Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je vidět, že na tom Warhorse studio makají dnem i nocí. Ten týpek v 5:58 má dobrý kruhy pod očima *2*
    • to bude mit z neceho jineho,,c:)))
      • Dan se mu nemohl teetit do ůst.
  • Mno vypadá to pěkně, ale ptám se bude to i zábavné? Chodit rubat dřevo a krmit slepice není zrovna moje oblíbená činnost. Zabývat se historii je dost odvážné, ale obávám se že nenabízí dost různorodých a zajímavých činností.
    • A co v tý době si chtěl dělat? jít do shopping parku? pomoct babce na přechodu? ty lidi se tenkrát museli nějak uživit, vybojovat svobodu..Já si to teda rád zkusím tu tehdejší bídu..ti vemou pole ženu děti, žes nezaplatil daň..ne-li poprava (ber to s nadsázkou .)) Naopak si myslím, že hra nabídne nemalé možnosti, které tě na nějakou dobu posadí na zadek.
    • wenceslaus
      Pravda, zabij 10 prasat zní o tolik zábavněji ... :-D

      Tohle nechápu. Lidé mají pocit, že je fantasy nějak zajímavější, přitom je často jenom přeplácaný.
    • walltar
      To není simulátor středověkého života ... je to příběhová hra, jako třeba mafie. Ty budeš spíš běhat a zabíjet lidi, než sekat dřevo a krmit slepice.
      • Ja proti sekani drivi ve hre nic nemam. Beru to tak, ze bude treba se nejak zivit -> budes potrebovat vydelat prachy na jidlo, a toto by mohla byt jedna z moznych cest.
    • Magister_Peditum
      Však to budou dělat npc. Nebo si myslíš, že hra bude o krmení slepic a sekání dřeva?
  • Dneska ma byt u Krause naky Vavra vite kdo toje?
    • 2 minuty googlení

      http://www.showjanakrause.cz/v-pristi-show/ *3*
      • proboha co ti na tom trvalo 2 minuty?
    • To je David Vávra.
    • Keyz
      http://www.showjanakrause.cz/v-pristi-show/david-vavra/
  • By mě zajímalo jak vypadá běžný den u těch lidí, kteří tady u každého článku mínuskujou jakýkoliv přispěvěk. V ruce pyje a jedou ...
    • rano je vzbudi mamka, pak si hodi kostkou - sudy cislo - jdou do skoly, lichy cislo - trou teplomer o koberec.

      Sudy - salina jede pozde, nestihne zacatek vyucovani, ucitelka ho vyvola na vyjmenovana slova, udela chybu v "být", jde si sednout s petkou. (nedelam si srandu, nedavno me nejaky mladeznik ve hre psal "ahoj ti jsi cech?".) O prestavce zjisti, ze si doma zapomnel svacinu / je to neco, co mu nechutna. Jde do bufetu, typek pred nim koupi posledni bagetu / bramburky / whatever. Zapne na mobilu games, zacne zvracet do komentaru. Dalsi prestavku jde na zachod, neotrepe si ho, ma to na gatich. +5 zvratku. Chce pozadat holku, ktera se mu libi o cislo, ta, ackoliv se ji libi taky zacne rvat "XYZ me milujeeee XYZ me milujeeeeee", cela trida se zacne smat. Na games vyhleda pojem "kingdom come" a zacne zvracet do komentaru. Na obed krenova omacka, ktera mu fakt nechutna, +1 zvratek z mobilu. Dojde domu, je servanej za petku z vyjmenovanych slov. +3 zvratky. Zapne League of Legends.... //zbytek pokracujte u sudeho

      Lichy -> Zapnou league of legends, loadnou svuj bronze 3 ucet s tim, ze jdou smurfit, prohraji 4x po sobe, propadnou se do bronze 4, breci jak je jejich tym spatnej. Zapnou games, najedou na nejvic komentovany clanky, daj tisice minusek a zacnou psat kraviny do komentaru. Pusti si jedno dve videa "cats and dogs ultimate fail compilation". Pusti si nejakou dalsi hru, chcipnou, jdou na games. Zapnou WoW (na free serveru pochopitelne), zabije je "hordak s lebkou ve stranglethornu". Dalsich 10 minusek a 5 moralnich a emociolnich zvratku do dalsi diskuze. (chapejte "co vas na tom bavi?" "me bavi tohle a tohle" "tak to je spatne, protoze to i to je kravina, haha, jsi blbec"). Zbytek dne bud jezdi po venku na skate / kolobezce s tim, ze ma pestrobarevny hadry sladeny s barvou skate / kolobezky, ale neumi jedinej trik / umi maximalne manual. Jen tak hodi dva zvratky do diskuze, protoze aspon tady si ho nekdo urcite vsimne. Vrati se domu, dostane zprda ze tu teplotu jen hral, jde vysavat a umyvat nadobi. Na mobilu hodi 2-3 zvratky do diskuze. Uz je pomalu vecer, mama se chce divat na ordinaci, tata na olympiadu, trollik na vecernicek. Trollik prohraje boj o Ovladac od Televize +3 epicke kvality. Jde do pokoje, otevre games, trolli.
      • Kámo, ty seš kolík *15*
      • VaZqeZ_EU
        +1!!! *15* *15* *15*
      • +1 Epicky palec nahoru, tvuj komentar nema chybu :-D
      • pardon ,zbytek pokracujte u licheho, upsal jsem se =¨)
  • Víte, pánové a dámy, strašně bych si přál, aby se to povedlo a aby tato hra měla ATMOSFÉRU. Nevím, čím to je, kde je ta hranice, kde končí hezká(zdaleka ne vždy), ale neuvěřitelná "zábava" a kde začíná atmosféra, uvěřitelnost a sžití se s herní postavou.. Je tak málo her, které tohle mají, je jich jako šafránu a člověk na ně nikdy nezapomene.. Co je onou "věcí", která to způsobuje..? Pro mě jasně vede Gothic II. Když jsem ho poprvé hrál, už v té době existovaly "hezčí" hry, přistupoval jsem k němu s jistou nedůvěrou, neseděl mi zpočátku ani systém ovládání.. a jak to dopadlo.. Stala se z něj srdeční záležitost, milovaná hra, zážitek, ke kterému bych se kdykoliv vrátil a věřím, že bych si z něj pokaždé odnesl ono uspokojení, jako když se mi dostal do morku kostí poprvé. Ale stále nedokážu říct, co má tato hra navíc, že mě tak výjimečně dostala.. Možná je to její monumentální hudbou? Zvuky? Příběhem? Nevím, asi to nikdy nezjistím, ale moc bych Válečnému koni přál, aby tento "aspekt" dokázali implementovat do Kingdom Come...
    • s Gothicem to mam stejne... onu "vec", ktera muze za atmosferu, myslim si ze to je v pristupu vyvojaru. s jakym cilem tu hru nekdo dela, jestli na tom chce jen vydelat, nebo chce udelat paradni uveritelny svet. To ze v te hre ten svet ma urcite logicke pravidla podobne jako v nasem svete a nejsou tam zadne nesmysly, at uz v uveritelnem chovani postav nebo celkove logice hry, jakoze treba v Gothicu nejsou ufoni a podobne.

      to s tim pristupem vyvojaru, ja to treba vidim dost dobre na prikladu lotra a ostatnich fantasy pribehu. lotr je pro me svet, ktery mam hrozne rad, dokazu mu uverit a dokazu si predstavit ze nekde nejaka stredozem fakt existuje...ale je to o tom zpracovani. Tolkien, ktery ten svet cely vymyslel nad tim stravil nekolik let a vidim v kazdem detailu jak se zamyslel nad vsim, jestli to dava smysl a ze ho to urcite bavilo. Celkove to vytvari uveritelny svet.Vetsina jinych fantasy svetu jsou preplacane, plne nelogicnosti, jako jsou zbrane vetsi jak hrdinove a podobne a tem neverim, ty nemaji tu atmosferu. Gothic, kde jde videt ze nad tim ti vyvojari premysleli, ze je tam treba nejaky farmar, ktereho napadli banditi, tak je z toho podelany strachy, kdyz mu pomuzes ti podekuje a pak si jde dal v klidu farmarit. Nic neuveritelneho.

      I grafika, to same i lotra kdyz myslim film, tak to ma uveritelnou podobu. To me privadi ke Skyrimu, ktery svym "zjevem" a svoji genericnosti a nerealisticnosti vytvari svet kteremu neverim a nemam nejmensi chut v nem travit jakykoliv cas. Prave to jak Dan Vavra kritizoval na Skyrimu nerealne vetve stromu, nerealne stropy ze to sou jen flakle textury a nedava to smysl, a to jak ve WH resi navazovani textur v rozich tim ze je tam prasklina atd. Fakt si myslim ze tady ten pristup resit detaily aby to bylo uveritelne, dela tu atmosferu.

      A jeste soubojovy system, Gothic - je to cele promyslene, jak s narocnosti nepratel tak zpusob vedeni boje, skyrim - co to jako je, pobihat dokola machat mecem a doufat ze mu umlatim ukazatel zdravi a v momente kdy ho zabiju tak odskoci v ragdollu... v gothicu kdyz nekoho nebo neco sejmes tak mas dost dobry pocit vitezstvi, hlavne kdyz ty boje casto nejsou vubec jednoduche. A stejnou atmosferu mela Mafia 1 i Flashpoint. Bojim se predstavy, jak az moc skvelou atmosferu bude mit Kingdom come :)
    • Já bych řekl, že to je dost subjektivní, jako s hudbou. Každému se prostě líbí něco trochu jiného. Mě třeba Gothic 2 nebavil a nedohrál jsem ho, na rozdíl od jedničky, kterou mám za sebou asi pětkrát:)
  • promitac
    Znepokojilo ma jeho tričko. F3 bola nehorazna sragora a znesvetenie znacky.
    • To je ikonka perku " Čtyřprstý Ú ch y l á k " tak dlouho jsi strkal zbyle ctyri prsty do vsech moznych otvoru az si ziskal bonus +3 k charisma pri uspesnem zasunuti. bonus se projevi pri aplikaci na jakoukoliv zivotni formou na bazi uhliku nebo kremiku bez rozdilu pohlavi
    • a všiml sis že to je triko s Vault Boyem a nic víc? Nemá to nikde nápis "miluju F3"
    • Možná pro fanoušky původních dílů. Pro mě, jakožto člověka prvními díly v době vydání nepolíbeného, se jednalo o dobrou hru.
      Nemůžete čekat, že hry budou pořád stejné, bez ústupků masám (bohužel). Autoři na nich musejí vydělávat a hardcore RPG by jim asi moc financí nepřineslo.
      Pro mě bylo podobným znesvěcením značky třetí pokračování Max Payna, ale nikdy bych si nedovolil říct, že ta hra je srágora. Hra to byla dobrá, jen úplně jinde, než původní díly.
      S Faloutem je to podobné.
      • promitac
        Ta hra bola sr**ka. Tečka.
      • kickasl
        Jak jiz bylo mnohokrat napsano NV dopad dobre a to je jeste novejsi nez 3.
        Pro me byla 3 prvni dil, ktery jsem hral. Ze zacatku to na me pusobilo fakt dobre(precejenom fallout ma fakt svet) a zacatek do ted povazuju za vybornej, ale nakonec jsem to ani nedohral. Dalsi byl NV- ten uz jsem s radosti dohral a jeste se k nemu vracel. A nakonec 1 a 2, ktere si svuj status legendy opravdu zaslouzi.
      • Nemusí být pořád stejné, stačí vedle sebe postavit F3 a FNV a pak je jasné, že i přes 'ústupky masám' (heh) je rozdíl mezi volovinou a hardcore RPG v podstatě jen designu světa/úkolů.

        Tedy pokud si člověk pod hardcore nepředstavuje spíše to umělé ztížení - příšerné ovládání, nevyvážené systémy, nedomyšlenosti, bugy, technická omezení, debilní UI a spol.
      • Paulcz
        Vždycky to jde nějak rozumně vyvážit. Myšlenka, že autoři musí vydělávat na úkor kvality hry není dobrá, je to dost zpátečnický myšlení. Navíc tím omlouvají zásadní chyby v designu hry, "ústupky masám" musejí mít také určité hranice. Můžu např. zjednodušit ovládání, ale je blbost dělat hru zbytečně stupidní nebo vynechat prvky, který jsou pro ni zásadní. Kvalitu dokáže ocenit každý, kdo není úplný ignorant. "Bez nedostatku vyšších potřeb už tě čeká leda pohřeb" *3*
      • To triko mě taky zarazilo, zvlášt po tom, jak Dan kritizoval F3. Pro mě je F3 taky špatná hra, ale New Vegas se mi líbilo. Max Payne 3 je imho trochu jiný případ, tam to pokazil jen špatný scénář, jinak ta hra byla technicky velice dobrá a pořád to byl Max Payne. U F3 je problém, že Bethesda prakticky změnila koncept hry a úplně ignorovala svět, který předtím tak usilovně budovali původní tvůrci.
        • Dildo_Vagins
          Dan ve Fight Clubu zmínil, že je fanouškem prvních dvou dílů. A ten obrázek je právě hlavní ikonou už z dob Fallout 1, to jak to potom Bethesda zkurv.... je věc druhá.
          • To sice jo, ale pořád to nic nemění na tom, že je to Fallout 3 triko - vault boy ukazuje prsty 3 a přes záda je nápis Fallout 3 *4*
  • Začíná se mi to líbit, ale jsou tam drobnosti, které mě osobně bijou do očí...každopádně jsou to věci, které ještě nebudou dotaženy do finálové podoby. Např...Když chlápek kope motykou, tak ta jen "zajíždí" do textury země, jakoby tam nic nebylo. Nebo když ten samý chlap jde rybařit, tak svůj prut opře na mostě o "nic", prostě by tam ten prut takhle nedržel...ale to jsou detaily, které ve finálním releasu snad nebudou.
    • C-BEAM
      pridať nejaké odlietavajúce kamienky a zeminu pri "zajíždení" motyky je v cryengine otázkou pár minút takže to určite vo finále upravia. A prút jednoducho zasekol do nejakej štrbiny v dreve, s tým by som sa netrápil.
    • Nejenže hlína je jen textura bez pohybu, ale dokonce v ní nejsou žádné žížaly. Skandál!
      • Na žížaly jsem zapoměl... taktéž by bylo fajn, občas vidět krtka vykouknout z krtince, ale hlavně aby měl modré kalhoty!
        • Kalhoty s kapsama!
    • kubi-wan
      No a co? Policajti v Mafii taky měli imaginární bloček a tužku, když udělaovali pokutu... *1*
    • Magister_Peditum
      Už jenom fakt, že ten prut někde fyzicky sebere a nevyndá ho jen tak z kapsy u kalhot, jako tomu je u jiných podobných her, mě bohatě stačí. A že motyka zajíždí do země a nic se neděje? Tímhle tempem bychom si mohli za chvíli stěžovat, že se ve hře nesouloží (myšleno, že to postavy nemají v denním cyklu), co já vím, třeba WH myslí i na to. *3* *15*
    • Keyz
      Supr, že to vidíš ale je hlavní aby to co tam bude nebylo horší než mají ostatní hry. A jestli to bude lepší velké + pro WH.

      Většina her na to kašle mají to tak jak popisuješ a lidi na to bohužel kašlou. Pak je chyba to řešit a brát to jako u hry, která to chce mít dobrý, když neřekli, že vše bude fungovat jak má.
    • Kdyz budou, vubec nic se nestane, uz tak je to chovani ambientu uzasne. Na nejaky zaseknuty prut hazim bobek, dulezitejsi bude aby se to vzajemne netlouklo a fungovalo. Kdyz si vzpomenu jak v Arma2 par slepic na silnici totalne odrovnalo celou tankovou kolonu. Tak je Arma3 pro jistotu uplne bez zivota. *15*
      Kluci z Warhorse nad praci premysleji, je to videt uz ted. A chtit po nich, aby kopac motykou fyzicky modeloval teren, to je neznalost a nebo ignorace soucasnych moznosti. Pokud by to byl "nextgen" zemedelsky simulator tak dejme tomu.
      • Tak určitě, jen to prostě bije do očí. Kdyby to v daném místě doprovázel např. "oblak" prachu, tak to ani nejde vidět, ale myslím si, že to budou mít nakonec nějak ošetřené. Každopádně, pokud opravdu dostojí všemu co říkají a bude to fungovat, tak tady budeme mít přelomovou hru.
  • KIMCID
    Ratay?
    • Magister_Peditum
      Na starých mapách je to skutečně Rattay. vis http://www.oahshb.cz/staremapy/full_big/1747half.jpg
      • KIMCID
        ale je pravda že při toulkách s detektorem jsem našel minci maley gross
      • KIMCID
        Zjimavé počital jsem s latinou nebo češtinoněmčinou ale tohle je překvapení
        • Magister_Peditum
          Teď jsem našel mapu z 16. století (ta první byla z 18.), kde jsou Rataje psány normálně. Pozor, je jinak orientovaná, Rataje jsou nalevo od Prahy. http://www.staremapy.cz/antos/zoomify/klaudyan.html

          Tak nevím, proč WH používají nějaký německý název města ještě k tomu z 18. století. *7*
          • Jestli vůbec, páč není ono na první pohled y spíš géčkem, který suplovalo j ? Jen se ptám, s paleografií jsem se moc nezkamarádil. :D
            • KIMCID
              tim nějak nechci rejpat do hry to je jen drobnost .
            • Magister_Peditum
              Jestli myslíš tu první mapu, tak když se koukneš na Planiany (jsou severně od Ratají, dnes Plaňany), tak tam mají -y úplně stejně jako u těch "Rattay" - samozřejmě pro Němce to byla obdoba "Rataj". U té druhé mapy je to jasné "Rataje", to -g bylo takový univerzální klikyhák, který mohl znamenat -j-, -g-, to už pak záleží na kontextu. Třeba když se koukneš na Jilemnici, tak to taky vypadá, jako "Gilemnicze"
  • Ovce by se určitě takhle nerozutekli, běhají ve skupinkách. :-D
    • Rozutekl(i)?! Imbecilové
      • XorxoxTalarius
        No jo, no jo .... resime psychologii davu ovci a ne gramatiku :)
    • XorxoxTalarius
      Rozutekli ... ovce vzdy behaji do vsech stran, ale pak se zase vrati smerem k "matce" stada. Pletes si ovce se Zergama *1*
  • Hlavne borci pomalu a peclive. I mene je nekdy vice.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit