Přejít na výpis diskuzí
Trailer Alien: Isolation vám ukáže, jak na vetřelce nevyzrajete
10.9.2014 | Aleš Smutný
50 příspěvků
-
Jsem zvědav, jak se to bude hrát -- jestli tvůrci hráče takříkajíc hodí do vody, ať plave sám, nebo mu alespoň zpočátku nabídnou pomocnou ruku ve formě alespoň těch úplně základních rad, aby ze začátku neumíral jak na běžícím páse.
Sice chápu, že to má být o napětí, ale často mezí napětím a frustrací bývá hodně tenká linie. -
-
a predstav si tu frustraci, az po dvacaty uvidis animaci, jak ti ze zadu bricho propichne ocas aliena *5*
-
-
Vobec sa aliena nebojim nakopem mu zadok ! https://www.youtube.com/watch?v=nrqSCn0sBPw *1* *1* *1*
-
Dobré, dobré, jen mi tam chybí kop z otočky.
-
Už se na to těšim, jako harant na Vánoce.
-
...
-
-
... (teď jsem se musel posunout zpátky dolů s tebou :D)
-
-
Necekal jsem, ze tak rychle odpovis a nechtel jsem se ztrapnit spatne vlozenym prispevkem.....Coz ted vlastne delam....ach jo:-)....
-
-
-
Ohlížení za útěku nemá smysl. Ohlédneš se a umřeš. A u vetřelce ji člověk nepotřebuje ověřovat jak daleko za ním je, protože je HNED za ním.
Navíc už Mrakoplaš měl přednášku o tom, že ohlížet se je blbost, protože důležité je KAM utíkáš a ne ODKUD. >.< -
-
Nerad ti oponuju, ale mám pocit, že zrovna Mrakoplaš to měl vždycky postavený přesně opačně, než tvrdíš. Tedy, že není důležité kam utíkáš, ale od čeho. O čemž ostatně svědčí i jeho tělo pokryté jizvami a to zejména na zádech. Jeho nechuť k otáčení pramenila spíš z toho, že člověk obvykle ví, před čím utíká a v případech, kdy to neví, je to pravděpodobně tak lepší...:)
-
-
Mám stím jediný problém a to že před vetřelcem se velice težko schováš a pokud to vyjde tak musíš mít stěstí z p.....e
tudiž mě tato hra přijde velice podivná -
-
Riplayovic holky to maji v genech ;-)
-
-
Trapná ukázka toho, jak strašně moc chybí funkce ohlédnutí se za sebe při běhu.
-
-
Vždyď to vštepují do hlavy v každém druhém filmu."Utíkej!.... utíkej jak jen můžeš a neohlížej se!"
Jednak tě to zpomalí, vyděsí a taky můžes po opětovném otočení se dopředu potkat čelem trubku, nebo nějakou jinou znenadání vynořivší se překážku ;o)
to já, kdyby se ta obluda na mne vyřítila, tak začnu tančit kozáčka, doufajíc že ji to třeba nějak zmate a odradí :D -
-
Po dlouhe dobe jsem se tu opravdu zasmal. Pry "potkat celem trubku" :-D
Jinak je jasny ze je hned za nim, tak nac se otacet. Vzdyt bezel pomalu, ze i kdyby alien nemel nohy, tak by ho dohnal. A kam az chtel dobehnout? Na konec hry.
Zbytecne dal jakkoliv resit. Proste otaceni tam neni a hotovo. Vsak ve spouste her neni. Kdo se chce otocit, at se otoci sipkama a bezi pozpatku. -
Spis by se jen na chvili zasekl a pak by zacal tancit s tebou. Vzal by te kolem ramen a za ladneho zvuku krupajici lebky a mlasknuti mozku na stene za tebou, by ses mu romanticky schoulil do naruce ;-)
-
-
Já spíše doufal, že by se právě třeba přidal:
https://www.youtube.com/watch?v=8J8SzBhjqaQ
Ale iluzi o tom, že by to nedopadlo spíše jak říkáš si nedělám ;o) Ale aspoň bych umřel stylově :) -
-
A tohle jsi videl?? :-) https://www.youtube.com/watch?v=nrqSCn0sBPw
-
-
Ne, ale mazec *1*
-
-
-
-
Jenže v té scéně v traileru, kde byla velká chodba bez překážky, jsem pořád čekal, kdy se otočí, a ono nic.
-
-
ja teda nevim jak ty, ale kdyz budu utikat a za mnou bude dupat alien tak budu doufat a snad zavru i svoje oci nejvetsi silou jakou to pude a do toho mi bude pomalu povylejzat hovinko a absolutne me ani nenapadne se ohlizet za sebe.
-
-
Jak já? Já to radši ani hrát nebudu, jsem hroznej s r á č.
-
-
http://youtu.be/bSxuXQCEC7M?t=34s
-
-
Nepřeháněj.
-
-
no nevim, mozna pri hrani s OR by to smysl melo.. a nikdo nerekl, ze s nim to tam nebude ;)
-
-
pri hraní s OR by to práve smysl nemělo.
-
-
To je pravda, lebo keby si tu moznost mal, tak votrelec ta z nejakeho dovodu nedokaze dohnat.
-
-
Věděl bys, jak daleko je za tebou.
-
-
To bude tím, že to poslední, co budeš dělat při úprku před vetřelcem je, že se budeš otáčet. Jednak to ztrácí logiku, protože mu utéct nejde a hlavně kolik her z first person pohledu má klávesu pohled za sebe... Nějak si na žádnou zrovna nevzpomínám a mám pocit, že to nebývá standard (jako třeba u pohledu za sebe v automobilových hrách)...
-
-
U outlastu to bylo taky
-
Nebývá to standart, protože v naprosto drtivé většině her seš lovec, tady seš lovná zvěř a budeš zdrhat. Jasně, beru názor, že mu třeba utéct nejde, ale ukázat v roce 2014 hru, kde zdrháš a nedokážeš na vteřinu mrknout za sebe, to je docela síla. To je úplně nahlavu běžet furt dopředu a nevědět, jak je za mnou daleko.
Vzpomínám si, že u nějaké zombie hry (Daylight, Diyng Light?? já nevim, to s tim parkourem) jsem si na to taky stěžoval a nakonec tam něco podobného bylo. -
Arma
-
-
-
Předobjednaná Nostromo edice s artbookem. V kombinace s limitovkou The Evil Within půjde o řádně hororové kombíčko! *1*
-
-
Aby jsi se nedivil....Kdyz uvazim jak dopadl posledni dil KATASTROFALNE
-
pro tvou penezenku urcite
-
To stejne, ale na ps4 :)
-
-
tak to Corvus si za stejny prachy koupi jeste jednu hru navic *1* *3*
-
-
kazdy kdo dnes dela preorders ma muj nezmerny respekt a obdiv, chce to velkou odvahu ! :)
-
-
Mě se to zatím vyplatilo... naposledy například s Divinity: Original Sin. Věřím ve Wasteland 2 i Pillars of Eternity a myslím, že jsem neudělal chybu ani s Alienem a The Evil Within. Samozřejmě se ale můžu šeredně plést a nedopadne to dobře...
-
-
-
preco bezi tak pomaly? to nevedia spravit poriadny beh do hier? vzdy len jedna max 2 rychlosti.. keby ma nahana alien tak som rychlejsi nez flash
-
-
vzdyt clovek ma 2 rychlosti behani. To co je mezitim se nepocita, jelikoz se jedna o nejakou odchylku v ramci mereni.
-