Přejít na výpis diskuzí
Šestiminutové video z Thiefa opakuje známé, ale vypadá hezky
4.2.2014 | Aleš Smutný
72 příspěvků
-
Trailer se opravdu moc povedl na hru se dost těším .. určitě jedna z nejočekávanějších her 1Q/2014.
Čeho se bojím je bohužel tupá AI jako v 90 % hrách ...
Bojím se toho, že tady moc nepomůže ani na největší obtížnost viz dnešní hry, které jsou většinu na nejtěžší obtížnost celkem v pohodě hratelné. -
navic levely vypadaji linearne, asi jako posledni hitman
-
Hned na první walkthrough to chce vypnout veškerý HUD, dát nejtěžší obtížnost, pokusit se nikoho nezabít a ani nebýt nikým viděn. Jinak to podle mě nebude mít smysl.
-
A náhodou to vypadá pěkně... ten svět se tváří, že má hloubku, tak doufejme, že ji fakt bude mít. I kdyby to nebyla kdovíjaká pecka po stránce hratelnosti, někdy samotná atmosféra dělá divy.
-
-
mne atmosferu spolehlive zabiji jak je to všechno nalepene na sebe a male, skomprimovane. nechci se opakovat, uz jsem to tady psal. divim se že to nikomu nevadi. uličky jsou uzke, mistnosti male. proste ten dizajn je na nic.
-
-
“The levels are really smaller than say for example a shooter game ... Being claustrophobic was kind of an important thing for us. You need to feel the world, to feel the city."
Nicolas Cantin, director.
*15* -
-
tohle beru, že chteli dosáhnout klaustrofobickou atmosferu, to je naprosto ok. jenže když chci dosahnout klaustrofobickou atmosferu tak to umistim do prostredí kde to jaksi dava smysl. A né že (obrazne rečeno) udělám hru odehrávajíci se v Praze a Václavák bude o velikosti petniku. To pak nepusobi klaustrofobicky ale retardovane.
Navíc si nejsem jistý jestli nejde spíš o nejaké žvásty a skutečný duvod byl že takhle je hra levnejší a jednodušší na vyvoj -
-
omg vsak je to stredoveke mesto co cakas 8prudove bulvary ? garret je zlodej nebude chodit na vychadzky na namestia aby ho vsetci videli...
-
-
-
-
-
Najväčšie zlo v tejto hre je možnosť voľby zabíjať a arcade štyl hrania jak dishonored
a ďalšia vec: "POSR*TÝ MODRÝ FILTER" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Presne jak v Battlefield 3 FUJ brightness 100% všetko vidno a do toho MODRÝ FILTER FUUUUUUUJ...dufam že sa to bude dať vypnúť a hlavne dúfam že tam budú ambient sound: ako zvuk vetra vŕzgajúcej podlahy atď. -
-
https://www.youtube.com/watch?v=xd7N89ODxkk *16*
-
-
ta hra ma hodne dobry prvku
-
1:39
"In a world of Thief, nothing is out of bounds, and nothing is out of reach."
OK, až to vyjde tak hned první test - jde vystřelit lano na nějakou budovu na okraji mapy a jít "dál"? Pokud ne, tak jsme v traileru slyšeli evidentní lež.
A pro pana Smutného - pokud to v zahraničí nedostane sodu (abyste si taky přihřáli polévku), tak byla známka 7 ~ 9 jistá už při prvním traileru, tak nezkoušejte žádné "s mírnými obavami se těším". -
-
Já na zahraničním webu četl první dojmy z rozpracované verze a leveldesign se zdá být velice nechutně lineární. Snad ani nejde spadnout ze střechy, pokud si to vývojář nepřál.
-
S těma krámama běž k doktorovi ;)
-
-
Tak na to se hrozně těším :)
-
PC nic ? To má vyjít později ? Jen se ptám nakonci videa nebylo.
-
-
Místo mínuska stačilo říct že datum je pro všechny platformy *3*
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wATczNszWu8#t=908 *1*
A skúste si teraz predstaviť, že si nastavíte nejaké tie masochistické nastavnia (ktorými sa snažia navodiť dojem ako hrozne hardcore tá hra je) ako "no alerts" kde ak vás niekto uvidí hra končí a potom vás hra donúti prejsť touto pasážou.
To je vpodstate to o čom som písal už dávnejšie, čo na tom, že máte nastavenia ako z Dishonored keď hra je aj tak vyrobená pre masy a budete to cítiť na každom kroku ? -
-
Thief jak vyšitej.
-