Přejít na výpis diskuzí
Kingdom Come: Deliverance zbývá 12 hodin kampaně, chce hlas Seana Beana
20.2.2014 | Ladislav Loukota
204 příspěvků
-
Jinak obecne za mne musim podotknout, ze celkove se mi tento novodoby system prodeje her nelibi, opravdu nemam rad Early Access na Steamu, vydelavat penize na tom, ze lide vam testuji hru v pocatecni fazi vyvoje te hry me prijde smesne, a je mi spatne z toho kam az to do budoucna pujde, abychom bezne nekupovali hru v pre-alpha verzich, u ktere se mozna finalni podoby dockame za 5 let. Kickstarter samozrejme neni Early Access, to plne chapu, je tu moznost dobrovolne predbezne financovat vyvojare, ale ackoliv to neni to same, dost se to k tomu blizi, obecne vzatu stejne tam Warhorse rikaji, ze pak umozni hrat alphu i betu, takze je to teoreticky to same, ale trochu z jineho pohledu, ale jo, Kickstarter bych bral mnohem vic, nez to jak se rozmohli Early Access hry na Steamu. A pokud se tu najde nekdo kdo mi zacne oponovat s tim, ze to prece nemusim kupovat apod. ono je pak tezky odolavat vsem tem znamejm ve friend listu, ktero treba danou hru hraji a lakaji ji na vas, ale proste kupovat a platit vyvojarum za to, ze budu testovat jejich hru mi prijde postavene na hlavu.
-
-
Vývojáři asi nemají moc na výběr, když si 80% hráčů hru stejně někde stáhne, musí nalákat hráče aspoň někde a nabídnout jim něco, co jim "pirátské" servery nedají
-
Financování přímo před vývojem, či při něm, je hudba budoucnosti a je vidět, že se to rozmáhá. Dost logická věc. V době, kdy si hru každý může sehnat na netu vlastně zadarmo, je dost těžké odhadovat, jestli se vám investice vrátí a v jaké míře. Dát dřívější přístup a vyinkasovat za to nějaké to euro s tím, že mám jistého zákazníka, je holt nejlepší řešení, co dneska je.
Při všem tomhle výběru od lidí mají tvůrci jednak něco na chleba a jednak je vidět jak o hru případně bude zájem, což jim zase pomůže při hledání sponzora, což je případ i WH.
No a do třetice si to hráči doporučují jako velkou podpultovku, což zase zvýší šance, že se o hře bude mluvit a víc se jí prodá. Nikdo tě nenutí, jak jsi řekl, pokud jsi jeden z těch,co musí skočit z okna, když všichni kolem skáčou, tak problém není v daném systému, ale jinde. -
Já mám velmi rád EarlyAccess hry. Líbí se mi, že si mohu už něco hrát, pak to na pár týdnů znovu pustit a hra má spousty nových věcí. Je to, ve srovnání s finálně vydanými hrami, jako bych dostával datadisky zadarmo. Třeba takovej KerbalSpaceProgram.
Přičemž nemnoho nově vydaných her má v sobě hromadu chyb a musí se dodatečně opravovat a u některých her může trvat třeba i půl roku než je hra nějak rozumě hratelná.
I z psychologicého pohledu je lepší, když ti vývojáři narovinu řeknou. Hele nemáme to hotový, ale jestli chceš, můžeš už něco hrát. S tím, že když narazím na nějakou chybu, tak si řeku: Jasný, ještě na tom dělaj. Zato u finálně vydaných her na mě zásadní chyby působí, že mě někdo podved.
Další nemalou výhodou EarlyAccess je ten, že vývojáři nejsou tolik závislí na distributorovi. Role distributora jakožto požírače peněz koncových zákazníků už není v dnešní době už tolik potřeba. Je stále více kupujících, kteří nepotřebují ke hraní fyzické médium (CD/DVD). -
Tak treba takovy Skyrim se prodaval v hodne ranne pre-alfa verzi a temer nikomu to nevadilo a lidi z toho ucvrkavali blahem.
-
-
Ale jestli se nepletu, tak zrovna Skyrim se prodával jako finální produkt už ne? Ne jako EarlyAccess, že?
-
-
Asi mal na mysli pre nich klasicke hafo bugov.
-
-
-
Tak ja to mam presne naopak , uz v podstate nekupuji nic jinyho nez ruzny early access veci. Je spousta projektu na kterym maka jeden, dva lidi a tem early access umoznil prestat pracovat a zacit na hre makat naplno. Navic jsem diky nemu objevil pecky jako je Kenshi nebo Neo Scavanger ke kterejm bych se asi nikdy jinak nedostal + jsem velkej milovnik 4X strategii a ty moc rad otestuju v jakymkoliv stavu , momentalne jsou tam tri nebo ctyri:)
-
je to tak. zadny system neni dokonaly. musis rozlisovat individualne, tak rikajic 'podle xichtu', jestli to sou ultimatni nerdi kteri by si tu hru sbastlili ve svem temnem dungeonu nakonec i kdyby zadne penize nedostaly, nebo tomu chlapikovy z promovidea postaci na novy barak vpohode penize z early access.
-
Pokud sám víš, že si to kupovat nemusíš, ale koupíš si to, protože to mají ostatní, tak je mi tě líto, jak si snadno ovlivnitelný.
-
Trochu neucelený, ale pochopitelný. Ja bych v tomhle rozlišoval, proč to autoři dělaj. Třeba 50$ za betu tanků z War Thunder beru jinak, než Kickstarter hry, která by jinak nevyšla.
-
-
nejslinější *14*
-
-
sliníš?
-
-
Docela mne prekvapilo, ze tato hra dokazala vybrat tak vysokou castku, kdyz jsem se na to dival v dobe kdyz to zacinalo, tak jsem si rikal ze budou mit fakt stesti kdyz to vysplha na tu castku 300 tisic liber, a ted se divam je to pres milion, ackoliv to nechapu, tak to respektuji a preju jim to. Pro mne, ackoliv hra vypada nadherne, je podobnej styl hry asi nehratelnej, moc mne to neoslovilo, v podobnych hrach si totiz na ty kouzla a draky, na ktery oni nehrajou, ja osobne vazne potrpim, o tom to je, hrat neco co neni, co si clovek uzije s fantazii, hrat historickou hru bych si spis predstavoval na skole v predmete dejepisu *1*
-
-
"o tom to je, hrat neco co neni"
Ten stroj času, co evidentně vlastníš, si zamlouvám na příští týden *3* -
Asi takhle... osobně jsem čekal i trochu víc.
RPG, kde je to samej drak, samej čaroděj a podobně, těch je na trhu snad tisíce. Pokud to miluješ, není co řešit, pokud ovšem ne, nemáš moc na výběr, co hrát jiného. Za sebe říkám, že historii mám moc rád, takže si raději zahraju RPG zasazené do nějakého historického rámce, kde znám i pozadí a příběh tak nabere ještě větších rozměrů, než nějaké RPG z neznámého světa, kde je všechno na ruby a vždycky je příběh tak nějak pořád na stejné brdo (běhat kolem bezmyšlenkovitě, pak porubat pár draků a následně všechno, co se ti postaví do cesty umírá jen z pohledu na tebe...)
Každá skupina (ať už ti, co mají rádi historii, nebo ti co ne) cílí na trochu jiné hry a těchhle historických je prostě hrozně málo, spíš nejsou vůbec. -
Mě zas naopak nebaví draci a magie a proto se na tuto hru těším. BTW nikdy nechápu, proč má tolik lidí potřebu vyjadřovat se k něčemu, co je nebaví.
-
Mě to ani moc nepřekvapilo. Trh je přehlcen RPG s draky,troly atd. Já jsem hrozně rád za tohle RPG a s chutí jsem si na KS koupil Collector edici (moje první).
Ohledně toho co píšeš na konci,že hrát to co neni... Já bych neřekl,že jsme ve středověku :D a taky pochybuju o tom,že máš možnost chodit po světě a probodnout člověka mečem "bez úhony" -
Tak proto je tu tolik her, aby si každej vybral :-)
Ale nechápu to přirovnání. Středověk už taky není (promiň Lucie) a zažít tohle už nikomu nepodaří. Středověk ve škole je hlavně politika a nic neříkající data... -
Neboj, moderska komunita ti jiste brzy po vydani nejakou fantasy v KC uplaca;-)
-
Ale draci apod. jsou v každym RPG. Hrát ve středověku taky člověk běžně nezažije, ale chápu že pro někoho to atraktivní není. A je dobře, že se někdo odvážil jít proti fantasy proudu a je vidět, že to tak vidí hodně lidí.
-
-
Nepřispěl jsem => mohu být na sebe hrdý.
-
-
A budeš na sebe hrdý až hra vyjde a stáhneš ji?
-
to je fakt, není snadné nepodlehnout nejlepší hře všech dob
-
-
Nejlepší hra všech dob, to je krásná ukázka deb*lity. :)
-
-
Je to silný tvrzení... na druhou stranu, nějaká to být musí :-) Pokud tam ale bude to, co ukázali, tak pro mě asi KC opravdu bude nejlepší hrou.
-
-
Žádná neexistuje, protože pro každýho je to jiná.
-
-
-
-
-
Vybrali vic jak 3x tolik co puvodne meli. Nezbyva nez pogratulovat.
-
-
3x 300 tisic = 1.050.000 ? vrat se do skolky, diky
-
-
Přečti si to ještě jednou a běž spáchat sebevraždu, díky.
-
-
-
Zajímalo by mě proč je všude na fotkách ze hry slezská orlice , když obyvatelé Slezska byli katolíci a většina němci , nehledě na to, že v Ratajích na hradě Pirkštejn vládl Pán z Lipé , z rodu Ronovců , jenž byl na straně husitů.
-
-
Osobně bych byl rád, kdyby šlo hrát za řád německých rytířů, ale asi ty černé kříže (a slezské orlice) budou jen na straně protivníků:(
-
je to inspirovaný českou historií ne česká historie!!!
-
Nejde v tý hře o něco jako občanskou/náboženskou válku? A jak víme, v těch proti "kacířům" zasahovali katolíci z celý Evropy
-
-
Jedná se o historickou událost, takže žádná celosvětová rubanice *3*
-
-
Nicméně je pravda, že se kruciát proti husitům účastnili bojovníci z celé tehdejší (katolické) Evropy. Například je známá účast anglických lukostřelců při 4. křížové výpravě, která dosti neslavně skončila u Domažlic.
-
-
-
Pokud vím, tak je na straně útočníků, ne obránců Pirkštejnu.
Je tam i vedle vlajky s Českým lvem, takže jde možná o královo vojsko. -
-
Ted mě napadlo , že to ale nevysvětluje proč ve videích z bitvy bojuje Jindra proti těm dvěma křižákům , to by vylučovalo stranu krále.
-
-
Nechápu... Jindra je někde na straně králova vojska?
-
-
sorry jsem se zamotal , není *7*
-
-
-
Taky sem nad tím přemýšlel , dobrá poznámka ;) Však uvidíme ve hře jak se bude příběh vyvíjet .
-
-
Takové hnidopišství už mi připadá zbytečné. Hlavně ať se to dobře hraje.
-
-
Nemyslel jsem to zle , jen jako šermíř si potrpím na historickou akurárnost.Souhlasím , hlavně ať se to dobře hraje *4*
-
-
Nechci znít nijak záporně, ale šermířství z tebe asi znalce historie nedělá. *3* WH spolupracují s historiky, takže se dá čekat, že to žádná blbost nebude.
-
Aha, jako šermíř *4* Tak to na té hře možná jako "odborník" najdeš ještě spoustu věcí, kterých si 99,9 % hráčů ani nevšimne, takže bych se tím pro tvé dobro příliš nezatěžoval :))
-
-
Nebudu :D ne , víš co mě to jen na těch videích a obrázcích mlátilo do očí , Kingdom Come je jinak naprosto perfektní a dbají na historickou autenticitu dle mého velice profesionálně
Dneska jsem zvedl pledge na earl :P
-
-
-
-
-
Sean Bean *1* Boromir alway die. *1* Tahle hra by se stala nesmrtelná, kdyby hned po GoT umřel tady. Samozřejmě by bylo super, kdyby se tu přenesla i vizuální podoba.
-
Jako je pěkný, že ten milion dostali, ale hlavně aby toho nenaslibovali zbytečně moc a pak tím utrpěla hra jako celek. Se psem si myslím počítali už dopředu a kdo namluví postavy je mi celkem šumák, když to bude znít přirozeně. Určitě je sposta málo známých kvalitních herců/dabérů, kteří nestojí balík a zvládnou to na úrovni.
-
-
Toho bych senebál, to co slíbili jsou povětšinou věci, co by ve hře asi byly i tak, nebo věci, co jsou dost vedlejší záležitost (akademie, arény atd.) a zase tolik práce navíc by to dát nemuselo.
-
To nevím, jestli se psem počítali už dopředu. Mě tam do toho prostě nějak nesedí.
-
-
tiez si myslim ze so psom neratali, pravdepodobne necakali ze vyberu az tolko a milionovy goal uplacali na poslednu chvilu, tiez mi to do konceptu hry nejako nesedi
-
-
Tohohle se trochu bojím u StarCitizen. Vybrali příliš mnoho, naslibovli taky dost a zatím se to projevilo v tom, že odložili vydání combat systému, který měl být před koncem minulého roku. Doufám jen, že výsledek bude stát za to.
-
-
Hlavně by se měli vykašlat na dabování v "shakespearovské" angličtině a měli by ty anglicky mluvící "hvězdy" přinutit mluvit s nějakým slovanským a německým přízvukem, zhruba tak jak to bylo v Assassin's Creed s italštinou.
-
-
Dalsi vec proc povazuju AC1 za nejlepsi ze serie. Anglicky mluvily jen pribehove postavy, kdyz tam byl krizak z nemecka mluvil nemecky, z italie mluvil italsky atd.
-
-
aha, takže ty nejnudnější díl série s neustále se opakujícími úkoly a koncem, který byl protahovaný soubojem a nastavenou vysokou obtížností jen proto, že neměli herní obsah tak takhle natáhly herní dobu považuješ za nejlepší, protože tam byl akurátní dabing? Aha..... Když srovnám AC1 a 2 tak na mě jednička působí jako technologické demo
-
-
Vacsiu hovadinu som uz dlho necital
-
... ať zůstane dobrá angličtina. Jen bych byl za to, aby české názvy zněly česky. Rataje, Racek, nikoli Raaazek. V BBC mají speciální jazykové oddělení, které vysvetluje komentátorům správnou výslovnost lokálních jmen. Tady by to dabérům mohl vysvětlit sám Dan. *3*
-
-
tak ono jde i trochu o to, ze v te dobe byla u nas velmi rozsirena nemcina. takze ponemectene nazvy nevidim jako zas tak velky problem.
-
A naopa Danovi by mohl nejaky anglicky daber osvetlit vyslovnost par slov...
-
-
To je IMHO pěkný nesmysl. Herci s krásnou angličtinou ji budou prznit "jakože slovanským" tzn. ruským přízvukem. A bude to vadit jak anglofilům, tak čechům...
Spousta rodilých mluvčích angličtiny (tzn. angličanů, nikoliv amíků) se shodne na tom, že češi mají angličtinu téměř bez přízvuju, narozdíl od ostatních slovanských národů. Český přízvuk v angličtině? Jak by asi zněl? Dz místo the? Sinking místo thinking? *1* -
-
Ano to urcite, a ako priklad si mohol hned poukazat na Vavrovu anglinu... Kebyze mam zatvorené oci tak by som veru nevedel ci to hovoril rodeny cech ci rodeny anglan LOL
-
No, mohli by to prznit i německým přízvukem... Vadilo někomu, že dabing Ezia byl s italským přízvukem nebo Nika Bellica se slovanským?
Mně je celkem jedno jak to udělají, je to jejich hra, ale když se jiní nebáli použít přízvuk tak proč to nezkusit. -
To spíš už vyčkat na případný český dabing... český přízvuk je pro anglicky mluvící něco jako slovanský přízvuk, pod kterým si prostě všichni představí rusáky a to by se zrovna moc nehodilo.
-
-
-
no... nezacali si vymejslet uz trochu moc? cejtim počínající velikastvi
-
-
Asi to jeste nevis, ale pocitacove hry jsou primarne o hudbe, hercich, orchestralnich znelkach a genderove korektnosti. Herni mechanizmy a veci k delani jsou sekundarni.
-
-
Rozdiel je v tom že herné mechanizmi sa nezačnú magicky zlepšovať keď na ne začneš sypať peniaze *3*
-
-
ale obsah pribyvat zacne - qsty, zaplneni prirody zviratama.
-
-
Obsah nejsou herní mechanismy
-
-
To břímě neseme občas všichni *1*
-
Sakra, admin zařádil a teď vypadám jako blázen, co se baví sám se sebou. *1*
-
No chytrého se dělat nesnažím vůbec, že ti tak přijdu je tvůj problém.
Turnaj samozřejmě není žádný herní mechanismus, protože herním mechanismem je způsob boje, turnaj je jen o zasazení několika postav do určité oblasti, což s herním mechanismem moc společného vážně nemá.
Jestli si píšeš příspěvky někde sám pro sebe na papír, aby sis je uchoval pro jejich extrémní kvalitu, za to ti nikdo další nemůže, že je potom neumíš správně opsat sem.
*1*
-
-
-
-
A co staré hry, které měly minimum dabingu nebo ho neměly vůbec. Příkladem může být třeba Fallout 1 a 2, který měl opravdu málo dabingu a ještě méně hudby a přitom jsou to legendární hry, právě kvůli herním mechanismům.
-
-
A zrovna Fallout měl pár docela známých herců. Třeba Ron Perlman, nebo McGywer :)
-
-
Původní 2 díly? Je to možné, protože tam se při rozhovorech mluvilo, ale pokud vím tak ty hlášky v bitvě byly pouze napsané.
-
-
Špatný dabing může hře uškodit, to snad nikdo nepopírá, ovšem dobrý dabing nemůže udělat hru.
-
Já jsem třeba většinu herců po hlase poznal, hlavně Deckera, kterého bravurně namluvil Keith David. V jedničce těch "mluvících hlav" bylo mnohem víc než ve dvojce, tam se asi spěchalo a navíc to byla dost drbačka nascanovat vymodelovanou hlavu, pak a pak ji ručně "animovat" do dabingu. Mimochodem, u Falloutu 3 se Bethesda velmi ráda chlubila tím, že na dabingu spolupracoval i Liam Neeson, takže se dá říct, že i jména prodávají hru... A myslíš si, že by byl český dabing stále tak populární, kdyby to dabovali nějací neznámí herci z amatérského divadla?
-
Tak záleží, jestli Rona Perlmana, Richarda Deana Andersona a ostatní považuješ za natolik známé, že je poznáš po hlase, což teda za sebe říct nemůžu. Možná to v USA bylo v rámci reklamní kampaně dobré, ale hlavní je spíš to, že tam hlasy seděly, než kdo je mluvil.
Je to ukázka toho, že jména hru neprodávají.
-
-
-
-
To je tedy značně přitažené za vlasy... pár her jsem viděl, co jsem je odinstallovával po pár minutách, protože se to nedalo ovládat, co na tom, že hudba a dabing byly super. O tom tedy hry vážně nejsou. Netvrdím, že to není příjemné, když hraje hezká hudba, nebo když na člověka mluví pěkný hlas, ale na prvním místě jsou samozřejmě mechanismy hry. Osobně radši třeba v dabingu hry uslyším někoho i neznámého, protože známý hlas často jen ruší a kazí atmosféru.
-
-
-