Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Demo, demo? vážně já myslel že dnešní Nextgen doba už takovéhle PŘEŽITKY jako jsou demoverze nemá. Jsem se mýlil no. Slibná rts? no uvidíme. *4*
    • Johnny
      Osobně doufám.... klasická RTS mi tu už dluho chybí
  • At uz to delal sam nebo ne, snad to nepostihne podobny osud jako Banished... strasne dobra hra kterou vytvoril jeden clovek - coz se bohuzel projevilo na frekvenci patchu... momentalne tam nejde udelat "stabilni" mesto, vzdycky vsichni pomrou...
    • Johnny
      Ja mam zastavenou pulku Large mapy a mesto už si žije samo... už nemam co dál dělat
  • Vitekb
    Ví se kdy to má přibližně vyjít?
  • vonTossis
    Docela frajer *4*
  • Konečne sa udial návrat DEMA verzií?
    • naco su ti akoze demo verzie? Poznas demoverziu menom piratebay napriklad (jedna z mnohych) ?
  • MOAR RTS!

    Jako vážně, čím víc tím líp, alespoň bude z čeho vybírat. Jako nadšený stratég bylo celkem smutné sledovat jak se velké společnosti snažily "vylepšit" RTS žánr. Za poslední roky vyšly pro mě snad jen 2 dobré rts, wargame a sins of solar empire, TW nepočítám, to je trochu něco jiného. Dodám že za PA se mi nechce zatím dávat tolik peněz. Kéž by se povedl ten nový Stronghold :)
    • kdyz si vzpomenu na "vylepseni" serie command and conquer od EA a jejich 4. dil,to vzdycky dostavam osypky...aneb inovace za kazdou cenu,ale dobre jim tak,na pc neprodali ani 100k kusu *3*
  • Tak to je nadpis jak bulvaru. Tohle by jeden clovek neudelal sam ani kdyby se po...., coz je taky napsany v clanku, ze to nedelal sam.
    • Bez ohledu na to, co se v článku píše: Jediný člověk by to dokázal, proč by ne?
      • Staci se kouknout na to video...
        To by to musel delat nejakej superman a guru na vsechno v jedny osobe pres programovani az po modelovani. Je videt ze asi nemas pojem o tom, kolik casu zaberou jednotlivy ukony a co vsechno potrebuje clovek znat.
        • Chlapče, já se vývojem her pár let úspěšně živím a kdysi jsem začal tím, že jsem vytvořil hru od A do Z zcela sám. Věř tomu, že vím, co to obnáší a věř tomu, že to vím mnohem lépe, než kdy budeš vědět ty sám. A když říkám, že to člověk sám zvládne, pak to tak i je. Nevím, kolik práce na této hře odvedl sám autor, nicméně s obrovskou vůli by na to sám stačil.
          • Aha dobře hošánku to ti gratuluju, že si vytvořil hru od A do Z. Tipuju, že to byla nějaká skákačka ne? To by dneska dalo každý dítko na základce s malou znalostí programování.

            Ale zpátky k tý hře pod, kterou tu píšeme. K tomu, aby člověk vytvořil obstojnou grafiku pro takovouhle hru, tak musí mít slušnou znalost 3D modelování, texturování, animací. K tomu aby dokázal udělat pathfinding + další skriptování xx jednotek, AI atd musí mít dost slušnout znalost programování. Pak další práce s designem misí. Tvorba zvuků v nějakym softu, který se určitě taky nedá naučit za 5 minut.

            No pokud všechno na týhle hře dělal sám, tak bych to viděl na několik let práce zaručeně.

            příště si to chlapče odpust díky...
  • Zažíváme zlatý věk one-man projektů?
    • NavrySS
      Onehdá někdy stačí aby jeden člověk vytvořil lepší hru než obrovské studia, s miliónovými rozpočty. *3*
    • Zřejmě ano. V mnoha případech je dnes paradoxně nejtěžší mít dobrý nápad. Vytvořit nějakou tu hříčku zvládne každý. Pokud je ale hra dobrá, je asi jedno, kolik lidí na ní pracovalo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit