS poslednych rokov,ale ja si na tieto otazky odpovedat nemusim,ja totiz nemam ziadny problem s tym ked je udelene jednoduchej indie hre vysoke hodnotenie,ale ano chapem,ze tvoj post je sarkazmus,ocividne mame iny pohlad na to ako by sme mali hodnotit hry,btw remember me nie je dobra hra,ked si ju porovnas s takym DMC,co je priamy konkurent, tak tych 6 bodov je az az,ma horsi subojovy system(velmi jednoduchy,cele vytvaranie komb je zbytocne),horsiu interaktivitu prostredia i.e. nie su tam secrety a podobne veci,ktora ta nutia to prostredie viac preskumat(+hp niekde za rohom sa nerata) nehovoriac,ze aj Level design v DMC je vynikajuci a prostredia su velmi pestre a ma horsiu znovuhratelnost,ktoru ma snad DMC najlepsiu na trhu,ako by to vyzeralo keby hra,ktora je o triedu horsia dostala 8 bodov,no hrozne ale ty to radsej porovnas s BF4.
-
Kupa nesmyslu se da velmi snadno argumentacne vyvratit, ale pokud se zmuzes pouze na to, ze cizi nazory oznacis za kupu nesmyslu, pak primarne hledej nedostatek v sobe.
-
Stejne tak je rozdil mezi zamernou tvurci stylizaci, ktera vypada jednoduse, ale ve skutecnosti je promyslena a propracovana a mezi primitivni grafikou, kdy na ni autor nema (at finance, cas nebo talent) a pak dela z nouze ctnost. Coz je pripad rady indie her.
-
Places hezky, ale na spatnem hrobe, ja jsem tradicni zastance nazoru, ze na grafice nijak zvlast nezalezi. Hodnoceni jestli je grafika hezka nebo oskliva je subjektivni zalezitost. Mne se AC libi, tohle mi prijde hnusne, stejne jako mi prijde hnusna grafika hotline miami nebo soul sacrifice, presto je oboje radim do meho osobniho zebricku top her.
Takze priste zkus svuj mozek vyuzivat k premysleni a reaguj k veci na misto sireni stereotypniho nazoru, ktery reaguje pouze na tve zaslepene iluzorni predstavy o ostatnich, ktere jsou v primem protikladu s realitou. -
Přesně, úplně ti rozumím a hluboce před tebou smekám že máš trpělivost s nimi diskutovat. No jo, holt dneska může být intelektuální umělec asi úplně každý.
-
Jedinej kdo tu breci je spousta lidi co tvrdi ze zabavny hry s jednoduchou grafikou si nezaslouzej dobry hodnoceni a srovnavaj jabka s hruskama :D
-
Ty podavas, perly. Cece.
"Za tohle neumetelstvi nechci platit" ( ono ten kdo naklikava). *3* -
To co tu uvadis je prave ten zasadni rozdil mezi stylizaci a hnusnou grafikou. Jestli hnusnej model Staloneho mysleli tvurci jako retro tak je mi jich opravdu lito protoze to ocividne nefunguje.
-
Jo, jentak mimochodem ze Uzivatele jako ja nedostavaji BANy...
Vcera jsem mel BAN, 1denni
a v minulosti jsem BAN mel taky ( jenze jsem napsal slovo ktere se vazne nevztahuje k slusnejm diskuzim).
Takze jen pro INFO, ze nejsem nedotknutelny. BAN se vztahuje na kazdeho.
Az tu zas nekdo )Rihez) atp... bude placat ze si tu snad hyckaji peravidla plati pro vsechny.
Ano, a stale budu zastavat nazor ze jsou vicemene spravna. -
Kdo určuje, co je nebo není nesmysl? Ty? Jakou k tomu máš kvalifikaci, jaký je tvoje postavení, že můžeš o něčem prohlásit "Tohle je nesmysl?" Nebo k tomu stačí to, že s tím nesouhlasíš? Lidi, proberte se. Brečíte jak děcka, kterejm někdo bere bonbóny a přitom se vám nic neděje. Ale dost už, z práce jsem už dávno doma a mám teda lepší věci na starosti, než tu sáhodlouze diskutovat o ničem...
-
Kde je hranice mezi stylizovanou retro grafikou a lemplovstvim grafiků? Nemůže být "hnusná" grafika připravovanýho Ramba nakonec uměleckym záměrem autorů evokovat doby herních automatů, k čemuž by naváděly i herní mechanizmy, které použili? Je fér porovnávat grafiku handheldovýho titulu převedeného na velké platformy s titulem vydávanym primárně na velký platformy? A okolik je takový porovnání přijatelnější, než srovnání AC a Nidhoggu? A co na to Jan Tleskaš? Samý otázky...